Kuvia plussatesteistä

Jomi Mun mielestä viiva on vahvistunut kp 32 testissä, väri tasasempi ja aavistuksen tummempi. Eikä tosiaan tuon vahvempaa tarvita!! Onnea hani ja vauvaliimaa!!! :heart:

Namppis Komeaksi on sunkin viiva jo vahvistunut! Tarrasukkia pikkuiselle ja onnittelut vielä!
 
sunni
Ihanaa katsella teidän viivoja ja haamulaisia ja odottaa milloin itse pääsee jännäilemään taas.


ONNEA kovasti kaikille ja toivotaan niin miljoonaa että pysyvät kyydissä <3



Muuten, Meejj, millä dpo:lla teit tuon ensimmäisen haamusen?
 
Näkeekö kukaan mitään tuossa mun testissä? Luonnossa se oli ihan "selkeä", ei siis tarvinnut käännellä tai väännellä että näkyi kaksi viivaa, mutta silti vähän epäilyttää... Testin tein aamulla, iltapäivällä sitten apteekin omalla nega :/ Dpo EHKÄ 16, kierrot ollut sekaisin joten saattaa olla vähemmän.

Aijaa.com - 8100336.jpg

kännykällä otettu, joten tosi huono kuvanlaatu...
 
Neiti81, kyllä mä uskoisin että omat laskelmat pitää paikkaansa tärppipäivästä kun kuitenkin tikuttelin oviksen. Ja uskoisin että olis näkyny sit aikasemmin myös muissa testeissä jos olis aiemmin onnistanu. Nyt kuitenkin bongasin ekan haamun dpo10... Ittekkin kyllä vähän ihmettelin että hyvät on hormonilukemat vissiin kun näyttää jo noin isoja viikkoja. Ajattelin että sieltä tulis 2-3 viikkoa. Mitäköhän tää tarkottaa?? Kaksosia?? :D :D

nan-nan-naa, jos kerran kännykkäkameralla otettu niin todella selkeäksi haamuksi väittäisin. Ihan hyvin näen. Tsemppiä että vahvistuu :)
 
Moikka. ajattelin liittyä mukaan keskusteluun.mieheni kanssa yritetään esikoista ja nyt jännäillään. menkat viikon myöhässä. sunnuntaina tein clearblue testin mikä oli selkee nega ja tänään kokeilin pregcheck liuskalla ja musta toi näyttää haamulta..onko se sitä?! :) todella happy jos on jo tärpännyt ..pillereiden lopettamisen jälkeen yhdet luomumenkat ollut ja ne tuli ihan ajallaan pillereiden lopettamisen jälkeen. nyt ei vaan niitä kuulu.toivotaan parasta :)



 
tein malttamattomana uuden testin pc liuskalla ja näytti paljon hailakampaa viivaa..ettei se olis vaan sen viivanpaikka ?! vähän epäilen..ei millää malttas odottaa viikkoa ni ehkä vois tietää jo enemmän :/
 
Olen itse aina käyttänyt juuri näitä pregcheck liuska r-testejä enkä oo IKINÄ saanu esiin mitään viivanpaikkaa niihin, aina ollu selvä negatiivinen :) Ei se viiva välttämättä näy niin lyhyessä ajassa vahvemmalta eikä myöskään sama vahvalta mitä edellinen, jos pissa oli laimeempi ettei ollu kertyny hcg hormonia tarpeeksi. Älä murehdi :) Tee uusi testi parin päivän päästä niin silloin ainaki pitäisi näkyä todella selvästi ettei jää epäselvän tulkinnan varaa ! :)
 
sunni
Onnea s-atu, selvä plussa :) Paljon vauvaliimaa nyt sinne että pysyykin kyydissä ;)


Onkos muuten teillä siellä taustalla käyttökokemuksia Halpa-testin wondfo- stixeistä, onko tullut harmaata viivaa, tai haaleempaa varjoa? En puhu nyt VALKOISESTA viivasta. Eli tarkoitan testin luotettavuutta..
Kokemuksia kiitos :)
 
sunni
Hmm.. Minä sain viime kierrossa pariiin tikkuun jotain haamun tapasta niihin ja sen jälkeen muutamalla muulla tikulla kans, se meni ilmeisesti kesken se.
Nyt sain kans tolla wondfolla jonkun viivan,mut ei siit selvää kovin ottanu et oliko siin väriä. Se tuli siihen kyllä about minuutissa.
Eipähän täs auta kuin odotella sitten jokunen päivä, tai siihen kunnes näkee alkaako menkat, vai onko kyseessä kemiallinen, jos mikään.
Niin mitäs te tuumittekaan tosta first signalista, kun silläkin sain viime kierrossa viivaa/haamun haamua yms, ja sen meinasin huomenna käydä ehkä ostamassa,kun on niin edullinen.
Kun noi wpndfot on vissiinkin ymmärtääkseni 25 herkkyyksiä.
 
sunni
Täs on teille tulkittavaksi kaksi päivää sitten iltapisusta tehty, vissiin dpo7 (joojoo..oon hullu,tiedetään :LOL: ) mutta minkäs tekee kun on tää addikti tähän tikuttamiseen nyt jääny päälle :I


Aijaa.com - 8104978.jpg


Aijaa.com - 8105299.jpg


Että näettekö T:n kohdalla yhtikäs mitään. Vai mielikuvituksen tuotetta?
Tosin livenä sen on nähnyt yks ihminen minun lisäks ja näki siinä kyllä kanssa jotain. Ton herkkyys muistaakseni 20 ja kanadasta tilattu, en edes nimeä muista noille kaseteille.
 

Yhteistyössä