KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Nainen83 Potutuskäyrä on korkealla, olin aamulla veritestissä omalla paikkakunnalla eikä vastaus ollut ehtinyt iltapäivän soittoaikaan mennessä eli huomenna vasta saan vastauksen, toivottavasti. Ajoittain kovia vatsakramppeja/kuukautiskipuja...tuskahiki viime yön. Oikein ihanaa olotilaa täällä... :kieh: Niin ja vähäistä vuotoa maanantaista alkaen.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanan aktiivista kirjoittelua, ei meinaa perässä pysyä :D.

Mollamaijan kirjoitus oli kyllä aivan mainio :LOL:

Onnittelut Mansikkaiselle ja syssylly hienosta munasolusaaliista! Siellä ne teidän pienokaiset nyt hedelmöittyy =).

Terhi :hug:

Mitä piinailevien kanssasiskojen oireille kuuluu?

(.) Täällä edelleen ne perusturvotukset. Eilen huomasin, että rintoja aristaa normaalia enemmän. Nukkuessakin joutuu välillä hakemaan asentoa, ettei satu. Normikierroissa rinnat ei yleensä kipuile. Tosin lugeilla voi olla tässäkin oma vaikutuksensa. Suuta mulla kuivaa aika lailla, mutta tämä "oire" taisi alkaa jo piikitysten aikana, eli hormooneista johtuvaa selkeästi. Jos suun limakalvot on kuivat, niin ilmeisesti sitä raudan makua voi esiintyä (tänään ei kuitenkaan).

Pitäisköhän kartoittaa oma testitilanne jo tässä vaiheessa. Pari digitaalista löytyy, ja jotain peruspuikkoa muistaakseni myös jemmassa. Testailu kyllä houkuttaa, vaikka ei siinä mitään järkeä ole tässä vaiheessa, huomenna pp7 (punktiosta laskettuna pp10). Miten sitä muka jaksaa odottaa edes sunnuntaille :headwall: :D
 
Onnea hienoista saaliista Mansikkainen ja Syssy! =)

Voimia Terhi! :hug:

ON: Mulla ei ole edelleenkään mitään oireita. Olo on yllättävän rauhallinen ja positiivinen silti. Sitten pudotaan kovaa jos maanantain testi näyttää negaa. Lasta olen toivonut niin monta vuotta ja hoitojakin odottanut kauan (mulla on ollut leikkauksia joiden vuoksi hoitojen alkua siirrettiin n. 3 v)...

Tsemppiä kaikille piinailijoille! :wave:
 
Terhille :hug:

Piinailusta.... Täällä on epätoivoinen olo. Olen ihan varma, että taas on epäonnistuttu.
Heräsin aamulla hikisenä ja ahdistuneena, niinkuin PMS-oireissa. Tuntuu, että turvotuskin on helpottamaanpäin... varmaan tarkoittaa sitä että ei oo onnistunut :( Surkeuksien surkeus. Sinne meni se meidän ainoa Top-alkio... :(
Rinnat on arat niikuin aina lugejen kanssa. Siitä ei voi päätellä mitään. Nyt on siis pp8 eli 10 päivää punktiosta. Näinä päivinä on yleensäkin negakierroissa alkaneet pms-oireet. Ei kai tässä auta kuin odotella. Mekin päätettiin testata sunnuntaina vaikka varsinainen testipäivä onkin tiistai. Siis jos vuoto ei ala ennen sitä. Toisaalta vuoto ei ole koskaan alkanut ennen kuin olen lopettanut luget.

Toivottavasti Neela sun oireettomuus tarkoittaa hyvää ;)
Ninea, mulla on myös suu kuivana, tuntuu että kieli jää kitalakeen kiinni välillä. En tiedä onko yhteyttä tuohon turvotukseen? Vai onko tää jotain hormonaalista... Ientulehdusta myös pukkaa...
 
Voi kakka. En pystynyt olla testaamatta aamulla (pp7). Ei haamun haamua vaikka hieroin oikein silmiäni ja kallistelin testiä eessuntaas. :kieh:
Tietääkö joku kuinka herkkä apteekin Predictor on?

