Kympin hoidot

Tyhmä kysymys, mutta kysynpä kuitenki... Miten se punktio päivä määräytyy? Siis ku mun lapuissa lukee vaan et punktio viikolla 11. Mistä sen tietää minä päivänä? Tai siis tajuanhan mä et niitten ultrien pohjalta mut miten se sit lopullisesti määräytyy. Nimim. Miten niin oon tyhmä? :ashamed:
 
Ansku: Ei ole tyhmiä kysymyksiä lainkaan näihin hoitoihin liittyen! Punktion tarkka päivä tosiaan määräytyy ultran perusteella ja yleensä ultria tulee 1-3 hoidon aikana. Mulla itselläni oli 0 ultra ja sitten 5. piikkipäivänä 1 ultra ja sitten vielä yksi, jossa sitten ilmoitettiin myös SE päivä. Tuo viikko 11 on määrittynyt tässä vaiheessa sinulle tehdyn alustavan hoitosuunnitelman mukaisesti.

Mutta kysynpä nyt minäkin sitten "tyhmän kysymyksen": eli mitä ihmettä tarkoittaa, kun mun PAS:n hoito-ohjelmassa lukee torstain kohdalla, että sulatuksen vahvistus? Pitkääkö mun vielä muka torstaina soittaa klinikalle, että hei, käykäähän siellä pakastimella ottamassa sulamaan meidän lapsukaiset VAI onko tuo tieto vain labran porukkaa varten? Perjantaina olisi siis siirto ja silloin kyllä soittavat minulle vielä aamulla...Miten aikaisin muilla on muuten aloitettu luget PAS -hoidossa? Mun käskettiin aloittaa tiistaina ja siirto perjantaina ja annostuksena on 2x200mg aamuin illoin eli 800mg/vrk ja zumet siinä rinnalla.
 
Oon tässä edelleen taustalla seuraillut teidän vaiheita..
cateye; hienon kyytiläisen sä kuitenkin sait!!vai siis kaksi...? me taidettiin viimeksi mennä samoissa piinispäivissä.
Nyt taas aktivoituu kirjoittamaan kun itelläkin pian tapahtuu...toivon mukaan ainakin ens vkon ti-to olis punktio :p
8kp menossa nyt ja gnal-f piikitetty nyt 7 iltana siis..päänsärky alkoi tänään, luultavasti liittyy lääkkeisiin..ei vain tunnu yhtään mukavalta olo. Pieniä alavatsatuntemuksia myös alkaa olla.
Juuri tänään vielä sanoin että nyt ei oo tullu minkäänlaisia oloja, kun viimeksi olin koko ajan ihan väsyny...Olis pitäny jättää sanomatta!

Toinen kontrolliultra oli tänään, maanantaina vielä kolmas kontrolli. oIkealla näkyi 4 isompaa follia ja vasemmalla 3+ liuta pienempiä, jotka ainakin viimeksi kasvoi mukaan puntioon mennessä..yhteensä silloin 30!!Ja ultrassa oli näkynyt vaan 5 molemmin puolin... Ja olo oli kyl sen mukainen puntiosta seuraavina päivinä. :|
 
Tänään siirrettiin yksi alkio kohtuun ja kolme pakkaseen. Nyt ei sitten voi muuta kuin toivoa ja siirtyä piinailemaan.

:attn: 4 meidän hedelmöittyneistä 8:sta alkioista oli 3-tumaisia, eli kromosomihäiriöisiä, joka on lääkärin mukaan epätavallista, mutta ei osannut sanoa, mistä se voisi johtua. Saattaa olla ihan vaan sattumaa ja hoidon sivutuotetta, tai sitten ehkäpä jotain tekemistä meidän selittämättömän lapsettomuuden kanssa. Onko muilla kokemuksia vastaavasta?

Ansku Musta vaikuttaa siltä, että lääkärille tulee hoitoja seuratessa jonkinlainen näppituntuma siitä, miten homma yleensä ja jos on pidempi hoitosuhde, just tän asiakkaan kohdalla, etenee. Asiaan vaikuttaa havaintojeni perusteella ainakin munarakkuloiden määrä, koko, kohdun limakalvon paksuus ja yleinen vointi.
 
