KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Mulla ei oo ikinä näyttänyt ovistestit viivaa muulloin kuin ovulaation tai raskauden aikaan. (Kolme raskautta takana). Mut en mä nyt enää usko yhtään mihinkään. Tekis mieli mennä vaan nukkumaan vuodeks, kaiken v*tun paskan pois.
 
zumet tänään alotettu, tosi huono olo ja oksettava olo ollu koko päivän et johtuskohan noista zumeista :/
mikä kiertopäivä teillä on ollu pakaste siirto? ku mä en muista yhtään miten mulla oli viimeksi.
 
Miimii: Voi kun mä niin toivon että tuhru olisi harmitonta ja saisit kuitenkin sen plussan! Ihan hirveältä varmaan tuntuu :hug: Mulla alkoi tuhru pp9 joka muuttui selväksi vuodoksi, joka ei ollut kuitenkaan niin runsasta kuin kuukautiset. Toivottavasti sä plussaisit! ++++++ :hug:

Kommenttia tuosta lapsien tekemisestä: Oltiin viikonloppuna porukoilla, ja he tietävät näistä meidän hoidoista. Oli oikeastaan pakko kertoa ihan alusta alkaen, koska he odottavat meille jälkikasvua varmaan enemmän kuin me itse (jos se nyt on mahdollista...) ja selitystä piti antaa kun kuulosti syyttelylle, että eikö me lapsia halutakaan. Jotenkin ärsyttää, kun heidän elämäänsä ei muuta mahdu kuin se, että minut saataisiin mahdollisimman nopeasti raskaaksi ja heille lapsenlapsi ja siitä sitten kuullaan joka ikinen kerta kun ollaan tekemisissä. Se jatkuva jankuttaminen ja utelu vaan käy niin hermojen päälle, että olin jo menettää eilen yöunet kun vaan ajattelin kun vielä lähtiessä viimeisenä lauseena isä sanoi että "kyllä isä niin mielellään haluaisi ukiksi". V***u, eiköhän se ole jo tullut selväksi näiden vuosien aikana jo aika monta kertaa!! Luulisi heidänkin tajuavan, kun itsellään meni viisi vuotta ennen kuin saivat sen ainokaisen aikaiseksi... Mutta ei. Tekee välillä mieli olla pitämättä yhteyttä ihan kokonaan, mutta kun ei raaski.
 
Joo ei tätä enää tuhruksi voi sanoo.. Joutuu siteen laittaan yöksi varmaan. Onhan meillä 7 alkiota pakkasessa joista yksi top, mut en mä jaksa uskoo niihin enkä juuri mihinkään. Olihan tämäkin top ja kaikki meni niiiiiiiin hienosti ja lääkärikin oli aivan tohkeissaan. Ja näin kävi. Ja jos joku sanoo vielä mulle että vaikeudet vahvistaa ja olet vahva ihminen ja vahvistut näistä vielä enemmän, niin haistatan pitkät. Oon kuullu tota aika paljon.. Nämä ei mua vahvista, päinvastoin murentaa ja heikentää, koko ajan enemmän. En ole reipas, en ole vahva. Valitettavasti.

Kiitos Ragdoll <3 ja minäkin toivotan heidhille onnea passiin. En tiä miten kauas se taas menee itsellä, pakkohan ne on läpi käydä. Ei oo mitään hajua millainen prosessi se edes on.. voisko joku kokeneempi valaista? Oon varmaan yli 40v jos ikinä mitään ees enää tulee tapahtumaan. Anoppi jo vihjaili että ei sitä anneta jos ei oo niin tarkoitettu. Tai itse asiassa ihan sanoi näillä sanoilla. Että tulee jos on tullakseen. Noh, mitäpä tuohon sitten, että kiitti vaan.