Ninea, onneks olit kirjoittanut että ei ole mitään järkeä testata vielä pp7. Sitä vaan jotenkin ajattelee, että 5pv viljelty blastokysti olis aloittanut heti/pikapuoliin kiinnittymisensä...:'(
 
Viimeksi muokattu:
mollamaija: Älä vielä murehdi liikaa. :hug:


Meillä mennään samalla kaavalla kuin aina ennenkin. Munasoluista 11 oli ollut kypsää ja normaalista hedelmöittyneitä niistä viisi. Huomiseen mennessä niistä kupsahtaa vielä ainakin jokunen eli toivottvasti päästään edes siirtoon. Kylläpä taas pelottaa ja jännittää ihan liikaa...
 
Viimeksi muokattu:
Meillä oli 12 munasolua kypsää ja normaalisti oli hedelmöittynyt 8. Mua alko jo arvelluttamaan toi pitkä viljely, noihan ehtii kuolla jo kaikki ennen alkuviikkoa. Viimeksi saatiin 10 normaalisti hedelmöittynyttä ja niistä vaan kaksi normaaliaikataulussa jakautunutta alkiota kolmen päivän viljelyllä, kyllä nyt pelottaa jos niitä viljellään 5-6 päivää että päästäänkö edes siirtoonkaan. Jännäillään yhdessä syssy, toivotaan parasta ja pidetään peukkuja.

Mollamaija olihan toi aika aikasta testailla, vielä ei kannata luovuttaa. :hug:
 
~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*******************21.10.2010.********************
Nimimerkki..................Hoito...........Tapa....Pu.......Sii....hoitop.

toivorikas-72.........4.ICSI.................pi...19.10...22.10.....NKL
syssy....................3.ICSI................ly....20.10...22.10.......AVA
Mansikkainen79.....2.ICSI.................ly....20.10...25.10.......
Mörkötys.............1.IVF/ICSI:n 1.PAS.................vko 43...
hugsy.....................2.IVF................pi...vko 43.............NKL
Vanilla79................3.ICSI...............ly....vko 43.............
fiia69....................3.IVF/ICSI...........pi....vko 43............
Hopping.................2.ICSI:n 2.PAS....lä............vko 43/44...AVA
Garfield.................2.IVF/ICSI...........pi....vko 44............
MT79.....................1.ICSI..............ly......vko 44............
Ross......................1.IVF................ly.....vko 44...........
Punahilkka-75.........2.IVF...............ly......8.11..............In-tiimi
HalleB....................2.ICSI..............ly.....vko 45.............KYS
äidiksikkö...............4.ICSI...............pi....vko 45..............OYS
Muru1981.............2.IVF:n 1.PAS...........vko 45.............VL
Sannuli-81.............4.IVF:n 1.PAS.....................vko 46....
kolmisin.................3.ICSI...............pi.....vko 46...........OYS
Pieni Tähtönen.......4.IVF................pi......vko 46.............
Marjaane...............2.IVF:n 3.PAS.....lä...............................
Doris79.................1.IVF:n 3.PAS................................
Miiru82.....................................................................TAYS
Peppi1981............2.ICSI:n 1.PAS......lä...........marras.....OYS
heidh....................3.IVF/ICSI............pi....vko 48............OYS
Raitapaitainen.......4.ICSI..................ly.....vko 49........TAYS
heidh....................3.IVF/ICSI............pi....vko 49............OYS
SaaraX..................3.IVF:n 1.PAS.................joulukuu
Terhi76.................1.IVF:n 1.PAS.................joulukuu..TYKS
Munkkiniemi...........2.IVF..................pi.................
Cris.......................4. ICSI ...............pi...............
Tähtisilmä79..........1.IVF:n 3.PAS................................OYS
Mandalay...............1.IVF:n 1.PAS.......lu.......................OYS
Zax........................2.IVF........................................
onni ja toivo...........1. IVF:n 1.PAS.............................
Helmiina78.............2.IVF:n 1.PAS.............................
Myyrä2...................2.IVF.............................................
Meg.......................2.IVF.........................................
UnelmaSirpaLeena..2I.VF...................pi.......................OYS
Katjuska-79...........1.IVF..................pi.......................OYS
kaz......................1.ICSI:n 1.PAS.....lu..........................OYS
lepis.....................3.ICSI............................................NKL
MiukuMau.............2.ICSI...........................................
Faith83................2.IVF:n 1.PAS.................................
nainen83..............3.IVF............................................