Mahtavaa että niin moni on jo saanut hippusen matkaan ja monella se on jo ihan kinthalla! Täällä tätiä kestitsen ja voi miten osaa taas olla vaativa. Tämä alkava kierto on sitten se missä mukaan tulee primolut ohjaamaan seuraavaa tädin vierailua ja sitten alkaa ICSI lyhyellä. Joten vihdoinkin odottaminen tuntuu tuottaneen tulosta. ICSI varmaan kans siksi kun ne munikset on kovakuorisia. Siittiöitä kyllä on ;)
Vatsa pipi.. :|
Isis
 
~~~~~~~KYMPIN TALVIHOIDOT~~~~~~~~

************16.1.2010.***********
[/b]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1188/1188410d2tvw10xmk.gif[/img][/url]

Nimimerkki..................Hoito................Tapa............Punktio..Siirto

Alina79.................2.ICSI...................lyhyt................15.1....18.1.
Paiju.....................1. IVF:n 1. PAS.....lääkkeetön..................19.1.
Inia......................2. IVF:n 1. PAS......lääkkeetön.................19.1.
SaaraX.................2. IVF:n 3. PAS.....lääkkeellinen...............19.1.
Sanasa ...............1. ICSI...................lyhyt................18.1.
Willow..................1. ICSI..................pitkä...............18.1.
plastex................2.IVF......................lyhyt................19.1.
Vadelmaunelma...1.IVF:n 1.PAS........lääkkeellinen.............22.1.
syssy...................2.ICSI....................lyhyt.................vko 3
Duffy...................2.ICSI.....................lyhyt.................vko 3
Katjuzka...............2. IVF....................lyhyt.................vko 3
Raitapaitainen.....2. IVF.....................lyhyt.................25.1.
Hanuu.................1.IVF.......................pitkä.................vko 4
Shenda................2. IVF.....................pitkä.................vko 4
Linnia..................1.IVF.......................pitkä.................vko 4
fiia 69..................2. IVF......................pitkä................vko 4
Tähtisilmä-79.......1. IVF:n 1. PAS......lääkkeetön.......vko 4
Mandalay.............1. IVF.....................pitkä.................vko 5
Annabell-77.........1. IVF.....................lyhyt.................vko 5
kataka.................2. IVF.....................pitkä.................vko 5
RouvaPapunen....1. ICSI...................pitkä.................vko 5
Nonna78............1. IVF......................pitkä.................vko 5
plasebo...............3.IVF......................pitkä.................Tammikuu
Äititär...................1.IVF:n 1.PAS.................................Tammi-Helmi
Cris......................4. ICSI ..................pitkä.................Tammi-Helmi
Nainen83............ 1. IVF:n 1. PAS...............................Tammi-Helmi
Marjaane.............2. IVF:n 1. PAS.......pitkä.................Helmikuu
Mansikkainen79...1.ICSI....................pitkä................Helmikuu
Isis.......................3.IVF......................pitkä...............Helmikuu
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lääkkeetön......Helmikuu
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS..............................Helmikuu
Maricce.................3.IVF.....................lyhyt.................vko 7
nehla....................2. IVF....................lyhyt.................vko 7
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pitkä.................vko 9
Ansku-82.............1. IVF.....................pitkä.................vko 10
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS......lääkkeellinen......Maaliskuu
Mimosah76..........1. IVF.............................................Maaliskuu
Munkkiniemi.........1. IVF....................pitkä.................Huhtikuu