Niin ja Ragdoll, luin tuolta toisesta ketjusta että sulla ehkä vuoti se toinen alkio pois (kurjaa sinänsä ) mutta vuodolle syy :( mutta minulla kun siirrettiin vain yksi, niin ei oikein olisi varaa eikä syytä vuotaa yhtään mitään :'(
 
Miimii Lohtu :hug: Siun ei tarvi olla yhtään reipas, vahva tai yhtään mitään nyt....Suret ihan rauhassa ja otat aikaa itsellesi. Itseltäkin on matto vetästy alta monet kerrat, mut jostain ihmeen kautta on löytänyt uskon parempaan huomiseen. Onko se sitä suomalaista sisua vai mitä onkaan. Teillä on sentään pakkasessa toivoja, kunhan jaksatte uuteen hoitorumbaan. Voimia siulle jaksaa eteenpäin :hug:

 
Miimi: :hug: Voi kun kurjaa! En mäkään koe, että tämä vahvistaa, pikemminki nostaa esiin kaikkea tosi inhottavaa itsestä, tulee kyynisemmäksi, kylmemmäksi ja rikkinäisemmäksi vaan. Ja tuosta pas:sta sen verran, että sitähän on kahta mallia: lääkkeellinen tai lääkkeetön. Lääkkellisessä usein käytetään zumenon -lääkettä 3tbl/vrk ja aloitetaan kp1, ultra kp10-11 ja siinä päätetään siirtopäivä. Sitten 2-3vrk ennen siirtoa aloitetaan luget ja näitä molempia lääkkeitä jatketaan muistaakseni rv 8-10 saakka, jos tulee plussa. Lääkkeettömässä kierrossa siirto on käsittääkseni 3vrk ovulaation jälkeen. Lääkkeellisessä se hyvä puoli, että ei sotke kuvioita pyhäpäivät ja viikonloput toisin kuin luonnolliseen kiertoon tehtävässä, jolloin voi mennä useampi kuukausi "hukkaan", jos ovulaatio ajoittuu "väärin". Itsellä tehty 2 pas -hoitoa lääkkeellisiin kiertoihin. Toisesta alkoi raskaus, joka kuitenkin osoittautui rv 7+2 tuulimunaksi ja toisessa puhdas nega.
 
Miimii :hug:
muistan kans miten valtava tiputus todellisuuteen ja ikäänku pinkkien lasien murskaantuminen oli ekan siirron puhdas nega, kun nää on kuitenkin niitä vihonviimesiä keinoja :'( no, siitä vielä pysty ajatteleen että empä mä nyt tietenkään niissä onnekkaissa ollu joilla onnistuu heti ekasta siirrosta mutta kerta kerralta kun aina vaan se sama toistuu, tuntuu enemmän siltä että tän ois pitäny jo onnistua, jos ois onnistuakseen.. sitä ekaa negaa melkeinpä pahempi pettymys oli sillon se kun mitään ei jääny pakkaseenkaan.
 
Kiitos teille kaikille :heart: Ja kiitos Vadelmaunelmalle perusteellisesta selvityksestä passia koskien. Tuo lääkkeellinen sopisi varmaan mullekin parhaiten kun meillä on nuo stressaavat junamatkustelut vielä siihen päälle, eikä ihan muutaman tunnin varoituksella pääse lähtemään, tai aina edes päivän. Toisaalta taas luonnollisessa pääsis nopeemmin jos suostuisivat heti seuraavaan kiertoon, mitä kyllä epäilen. Tuntuu vaan että mä räjähdän jo tähän odottamiseen. Aina vaan odottamista ja odottamista. Mä en enää kestä yhtään odottamista. Ruumista särkee ja verta valuu. Mä en jaksa tehdä mitään, en hoitaa kotia, en laittaa ruokaa, enkä pukea edes päälle.
 
~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************22.7.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