*****************Piinailijat**********************

Nimimerkki......hoitop.............alk.määrä................PP.........testipv

Neela Naranja....NKL...................:heart:......................8.......25.10.
pirpana74..........VL...................:heart::heart:....................8.......26.10.
Ninea.................VL.....................:heart:....................7......27.10.
Mollamaija82..............................:heart:....................7........27.10
Minttuska83........NKL..................:heart:.....................7........26.10.
Viu.........................................:heart::heart:....................6.......31.10.
MinzuS...............GRA..................:heart:......................3.......1.11.

++++++++++++++++Plussanneet+++++++++++++++++

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI.................1
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................1
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..................2
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI..................1
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI.................1
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.................2
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................1
Sannis-75..........5.3..................................luomu...............1
Plasebo............11.3..................................3.IVF...............2
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................1
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI...........1
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI...........1
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.................2
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF..................1
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI.................1
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS......1
Katjuzka...........30.4..................................luomu..............1
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF.................1
Paiju.................12.5...............kt/14...........2.IVF................1
Nemi77.............13.5...............kt/15...........1.IVF................2
riksu82..............13.5..............kt/15............2.IVF...............1
karmilla.............13.5...........8674/23.........1.IVF.................1
Pikkuperho........13.5..............kt/10...........2.IVF.................2
milona................24.5..........2122/19.........5.ICSI................1
Klivia..................27.5.............kt/13............2.IVF...............1
Mimosah76 ........8.6.............143/13.........1.IVF:n 1.PAS......1
Amelie80............9.6..............225/13.........3.ICSI................2
Hanuu................14.6............413/14.........1.IVF:n 2.PAS......1
Nonna78............21.6............344/12...........2.IVF................2
Beelia................30.6.............228/14..........1.IVF................1
Ragdoll73..........1.7.................kt/13............1.IVF...............2
Salli72...............11.7...............kt/11.....6.ICSI:n 1.PAS.........2
Sanasa..............2.9.................kt/14...........2.ICSI..............1
Lumipuu............6.9..................kt/12..........3.ICSI..............2
Vadelmaunelma..6.9...............787/14........2.IVF/ICSI..........2
Peppiina78..........16.9.............932/13........2.IVF:n 1.PAS......1
Marjainen...........16.9..............kt/13...................................1
Jonttunen...........20.9..............kt/12...................................2
Maitoparta-80......21.9............548/12........4.ICSI:n 1.PAS.....1
scrap..................24.9.............107/14.................................1
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä meillä on mielenkiintoiset päivät edessä piinasiskot. Ei jännitä pelkästään omasta puolesta, mutta myös teidän puolesta :).

Neelan oireettomuus voi olla erittäin hyvä merkki :).

Pirpana vielä et heitä pyyhettä kehään, odotellaan rauhassa, vielä on toivoa! Noihan se piinaviikkojen ajatusmaailma menee, aaltoliikettä epätoivosta onnen tunteisiin, että jos sittenkin...:heart:

Voi Mollamaija minkä menit tekemään! Ei siinä vielä olisikaan näkynyt mitään, varmasti sillä blastollakin ottaa aikansa kiinnittyä, odotellaan vielä maltilla muutama päivä :).

syssy, kyllä te huomenna siirtoon pääsette! Sitten tulet meidän kanssa piinailemaan :).

Mansikkainen, peukut pystyssä myös teidän alkioille. Piinaavin vaihe taitaa olla juuri tuo, kun alkiot ovat maljalla ja lämpökaapissa. Sitten kun ne ovat "kotona" tuntuu jo turvallisemmalta. Jaksamista!

