Kuvia plussatesteistä

Kiitos onnitteluista! Ihan sekava olo vieläkin, mutta onnellinen:heart:

Tsirbu, ja mur -mur Kyllähän teillä siellä hammulaiset on! Tarrasukkia iso kasa molemmille!!:heart:

Patarouva Toivotaan että sielläkin plussa pärähtää ruutuun :)
 
No voihan kurjuus Patarouva. Mikä kp sulla on menossa. Mä oon pidätellyt nyt tähän asti ja käyn kaupassa hakemassa tikut ja katson onko aamupissasta viiva vahvempi kuin eilinen testi. Siinäkin tosin tais olla rakossa ainakin sen kolme tuntia nyt kun laskeskelen, mutta näillä päivillä tää aamupissa on varmaan paras.

Mites *mur-mur*, joko oot tälle aamulle dippaillut? Mä NIIN JÄNNÄÄN SUN PUOLESTA!!
 
Tsirbu koopeet taitaa olla 27. Mä en tiedä mun kiertoni pituutta laisinkaan, koska menkat olivat tuossa välissä yli vuoden poissa kokonaan. Nyt on tullut tosiaan vasta yhdet menkat ja kierto on tällä hetkellä menossa siinä 27:ssä päivässä.

Ollaan juuri aloitettu tjottailu miehen kanssa, joten ei tässä ole mitään hätää, vaikka ei tärpännytkään. Tapahtuu mitä on tapahtuakseen ja se tapahtuu silloin kun on sen aika :heart: Olen aika levollisilla mielillä.

Mäkin odotan mur-murin uutisia!
 
Ok. Sitten vois jo kuvitella testissä jotain näkyvänkin. Toivottavasti ensi kierrosta tärppäis! Meillä ei yritetä ollenkaan, vaan ihan fiiliksen mukaan ollaan. Periaatteessa töitäkin olis niin paljon, ettei olis varsinaisesti muutenkaan paras mahdollinen hetki, mutta ei tässä paniikkiakaan ole ja mun puolesta nuorimmaiselle sais kaveri tullakin. :) Siinä kierrossa sitten, kun raskauden mahdollisuus on, teen näitä testejä muidenkin edestä. :D
 
Patarouva Mullahan ei näkyny niin sitten mitään kp27, vaikka testit oli ne herkimmät. haamun sain kp30&31, mutta nekin oli niillä sofin herkillä, tie jos ois tullu mitään vähemmän herkällä? Eli mä en kyllä olettais vielä mitään kp27 tehdystä negasta! Ystäväni aikoinaan teki negan kp 40, ja plussasi kp 47! vauva syntyy kuukauden päästä :)
 
Dippailin ja kyllä nyt on niin olematon viiva, jos viivaksi voi enää sanoa. Mahtaakohan näkyä kuvassa? Voisin räpsästä pari ja katsoa tallentuuko kameraankaan. Toisaalta, päivät on tosi pienet vasta, joten ei ihmekään, mutta kun eilen näkyi. Voiko sama testi reagoida eri lailla? Ts. Toiseen tulla aivan haalea haamu ja toiseen selvä vaikka tekis samoihin aikoihin ne?
 
Tsirpu ei noita taida kannattaa vielä tehdä..mullakaan ei sen vahvempaa tullu nyt aamupissasta ku eilen päivälläkään..just jotain ehkä vilkkuu....sitä hcg:tä on niin vähän että testit ei aina näytä totuutta kun sit vasta ku menkat pitäs alkaa..
 
Tsirbu, voithan sä laittaa kuvaa, niin tiiraillaan yhdessä näkyykö mitään =)

intoilija, kiitos tsempistä. Mä en tiedä, onko mulla edes olllut ovistakaan vielä, joten sinänsä olet oikeassa, ettei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon. Päätin kuitenkin, että lakkaan testailemasta ja odotan menkkoja. Luonnollisesti jos alkaa selvät oireet, kuten pahoinvointi ja kahviällötys, niin teen testiä, mutta muuten keskityn nauttimaan tästä hetkestä sellaisena niinkuin se on :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: intoilija
Hei!

En ole tälle päivää enää dippailut..tiedän vastauksen, joten en tällä kertaa itiäni rääkkää ja kiusaa enempää.
(tutut "täti" jomottelut jo ilmassa)

Kiitos kaunis vielä tsempeistänne:heart::)

Paljon plussia keväälle toivon ma!
 
Mihinkäs sitä vanha testiaddikti tavoistaa pääsisi - dippasin kuitenhin..kuva otettu testiajalla/dpo12

..ja tämä 10min sen jälkeen..


Eipä se tuo väri oikein tahdo viivasen kohdalla pysyä:(..ja tulihan miulta sellaista limaista, ruskehtavaa vuotoa pyyhkäistessä..tiedän, mitä se voi tarkoittaa..

Ei niin minkäänmoisia tisu tai masu oirehia..väsyttää vaan koko ajan ja menkka olo.

Ps. Kuvia kun katsoo hieman alaviistosta, näkee ehkä selvemmin..juu ja karva kuvassa EI ole miun, vaan koiramme Salli neidin.:D

((muoks))
nyt kun dippauksesta kulunut 1h on viiva kyllä paljon selvempi, kuin tuossa alemmaassa kuvasessa..näen siinä himpun punertavaahin, en paljon.
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Kyl mur-mur selvää haamua havaittavissa.. nyt vaan ne menkkaolot hus pois ja viivan vahvenemista ilmaan!!

Ja mihinkä sitä testiaddikti tosiaan pääsee, kaiholla muistellen miten monta euroa ja testiä sitä tuli itse aikoinaan tuhlattua.. Nyt jos jaksais sen reilu 3vkoa niin tuo plussa ois maailmassa <3

36+1
 
Mur-mur, minäkin näen enemmän väriä uusimmissa eiliseen verrattuna, vaikka viivan rajat on jotenkin hailukammat. Taikka siis tulkitsisin tuon eilistä paremmaksi. Kunhan se vuoto pysyisi nyt vaan limaisena ja ruskeana ja sen jälkeen painuisi hevon kuuseen. Puuuuhhhhh, viivalle vahvistumista!

Omaan napaan. Tässä ois nää mun tän päivän otokset. Testi on cb ja mielenkiintoisesti tuli ensin haalea viiva, joka sitten vaaleni aivan olemattomaksi. Onko se silti plussa? Nyt sitä ei näy enää ollenkaan testi-ikkunassa. Jos testin purkaa, siellä liuskassa voi nähdä vaaleansinisen viivan, mutta ei tuossa ikkunassa enää. Testaamisesta on nyt 3,5h.

Tämä kuva otettu noin 2min pissimisen jälkeen.
[/URL][/IMG]

Nämä kaksi allaolevaa on 25 minuuttia pissimisen jälkeen. Aika oleellisesti meni hailukaksi.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

Aamusta tein sen pregcheckin, mutta siitä en saanut viivakuvaa aikaiseksi, oli tätäkin hailurampi. :( Tuomiota kanssasiskoilta odotellessa... :D :D
 
Tsirbu, hämärä juttu ja itseasiassa mulla on tältä aamulta ihan vastaava kokemus First Signal 10- testin kanssa. Siihen tuli haamuinen melko nopeasti, mutta kun aika kului, se hävisi kertakaikkiaan. Ei viivanpaikkaa, ei mitään jäänyt jäljelle, vaan aivan valkoiseksi muuttui koko testialue (kontrolliviivaa lukuunottamatta). Tulkitsin negaksi. Jotenkin ajattelisi, että plussa säilyisi näkyvissä.
 

Yhteistyössä