kaz.......................1.IVF......................pi.........vko 32...........OYS
heidh...................2.ICSI:n 1.PAS..............................vko 32..AVATku
Lumipuu................3.ICSI...............................vko 34.............TAYS
Sannuli-81.............4.IVF....................pi.........vko 34............
Marjainen..............2.IVF.....................pi.........vko 35.............TAYS
Peppi1981.............2.IVF....................pi..........vko 35.............OYS
Vadelmaunelma....2.IVF/ICSI.........................elokuu.........AVATre
Shenda81..............3.IVF.................................elokuu.............FEL
Zax........................2.IVF.................................elokuu.........
Sanasa..................2.ICSI...............................elokuu.........
Nainen83...............1.IVF:n 2.PAS.............................elokuu
Milli-81...................1.IVF:n 1.PAS..............................elokuu.........
Maitoparta-80........4.ICSI:n 1.PAS...........................elokuu...TYKS
Raitapaitainen.......3.IVF:n 1.PAS.............................elokuu...TAYS
Mansikkainen-79...1.ICSI:n 2.PAS............................elokuu...FEL
Linnia....................1.IVF:n 2.PAS..............................elokuu...NKL
Mandalay..............1.IVF:n 1.PAS.......lu.....................elokuu...OYS
Meg.......................1.IVF:n 2.PAS..............................elokuu.....
onni ja toivo.........1. IVF:n 1.PAS..............................elokuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS................................elokuu
Punahilkka-75......1.IVF:n 1.PAS................................elokuu
Peppiina78............2.IVF:n 1.PAS...............................elokuu
Miimii-75...............1.IVF:n 1.PAS................................elokuu
SaaraX.............................................................elokuu...........
Myyrä2..................2.IVF...........................................................
Meikku...................2.IVF........................................................NKL
toivorikas-72.........4.ICSI....................pi...........vko 38..........NKL
Katjuska-79...........1.IVF...................................vko 40..........OYS
Marjaane...............2.IVF:n 3.PAS........lä...............................
Hopping.................2.ICSI:n 2.PAS.......lä...........................AVATre
Doris79.................1.IVF:n 3.PAS........................................
Miiru82..................................................................................TAYS
UnelmaSirpaLeena..2IVF.....................pi................................OYS
Munkkiniemi...........2. IVF.....................pi................................
wabisabi................3.IVF......................ly.................................FER
fiia 69.....................................................................................
hugsy.....................2.IVF........................................................
Cris.......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS...................lu.................................
Faith83..................................................................................
Minska...................................................................................
Mollamaija82.......1.IVF:n 2.PAS.............................................
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS............................................OYS


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop.............alk.määrä................PP.........testipv


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
Paiju.................12.5...............kt/14...........2.IVF.................:heart:
Nemi77.............13.5...............kt/15...........1.IVF............:heart::heart:
riksu82..............13.5..............kt/15............2.IVF...............:heart:
karmilla.............13.5...........8674/23.........1.IVF.................:heart:
Pikkuperho........13.5..............kt/10...........2.IVF...........:heart::heart:
milona................24.5..........2122/19.........5.ICSI...............:heart:
Klivia..................27.5.............kt/13............2.IVF.................:heart:
Mimosah76 ........8.6.............143/13.........1.IVF:n 1.PAS.....:heart:
Amelie80............9.6..............225/13.........3.ICSI............:heart::heart:
Hanuu................14.6............413/14.........1.IVF:n 2.PAS.....:heart:
Nonna78............21.6............344/12...........2.IVF.............:heart::heart:
Beelia................30.6.............228/14..........1.IVF.................:heart:
Ragdoll73..........1.7.................kt/13............1.IVF...........:heart::heart:
Salli72...............11.7...............kt/11.....6.ICSI:n 1.PAS...:heart::heart:
 
Ja sekin tuntuu niin käsittämättömän järkyttävän ironiselta, että kaksi kertaa, ja vieläpä peräkkäin, se munasolu kiinnittyi mutta ihan väärään paikkaan! (ja lujasti kiinnittyikin kun ei edes solunsalpaajapiikki tehonnut siihen vaan jatkoi kasvamistaan ja repi sitten munatorven riekaleiksi mennessään..) Ja sitten kun se oikein varta vasten työnnetään juuri oikeaan paikkaan ja otollisiin olosuhteisiin, niin EI toki kiinnity.

Eikä luo oikein uskoa mitä on lukenut noista passeista, niin onnistumisprosentti niissä enää vain 1/5 kun tuoresiirrossa 1/3, ja eräilläkin ollut 10 alkiota pakkasessa niin 2 oli selvinnyt hengissä.. että ei se sitä sano että ois paljon siirrettävää jos on paljon pakastimessa.. Ja mistä löytää aina 800? jokaiseen siirtoon.. sekin on yks kysymys :(
 
Miimii :hug: Senkun huudat ja raivoat ja poljet jalkaa, kaikki täällä tietää suhtkoht miltä susta tuntuu. EI se paljon helpota että saa pahan olonsa kirjoittaa auki, mutta kyllä se vähän auttaa. Siksihän me kaikki kai täällä ollaan. Ja vaikka hoitoja on useampi niin silti aina ainakin itse kaivan lapsellisesti ne ruusunpunaiset lasit jossain vaiheessa kätköistä, vaikka miten olisi päättänyt ajatella järjellä ja olla realistinen onnistumismahkujen suhteen. Ei mullakaan mikään messevä historia ole takana, mutta eri ihminen täällä istuu tietokoneen ääressä kuin 2 vuotta stten.... Jaksamista!
 