Heidh ..................2. ICSI...................pitkä.................


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki.........alk.määrä...........PP.............testipv

tytti-82..................... :heart: .............8....................
Joppu.........................:heart: .............4....................
Risupesä................:heart::heart: .............2.............vko 4
Cateye...................:heart::heart: .............1...................
Myyrä-2.....................:heart: .............1...................
onni ja toivo..........:heart::heart:..............1..................
.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki...........testipäivä............HCG / pp


:flower: :flower: :flower: :flower: Myöhemmin onnistuvat :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Terveisiä punktiosta! =)
Eilinen punktio sujui kaikin puolin hienosti :) Ei suurempia kipuja ja tänään olo on jo lähes normaali. Saaliskin oli ihan hyvä mun mielestä: 11 munista saatiin, joista 7 kypsiä ja tänä aamuna soitettiin, että 5 hedelmöittyi. Nyt odotellaan maanantaita ihan täpinöissä ja toivotaan, et kaverit jaksaa selvitä loppuun asti (viimeksi meillä kävi suuri kato jo ennen siirtoa, kun 8 hedelmöittyneestä vain 1 selvisi siirtoon). Mä oon nyt kuitenkin ihan positiivisella mielellä ja uskon et tällä kertaa kestävät paremmin. =)

Ja ihana tietää, että meitä on nyt tosi monta samassa tilanteessa ja saadaan piinailla siirron jälkeiset viikot yhdessä. Toivon NIIIN paljon onnea kaikille! Ja samaan hengenvetoon myös jaksamista kaiken jännityksen, pelon ja hormonivyöryn keskellä :hug:

:attn: Kysymys vielä: tietäisikö joku, että kuinka tavallista on kahden alkion siirtäminen (riippuuko paikasta/lääkäristä?)? Ja millä perusteilla sellaista yleensä tehdään? Olin nimittäin ymmärtänyt, että jos on useita siirtokykyisiä alkioita, niin kaksi voidaan siirtää, jos toinen tai molemmat on vähän heikompilaatuisempia. Biologi meidän hoitopaikasta kuitenkin ilmoitti, että koska oon vielä niin nuori (= 30) :/ , on hyvin epätodennäköistä, että voitais tehdä kahden alkion siirto, vaan mieluummin laitetaan sit pakkaseen. Tuli vaan mieleen, et kun ollaan yksityisellä, niin eihän kyseessä oo vaan mikään rahastusjuttu? (pakastus =$$$$, sulatus+siirto = lisää $$$$$$)
Mä en tosiaan siis edes tiedä selviääkö meidän alkiot siirtoon asti, mutta jotenkin tuntuis että sitten olis edes tuplamahdollisuus onnistua, jos saatais pari alkiota siirrettyä. :/
 
Ansku, mulle ainakin lekuri selitti toisessa ultrassa jotain niiden rakkuloiden koosta.. eli isoimpien mukaan määrätyi punktiopäivä.

Mua kans kiinnostaisi progesteronin/lugesteronin aloituspäivä LÄÄKKEETTÖMÄSSÄ PASsissa? Mulla alkaa maanantai-iltana, siirto tiistaina. Aamuisin ja iltaisin siis yksi proge. (en muista onko ne 300 mg vai mitä)
 
Alina: Meille siirretiin 1 IVF/ICSI:n tuoresiirrossa heti kättelyssä 2 alkiota. Näin ei siis yleensä menetellä, jos on nuori ja ensimmäisistä IVF -hoidoista kyse. Myös mä olen 30, mutta mulle kuitenkin heti laitettiin 2. Syynä tähän oli ensinnäkin se, että 9 alkiosta yksikään ei täyttänyt ns. top-alkion kriteerejä ja toisena mun paha endometrioosi eli olisi kiire raskautua. Nämä oli lääkärin perustelut. Lääkäri myös selitti, että kahden alkion siirrossa toinen alkio voi myös toimia ns. tukialkiona eli tukee sen toisen kiinnittymistä, vaikka itse uuvahtaisikin. Ja meillä tosiaan alkoikin heti tuplaraskaus, jolle kävis sitten onnettomasti...Niin ja nyt myös tässä 1. PAS -siirrossa laitetaan ensi perjantaina kaksi kyytiläistä - sikäli kun selviävät sulatuksesta!
 
Vadelmaunelma Mulla on sit varmaan jotakuinkin samat syyt miks nyt laitettiin jopa 2 huippualkioo..

