Kuvia plussatesteistä

Mulla ei oikein tunnu viivat vahvistuvan, kuten pitäisi :( Ovat silti vahvempia, kuin tammikuun kemiallisen raskauden aikaan, joten kai tässä täytyy vielä jotain toivonkipinää pitää yllä?

kp30, dpo13-14 apteekin oma avattuna testiajalla:

Aijaa.com - 9961961

kp28 ja kp30 apteekin testit
Aijaa.com - 9961962

kaikki testit kp26-30
Aijaa.com - 9961963

Tämänaamuisessa apteekin testissä on mielestäni tismalleen yhtä heikko viiva, kuin toissapäiväisessä. Hormonin pitäisi tuplaantua parissa vuorokaudessa.. Hmm..
 
Puuhis 25toivotaan että ne vahvistuu, mun mielestä selkeästi olet raskaana mutta
kannattaa tehdä digitesti jossa viikkonäyttö..sillon kun mun raskaus ei kehittynyt oikein niin
se näytti 3 viikkoa aina 1-2 viikkoo raskaana ja painelin sitten lääkäriin joka ultras ja pientä
ruskuaispussia enempää ei näkynyt vaikka olisi sydänkin pitänyt jo näkyä...

Itse en saa juurikaan mitään haamua testiin kp 25/26-28...lämpöä edelleen, eilen aamulla tuli
pyyhkiessä verta ihan kirkasta mutta se oli sit siinä ja nyt ei tuu mitää..en tiedä mikä
ihmeen häiriö on...ja ovistestit jo useampana päivänä näyttäneet plussaa...en ymmärrä..
 
Ziida kiitos kommentista, mulla on tunne, ettei tää mee nyt niinku pitäis :( Toivottavasti oon kuitenki väärässä. Hain viikkonäytöllisen, teen sen huomenna tai keskiviikkona.
Toivottavasti sulla olis kyseessä kiinnittymisvuoto, ja siksi ei näy viel r-testissä. Tsemppiä sinnekin :heart:
 
ziida menkkojen olis pitänyt alkaa eilen! :) Mä uskon, että mulla tapahtui kiinnittyminen vasta dpo9. Tai liekö sitten edes kiinnittynyt, vai onko tämä vaan kemiallinen raskaus, jää nähtäväksi.
Jos sul on jo dpo12, niin sit kyl en tiä, voisko olla sitä kiinnittymisvuotoo. :( Mut tuo on kyl lupaavaa, että sulla näyttää ovistestit plussaa! Ootko varma oviksen ajankohdasta? Jos se oliskin tapahtunut hivenen myöhemmin?
 
Olen varma siitä päivästä jolloin puuhailimme, mistään muusta en ole varma...
Jos siimähäntä olisi kohdannut kumppaninsa siitä kolmen päivänpäästä niin siitäkin olisi
jo 9 päivää eli kyseessä ei voi olla kiinnittymisvuoto....
 
Mä idiootti menin testaamaan jo nyt kp 28/32-35 ja tälläisen sain.. Viiva ei tullut sen 10min sisään, mutta tuli noin puolen h sisään, Mulla raskaus meni kesken 13.3.12 ja samoten justiin näillä testeillä testasin silloin ja ennnenkun menkat piti alkaa niin viiva saatto tulla lähemmäs tunninpäästä tehdystä.. Mutta jotenki uskoin testiin kun joku sanoi että ei ole näillä testeillä saanut mitään viivan tyylistäkään turhaan... mutta tälläisen sain

Aijaa.com - 9966496
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
Minä kun olen ihan ulalla vieläkin nuista Ovistesteistä. Minulla kun todettiin KKM 20.3 ultrassa (rv 12+2). Ja tyhjennys aloitettiin lääkkeellisesti 22.3 ja lopulta epäonnistui kaavinta tehtiin 24.3...

Ja nyt sitten olen Raskaustestin tehnyt negan joskus viikko kaavinnan jälkeen Tai luultavasti ,voihan olla että silimät kierossa olen nähnyt vaikka ja mitä... Ovistesti näytti sitten viimeviikon maanantaina vähä tummempaa viivaaa, muttei lähellekkää niin vahvaa kuin kontrolliviiva. Mietin, että oiskhan raskaus vielä jollaki lailla vaikuttanu siihen ovistestiliuskaan??? Käytössä oli siis nämä Mammaksilta tilatut DAVID-merkkiset testit.

Ja nyt eilen ja tänään testasin näillä DAVID-merkkisillä ovistesteillä, kun tuntunut, että jomottelee samalla tavalla kuin oviksen aikaan... Eilen oli tuota haaleam ja tässäpäs tämän päiväinen tulos: Aijaa.com - Ovis tulossa menossa hä?

Siis KP.t ois kaavinnasta nyt 16/32...?

Eli mitenkäs te konkarit tulkitsette?
 
sachie: nega tuo vielä on, toivottavasti pian saa lisää punaväriä :)

).( dpo 9 testattu puhdas nega, mutta äsken oli 27/30 ihan pakko pissia tikkuun vaikka olin 30 min käynyt pissalla ja kaunis haamu piirtyi Wondfo:n testiin. Hi hii, voisiko tämä olla totta?!? Tai siis kyllä siellä jotain ainakin on yrittänyt kiinnittyä, koska noita r-testejä olen tehnyt miljoonan ja todellakin tiedän miltä nega näyttää. Nyt vaan toivotaan, että raskaus jatkuu. Takana 4 keskenmenoa, viimeisen 2 peräkkäin eli 9/2011 ja 1/2012, näissä siis molemmissa hematoomat, joten nyt taas alkaa piina vessassa käynnistä ja vuodosta...
 
Sachie se varmasti selviää vasta, kun testaat uudelleen :) Tsemppiä!
Mulle itselleni tuo olis noilla Davidin testeillä jo plussa, en ole ikinä niillä saanut itse tasavahvaa (taustalla tosin pco, joten lh heittelee).
 
P12: kiitos ja oikein paljon onnea myös sinne!!! Mennään sitten viikon erolla lasketuissa ajoissa, oviksen mukaan mulla olisi 19.12. Mulla on tänään sattumoisin gynenpolille soittoaika ja ajattelin kerjätä sieltä lähetteen hcg-määrityksen ja yrittää saada aikaa varhaisultraan. Hui, montahan teillä on mukana?!?! ;)
 
ONNEA PLUSSANNEILLE! :heart:

Täällä alkoivat sitten menkat, vaikka r-oireita kyllä olisi ollut. Mutta toisaalta menkatkaan eivät ole huono juttu, sillä pelkäsin vähän, että tuleeko taas vuoden ja kahden kuukauden mittainen kierto, niinkuin edellinen :| Että onneksi keho tuntuisi taas toimivan niinkuin naisen kehon kuuluukin :)
 

Yhteistyössä