Kuvia plussatesteistä

Meillä on tämä kierto mennyt ihan lomaillessa, mutta koska sain viime kierrossakin haamujen hgaamun dpo7 päätin piruuttani kokeilla, reagoiko pregcheck tosiaan johonkin tuohon aikaan vaikkei raskaana olekaan. Ja taas tuli haamujen haamu jonka mieskin näki, mutta jota ei oikeen tuolla mun kännykkäkameralla saanut ikuistettua.. :)
Raskaana en voi olla, koska olen ollut kaksi viikkoa reissussa ja otolliset hetket olivat siinä keskellä...

Joku kyseli, että mihin hcg:n määrään pregcheck reagoi. Mulla oli aikanaan kemiallinen ja dippasin testin juuri ennen verikokeeseen menoa. Siihen tuli vaaleanpunainen haamu jota ei tarvinnut tihrustaa. Verikokeen tulos oli 6. Joten kyllä ainakin pregcheck reagoi aika pieneen määrään. Tosin sitä en tiedä alkaako heti alussa hcg erittymään pissaankin. Mä olin haamuillut tuolloin jo 5 päivää.

Onnea plussanneille ja pitkää pinnaa haamuilijoille!!!
 
Viimeksi muokattu:
Tsirpu d=)b:heart:

AnyHope
- Virtsan ja veren HCG arvoja, ei voi oikein vertailla.
Siulla ollut juuri siinä rajoilla tuosta verestä mitattuna, jotta voi tulkita(labran tulkinta)raskaudeksi.
Muistaakseni piti olla vähintään 5 että katsotaan raskauden alkaneen.(riippuen labrasta)

Itselläni HCG ollut aina 1 jos en ole raskaana..joten luvut siitä yöspäin, ovat miulla olleet tärpin merkki.

Sain itsekkin joskus verestä mitattuna arvolla 6 haalean plussan Pregcheckiin.
..ja Pregcheck on tosiaan herkkä.

HCG alkaa erittymään h e t i kun alkio kiinnittynyt.(menee kuitenhin siitä vielä 2v3vrk. ennen kuin näkyy testissä)
Verestä näkyy aika pian hedelmöittymisen jälkeen.( n.6-8vrk)

Mikäli olit haamuillut noin monta päivää, on mitä ilmeisemmin HCG ollut jo laskussa, käydessäsi verikokeessa.

Plussatuulosia!
:heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Olemme yrittäneet toista lasta yli vuoden ajan, ja koko aikana ei ole tullut haamun haamua raskaustestiin, saatika sitten kunnon plussaa. Nyt tilanne näyttäisi kuitenkin toisenlaiselta. Tiedättekö, onko testissä jotain vikaa, kun keskiosaa kontrolli- eikä testiviivasta näy lainkaan?

En tiedä saanko kuvaa tähän näkymään, mutta kokeillaan.

Aijaa.com - plussako
 
Viimeksi muokattu:
En haluaisi olla suorasanainen mutta Tsirbu testailet liian aikaisin, 95% varmuudella voisin veikata kemiallista tai sit voi myöskin olla normaali raskaus kyseessä mutta ei se noin aikaisin vielä testissä näy. :(
Nappikeitto onnea plussasta :flower:
 
Nöksö, minulla näkynyt kaksi edellistä, synnytykseen ja terveisiin lapsiin johtanutta raskautta jopa kohtalaisen selkeästi neljä päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää.. Tämä on kaiketi hyvin yksilöllistä ja oireiden mukaan olen kahdesta lapsesta aiemminkin lähtenyt testailemaan. Sitäpaitsi, pidän jännityksestä, jonka tikuttaminen tullessaan tuo. Onhan täälläkin useat saaneet haaleaa plussaa jo dpo8-9. :)
 
Viimeksi muokattu:
Minäkään en tahtoisi olla suorasanainen, mutta tässä asiassa rohkenen epäillä prosenttejasi. Mikä on tämän prosentuaaliväittämän tietolähde?

*lisäys vielä..
Tiedossahan mulla on, että valtaosa alkaneista raskauksista päättyy ennen kuin niitä tavallisesti lähdetään testaamaankaan. Todellisuudessa taitaa olla 30 prosentin luokkaa hedelmöittyneen munasolun kehitys alkion kiinnittymiseen ja siitä raskauden jatkumiseen?
 
