Kuvia plussatesteistä

Lara- siulla ei ole tuota hcg-vielä erittynyt kovin paljoa, joten plussa/se toinen viivanen ei siksi vielä niin vahva. Hcg-tuplaantuu joka toinen päivä, joten testaappa Torstaina(jos maltat odottaa sinne;)) uudemman kerran-on varppina vahvistunut!!:heart:..juu ja tajusin siun selityksen täysin :D

Auttaisiko, jos testaat vaikka suoraan CB:n digitaalisella r-testillä?..se kertoo kyllä selkeä tarinaa sitten ihan tekstinä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
muttakun ohjeessa sanotaan, että pitäisi olla yhtä paksuja nuo viivat...
cb:n viivathan on niinkun ohuita viivoja jotka muodostaa sitten sen viivan.
vaaka viiva on mulla ns. neljä tällaista pientä viivaa ja pysty vain yhden??
tajusko kukaan :LOL:
Kyllä tajus, ja kuten tuossa jo edellä sanottiin, se viivan paksuus riippuu siitä hormoni pitoisuudesta, aluks sitä on vähemmän niin on hailakampi, vahvistuu kyllä ajan kanssa...Tiedän ton epärealistisen panikoinnin mikä tuossa kohtaa pukkaa tahtomattakin kun ei tiedä miten olis ja mihin repeis... :D ONNEKS OLKOON!!!! :heart: :flower: =)

Ja ihan ot, join minäki häissä lasillisen skumppaa, totesin että omissa häissä en tyydy pommaciin ja kerran oon isännältä maistanu hörpyn olutta, huvittaa oikein itteensä kuinka makunystyrät muuttuu, olin ennen karmee kalja sieppo (tykkäsin sen mausta, en siis mikää deekis... ;) ) ja nyt se maistu ihan kamalalta... =)
 
No tuolla jossain aikasemmilla sivuilla on mun tooooosi ohut viiva ja heti alapuolella 2 muuta testiä joissa niissäkin ohuen ohut viiva, no se ohuen ohut viiva on nyt 17vko tolla mahassa ollu ja kohta mennää jo rakenneultraan, et uskallan väittää että oli viiva ohut tai paksu niin raskaana sillon ollaan! :D Sitä viivaa kun ei tule jossei hormonia ole, toivottavasti kyytiläinen pysyy matkassa mukana! :heart: :flower:
 
:hug: Plussanneille ja ihanaa kattoa noita kuvia testeistä... täällä siis uus kuumeilija ja huomenna aamulla pitäis testi tehdä.... saa nyt nähdä mitä näyttää ja näyttääkö vielä mitään... nyt menossa kp 26/28 ja kovasti jännittää...pikkukakkosta haaveillaan esikoinen jo pian 4.v.. .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
RFSU haamuviiva, CB positiivinen, Preck Chech marketon roska negatiiivinen. Ei joku viittis tulkkaa??

MUR-MUR Miks oihjeissa lukee 3 sekunttia jos oikeesti pitäis 5min??
Kommentoinki jo tonne toiseen, mutta tuli mieleen että ootko eri aikaan päivästä vielä ottanut nuo? Jos toinen on vaikka iltapäivällä otettu, niin ei välttämättä sitä raskaushormonia ole niin paljon kuin aamulla näkyvissä. Eli tee aamusta ja siitä ekasta pissasta. Ja sen testin ohjeen mukaan nuo liotusajat, nehän vähän vaihtelee merkistä riippuen.
 
Aamupissasta kai sen vuoksi suositellaan tehtävän testi kun se on ollut rakossa pitkään (yönajan). Mutta ihan hyvin voi päiväpissastakin tehdä testin, jos vaan on pidättänyt sitä ennen tarpeeksi kauan. Minä olen molemmista testannut päivällä mutta aina yli 4 tunnin pidätyksen jälkeen, jolloin olen saanut jo ihan alussakin positiivisen tuloksen.
 
Voi että! Nyt munkin tekee mieli testata uudestaan jo huomenna aamulla. :LOL: Katsottiin miehen kanssa aamulla tekemääni testiä ja verrattiin maanantain testiin. On eri kohdalla se kontrolliviiva. Tarkoittaako se viallista vai onko siinä vaan liuska eri kohdassa? Testi on Mammaksin halpispuikko.

Mihin aikaan aamulla se hormonipitoisuus on korkeimmillaan? Mun tulee juotua iltaisin paljon enkä aina jaksa nousta yöllä vessaan. Voikohan näyte olla liian laimea? Mihin aikaan viimeistään uskaltaa käydä vielä vessassa yöllä, jos vaikka 8 tai 9 aikaan aamulla herää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Macy gray... mun mielest 8h ja ei kauheeta veden tankkausta!
Yritäpä estää mua tankkaamasta illalla. :ashamed: Mulla on huono tapa muodostunut tuosta iltaisesta veden litkimisestä. Saatan litrankin juoda viimeisen tunnin aikana ja silti tuntuu kuin janottaisi. Se on vain tapa, mutta siitä on todella vaikea päästä irti. :( Eihän se muuten haittaisi, mutta häiritsee usein unia herättämällä vessaan tai tekemällä nukkumisesta rauhatonta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Voi että! Nyt munkin tekee mieli testata uudestaan jo huomenna aamulla. :LOL: Katsottiin miehen kanssa aamulla tekemääni testiä ja verrattiin maanantain testiin. On eri kohdalla se kontrolliviiva. Tarkoittaako se viallista vai onko siinä vaan liuska eri kohdassa? Testi on Mammaksin halpispuikko.

Mihin aikaan aamulla se hormonipitoisuus on korkeimmillaan? Mun tulee juotua iltaisin paljon enkä aina jaksa nousta yöllä vessaan. Voikohan näyte olla liian laimea? Mihin aikaan viimeistään uskaltaa käydä vielä vessassa yöllä, jos vaikka 8 tai 9 aikaan aamulla herää?
Liuskoissa usein on eri kohassa se viiva, ihan toimiva silti on. :) Virtsan pitäis olla aina se 3-4h rakossa, joten ihan hyvin esim. 4 aikaan uskaltaa käydä pissalla.
Ite suosittelen ennemin digitestiä tai ees puikkoja kun noita liuskoja, ne aiheutti mulle sellasen päänsäryn syksyllä kun oli olevinaa viivaa, muttei kuitenkaa yms yms..tein testin puikolla ja ei tarttenu enää arpoo.. :)
Oikein paljon tsemppiä plussaukseen!:heart:

Ja Lara:lle onnea plussasta! :heart: :flower:
 
Pistän tännekin tulkattavaks kaks kuvaa (yks ja sama testiliuska). On siis ihan epäselvä enkä oo varma näänkö itekään siinä mitään.. 10 min sisään ilmestyny, mutta ei näkyny vielä kolmessa minuutissa. (ohjeessa luki ettei 10 min jälkeen saa enää tulkita testiä). Tehty tänään kp25/26?..

http://www.aijaa.com/v.php?i=5549474.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=5549450.jpg
 

Yhteistyössä