Ei ois pitäny kai käydä kattoon jotain vanhaa ketjua 'Menkkakivut lugesteronin aikana' kun ihan samanlailla tuntuu nytkin menevän, vähän väliä sellasia inhottavia vihlontoja alaselässä, mitä viimeksikin... no voihan sitä vielä toivoo jos noi parempilaatuset jaksas kiinnittyä niistä supisteluista huolimatta, mutta vähän alko taas masentaa voiko tästä kumminkaan mitään tulla :headwall: :ashamed: Onkohan kukaan onnistunu jos melkein kokoajan ollu sellasia?
 
Risupesä: Nyt et kyllä vajoa synkkyyteen! Mulla oli silloin tuoresiirrossa myös noita menkkakipuja silloin alussa. Luulen, että ne oikeasti liittyvät niihin iki-ihaniin lugesteroneihin ja punktion jälkimaininkeihin. Mieti nyt, millaisen rääkin ne munasarjatkin on kokeneet, kun ovat turvonneet moisesta munatuotannosta ja sitten niitä ja alakertaa on vielä tökitty jollain hillittömällä neulalla! Pitelen täällä peukkuja sulle hirveästi :wave:
 
Inia mulle tehtiin lääkkeetön PAS ja aloitin luget to iltana ja pe oli siirto.

Risupesä mullahan oli kanssa tuoresiirrossa pp 4/5 alkaen kovia alaselkäkipuja, kuten aina ennen kuin menkat alkaa. Silloin kuitenkin plussasin, mutta km oli 6+5. Tosin raskaus oli heti alkuun tuhoon tuomittu, koska ne selkäkivut oli tosi kovia ja valuin heti plussan saatuani ruskeaa mömmöä (tosi mielenkiintoista varmaan). Nyt mulla on ihan sama juttu eli alaselkäsärky alkoi taas kovana silloin pp5. On vähän helpottanut nyt, mutta kyllä se pisti mielen niin matalaksi ettei tosikaan. En sen takia jaksa uskoa tämän meidän kolmosluokan alkion jaksavan jatkaa eloaan. Mitään muitakaan oireita ei ole, joten valmistaudun henkisesti negaan.

Tsemppiä kaikille. Täällä onkin jo iso määrä siirtoon asti päässeitä.
 
Hei kaikille!
Nyt tuntuu siltä, että jaksaa jo alkaa toiveikkaasti odottamaan uutta mahdollisuutta. Eli tuolta loppuvuoden hoidoista 1. IVF tuoresiirrosta raskauduin, mutta se loppui spontaanisti loppiaisena rv 7+3. Nyt olisi sitten tiedossa eka PAS, jota odottelee pakkasessa 9 huurunenää. Ekaksi pitäisi odotella kuukautisia, enkä ole ihan varma voiko jo siihen kiertoon tehdä siirtoa, onko muilla kokemusta? Itse olisin jo valmis..
Luulen/toivon kuitenkin siirron olevan jo helmikuussa, ja kaikki tuntuu paljon todellisemmalta, kun on pinoutunut, ja aika menee nopeammin.. =)

Tsemppiä kaikille piinailijoille!!
 
risupesä ja tytti82: Mulla oli tuoresiirrossa selkä kipee pp3 alkaen. Ihmettelin silloin jo että ei kai näin aikaisin voi menkkaoireet iskeä. Olen myös miettinyt, että onko oireet erilaiset, tuoresiirrossa ja pas:issa? Nyt siis pp4 menossa ja ei oikein muuta kuin pientä selkäkolotusta, ei siis läheskään niin kovaa kuin tuoresiirrossa. tuoresiirrosta siis sain plussan, joka todettiin tuulimunaksi rv 7
 
Joo :flower: no, kai tässä täytyy koittaa aatella että on ihan normaalia punktion jälkeen, vaikka sitä aina luulee useemman vuoden kyttäyksellä että tuntee kroppansa, ja kertahan se ois sitten ensimmäinenkin kun ne jomotukset ei johtaiskaan siihen tuttuun lopputulokseen.. ja tuskin tällästen ronkkimisten jälkeen ihan kivotontakaan vois olla. Onneks noi luget tuntus nyt auttavan vähän paremmin kun viimeks, niiden jälkeen tilanne rauhottuu taas vähäks aikaa. Viime kerralla oli melkein päinvastoin ja ihmettelin sitä, kun loogisestihan progesteronin pitäs juurikin rentouttaa kohtua..!
Onko kukaan uskaltanu ottaa niitä enempää kun on määrätty? Välillä tekis mieli tunkee yks extrapallero kun alkaa taas tuntuun inhottavalta...mut on noi sentään 200mg 3x päivässä, että kai nyt pitäs riittää, enkä tiedä oisko hyötyä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annabell-77:
