Kympin hoidot

Toivorikas-72: Kiitos.

Minä en taida tässä ketjussa nyt enää vierailla, kun pidetään taukoa ja kerätään rohkeutta lähteä sulattamaan sitä ainokaista sieltä pakkasesta. Voisiko tuon nimeni poistaa tuolta listalta kokonaan. En halua, että se on siellä. :'(
 
Duffy: Tuhruttelu voi olla ihan harmitonta. Mullahan tuli tuoresiirron raskaudessa rv5 ihan oikein kunnolla kirkasta verta pönttö täyteen ja silti kaikki ok ja syke löytyi rv 6+3. Tosin epäiltiin, että toinen raskaus olisi silloin rv 5+ mennyt kesken, sillä ekassa ultrassa siitä jäljellä vain tyhjä raskaussäkki. Ja myös luget voivat tehdä tuota läpäisyvuotoa. Jatkatko lugeja?

vatsan kramppaus: tuoresiirrossa oli krammpia ja menkkamaista masukipua siirtopäivänä ja pari päivää sen jälkeen. Tulkitsin sen myös siten, että kyse siitä, että kohtua ja värkkejä alhaalla sörkitty, niin onko ihmekään jos kipuilua. Sitten uudelleen kovia alavatsakipuja pp5-6, erityisesti öisin. Ja plussa tuli. Tässä PAS -hoidossa satunnaista masun juilintaa pp2-pp3, sitten taas kovat menkkakivut pp5-6 erityisesti yöllä. PP 9 oli tosi menkkamainen olo, mutta plussa siis tuli testiin pp10.

Joo ja mut saa laittaa nyt virallisesti plussanneisiin. Pp12 otettu hcg oli 82. Klinikan hoitaja sanoi, että pitää olla vähintään 50. Viimeksi pp12 hcg oli yli 200, mutta selittyi sillä, että raskaus lähti tuplina alkuun...

Ja jos lisätään tohon hoitolistaan jotain, niin voi laittaa, että 1.IVF/ICSI 1.PAS 2 alkion siirto

t. Vadelmaunelma rv 4+1 :heart:
 
Hoplop: Mulla tehdään PAS ihan luonnolliseen kiertoon. Tänään mennään kp 10 ja sanottiin, että vois alkaa jo tikuttelee ovista. Viime kierrossa ovistestiin tuli viiva jo kp 12, mikä oli mun mielestä aikaisin. Normaali olis se kp 14-15. Tuntuu vaan että tuulimunan jälkeen mun kierto on ehkä hieman lyhentynyt tai ovis on ainakin aikaisemmin. Tiiä sitten. Ja limiksestä en edes tajunnut kysyä että kuinka paksu se on, sanoi vaan että kaikki näyttää hyvältä.
 
~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~

************4.2.2010.***********

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Marjaane.............2. IVF:n 1. PAS.......lä........................4.2.
plasebo...............3.IVF......................pi..............Tammikuu
Cris......................4. ICSI ..................pi..............Tammi-Helmi
Nainen83............ 1. IVF:n 1. PAS.......................Tammi-Helmi
RouvaPapunen....1. ICSI...................pi..............8.2...........OVU
Maricce.................3.IVF.....................ly..............9.2......11.2.
Äititär...................1.IVF:n 1.PAS........................vko 6.........OYS
Joppu................................2. PAS......................vko 6
Hoplop.................2. ICSI:n.1. PAS...lä.....................12.2..AVA Tre
Mansikkainen79...1.ICSI....................pi............vko 7-8.......FEL
leiska..................1. ICSI....................ly.............vko 8..........FEL
kolmisin.....................PAS..................lu.............vko 8...........
Inia.......................2. IVF:n 2. PAS.....lu.............Helmikuu.....
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS......................Helmikuu
nehma....................2. ICSI................ly..............vko 9
Isis.......................3.ICSI....................ly.............vko 9
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lu.............vko 9..........NKL
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
Ansku-82.............1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä............Maaliskuu....FEL
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 11.........FER
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 11.....AVATre
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS.......................Maaliskuu.....VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS......................Maaliskuu.....
Nonna78...............2. IVF...................................Maaliskuu.....
Heidh ..................2. ICSI...................pi.................
tytti-82..................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju
Nemi77

