Kuvia plussatesteistä

On Jomin viiva hienosti vahvistunut. =) Onnittelut!
Mun viivat kai hieman vahvistuu mutta tuntuu että liian hitaasti. : /

Viime keskiviikkona eli tavallaan kp 35 (en halua rv-lukuja vielä miettiä) kävin hcg mittauksessa ja se oli 251. Matalalta se päiviin nähden kuulostaa jos ovulaatio olis tapahtunu oikeaan aikaan mutta ens keskiviikkona uusi mittaus. Sitten pitäis olla tuhansia jos on oikea raskaus. Vieläkin vaan tuhruttaa että epätoivoiselta tuntuu... Miks ei sitten vois tulla kunnon selvyyttä eikä tämmöstä semi-raskaana tilannetta :headwall:
 
Laila_

Kuten mä jo ylempänä kirjottelin, niin mulla viiva oli haaleampi kp34/27-29 kun sulla tuossa vahvimmassa testissä.. Ja viikko sen jälkeen sain labrasta positiivisen testin, sen jälkeen en ole itse edes testaillut. Ainakin minun silmääni näyttää kyllä ihan 110% siltä, että raskaana olet :) varovaiset onnittelut!
 
Laila_ testiviivaset ovat selkeästi vahvistuneet - se hyvä:heart:

Oletko varma ovulointipäivästä/mikä kierron päivä?(ovulaatiotesti?)

Toivottavasti ensi keskiviikkona HCG arvo jo noussut reippaasti lisää - Jaksuja siulle kovasti laitan:kiss:
 
Kiitos mur-mur tsempistä =) Ovulaatiosta en oikein osaa sanoa, muutaman testin tein mutta plussaa en saanut. Muutenkin oli aika masiskierto kun odotin aukkaria vaan, olin toivon jo heittänyt eikä makuuhuonetoimintakaan kauhean aktiivista ollut. Ei se nyt auta kun odottaa keskiviikon hcg-tulosta ja jos kaikki hyvin niin seuraavaksi keskiviikoksi mulla on kontrolli ultra-aika. Tuntuu vaan niin pitkiltä nämä odottamiset. :headwall:
 
Huomenta..

Auttakeehan nyt yhtä hulluksi tullutta täällä.. dpo 11 ja tehty aamupissistä kaks testiä. Davidin liuska, joka oli ja nega ja sitte semmonen kun easytest(Tallinnan tuliaisia) josta tuli tämmönen...



Näkyykö tossa mitään vai oonko ihan oikeesti nyt seonnu lopullisesti? :O Oon nimittäin joskus tuijottanu niitä testejä niin kauan että luulen näkeväni niissä jotain :( Hitsi kun pitää kiusata ihmisiä tälleen..
 
Nii i, kyllä mieki siinä oon näkeväni jotain.. Näistä testeistä ei löydy minkäänlaisia käyttäjäkokemuksia(ainakaan Suomesta),joten en tiedä tekeekö viivanpaikkoja.. Luulen kyllä että toi ois viivanpaikka, Davidin herkkyys oli 25 ja tän 20.. :headwall:
 
Babies toisaalta jos tää oli se herkempi, niin jotainhan vois olla tapahtumassa :D Hankala tosiaan kun ei löydy käyttäjäkokemuksia : /. Huomenna uusintatestiä kehiin! Koska pessimisti ei pety niin ajatellaan, että tuo on viivanpaikka ja katotaan huomenna tilannetta uusiksi ;)
 
Laila_ On ne viivat vahvistuneet kyllä. Tsemppiä kontrolliin, toivotaan parasta!

Mollamaija82 Hyvältä näyttää minunkin silmään tuo viivojen kehittyminen :heart:

Babies Minäkin näen kyllä viivan, mutta en osaa sanoa, onko siinä väriä vai ei. Pidän peukkuja!!

Kävin tuossa ruokaostoksilla ja sorruin vielä ostamaan PregCheck-liuskoja :p Testiviiva alkoi piirtyä heti ja tulos oli erittäin ihana:



Nuo varjot kuvassa tulee sälekaihtimista, jos joku ihmettelee :D

Muoks. Tässä vielä kp 28 ja kp 29 dipatut David-liuskat (ei herkät):

Aijaa.com - kp 28 - 8033508.jpg
Aijaa.com - kp 29 - 8039347.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Onko Babies tehny uutta testiä :wave:

Testeistä suosittelen ihan tavallisia ainaki s-marketissa myytäviä PregCheck ja PregentStick-liuskatestejä. Apteekin oma kans ollu luotettava, se on tosin on kalliimpi ja jostain luin et tuo PregCheck-liuska on sama liuskatesti ku mikä siinä on sisällä :D

Jomille suuret onnittelut! :heart:
 

Yhteistyössä