Kuvia plussatesteistä

apteekin oma antaa roskishaamua ja viivanpaikkaa, harmaan liilaa. Itse tehnyt semmoisen kp4 ja tuli roskishaamu. Samoin antaa haamua ja viivanpaikkaa LH-nousun aikana, kuin myös moni muukin testi. Kannattaa kokeilla toisen merkkistä testiä, jos silläkin saat punertavaa viivaa aikaiseksi testiajalla tai enintään puolen tunnin sisään testaamisesta saattaa olla raskaudesta kyse.

Itse ennen ihmettelin miksi ihmiset testaa monella eri merkkisellä testillä. Mutta nyt kun tiedän ettei testien hailut haamut välttämättä tarkoita raskautta, en lähtisi juhlimaan ennen kuin olen muilla testeillä saanut myös viivoja aikaseksi. Kaikki testit on melkeinpä 100% luotettavia kun testaa vasta sitten, kun menkat on päivän myöhässä. Harvalla vaan maltti riittää siihen ja sitten saa arpoa haamujen ja viivanpaikkojen kanssa kun on liian ajoissa dippailemassa.
 
Gsha17
en oo kyllä ikinä huomannu omassa testissä viivanpaikkoja tai roskishaamuja :( mutta uskon sinua ja testailen eri testeillä enkä luota nyt tähän tulokseen :) Huomenna käväsen ostamassa pregcheck testin nii pääsen testaileen taas. Katsotaan miten käy.. Toivottavasti edes hieman tummempi viiva ilmestyy :(
 
Gsha17 - tiivistettynä:
Kun dippasit tuon testin(*kuva*)ja mikäli testiin ilmestyi punertava - vaik-ka-kin haalea testiviivanen ja Huom! testiajalla..se tarkoittaa, että masuasukki ainahin y-rit-tää tarrata - olet siis tällä hetkellä raskaana.:heart:

..JOS taas et tulkinnut testiä testiajan sisään ja siinä ei näy punertavaa..
..dippaisin uuden testin huomen aamuna - Plop Plop++++++:heart:
 
Viimeksi muokattu:


Sanokaa mulle.. onko toi positiivinen? :O
testiajan puitteissa ilmesty haaleen punainen viiva, toi kuva on otettu testiajan umpeutumisen jälkeen, joten viiva on vahvemman punainen kun sillon kun se oli ns. luettavissa, mut oli siinä sillonkin viiva..
mutta miks se on noin haalee? tänään olis pitäny kuukautisten alkaa, ja tasan kaks viikkoo sitten oli ovulaatio kun sen tikutin.. mitään merkkejä ei oo kyllä kuukautisten alkamisestakaan.. äh. tässähän sekoo pää |O
 


Sanokaa mulle.. onko toi positiivinen? :O
testiajan puitteissa ilmesty haaleen punainen viiva, toi kuva on otettu testiajan umpeutumisen jälkeen, joten viiva on vahvemman punainen kun sillon kun se oli ns. luettavissa, mut oli siinä sillonkin viiva..
mutta miks se on noin haalee? tänään olis pitäny kuukautisten alkaa, ja tasan kaks viikkoo sitten oli ovulaatio kun sen tikutin.. mitään merkkejä ei oo kyllä kuukautisten alkamisestakaan.. äh. tässähän sekoo pää |O
Toisilla raskaushormoniarvo nousee hitaammin ja siksi viiva on haalea.
Minun mielestäni tuon voisi jo tulkita plussaksi, mutta varmista vielä 2 päivän päästä uudella testillä... silloin viivan pitäisi olla jo vahvempi. Tsemppiä! :)
 
Emilien, kyllä toi plussa on =) ONNEA!
Onko testi Davidin? Mulla edellisessä raskaudessa tuli siihen myös tollasta hailakkaa viivaa vaan, samana päivänä kuitenki testasin cb:n ja siihen tuli vahvat siniset viivat, eli kokeile parin päivän päästä vaikka eri testillä ;)
 
On Davidin testi.. kokeilin tänä aamunakin, ja testiin tuli samanlainen viiva kun tuossa testissä :) eli kyllä nyt jotain taitaa tapahtua! :saint: mulla on tuolla kätköissä yksi cittarista ostettu halppis liuskatesti, niin voisin sillä vielä kokeilla huomenna tai ylihuomenna :) mut ei kai paketissa kahta viallista testiä voi olla, ja vielä peräkkäin tehtynä, joten kait se nyt taitaa plussaa merkitä :) ..tai jotain ainakin! voi hirvee.. mä en muistanukkaan mimmosta tää on :D
 
Mitäs mieltä olette tästä??? Olen tehnyt ennenkin Pregcheckillä, enkä ole koskaan saanut siihen mitään jos on ollut täysin nega.
Nyt VASTA kp 23/27-29.
Livenä on kyllä mun silmään hiukan punaistakin...
Kemiallinen takana ja tuulimuna, joten siis tiedän varsin hyvin, että ihan hyvin voi vielä olla kemiallinenkin, mutta tiedän, että täällä on teitä joilla on kokemusta vaikka mistä!:))) Niin onko sellaisia, joilla viiva lähtenytkin vahvistumaan tai, että plussa on näkynyt NÄIn aikaisin!:)
[/URL][/IMG]
 
Emilien - selkeä positiivinen..ONNEA KOVASTI!:flower::heart:

Chamon
- miusta tuo on PLUSSA:heart: jos viivasessa näkyy punertavaa!
..itselleni tuli haalea plussa Pregcheckillä dpo11-12..
Viivaselle vahvistumissätehiä

Jos siulla on tuo lyhyempi - 27vrk:n kierto, olisi ehkä nyt dpo10?..
..muistatko milloin ovuloit?

Maijamehille
myöskin Onnen toivotukset plussasta!!!:wave::heart:
 
Kiitos vastauksista...tässä tämän päivän satoa:


[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]
Tuo on apteekin oma tuo toinen... haamuileeko se helposta??? Pregcheckin viiva vahvempi kuin eilen!
Voi KUNPA!!!

Murmur Mä tein ovistikuilla ekaa kertaa tässä kierrossa tsekkausta ja vähän vaikea sanoa, koska se plussa oli... kp 14 ap ilmeisesti, koska ip viiva jo tosi hailu! Ja illalla kp 14 oli kipuja munasarjoissa... Eli sit olis nyt öö... tänään siis nuo testit Dpo 10!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Chamon - hyvältä näyttää, kyllä siellä selkeä punaviivanen kurkkii!=)
..vahvana siulla toisaan tuo HCG nouseehin - viivalle vahvistumista ja pikkiselle tarraa:heart:

..ja kyllä tuo Apteekin oma on ihan toimiva testi - ei näytä mitään turhia haamusia jos tarkasti testiajalla vain testin luet..olikohan max aika sen 15min?..mutta jos 10min. sisään tuo haamuinen tuli värin kera - on se PLUSSA:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hihi...jännää!:)
Murmur: tuo tuli ihan kyllä melkeen heti tuo viiva siihen apteekin testiin... samoin pregcheckiin... no katsotaan miten käy! Mitenkään liikaa ei ole odotuksia, sen verran sitä turtuu niistä kurjista kokemuksista. Ehkä kylmältä tuntuu sanoa, että lähinnä "mielenkiintoista" tällä kertaa tämä! Mutta tottakai jossain syvällä sisimmässä sitä toivoo, että jospa ny!:heart: Ja huomenna olisi kosteat juhlat tiedossa, siksi siis olen näitä NÄIN aikaisin tehnyt! Ja näiden pohjalta olen siis menossa ihan autolla!;)
 

Yhteistyössä