Kyllä se vähän hirvitti,nyt inssin jälkeen hypätä ton tila-auton rattiin... =D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Tää o ihan ku mun tekstiä :D Mä ajoin kortin 24vuotiaana ja tsadaa jönnitin itekki ihan sikana tila-autolla ajoa, silloin meil oli Renault Espace..ja seki oli automaatti...huomasin todellakin miten vaivatonta ajoa se oli automaatilla ajaa mut hyvin se siitä sit meni. Jokaista autoa oon kironnu mtiä meille on tullu (vaiheltu aika useesti) et saakeli soikoon ku on huono ajaa ja hankalaa jne. mut se johtuu vaan siitä et ku et oo tottunu, sit ku paristi ajaa ni on ihan et helppoohan tää! Meillä kanssa ei HTÄÄN manuaaliautoa ja siinähän se ongelma tulikin mul sit eteen kun pimeenajo jäi suorittamatta heti silloi ajokortin jälkeen...olis ollu helpompaa kun nyt manuaalivaihtolla kahteen vuoteen ajaneena =D Mut joltaki sitä on vaan lainattava ja harjoteltava ja ajettava se pirun tunti läpitte :D Et vinkkinä voisin sanoa et koita harjotella jos vaan on mahollisuus sitä manuaalia, muuten se oikeesti unohtuu kun heti hyppää automaattiin! Mutta ONNEA jokatapauksessa, hieno homma!!
Kiitoksia... =)
Mulla on se hyväpuoli,että pimeeajo tuli suoritettua jo... Onneks se oli niin helppo homma,ettei tarvinnu ku istuksia autossa se aika :D

Ja juu, äidillä tässä naapurissa on onneks ihan normaali tommonen pikkunen Yaris, jos sitä välillä kauppaan lainais ja antais vähän bensarahaa korvauksena =) Muuten ei kyllä muista enää sitä kohta :D
 

Yhteistyössä