(.) Saman toistoa on mun piinailut. Turpeeta oloa, turpeat ja aristavat tissit, kunnon pömppömaha. Jotain vihlaisuja ajoittain, mutta aika harvassa. Välillä tuntuu lupaavalta, mutta ajoittain epätoivoiselta. Viikonloppuna alkaa testailu, ehkä jo lauantaina :D.
 
Hei Terhi76, saitko jo tuloksen?

Mollamaija, luulen että testasit vähän liian aikaisin. Mulla tuli punktiosta laskettuna pp 10 niin haalea haamu, että vaan tosi hyvällä mielikuvituksella näkyi edes aavistus sinistä. Ja mä testasin clearbluen testillä, sillä missä tulee plusmerkki jos on raskaana. Sitten siinä vaiheessa kun siinä näkyi jo selkeä plussa niin predictorissa oli paljon haaleempi viiva. Että mun mielestä se ei oo niin herkkä. Älä vielä luovu toivosta! :)
 
Kiitti hugsy! Mä sain pääni ihan sekaisin kun oon nyt lukenut Predictor-paskatestistä. Löysin googlettamalla että se ei oo hirveesti saanut ylistystä herkkyydestään.
Jossain 1800-luvulla käydyissä keskusteluissa sitä ainakin haukuttiin epäherkäksi, jopa 50mL/IU...
Saakeli :stick:

Oon kokoajan niin pihalla että eilenkin kävin suihkussa ja kuivasin itseni meidän koiran pyyhkeeseen :rolleyes:
 
Moikka kaikille! Tsemppiä piinailijoille! Mä pääsen siitä pois, sain tänään veritestin tuloksen ja hcg oli alle 1, eli ei mitään yritystä. Sain PAS-suunnitteluajan jo parin viikon päähän (oli joku peruutusaika) ja siirto tapahtuu joulukuun alussa (jos selviävät sulatuksesta). Jotenkin helpottunut olo, pahinta on se toiveessa eläminen...

Eli Toivorikas, päivitätkö mulle että 1.IVF:n 1. PAS joulukuussa.

Jaksamista kaikille tasapuolisesti! :flower:
 
Mulla alkoi tänään vatsan jomotus, vähän kuin ennen menkkoja... Ei ole kovin lupaava olo. Yritän tsempata itseäni ajattelemaan että olisivat kiinnittymistuntemuksia kun tänään kai se vielä olis mahdollista... Luin jostain englanninkieliseltä sivulta et kiinnittyminen on yleensä 6-10 pv punktiosta. Mutta kyllä on enemmän se tunne ettei tästä nyt tullut mitään. :(

Onneksi sait Terhi PAS:n suunnitteluajan noin pian!

Onnea Toivorikas huomiseen siirtoon!
 
Terhi, surku ettei tärpännyt, mutta onni onnettomuudessa että sait heti PAS-ajan!

Neela, pidetäänhän peukut pystyssä!

Mun piti kertoa äidille hoitojen aloituksesta, kun oli täällä poikaa hoitamassa ja mun piti kesken kaiken singota klinikalle hakemaan sitä puregon pen:iä, jonka unohdin viime viikolla hakea. Olis muuten alkanut ihmetellä, mitä mulla on oikein meneillään, enkä viitsinyt alkaa mitään valkoisia valheitakaan viljellä.

Tavallaan oli ihan kiva kertoa, mutta sitten ärsytti sen kommentit, että "olishan se kurja, jos tulis vaikka 4 vuoden ikäero". Sanoin, että ei se oo varmaa, että tässä mitään sisarusta edes saadaan aikaan. Viimeisenä vielä junalle mennessä sanoi, että "tsemppiä yritykseen", mihin totesin lakonisesti, että eiköhän tässä meidän yritykset oo jo aika lailla yritetty ja nyt homma on muiden käsissä... Ärsyttää, jos se alkaa nyt kysellä koko ajan, että mikä on vaihe ja onko tärpännyt. Kun ei normaalisti äidille selosteta, mikä vaihe lasten teossa on meneillään :popcorn:
 
Terhi, ikävä kuulla uutisesi, MUTTA onneksi valoa on näkyvissä taas ihan muutaman viikon kuluttua, tsemppiä ;)

Arvatkaa ketuttiko raapata aamulla auton umpijää-ikkunoita? Raappa oli niin paska, että tuntui kuin korkkarin korolla raapisi tuulilasia...sentti kerrallaan. Koko ajan oli sellanen fiilis että joka raapimiskerralla puskee lugeja lähemmäs puuvillaa ja mahdollinen kyytiläinenkin tempautuu viimestään siinä vaiheessa irti. :eek:
 
Täällä taustalla lueskelen teidän juttuja ja hoitojen etenemisiä vaikka ei itsellä nyt oikein ole ollut jaksamusta kirjoitella.

Terhi Onneksi pääset sentään pian PAS:iin:hug:

Pitkää Pinnaa ja Onnea piinailijoille ja kaikille muillekin tasapuolisesti:wave:

Toivorikas Päivittäisitkö mulle tuohon listaan siirron ajankohdaksi vko 46:) Silloin se aikaisintaan on.
 
Onpas täällä palstalla säpinää...Mulla oli eilen ultra, oli 18 follia ja osa oli vähän pienempiä.Punktio on maanantaina ja jos on siirrettävää niin siirtävät keskiviikkona...pitkä-pitkä viikko siis luvassa...
Onnea teille hoitoihin!!!
 
Tervehdys kaikki kanssasisaret!

Taustailen täällä hiljaisena, passiin kun vielä aikaa ainakin 4 vkoa. :(

Ihanaa, että ootte niin aktiivisia kirjoittelemaan, käyn täällä kyllä aktiivisesti aina lukemassa teidän viestejä. Ja kyllä nauraakin on saanut, kiitos Mollamaija82 mattolaiturijutun! :D

Voimahalit Nainen83:lle ja Terhi-76:lle, tiedän todellakin miltä teistä tuntuu!

Toivotavasti Syssyn siirto on menny hyvin ja tsemppiä piinailuun. Samoin MinzuS:lle tsemppiä piinailuun!

Toivorikas-72, hieno solumäärä, onnea kovasti! Ja tsemppiä siirtoon ja mahdolliseen piinailuun!

Ja kaikille muillekin aurinkoisia lokakuun loppupäiviä ja auringonsäteitä kaikkien elämään. Kyllä me vielä se oma auringonsäde saadaan, ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella! <3
 
Täällä on tapahtunu vaikka ja mitä,pitää oikein alkaa kahlaamaan juttuja takasinpäin,että pysyisi edes kärryillä mitä täällä tapahtuu kenellekkin =)
Mutta onnea plussanneille:heart: ja tsemppiä hoitoihin päässeille:flower: ja iso halaus joilla ei niin hyvin mene:hug:

).( kp28 testasin negan sellaisella liuskalla,kun sellaisen satuin löytään. Nyt on kuitenki menossa jo kp34 ja ei mitään tuntemuksia mistään (menkoistakaan)...kp27 oli jo polttavaa kipua mahassa ja selässä, mutta siihen jäi. Nyt ei vihlo mihinkään ja rinnatkaan ei ole arat kun niitä kopeloi :confused: Ajattelin viellä odotella viikonlopun yli ja käydä sitten ostaan "oikean" testin apteekista, jos täti ei sieltä tule. Itse olisin jo kyllä käynytkin ostoksilla, mutta mies toppuutteli. Kyllä siitäkin näkee,että pientä toivoa hänkin elättelee :) Viikonloppu näyttää tiputaanko taas korkealta.
 
~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*******************22.10.2010.********************
Nimimerkki..................Hoito...........Tapa....Pu.......Sii....hoitop.

Mansikkainen79.....2.ICSI.................ly....20.10...25.10.......
fiia69....................3.IVF/ICSI...........pi.....25.10....27.10.....
hugsy.....................2.IVF................pi....25.10....27.10.......NKL
Vanilla79................3.ICSI...............ly....26.10....28.10....
Hopping.................2.ICSI:n 2.PAS....lä............vko 43/44....AVA
Garfield.................2.IVF/ICSI...........pi....vko 44............
MT79.....................1.ICSI..............ly......vko 44............
Ross......................1.IVF................ly.....vko 44...........
Punahilkka-75.........2.IVF...............ly......8.11................In-tiimi
HalleB....................2.ICSI..............ly.....vko 45...............KYS
äidiksikkö...............4.ICSI...............pi....vko 45................OYS
Muru1981.............2.IVF:n 1.PAS.........................vko 45.....VL
Sannuli-81.............4.IVF:n 1.PAS........................vko 46....
Mörkötys.............1.IVF/ICSI:n 1.PAS....................vko 46...
kolmisin.................3.ICSI...............pi.....vko 46..............OYS
Pieni Tähtönen.......4.IVF................pi......vko 46.............
Marjaane...............2.IVF:n 3.PAS.....lä...............................
Doris79.................1.IVF:n 3.PAS................................
Miiru82......................................................................TAYS
Peppi1981............2.ICSI:n 1.PAS......lä................marras....OYS
heidh....................3.IVF/ICSI............pi....vko 48............OYS
Raitapaitainen.......4.ICSI..................ly.....vko 49..........TAYS
heidh....................3.IVF/ICSI............pi....vko 49............OYS
SaaraX..................3.IVF:n 1.PAS.......................joulukuu
Terhi76.................1.IVF:n 1.PAS.......................joulukuu......TYKS
Munkkiniemi...........2.IVF..................pi.................
Cris.......................4. ICSI ...............pi...............
Tähtisilmä79..........1.IVF:n 3.PAS.................................OYS
Mandalay...............1.IVF:n 1.PAS.......lu........................OYS
Zax........................2.IVF........................................
onni ja toivo...........1. IVF:n 1.PAS.............................
Helmiina78.............2.IVF:n 1.PAS.............................
Myyrä2...................2.IVF.............................................
Meg.......................2.IVF.........................................
UnelmaSirpaLeena..2I.VF...................pi.........................OYS
Katjuska-79...........1.IVF..................pi.........................OYS
kaz......................1.ICSI:n 1.PAS.....lu...........................OYS
lepis.....................3.ICSI.............................................NKL
MiukuMau.............2.ICSI...........................................
Faith83................2.IVF:n 1.PAS.................................
nainen83..............3.IVF............................................

*****************Piinailijat**********************

Nimimerkki......hoitop.............alk.määrä................PP.........testipv

Neela Naranja....NKL...................:heart:......................9.......25.10.
pirpana74..........VL...................:heart::heart:....................9.......26.10.
Ninea.................VL.....................:heart:....................8.......27.10.
Mollamaija82..............................:heart:....................8........27.10
Minttuska83........NKL..................:heart:.....................8........26.10.
Viu.........................................:heart::heart:....................7.......31.10.
MinzuS...............GRA..................:heart:......................4.......1.11.
toivorikas-72.......NKL.................:heart:......................0.......2.11.
syssy..................AVA...............:heart::heart:....................0.......3.11.

++++++++++++++++Plussanneet+++++++++++++++++

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI.................1
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................1
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..................2
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI..................1
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI.................1
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.................2
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................1
Sannis-75..........5.3..................................luomu...............1
Plasebo............11.3..................................3.IVF...............2
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................1
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI...........1
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI...........1
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.................2
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF..................1
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI.................1
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS......1
Katjuzka...........30.4..................................luomu..............1
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF.................1
Paiju.................12.5...............kt/14...........2.IVF................1
Nemi77.............13.5...............kt/15...........1.IVF................2
riksu82..............13.5..............kt/15............2.IVF...............1
karmilla.............13.5...........8674/23.........1.IVF.................1
Pikkuperho........13.5..............kt/10...........2.IVF.................2
milona................24.5..........2122/19.........5.ICSI................1
Klivia..................27.5.............kt/13............2.IVF...............1
Mimosah76 ........8.6.............143/13.........1.IVF:n 1.PAS......1
Amelie80............9.6..............225/13.........3.ICSI................2
Hanuu................14.6............413/14.........1.IVF:n 2.PAS......1
Nonna78............21.6............344/12...........2.IVF................2
Beelia................30.6.............228/14..........1.IVF................1
Ragdoll73..........1.7.................kt/13............1.IVF...............2
Salli72...............11.7...............kt/11.....6.ICSI:n 1.PAS.........2
Sanasa..............2.9.................kt/14...........2.ICSI..............1
Lumipuu............6.9..................kt/12..........3.ICSI..............2
Vadelmaunelma..6.9...............787/14........2.IVF/ICSI..........2
Peppiina78..........16.9.............932/13........2.IVF:n 1.PAS......1
Marjainen...........16.9..............kt/13...................................1
Jonttunen...........20.9..............kt/12...................................2
Maitoparta-80......21.9............548/12........4.ICSI:n 1.PAS.....1
scrap..................24.9.............107/14.................................1
 
