Kuvia plussatesteistä

Perjantainen hcg oli vain 22, mutta tämän aamuinen apteekin oma oli jo ihan selkeä, kirkas plussa.. Saa nähdä mitä klinikka miettii maanantaina..

Toisaalta sain ovisplussan 2.4. jos siihen laskee sen 1-2 hedelmöittymiseen niin perjantaina olisi siitä kulunut vasta 10-11 päivää... Saas nähdä miten tässä vielä käy.
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Sintu74
seerumia: sä valoit muhun vähän uskoa, katsoin noita sun kuvia pp 12 ja mun testi dpo 13-14 oli tuota vähän vahvempi. Mun silmiin vaan tosi haalea, kun en ikinä en ole uskaltanut testata niin aikaisin. Verikokeissa kävin myös perjantaina ja sain tulokseksi vaan, että positiivinen. Neuvolatäti ei osannut kuulemma katsoa arvoa, mutta siis tuo, että olet nyt saanut vahvemman viivan luo muhunkin uskoa, että uskaltaisin tehdä uuden testin..ehkä..
 
Tee ihmeessä, mutta saman merkkinen muutoin ne eivät ole oikein vertailukelpoisia! :)

Mun tämän päiväinen piirtyi kyllä ihan selkeänä ja punaisena vaikkei kontrollin vahvuisena joskin eihän se ole raskaustestissä merkityksellistä.

Mä luulen, että mut lykätään kontrolliin maanantaille kun keskiviikkona olisi edessä polvileikkaus joka voi peruuntua jos olen raskaana.

Tsemppiä ja kuvia jahka saat testattua! Mä en ehtinyt kuvaa ottamaan kun oli työaamu..
 
Heippa,
pakko täältä kysyä kun en keksi mistä muualtakaan kysyisin.. Eli, miulla alkoi kuukautiset viime viikon keskiviikkona. Vuotoa kesti lauantaihin asti mutta oli hyvin niukat. Nooh, sen jälkeen mahassani ollut menkkamaista juilintaa joten päätin tehdä testin tänään. Ostin apteekin oman raskaustestin ja selkeä punertava hailakka viiva tuli, mutta viiva ilmestyi n.15 minuutin jälkeen.. Antaisin kuvaa, mutta en osaa liittää tänne. Olen kerran tehnyt sen virheen, että luen testiä puolentunnin jälkeen, mutta kuvaruutu oli näissä tilanteissa muuttunut kellertäväksi ja kuluneeksi. Tämä testi ei ole. A p u a, kiitos :) !
 
Täällä tykkäätte tihrustella testejä, niin näkeekös kukaan tässä mitään:

Aijaa.com - 10012784

sama testi, mutta kontrastia lisätty reippaasti..

Aijaa.com - 10012789

Nyt eilen alkoi vaaleanrusehtava tuhruvuoto, jota tulee vain pyyhittäessä - ilman suojaa pärjää siis.
Alavatsaa polttelee ja viiltää - aivan kuin menkkakivut.
Ovulaatiosta ei ole tietoakaan, kun tämä yk5 pidettiin miehen kanssa stressaamattomana ja sivuutin täysin kaikenmaailman oireet. Nyt kuitenkin tämä eilen alkanut tuhru sai toiveet nousemaan pilviin!
Mulla normaalit menkat alkavat aina aamuyöstä, aina samantien valahtaen litra kirkasta verta pönttöön. Tämä ei siis ollenkaan normaalia.

Ja eilen tehty testi näytti tänä aamuna selvää roskishaamua - punaisella viivalla... Ja juu tiedän - ei sais mennä dyykkaamaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Tein tänään apteekin oman testin (tiedän tehneen sen turhan aikaisin ja tyhmyyttäni, mutta jostain syystö pakko oli tehdä.) Ovulaatiosta on nyt 6-7 päivää. Ja vatsaa on nipistellyt enenevissä määrin nyt pari päivää. Lämmöt 36,9 pintaan, normaalisti 36,5 pinnassa.

JA nyt sitten minä ja mieheni näimme testissä ihan haamujen haamun testiajan sisällä. Paljainkin silmin sen juuri erotti.
Haluaisin kysyä teiltä. mitä mieltä konkarit on? => Aijaa.com - ?
Kameralla ei saanut niin selkeää mitä silmällä näkkee.

Onko mahdollisuus apteekin testillä antaa vääriä haamulaisia??
 
Viimeksi muokattu:
Tein tänään apteekin oman testin (tiedän tehneen sen turhan aikaisin ja tyhmyyttäni, mutta jostain syystö pakko oli tehdä.) Ovulaatiosta on nyt 6-7 päivää. Ja vatsaa on nipistellyt enenevissä määrin nyt pari päivää. Lämmöt 36,9 pintaan, normaalisti 36,5 pinnassa.

JA nyt sitten minä ja mieheni näimme testissä ihan haamujen haamun testiajan sisällä. Paljainkin silmin sen juuri erotti.
Haluaisin kysyä teiltä. mitä mieltä konkarit on? => Aijaa.com - ?
Kameralla ei saanut niin selkeää mitä silmällä näkkee.

Onko mahdollisuus apteekin testillä antaa vääriä haamulaisia??
Mä en oo ihan varma että näkyykö tuossa jotain vai onko se tuo varjo kun musta näyttää melkein et siin ois kolme viivaa :D Saisitko parempaa kuvaa? :eek:
 
Pienoisella mun silmään siellä haamu kurkkii :)

Pamskun testissä en minäkään nää kunnolla viivaa, ehkä viivanpaikka?

Voi vitsi olis kiva itekkin laittaa tänne kuvia vaan eipä mun tikkuissa ole mitään näkynyt moneen vuoteen...no jospa vielä joskus.
 
Pienoinen: Hmm.. Mun ystävä joka odottaa nyt viimeisillään kaksosia sai plussan ihan hurjan aikasin.. reilusti yli viikkoa enneku menkkojen piti alkaa.. Eli saapa nähdä, kuin monta pienokaista sun sisuksissa kenties pesää rakentaa..
 
Mulla ei nyt ole kuvaa, mutta pakko kysyä teiltä viisaammilta...

Onko Pregent Stickissä viivanpaikkaa? Testiin ilmestyi melkein heti harmaa/valkoinen viiva testiajalla. Se näkyi siinä hyvässä valossa ilman suurempa tihrustusta, mutta mun mielestä siinä ei ollut ollenkaan punaista. Tuleeko tohon testiin normaalisti aina toi viivanpaikka?

Koopeistä mulla ei ole tietoa, kun imetän vielä ja kuukautiset eivät ole synnytyksen jälkeen alkaneet. Vauva olis kyllä tervetullut meille.
 

Yhteistyössä