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä..........PP.........testipv

fiia 69....................................:heart:.................9...............12.2.
Lumipuu.................................:heart:................8................
Shenda..........FEL..................:heart:.................7................
Linnia.............NKL..................:heart:................7................9.2.
Kirma.....................................:heart::heart:...........7...............13.2.
Hanuu............NKL..................:heart:................6...............10.2.
Stigu123................................:heart:................6...............12.2.
Tähtisilmä79...OYS..............:heart::heart:..............6.................
Raitapaitainen.GRA.................:heart:................6..............12.2.
Helmiina78.............................:heart:................1...............14.2.
Mandalay........OYS..................:heart:................1..............
Annabell-77.............................:heart:................1.............
berits.......................................:heart:................1............
kataka.....................................:heart:................0.............

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG / pp.........hoito..........alkiot

Utua81..............25.1............357/ 18...2. ICSI:n xPAS.... :heart: :heart:
SaaraX................2.2............................2. IVF:n 1.PAS........:heart:
Alina79...............3.2.............513 / 15......2. ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt / 10.......2. ICSI..................:heart:
Sanasa..............4.2..............262 / 15.....1. ICSI..................:heart:
Vadelmaunelma..4.2..............89 / 12......1.ICSI:n 1.PAS.....:heart:
 
Syssy :hug:

Mandalay Mullakin maha on kipeä ja sattuu istumaan mennessä sekä kävellessä jonkun verran. Olitko tänään töissä? Mä tässä mietin, että meenkö huomenna töihin, jos olo on tällainen. Lääkäri tarjosi tänään mulle saikkua, kun munasarjat oli niin turvoksissa ja vähän nestettä. Aattelin silloin vielä, että kyllä mä töihin meen. Nyt en sit enää tiedä mitä teen.

Vadelmaunelma ja Sanasa Onnittelut :hug:
 
Linnia: Soitin sit tänään sekä naikkarille että lähimpään laboratorioon. Vaihdoin suunnitelmaa ja menen sittenkin tuohon lähelle testiin, niin en oo sit niin paljon myöhässä töistä. Melko varmasti lupasivat testituloksen samalle päivälle, mutta saattaa mennä seuraavaan.

stigu123: Samaan tahtiin kun piinaillaan, niin näköjään samaan tahtiin kipuilee alavatsakin. Varmasti sopis molemmille, että olis viestiny eiliset kipuilut kiinnittymisestä ;)

Alkaa tosiaan olla jo ihanan pitkä tuo plussanneiden lista! =) Toivottavasti plussapuhurista riittää puhtia vielä ensi viikollekin, kun meitä on taas monta uutta testaajaa...

Mä kannatan myös sitä, että löytyy mahdollisimman paljon informaatiota tuolta plussalistasta.

).( Ne eiliset krampit oli ja meni. Tänään ei ole ollut oikeastaan mitään tuntemuksia vatsassa. Hyvä niin, sillä alkaa taas toivo nousta. Vielä olis puolet piinailuajasta jäljellä... Varattiin eilen miehen kanssa parin yön hotellimatka Tallinnaan. Meillähän on ens viikolla 1. hääpäivä, niin on hyvä syy lähteä. Jos tulee testissä pettymys, on sitten ainakin jotakin mukavaa edessä. Ja jos testistä tulee iloinen yllätys, mikäs sen mukavampaa kuin fiilistellä sitä kahden kesken Tallinnassa =)
 
Hanuu: Mäkin soitin ja mulle sano heti et tulokset ei ehdi samalle päivälle, soitin siis vaan naikkariin. Niin päätin sit et meen sinne tiistaina, paitsi jos vuoto alkaan ni sit meen ehkä tähän lähemmäs :/
 
Onnittelen tännekin vadelmaunelmaa :D

).( Aina vaan juilii ja jomottaa :/ , välillä kovastikin. Tänään olis luomukierron normaalimenkkojen kp1. Mulla kyllä luget on aikasemminkin pitäneet vuodon pois ainakin pari päivää, pitemmästä ei ole kokemusta. Ja nyt siis kun pitkä kaava, niin oliskohan ne menkat viikon myöhässä ilman lugeja?