Miimii, :hug: Eiköhän kaikki tämän matkan kulkijat osaa asennoitua tilanteeseesi. Muistan itsekin miten totaalisen murtunut olin ensimmäisen hoidon negaruutua tuijotellessa. Menneiden neljän vuoden aikana sitä vaan toteaa, että taas tämä sama, yllättäisi elämä joskus. Mutta kerää voimia, kaivaudu peiton alle ja anna kyynelten tulla. Puhdistumisen jälkeen on uusi taistelutahtokin herännyt ja voimia uuteen koitokseen on! Sinullea on vielä hyvät mahdollisuudet!

Raggis, mukavia uutisia!

Täällä touhuttu kesäpuuhia ja puhuttu asiaa halki poikki pinoon miehen kanssa. Hyvä näinkin, enemmän kuin monella, mutta luopuminen tästä haaveesta ottaa kyllä lujille. Niin paljon olisi toivonut toisin. Mutta niillä eletään mitä annetaan.
Iloisia :wave: kympin naisille!
Isis
 
Alkuperäinen kirjoittaja nehma:
Hei synarelan käyttäjät onkos kellään menkkojen tulo viivästynyt synarelan käytön vuoksi? Itellä menossa 31 päivä eikä muuta kuin pientä juilintaa mahassa. Yleensä kierto säännöllinen 28 päivää. Jos ei kohta kuulu niin kai se testi pitänee tehdä, vaikka en kyllä usko siihen ihmeeseen...
Täällä nyt sama homma.. mutta sehän se takuukeino yleensä on kun tulee tänne kirjottaan asiasta, niin eikös ala tippuun :kieh: ei vaan, oikeesti pelkään että TAAS joku h**vetin kysta joka venyttää kierron jonnekin tähtitieteellisiin..ja hoito siirtyy! Voiko synarelan kanssa ottaa primoluteja? :attn: Olis otettava sitten omin päin se kuuri kun poli on vielä kiinni. Vaikka oishan tässä koko ensviikko vielä aikaa alkaa..mutta kun joutuu tota lääkettä käyttään niin pakko kai se negatikku on sunnuntaina tuijotella jollei nyt siihenkään mennessä oo alkanu. :(

Tarkistinkin nyt viime vuoden kalenterista, että ei se synarela viimeks viivyttänykään niitä yhtään (vaikka toisin oon kokoajan muistanu), ja se kierto missä alotin procrenin veny sekin vaan muutamalla päivällä (32/25-29) ja se kierto oli lisäks ivf:n jälkeinen, että kumman takia sitten venykin.
 
Risupesä: Uskoisin että voi ottaa primoluteja synarelan kanssa. Minulla tosin jarruna oli Zoladex kapseli ja sen seurana terolutit. Mutta suunnilleen kait sama asia. Itsellä kun kierrot näistä hoidoista ja pcosta totaalisen sekaisin ja hukassa niin en kyllä luottaisi siihen että pelkän synarelan kanssa ainakaan mulla vuotoa edes tulisi.

ON: Täällä kanssa jännäillään alkaako vuoto ennen keskiviikkoa. Tänään otin viimeisen e-pillerin ja vuodon pitäisi nyt alkaa ennen keskiviikon ultraa ja keskiviikkona olisi tarkoitus aloittaa zumenonit. Toivottavasti kerrankin mun vuoto edes alkaisi sillon kun pitää.
 
Risis : Mulla on tähän kertoon primolutit alkaen kp 15 ja sitten synarela alkaen kp 21 kun muutenkin on nuo menkat hukassa niin varmistetaan että vuoto tulee. Lääkäri sanoi että "normaaleillakin" tyypeillä synarela jättää joskus vuodon pois, niin otettiin varman päälle. Eli varmaan voit primolutit jossain vaiheessa aloittaa ettei mene ihan odotteluksi, kun sitten kuitenkin kestää se 10 + muutama päivä ennenkuin niillä tulee vuoto.
 

Yhteistyössä