Nonna78 Ihan mielenkiinnosta kysyn että kauanko jouduitte jonottamaan TYKSiin? Itse ollan hoidossa Väestöliitossa mutta voi olla että rahat loppuu ennen kuin tärppää ja sitten on edessä julkiselle siirtyminen...

Annabell-77
: Meille oli sovittu syksylle ensikäynti, mut tulinkin itsekseni (=siis ilman hoitoja) raskaaksi. En peruuttanut tota aikaa, kun olin aika varma, et ei ole oikeassa paikassa kiinni. Siks meillä noinkin nopea siirtyminen suoraan järeämpiin hoitoihin.

Vastaus sun kysymykseen on noin 4kk. (En ole ihan varma, kun kesällä aika menee niin nopeasti.)

Toivottavasti saisitte tulosta vl.n puolella, mut jos ei, niin sit toivon, että ette joutuisi kovin kauaa odotteleen hoitoon pääsyä. Ainakin teillä on kokeet yms. tehtynä, niin pääsette varmaan nopeammin itseasiaan. =)

 
Pregnyl isketty mahanahkaan ja nyt sit toivotaan vain, että se surkea kahden saalis olisi kasvanut ja edes tuplaantunut ja että ainakin ne vähäiset ois tosi top-luokkaa ja hedelmöittyisivätkin vielä. Luulin, että tuo olis kirvellyt, mutta ei ollut mitään sellaisia tuntemuksia. Ööh.
 
Willow: Toivottavasti kaikki menee hyvin ja löytyisi vielä yllätyssolujakin jostain piilosta. Tosin mun yhdellä tuttavalla saalis oli 3 munasolua, joista 1 hedelmöittyi, se siirrettiin ja tuloksena oli terve vauva =)
Risis mulla lugesteronin annostus on 200mgx2 aamuin illoin eli yhteensä vuorokausiannos on 800mg, mikä on kuulemma puolta suurempi kuin esim. täällä meidän kylällä julkisen annostus. Ymmärsinkö oikein, että sulla vuorokausiannos olisi 600mg? Jos näin on, niin ei muuta kun lisää tavaraa "luukusta" sisään =)
Doris: Tervetuloa ja lämmin virtuaalihalaus sulle :hug: Täällä myös tuloksena 1.IVF:n tuoresiirosta raskaus, joka päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv 10+4. Mulle ainakin sanottiin silloin, että riittää, että on yhdet kuukautiset ja sitten vaan pakkaselle. Meillä tuli vaan joulu inhottavasti väliin :headwall: , kun menkkojen alkamiseenkin meni mulla aikaa joku 6 viikkoa, niin ei päästy PAS:ia yrittämään, kuin vasta nyt.
 
Vadelmaunelma jaa... vois kai sitä sitten sen neljännen vielä väliajallakin ottaa jos oikein tukalaks menee =) Nyt siis tosiaan se 1 kpl ja kolmesti päivässä. Tuskin "yliannoksesta" mitään haittakaan voi olla? Mulla ei oo alapää ärtynykään niistä valuvista, ainakaan toistaseks.. *kop kop*

Willowille onnea solusaaliin metsästykseen ja muillekin ensviikolla punktioon menijöille!
 
risupesä, Cateye, onni ja toivo, Myyrä-2
Onnea siirtojen johdosta! Ja malttia piinapäiviin =)

toivorikas-72
Kurjaa, että teille tuli mutkia matkaan. Toivottavasti pääsisitte kuitenkin helmikuussa taas tositoimiin!

willow
Harmi, että saalis näyttäisi jäävän pieneksi. Toivotaan silti, että pääsette siirtoon asti!

Sanasa
Sulla alkaa myös olla jännät paikat, kun pääset jo maanantaina punktioon :)

Duffy
Ehkäpä tällä kertaa hedelmöittyminen sujuu paremmin ja saisitte kunnon saaliin :)

katjuzka
Mulla on nyt 4. pistospäivä Gonal-f:ää. Väsymystä ja päänsärkyä on, mutta munasarjoissa ei vielä tuntemuksia. Epäilyttää jo, tapahtuuko siellä edes mitään, mutta ehkäpä oireet ilmestyy vasta myöhemmin...

Alina79
Toivottavasti saat hyviä uutisia maanantaina! :)

Missähän vaiheessa pitäis alkaa tuntua munasarjoissa tuo Gonal-F? Odotin niin hartaasti, että päästään tähän vaiheeseen ja nyt odotan kuumeisesti jotain tuntemuksia, että lääke vaikuttaisi. Alan taas tulla vainoharhaiseksi ja tänään iltapiikillä yllätin itseni hetkellisesti pohtimasta, mitä tapahtuisi, jos pistäisinkin hieman isomman annoksen... Jos sillä tavalla sais tuntemuksia aikaiseksi... No joo, pysyttelen tietysti ohjeissa enkä lähde leikkimään itse lääkäriä. Kaikkea sitä miettiikin :LOL:
 
~~~~~~~KYMPIN TALVIHOIDOT~~~~~~~~

************17.1.2010.***********
[/b]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1188/1188410d2tvw10xmk.gif[/img][/url]

Nimimerkki..................Hoito................Tapa............Punktio..Siirto

Alina79.................2.ICSI...................lyhyt................15.1....18.1.
Paiju.....................1. IVF:n 1. PAS.....lääkkeetön..................19.1.
Inia......................2. IVF:n 1. PAS......lääkkeetön.................19.1.
SaaraX.................2. IVF:n 3. PAS.....lääkkeellinen...............19.1.
Sanasa ...............1. ICSI...................lyhyt................18.1.
Willow..................1. ICSI..................pitkä...............18.1.
plastex................2.IVF......................lyhyt................19.1.
Vadelmaunelma...1.IVF:n 1.PAS........lääkkeellinen.............22.1.
syssy...................2.ICSI....................lyhyt.................vko 3
Duffy...................2.ICSI.....................lyhyt.................vko 3
Katjuzka...............2. IVF....................lyhyt.................vko 3
Raitapaitainen.....2. IVF.....................lyhyt.................25.1.
Hanuu.................1.IVF.......................pitkä.................vko 4
Shenda................2. IVF.....................pitkä.................vko 4
Linnia..................1.IVF.......................pitkä.................vko 4
fiia 69..................2. IVF......................pitkä................vko 4
Tähtisilmä-79.......1. IVF:n 1. PAS......lääkkeetön.......vko 4
Mandalay.............1. IVF.....................pitkä.................vko 5
Annabell-77.........1. IVF.....................lyhyt.................vko 5
kataka.................2. IVF.....................pitkä.................vko 5
RouvaPapunen....1. ICSI...................pitkä.................vko 5
Nonna78............1. IVF......................pitkä.................vko 5
plasebo...............3.IVF......................pitkä.................Tammikuu
Äititär...................1.IVF:n 1.PAS.................................Tammi-Helmi
Cris......................4. ICSI ..................pitkä.................Tammi-Helmi
Nainen83............ 1. IVF:n 1. PAS...............................Tammi-Helmi
Marjaane.............2. IVF:n 1. PAS.......pitkä.................Helmikuu
Mansikkainen79...1.ICSI....................pitkä................Helmikuu
Isis.......................3.IVF......................pitkä...............Helmikuu
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lääkkeetön......Helmikuu
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS..............................Helmikuu
Maricce.................3.IVF.....................lyhyt.................vko 7
nehla....................2. IVF....................lyhyt.................vko 7
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pitkä.................vko 9
Ansku-82.............1. IVF.....................pitkä.................vko 10
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS......lääkkeellinen......Maaliskuu
Mimosah76..........1. IVF.............................................Maaliskuu
Munkkiniemi.........1. IVF....................pitkä.................Huhtikuu
Heidh ..................2. ICSI...................pitkä.................


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki.........alk.määrä...........PP.............testipv

tytti-82..................... :heart: .............9....................
Joppu.........................:heart: .............5....................
Risupesä................:heart::heart: .............3.............vko 4
Cateye...................:heart::heart: .............2...................
Myyrä-2.....................:heart: .............2...................
onni ja toivo..........:heart::heart:..............1..................
.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki...........testipäivä............HCG / pp


:flower: :flower: :flower: :flower: Myöhemmin onnistuvat :flower: :flower: :flower: :flower:


 
Hanuu Ei kannata huolestua, jos vatsassa ei aluksi tunnu paljon miltään. Mun ekan hoitokerran aikana (pitkä kaava kuten sulla) mullakaan ei juurikaan alavatsassa tuntunut kuin vasta punktiota edeltävinä viimeisinä päivinä ja silloinkin vain vähän. Ultrassa kuitenkin näkyi ihan kunnon kokoiset munarakkulat. Toisaalta nyt toisella kerralla olo muuttui tukalaksi aika pian ja kesti monta päivää (silti saalis punktiossa oli pienempikuin ekalla kerralla!). Tuntemukset siis vaihtelee hoitokerran ja yksilöllisyyden mukaan.
 
Alina79
Ehkä mä sit jälleen kerran yritän rauhoitella itseni... Pitää näköjään aina kehitellä jotain huolestumisen aihetta :LOL: Huomenna on onneks verikoe, niin saan vähän tietoa tilanteesta. Ja perjantaina sitten ultra...
 
Onko kelleen käyny niin, et lääke loppuu kesken, vaikka sen kuuluisi riittää pidempään? Mun Synarelasta ei tuu enää sumunsumua ulos, vaikka puhdistanut sen ohjeen mukaisesti muutaman pvän välein ja vielä puolet jäljellä kirjanpidon mukaan. :|

Mä alan nyt soitteleen apteekkiin ja otan selvää miten menetellään....pakko jonkun on korvata uusi pullo tai jotain. Ei tollee voi lääke loppua kesken.
 

Yhteistyössä