Viimeksi muokattu:
Noniin, tähän aikaiseen dippailuun palatakseni toisin esille tämän päivän saaliit. :D

Tässä testiajalla:
[/URL][/IMG]

Tässä yllä parin tunnin pidätyksen jlk ja alempi kolmen ja puolen tunnin pidätyksen jlk. On niissä eroa.
[/URL][/IMG]

Tässä sama testi kuivuttuaan kokonaan.
[/URL][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
Noniin, pidätin vielä useamman tunnin ja dippasin samanmerkkisellä testillä ja ollakseen dpo9/10, tuli tosi vahva viiva. Kuvaa ei ole nyt tällä kertaa yhtään käsitelty. Miksi viiva on noin ohut? Meinaako, että testi on epäonnistunut tai onko tuo kuitenkin nega?

[/URL][/IMG]
 
Tsirbu sain tänään samanlaisen ^ kuin sie :) ! Piti pitkään tähystellä omasta onko kyseessä viivanpaikka mutta kyllä tuossa väriä löytyy ja sain omaanikin hieman väriä :). Ajattelinkin testailla huomenna aamulla toisen tikun. Miulla on nyt kp 26/28 menossa joten kai luulis et ois ollut selvempi viiva mulla, mut eip. En mä tuota siis sinuna negana pitäis, uutta testiä kehiin huomenna :) ! Vahvistumisia viivalle :flower:
Mimimii oon ite saanut pari kertaa selvän viivanpaikan kyseisellä testillä ja en vielä voi sanoa onko se tarkoittanut mitään kun tässä kierrossa testailin, mutta sinun testissä olisin näkeväni haamulaisen myös, en siis viivanpaikkaa mutta sinne kans viivalle vahvistumisia :) :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Tuu niinu sit heti kertomaan kuinka käy!? :) Mä teen aamulla kans ekaa kertaa aamupissasta ku nää on kaikki olleet päiväpissoja. Kaiken järjen mukaan pitäs sitten olla vahvempi ku tuo.

Plussatuulia vauvaa toivoville! <3
 
Mimimii - viivanpaikka ainahin näkyy selkeästi..voisiko mahdollisesti olla plussan alkua?..:)
..riippuen aivan kierron päivistäsi(dpo)

Tsirpu - olisiko viivanen siksi ohkainen kun ei ole vielä raskaushormonia enempää erittynyt virtsaan..
viivaselle vahvistumisia!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: tada
Heissan!

Olen teidän ketjua lukenut ja varmaan tähän vastaukseen törmännytkin, mutta varmistan nyt vielä.

Mitä kummaa tarkoittaa, ku tein nyt just hetki sitten testin cittarin halpis-liuskoilla,
1-5min piti odotella.. kolmen minuutin jälkeen oli ihan miehen nähtävä haamu, joka katosi
ehkä tuon viiden minuutin jälkeen? Nyt näyttää puhdasta negaa? mitä tää tarkoittaa?
Kuvaa en viitti yksi-viivaisesta testistä teille laittaa:(
 
LilliLotta - saattaapi myös olla niin, etä raskaushormonia niin pikkasen virtsassa vielä, jotta haamu ei kestä liuskassa.
Itselläni kävi näin ainahin kerran - haamu hävisi hetken kuluttua ilmestymisestä?..mutta jo seuraavana päivänä se sitten jäi liuskaan näkymään.=)


Plussatuulia:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta. Mulla ei ole tullut vahvempia haamuja, mut apteekin oma antoi eilen hailakan. Pidättelen tässä... :D

Tässä tuo eilinen apteekin testi. Se on tehty kolmen tunnin pissan jälkeen illemmalla. Pahoittelen kuvanlaatua..
[/URL][/IMG]

Ps. Tänään en odota enää viivaa, koska eilinen ei ollut tuon vahvempi. Näitä haamuja on tullut jo niin monena päivänä, että vahvistua olisi pitänyt. Kunhan tsekkailen haalistuuko entisestään. Palaan ilmoittelemaan tulosten kera. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä