Kuvia plussatesteistä

Laila_ Kyllä ne ihan selvästi plussatestejä on! :) Mutta uskon että ihan varmasti sua nää vuodot huolettaa, mutta toivotaan että kuuluisi vaan asiaan ja ois ihan normaalia, joskus esiintyy vuotoja vaikka raskaus etenisi loppuun saakka täysin normaalisti :)
Toivotaan että kaikki on hyvin :heart:
 
Tässä on tämän aamuiset:

On ne ehkä hiukan tummentuneet mutta vuotoa tulee edelleen!! : / Se alkaa aina aamuisin kunnon tulvalla ja hiljenee iltaa kohden. Soitin naistentautien polille siitä aukkarista niin se antoi soittoajan kun kuulostaa tilanne niin erikoiselta. Soitan tänään vielä lääkärille että mitä tehdään mutta tuskin se mitään muuta sanoo kun että seurataan.
 
^Hyvä että tilannetta seurataan, en halua pelotella mut mulla oli tuossa tammikuussa kohdunulkoinen joka oireili ensin antamalla haaleita viivoja r.testiin ja sitten rajulla vuodolla joka diagnosoitiin ensin km:ksi ja huomattiin vasta myöhemmin et olikin ku, onneks mitään vakavaa ei ehtinyt tapahtumaan ja selvisin pelkällä sytostaatti pistoksella..

Toivon kuitenkin sydämmeni pohjasta ettei kyse olisi ainakaan siitä sinulla.
 
Maira kohdunulkoinen mullekin tuli mieleen ja käypähoitosuosituksen luin. Oireethan täsmää, toinen asia on haluaako lääkäri sitä uskoa. Kun ei tämä raskautuminen mikään helppo homma tunnu olevan niin haluaisin kyllä mielellään pitää molemmat torvet. :(
 
^Mä painostin neuvolan henkilökuntaa niin kauan et sain lähetteen hcg mittaukseen, sit seurailin taas r.testeillä kotona ja kun viiva vaan vahvistu niin soitin uudestaan ja vonkasin uuden lähetteen jonka seurauksena sit huomattiin se ku, 3 kertaa varmistettiin matkan varrella myös se että kohtu oli tyhjä.

Tsemppiä kovasti sulle!
 
Lääkäri uskoi että olisi kyse normaalista raskaudesta. Sanoi että 30 vuotta kun samaa hommaa on tehnyt niin jos jonkinlaisiin vuotoihin on törmännyt. Keskiviikkona ultraan ja veritestiin. Jaiks! :x "Pienet" piinapäivät edessä siis.
 
Tämä saattaa tulla nyt ihan väärään paikkaan, kun en kuviakaan ole testeistä ottanut, mutta kuitenkin...

Minulla siis tänään kp 31/28-30. Eilen tein aamupissasta apteekin raskaustestin. Näytti erittäin haalean haamun, jota en itse aluksi edes huomannut. Mies sen siitä sitten bongasi ja itsekin sitten näin, että haamuhan se siinä. Tänään tein aamulla uuden testin ja siihen ei tullut edes haamua : /

Eilen alkoi heti aamusta menkkamainen juilinta ja se on jatkunut, tälläkin hetkellä sitä juilintaa on. Menkat vaan eivät ole alkaneet, ne kun yleensä ovat säännölliset.

:attn: Onko jollakin kokemuksia siis siitä, että ensin tulee testiin haamu, sitten ei tulekaan mitään ja kuitenkin raskaus on alkanut?? Ajattelin nyt odotella ainakin perjantaihin saakka. Katsotaan alkavatko menkat siihen mennessä.

Meillä takana 01/11 keskeytynyt keskenmeno --> lääkkellinen tyhjennys, kohtutulehdus siihen päälle ja kaavintaan :/
 
kiken, teitkö samanlaisen testin tänään? voi olla, että kyseessä olisi kemiallinen raskaus, eli alkio on yrittänyt kiinnittyä, mutta ei ole onnistunut siinä ja kuukautiset alkavat vähän myöhässä.. mutta ei se sekään mitään takaa, ettei tänään tullut testiin mitään :) huomenna uusi testi vain aamupissasta jos ei kuukautiset ole alkanut! tsemppiä :heart:
 
kiken, teitkö samanlaisen testin tänään? voi olla, että kyseessä olisi kemiallinen raskaus, eli alkio on yrittänyt kiinnittyä, mutta ei ole onnistunut siinä ja kuukautiset alkavat vähän myöhässä.. mutta ei se sekään mitään takaa, ettei tänään tullut testiin mitään :) huomenna uusi testi vain aamupissasta jos ei kuukautiset ole alkanut! tsemppiä :heart:
Saman apteekin testin tein kuin eilenkin. Vatsassa juilii hirmu kovaa, mutta vuotoa ei näy... Mietin itsekin tuota kemiallista raskautta, mutta ootellaan. Viimeksi kun tein plussatestin, menkat olivat olleet viikon myöhässä ja silloin plussa pärähti heti testiin. En vain muista oliko siinä raskaudessa menkkakipuja alkuviikkoina.. :confused:

No, täytyy toivoa, että nämä ovat niitä! :)

Onnea haamuilleille ja plussanneille :)
 
Maira: Sullahan on upeesti viiva vahvistunu :) :heart:

kiken: Mulla oli jotain tuollaista aika pitkään esikoista odottaessa, sain haamuja ja sitten taas negaa... Raskaana kuitenkin olin, toivottavasti sinunkin viivasi palaa!

toivorikas: Mä nään myös haamut kaikissa testeissä! b:)d
 
Lily_ suurensin kuvaa 400%..ja valitettavasti en saanut ainakaan värillistä viivaa näkyviin..
..eikö siun dpo päivät ole jo aika korkeat..20 kenties?
..noilla päivillä pitäisi jo testiin tulla vahva viivanen..

Olisiko ovis voinut olla myöhemmin?..onko siun kierto kovinkin pitkä yleensä?

Plussatuulia:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä