Kuvia plussatesteistä

Kiitoksia vain tiuhti ja hennu86! Kai tämä pitäs pikkuhiljaa alkaa itekin jo uskomaan todeksi! :D Näyttäis tuo viiva vahvistuneen apteekin omassakin eilisen ja tämänpäiväisen välillä..ja ovistesti näytti vahvaa plussaa tänään! Oi että, tämä on ihanaa ja jännittävää!! :heart:
Pikkuinen12 nyt näkyy selvästi punaista! Viiva on selkeämpi kuin eilen! :)

Laitanpa vielä tuon apteekin omien välisen vertailukuvan:

Aijaa.com - 9440018.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja tiuhti_
Pikkuinen... Tänks.. Mä teen paluuta tähän vauvakuumeilun ihmeelliseen maailmaan. Vitosta kuumeilen, mutta vielä en voi pompata tähän teidän ketjuun kun yritys ei ala ihan vielä.

Kaikille teille tummia viivoja.."Toivottavasti ette ole enää täällä keväämmällä" vaan siirtyneet odottajien puolelle :D
 
Pikkuinen kyllähän siellä viivaa ja värillistä sellaista on :)

Tosiaan kyllä sen raskauden voi saada näkyviin ennen kierron päättymistä. Mulla oli jo selkeä viiva dpo 11 ja digikin näytti 1-2 viikkoa. Ja nyt olen testannut noin halpistestit pois ja on ollut kiva huomata kuinka viiva on vahvistunut ihan tummaksi muutamassa päivässä. Varsinkin kun on keskenmeno takana ja silloin viivat oli hailakoita ja eivät vahvistuneet, niin tuntuu hyvältä että ainakin raskaushormoni vahvistuu. Mulla oli muuten keskenmenneessä raskudessa myös veritestissä hyvin alhaiset hormonit (488) ja kun raskaus meni 2 päivää varhaisultrasta kesken arvo oli laskenut 420:een. Tuli muuten mieleen että tolla 488 luvulla sain tikkuun vain hyvin hailakan punaisen viivan apteekin omaan.

VIIVILIINA tervetuloa vauvojen teon ihmeelliseen maailmaan. Minä siirryn kohta vauvan odottamisen ihmeelliseen maailmaan. Nyt rv 4 +4 ja ultra olis 10.2 lapsettomuuspolilla :)
 
Minalolla hieno plussa! :) Onnea!

Kiitos kaikille punaväriä havainneille, hennu, ladyblue, tiuhti, sunflower, murmur ja muut! En siis ole tiiraillut pinkit lasit silmillä :D

Jos tämäkin on kemiallinen, onpahan lisää kerrottavaa gynepolilla ensi viikolla. Luulisi että voisi jättää aukkarit väliin kun näin hyvin kuitenkin tärppää ja verikokeiden jälkeen suunnata suoraan OI-hoitoihin että saataisiin ovis järkevämpään aikaan, ja ehkä vahvistetaan oviksen jälkeisiä tukihoitoja.
 
Viimeksi muokattu:
Pikkuinen12, selvästi on punakka viiva testissä ja vahvistunutkin! Varovainen onnittelu :flower:

Onnittelut myös muille plussanneille!

...Ja siitä aikaisin testaamisesta...Jos ei mitään erityistä syytä siihen ole.. Niin itse en ainakaan vaan pystynyt odottamaan.. Oli pakko saada tietää mahd.pian että onko tärpännyt, ja 4-5 päivää ennen kk alkamispäivää jo sainkin sitten tietää. Ei siinä sen kummempaa, kärsimättömyyttä vaan :saint: :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12
nellinu aika samanlainen on, odottelen malttamattomana että toi testi kuivuu että voisin alkaa vertailemaan toisten testikuviin :D Tosi monella kuivuneet lilaviivaiset testit kuvissa, ei tota kostean punakkaa pysty vertaamaan.

hieno plussa sulla, onnea! :heart: Voi olla etten vieläkään saa pitää omaa plussaani mutta vähän olen kuitenkin iloinen ettei ihan hiljaiseloa ole tuolla kohdunsuunnalla, josko sinne se pysyväkin plussa kevään mittaan majoittuu :heart: Niin kun vielä aamulla sanoin etten digiä osta enää, nyt jo polttelee ostaa semmoinen kun tiedän että sillä tulisi jo tänään plussaa.. Pakko nyt hillitä tätä testailun intoa vähän :D
 
Pikkunen mullakin kyllä polttelee diginosto ihan kauheesti! :D Pakko kyllä varmaan tänään hakea ja huomenna sitten testata..... Miks tää on tällästä? :D Kyllä te olisitte ansainneet jo sen pysyvän plussan! Ei elämä voi olla niin epäreilua että tääkin olis kemiallinen! Oikeesti toivon että saatte pitää tän vauvan :heart:
 
Heippatirallaa!

Täällä on myös plussailtu => Aijaa.com - 9441472.jpg

Tein testin toissapäivänä, iltapäivällä kun tuli töistä kotiin. Menkkojen olisi pitänyt alkaa justiinsa tuona päivänä, 25.1.
Sen kummosempia oireita ei tieten vielä ollut, että sen perusteella olisin tehnyt testin.
Tuli vai semmonen olo, "niinkuin piru olisi sanonut", että pitäskö käydä apteekissa... No niin tein, ostin tuon Apteekin oman testin. Ja heti tuli näkyviin selkeä plussa. Voi sitä hämmentyneisyyttä oloa :D

Kävin eilen omassa tk:ssa teetättämässä vielä testin, selkein tuloksin.

Varsinainen yritys meillä ei vielä ollut edes alkanut, mutta puhuttu miehen kanssa tiiviisti lapsesta. :) Oikein ihana asia on :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heippatirallaa!

Täällä on myös plussailtu => Aijaa.com - 9441472.jpg

Tein testin toissapäivänä, iltapäivällä kun tuli töistä kotiin. Menkkojen olisi pitänyt alkaa justiinsa tuona päivänä, 25.1.
Sen kummosempia oireita ei tieten vielä ollut, että sen perusteella olisin tehnyt testin.
Tuli vai semmonen olo, "niinkuin piru olisi sanonut", että pitäskö käydä apteekissa... No niin tein, ostin tuon Apteekin oman testin. Ja heti tuli näkyviin selkeä plussa. Voi sitä hämmentyneisyyttä oloa :D
Varsinainen yritys meillä ei vielä ollut edes alkanut, mutta puhuttu miehen kanssa tiiviisti lapsesta. :) Oikein ihana asia on :heart:
Onnittelut todella vahvasta plussasta! :flower:
Sinne on pikkuinen tarrannut kyllä lujasti kiinni. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: LadyBlue
iltatuuli - Apteekin omaan testiin, saattaa tulla osalle naisista ns. "roskishaamuja"(10min. testiajan jälkeen punaviivanen - enemmän, tai vähemmän näkyvä)

"Roskishaamu" enteilee raskautta - tai sitten ei..
..virtsan koostumus saattaa antaa sen viivasen vaikutus ajan jälkeen -tai, kohonut LH-hormoni.

Itselleni tuli viime kierrolla sinun dippausta hieman vahvempi haamuinen, selkeästi kuitenhin punertava viivanen tunnin dippaamisen jälkeen..ja uskonhin olleen jotahin yritystä..vieläkin tuhruttaa vuodella(5vrk)vaikka normisti kolmas päivä olen jo ilman kuukatissuojaa pärjännyt.

Aemmin en ole saanut kuin kerran samanmoisen(huomasin seuraavana päivänä)ja oireet oli kyllä kertoileet jo tärpistä..vuoto alkoi parin päivän viiveellä ja kesti 7vrk!:O
(miulla alussa kesken menneet - välillä rv4+4-5+6 vuodelleet sen 5-7vrk)

Jos olen Apteekin omaan tai Pregchechkin-puikkoon(sama valmistaja)saanut jotahin näkyviin, on se ollut sitä ittiään.:heart:

Sie olet saanut tuon haamuisen testiajan sisään, joten HCG hormonia virtsassa on - jotain siis kohdussa tapahtuu.:):heart:




Pikkuinen
..en muuta voi sanoa kuin - I H U N A A!:kiss::heart:
..kunpa NYT kestäis pieniäinen kyydissä..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12
mur-mur, testikonkari, onko sinun mielestä ok viivanen kun dpo11?
Sinähän tän pelonsekaisen tunteen tiedät hyvin, tulevat päivät jännittää tolkuttomasti. Enemmän omat ajatukset suuntaa uuden kemiallisen puoleen, tuntuu niin noidankehältä tämä kolmannen pienen yritys.. Mutta toivon silti ihmettä tapahtuvaksi :heart:
 
Eli siis mä kysyn vielä täältä että antaako toi pregent stick viivanpaikkoja testiajalla? Kun tänään siis jo dpo14,aamupissasta nega preg chekillä..ja nyt iltapissasta testiajalla tämmönen
[/URL][/IMG]
Ja kuivuttuaan siinä näkyi selkee haamu
[/URL][/IMG]

Kokemuksia kaipailisin?
 

Yhteistyössä