Kuvia plussatesteistä

heippa! tein tänään positiivisen raskaustestin apteekin omalla, tulos tuli siihen ihan minuutissa ja selkeni parissa minutissa tosi näkyväksi. Kuitenkin musta vaan tuntuu et toi on väärä plussa, muta järjellä ajateltuna "sitä itteään" koska emme käytä ehkäisyä. Laitan kuvan nii saatte kattoa kuvittelenko vaan vai näättekö teki sen :)

Aijaa.com - 10326730


mitäs sanotte? voiko olla väärä positiivinen?
 
Tässä on minun testisuora.

Ylin testi on tehty PP4 ja laskujen mukaan silloin oli vielä lääkeaineita veressä noin 400iu
Keskimmäinen testi on tehty eilen PP6
Ja alimmainen on tehty juuri äsken.

Lääkettä kyllä saattaa edelleen olla elimistössä (laskujen mukaan noin 100iu) joten ei voi tietää onko kyse raskaudesta vai mistä.. Mut tiirailkaa nyt miltä näyttää..

Toinen kuva on käsittelemätön, toisessa on kontrastia.





ja tässä vielä kuva 10 minuutin päästä tekemisestä

 
Viimeksi muokattu:
Omppuf Selvä peli!! Onnea ja menestystä raskauteen :) Toivottavasti pikkuinen pysyy tiukasti kyydissä :)

Tiudeliini Sinullakin on erinomainen viiva testissä! Onnea ja menestystä sinullekin ja toivottavasti viiva pian vahvistuu niin, ettei tarvitse arpoa asiaa!
 
miramei: tuskin tarvitsee koska tänään alko vuoto ja samaan aikaan oli menkkamaista kipua :( mutta voinko varmistaa vaikka ylihuomenna aamupissasta apteekin omalla et olisko viiva vahventunu? haluan varmistaa et menikö kesken vai eikö.. Vai toimiiko se edes nuin?? voi ei oon ihan sekasin :((
 
demi kyllä se testi haalenee jos kesken menee. Varsinkin noin alussa. Minulla oli juuri keskeytynyt keskenmeno ja pikkunen vastas kokoa 8+6 ja sykekkin oli jo nähty.. vieläkin odottelen tätiä saapuvaksi ja kohta kahdeksan viikkoa tyhjennyksestä ja testi näyttää haaleaa plussaa edelleen.
Joillakin tulee vuotoja ihan alussa, kannattee testata muutaman päivän päästä uudelleen :)
 
Heippa. Me juuri ollaan pääätetty antaa lupa seuraavan lapsen tulla, mut viimekuussa unohtunu pillereitä ja ylihuomenna pitäs menkat alkaa.. Eilen aamupäivästä tehty pregcheck testi ja ihan viiivan kohdalla pieni viivan raja :D hiukan punaista näkyi.
Tänä aamuna tämmöstä:

 

Yhteistyössä