Kuvia plussatesteistä

Eli en o ihan hullu? Noita ku tuijottaa tarpeeks kauan ei o enää varma mitä näkee ja kuvitteleeko kaiken.. nyt ei onneks o testejä enää kotona, niin pystyy olla hetken testailematta... ehkä :D

dpo on EHKÄ (haaleita ovisviivoja kp16-18) 11-13? ja siis testi juurikin tuo one step 10.. onkohan kokemuksia?

Nyt en kyllä uskalla yhtään vielä iloita mistään.. Mutta tuhannesti kiiton mur-mur kommentista, en siis näe ihan omiani! Vaikka on kyllä haaleista haalein haamu jonka oon ikuna nähny! Millon suosittelet(te) testaamaan uudestaan, että vois jotain näkyäkin jos on näkyäkseen? Ku ei jaksa noita haamuja enää arvuutella...:stick:
 
Viimeksi muokattu:
Vaikka One Step on herkkä testi, se ei näytä sitä vahvaa viivasta monestikkaan noita epäherkempiä aiemmin - esim. herkkyyttä 20-25mIu/ml olevat.

Mikäli olisi menossa dpo11-12 on tuo viivannen ihan hyvä niille päiville.:)

Herkät testit voi antaa noita viivanpaikkoja helpommin..mutta tuo siunhan tuli testiajalla?..ja miun näytöllä siinä on haalea punertavaa.

Suositteleisin jatkamaan dippailuja saman merkkisillä testeillä, näet alkaako viiva vahvenemaan(pitäisi vahvistua n. joka 2-3 päivä)ja myöhemmin varmistelet vaikka Digillä.

Puuuh Puuu++++++++:whistle::heart:
 
Taisin laskea dpot väärin.. siis jos ovis oli 16-18 pvä ni nyt ois kait dpo 14-16? apua emmä osaa :D ei pää toimi kun ei o oikein saanu nukuttua pariin yöhön.. pieni jännitys! Mulla loppu noi sofin testit, ja jos tilaan netistä, ni menee ainakin keskiviikkoon et tulee lisää.. enkä tiedä pystynkö odottaa.. meen varmaan huomenna hakee digin/apteekin oman.. ois varmaan hyvö odottaa vähän, mut en pysty.

Kiitos mur-mur Plussatuulista, niitä tarvitaan.. itse en oikein jaksa uskoa että tää nyt raskaus olisi.. ei voi olla, apua :D
 
intoilija - mikäli O-testissä plussaviivasia välillä: Kp16-18..olisi nyt tänään dpo13-15:)(eilen siis dpo12-14)

Eli: Plussaviivanen/hymynaama testissä on: dpo-1..ovis dpo0 ja sitten dpo1..jne..jne..

Osta vaan se Digimiusta se reagoi aika herkästi, vaikka tavan testissä viivanen oliskin heikonlainen.

Plussasätehiä!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
sain pregcheckillä haamun! eilen testasin pregcheckillä ja sain haalean haamulaisen joka tummui pikkasen parin tunnin jälkeen testin teosta. Nyt sitten pitäis tietää et millon kannattaa tehdä seuraava testi? Oirena mulla on: nännien arkuus (tosi kipeät ku hipasee) 3kg lihoaminen, alavatsan nippailu (esim aivastaessa tai noustessa tai muuten vaa) ja nenän tukkoisuus nukkumaan mentäessä.
 
Mä en näe Manzun kuvissa mitään. Voin katsella vielä illalla kun pääsen omalle koneelle ja lisään samalla kuvan haamusta, jonka sain tänään ja ovisoireiden mukaan nyt olis vasta dpo6, mutta pakko olla hiukan enemmän. Mä niin tykkään testailla supervarhain, siinä on oma jännityksensä. :)
 
Nonniin, tässä ois nää testikuvat. Mä oon himotestaaja ja aloitan aina tosi aikaisin, jos raskauden mahis on, koska testailu ja viivojen kehittymisen seuraaminen on jännää. :D Oon mitä ilmeisimmin myös jollain tasolla masokistikin. :D

Ylempi kuva on kuiva testi ja alempi testiajalla kuvattu.

[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]
 
intoilija - ONNEA KOVASTI!:wave::heart:

mantzun dippailuissa ei miun näytöllä näy kuin yksi viivanen per testi..

Livenähän ne "epämääräisemmmät" viivaset näkyy aina paremmin(jos ei oikein hyvää kameraa)

Puhaltelen +++++++++tuulia:heart:

Itse sain tällaisen eilen illasta/dpo10

..ja tänään enään tuollainen, juuri eroittaa aavistuksen punertavaa(livenä)

Miulla vain näitä hipaisuja viimoset 4tärppiä olleet, jotka ei kestä..
 
Kertokaas, onko Predictorissa viivan paikka tms.? Testasin hieman vajaa viikko sitten Predictorilla ja sain mielestäni viivanpaikan tai erittäin megalomaanisen hailakan haamun. Tyhjensin tänään roskista ja silmiin osui kyseinen testi ja nyt viiva oli varsin selvä (tietysti koska on ehtinyt kunnolla kuivua). Nyt vaivaakin, että oliko kyseessä sittenkin haamu, vai pelkkä viivanpaikka, joka vain on tummunut kuivuessaan näkyväksi...?

Tsirbu, ihan niinkuin olisin näkevinäni jonkin sortin viivaa noissa kuvissa! Tsemppiä! :)

manzu mä en valitettavasti näe viivoja sinun testeissäsi :( Toivotaan kuitenkin, että tärppi tulee ennemmin tai myöhemmin, mielummin tietty ennemmin :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kp on vasta 17, mutta edellinen kiertohan päättyi 4-5 päivää oletettua aiemmin, eli kuvittelin dpon olevan kuutosta, mutta saattaa olla enempikin. On heitellyt kierrot, enkä oo tikutellut ovista. Tiistain jälkeen ei ole enää limoista ollut tietoakaan, et juoksevan valkkarin puolelle on menty.
 
Tsirpu - kiitos kaunis:)

Mie kyllä vain jo tiedän, miten tässähin käy..ei tämä kestä..kyllä normaalissa raskaudessa viivanen vahvistuu kumminhin - tai ainahin olis pitänyt pysyä eilisen laisena jos ei vielä vahvistukkaan.

Miulla alkoi ensin näkymään vivanen harmaana..ja sitten viivasen "reunat" punersivat molemmin puolin..sitten tuo eilinen punertava viivanen illalla 23.00..
 
Viimeksi muokattu:
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon *mur-mur*. Pissankin koostumus vaihtelee ja on kumminkin vasta vajaasta vuorokaudesta kyse. Voisin sanoa, et maltti on valttia, mutta en voi, koska oon itse tällanen hätähousu. :D
 

Yhteistyössä