Viimeksi muokattu:
Moikkelis, siirrosta kotiuduttu ja olinpa kyllä positiivisesti yllättynyt; yksi huippualkio siirrettin, 8 (!) meni pakkaseen ja yhtä vielä jatkoviljellään josko menee myöskin huuruilemaan.... Paras tulos ikinä! Nyt sitten vaan kiduttavaa odotusta ja oireiden kyttäilyä puoltoistaviikkoa, veritesti jo PP11, eli tiistaina 2.11. Miten Syssyn siirto? Sä siis sait kaksi masuun ilmeisesti? Naikkarilla ei siis puhettakaan että siirtäisivät tuoresiirrossa kahta alkiota. Katjuskalla jännät paikat, oliskohan luomuihme tulossa? Niitähän on täällä myös tapahtunut, se olis mahtavaa :cool: Miten Hugsyn ultrassa????
 
ihana uutinen toivorikas!

Pari minuuttia sitten tuli itkukohtauksen vaara, - tiedätte varmaan tunteen, kun on paikassa jossa ei voisi alkaa itkemään ja näyttää liikutustaan ja yrittää nielaista tuskaa kurkussa takaisin alas? Siinä vaiheessa kurkku narskahtaa jännästi : /
 
Ultrassa käyty. Sellaisia hyvänkokoisia folleja oli oikealla 5 ja vasemmalla 2, sen lisäks vasemmalla yks vähän pienempi. Sit oli vielä sellasia josta ei oo mihinkään. Toivottavasti laatu korvaa määrän.

Maanantaina ois punktio, huomenna irrotuspiikki illalla. Eli tänä aamuna tuli pistettyä viimeinen puregon, jee! Ja tosiaan kun ei sitä punktiopäivää vielä aamulla tiedetty, niin lääkäri uusi puregon-reseptin ja yhden paketin ehdin käydä jo hakemassakin huomista varten, kun edelliset oli ihan loppu. Jos ei tää hoito nyt onnistu, niin käyn varmaan hakemassa seuraavaa hoitoa varten vielä tän vuoden puolella ne loputkin, kun kerran halvalla saa.

Mutta onpa ihanaa kun huomenna pirisee kello seitsemältä viimeisen kerran sumujen takia, sunnuntaina ei enää tarvii sumuttaa ja saa NUKKUA!! |O

Vähän jo jännittää se punktio. mullahan oli viimeeks tosi tuskallinen se, ja silloin naikkarin lääkäri lupaili anestesialääkäriä seuraavaan punktioon. Oon siitä joka välissä kysellykin ja tänään hoitaja naikkarilta sanoi, että soittaa anestesialääkärille ja kysyy hänen mielipidettä, että onko paikalla vai ei. Kiva. Oon ihan satavarma että se ei tuu. Kuulemma saan sitten jonkun etukäteispillerin (tyyliin panadol) joka tehostaa suonensisäisen kipulääkkeen vaikutusta, mutta ei kuulosta kovin lupaavalta. Yritin sanoa, että mulla ei todellakaan oo mikään alhainen kipukynnys, mutta se punktio oli kyllä helvetillinen ja lääkäri itekin totes että hänelle ei oo vastaavaa sattunu eteen. Katotaan nyt miten käy.
 

Yhteistyössä