Kuvia plussatesteistä

Onnea kaikille plussanneille!! =) Komeita plussia ja haamuja ootte saanu! :D :heart:

Voi kun itekki pääsis jo kohta yrittämään kakkosta ja pääsis tänne sitte jännäilemään taas... =) Tarkotus olis vissii ihan kohta toi kondomi-ehkäsy jättää... B)
 
Ihania plussia :heart:


Itse testasin tänään tälläsen :

http://www.aijaa.com/v.php?i=6049824.jpg

Ei ehkä kuulu tänne plussakuviin :( Nyt on kp45/33. Ja ihan täysin tyylipuhdas negahan toi on!! :'( Mikä mun kroppaa vaivaa... Yk6 olis nyt mutta pitänee soitella lääkäriin että misäs mun menkat on.
 
Tällaisen haamun/viivanpaikan testasin lauantaina kp 27/29 ja dpo 11:

Testi on cittarin pregcheck, jonka herkkyydestä ei ole tietoa. Viiva oli luonnossa paljon tummempi ja näkyy noin huonosti kamerassa, mikä tuki minun viivanpaikka epäilyäni. Samasta aamupissasta tehty clearbluen viikkonäytöllinen sanoi kuitenkin raskaana 1-2.
Seuraavana päivänä first signal -testi näytti tältä:

Testin herkkyys on 10 mIU/ml ja se voidaan tehdä ekana päivänä, kun menkat on myöhässä. Tässä odottelen, että tuleeko tästä pelkkä kemiallinen vai jopa uusi keskenmeno. :/

Tuota ihmettelen, miten joissain saman herkkyyksissä testeissä on eri ohjeet siitä, että milloin voi testata ekaa kertaa. Esim. tuo first signal sanoo, että vasta kun menkat myöhässä ja toisissa on, että voi tehdä jo neljä päivää ennen menkkojen alkamista. Onko se ainoastaan markkkinointikikka vai ovatko toiset ylivarovaisia ohjeissaan, jotta heitä ei syytetä, kun joku saa väärän negan liian aikaisin testailtuaan?
 
täällä mun haamut dpo 7 ja 8

nyt jälkikäteen ajatellen oli vähän typerää mennä testaamaan näin aikasin kun nyt alko vain kamala stressi jotta mitä nuo nyt meinaa. selkeästi ovat vaalean punaisia viivoja kuitenkin.


http://www.aijaa.com/v.php?i=6125089.jpg


alempi dpo7 ja ylempi dpo8 eilinen testi on tänään kuvattu ja jo kuivanut siis.


tässä tämän päivän testi dpo 9

http://www.aijaa.com/v.php?i=6129855.jpg
 
Onnea kaikille plussanneille! :flower: :heart:
Selasin pinoa alusta asti ja sielähän se viimekeväinen oma plussa tuli vastaan :heart: Voi miten tämä aika menee, poika tänään 6kk :heart:

Lisäksi saan liittää tänne uuden kuvan :heart:

Olemme miehen kanssa ihan ulalla tästä yllätyksestä :whistle: Jos kaikki menee hyvin saamme pienen joulutonttusen! :heart:
 
Jennyli Onpa hieno vahva plussa! Onnea!! :flower: :heart: Oliko teillä mitään ehkäsyä kun sanoit että yllätys..?

Meillä on menty keskeytetyllä, ja eilen tein parit haamutestit... En usko että ne meinaa mitään, mutta... Täytyy uusia taas tänää tai huomenna... Ois aika ihanaa jos oiski raskaana taas, tarkotus oli tossa kesän jälkee jättää toi "keskeytettykki ehkäsykeino" pois.. :heart:
 


tuossa vielä kuva minun testisarjasta kiertopäivät merkattuina tikkuun :) vieläkään en meinaa uskoa kun tein tässä kierrossa kaksi negatestiä kp:t 28 ja 35! Pitkälläkin kierrolla siis voi tärpätä :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:
Onnea kaikille plussanneille! :flower: :heart:
Selasin pinoa alusta asti ja sielähän se viimekeväinen oma plussa tuli vastaan :heart: Voi miten tämä aika menee, poika tänään 6kk :heart:

Lisäksi saan liittää tänne uuden kuvan :heart:

Olemme miehen kanssa ihan ulalla tästä yllätyksestä :whistle: Jos kaikki menee hyvin saamme pienen joulutonttusen! :heart:

onnea plussasta Jennyli :heart: Toivottavasti sulla menis raskaus loppuun asti ja saisitte joulutontun..itellä vieläkin surettaa hiukan se km mut aika parantaa haavat kyllä pikku hiljaa.

 
Kiitos taaperot ja olen pahoillani oman menetyksesi johdosta :ashamed: :hug:
Meille tämä raskaus tuli kyllä ihan puun takaa ja jalat tukevasti maassa ollaan! Kuitenkin onnellisena ja varovaisesti asiasta innostuneenakin :heart:
 
Jennyli

Piti oikein vartavasten kirjautua ja tulla onnittelemaan :heart: :hug: :flower: Ihanaa :) Rankkaa varmasti tulee olemaan 4 pikkasen kanssa mutta sitäkin enemmän onnea ja rakkautta ja lapset on niin hetken pieniä.
Meille kanssa toiveissa pikkunelonen, mutta vähän myöhemmin, vielä pitää malttaa =)
 
mur-mur dpo 13 ja oli hmm.. tilasin netistä yli kk sitten, olisiko ollut mammaksin herkkyys 20 miq/ml. Ja kiitoksia :heart: hetken pästä digitesti kutsuu vessasta :LOL:

*muoks* nyt se on varmitettu Raskaana ollaan :heart:
 

Yhteistyössä