Hitsit kun pelottaa, mun nimi jo seuraavassa lössissä tuolla listalla :x , fiia 69 ja lumipuu vaan ensin.
 
Hanuu, saas joo nähdä miten tuntemukset jatkossa menee. Eilinen ei toistunut tänään eli tänään ei mitään erikoista olossa. Ajattelin ehkä lauantaina pp8 jo testailla malttamattomana, kun kerran Duffykin sai varsin selvän plussan pp9...
Meillä oli tiistaina 10-v. kihlapäivä, mutta ei sitä juhlittu sen kummemmin kuin pitsaa tilaamalla. Puhetta oli leffasta, mutta eipä saatu aikaseksi. Täytyy jättää hääpäivälle paremmat juhlinnat :) Mukavaa Tallinnan-matkaa teille!
 
Jee... hienoa että tänne on tullut viime päivien aikana lisää plussia. Onnea Sanasa, Vadelmaunelma, Duffy ja Alina!!! Aloitetaanko kymppihoitojen plussauspino tuolla odottajien puolella? Mulle voi nyt päivittää tuon hcg arvon: 171/pp14 eli ihan virallisesti ollaan raskaana ja raskauspahoinvointi on hieman hellittänyt. Väsymys ei... siispä menen nukkumaan!

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja munasolurikasta punktiota kaikille hoitoa odottaville!
Halit neganneille, itsestään selviä nämä jutut ei ole. Plussausta kun edeltänyt moni pettymys niin tietää miltä teistä tuntuu! :hug:
 
Ai niin... piti kysyä sellasta, et kuinka pian teillä on alkanut menkat ivf:n jälkeen? Itse kun kerrankin odottaa tätiä kylään, jotta pääsisi niihin verikokeisiin ja saisi selvyyttä munasarjojensa tilanteesta.


Toivorikas: Me ollaan Tyksissä hoidossa - ainakin toistaiseksi. Varmaan me joudutaan yksityiselle puolelle, jos lahjasoluihin päädytään...Tuota hoitoa ei varmaan Tyksissä tehdä =/

 
Onnittelut kaikille plussanneille :heart: Olette sen todellakin ansainnut!

Toivottavasti puhuria riittää ensi viikollekin ja me kaikki silloin testaavat päästäisiin teidän mukaan kympin odottajiin, toivon sitä niin kovasti meille kaikille :heart:
 
On kyllä ollut ihana lukea tämän palstan uutisia tuolta taustalta! Suuren suuret onnittelu kaikille plussanneille! Ja lohdutushalaus neganneille :hug: ja voimia piinailijoille, sitä kyllä tarvitaan!
Itsekin lukeiudun piinailijoihin, nyt pp11. Mitä kokeneemmat sanovat, joko voisin testin tehdä kun meinaa pää räjähtää stressistä ja tietämättömyydestä! Haittaako vaikka tekee illalla, vai onko aamupissa pakollinen/ehdottomasti suositeltava? Kiitos neuvoista
 
~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~

************5.2.2010.***********

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Marjaane.............2. IVF:n 1. PAS.......lä........................4.2.
plasebo...............3.IVF......................pi..............Tammikuu
Cris......................4. ICSI ..................pi..............Tammi-Helmi
Nainen83............ 1. IVF:n 1. PAS.......................Tammi-Helmi
RouvaPapunen....1. ICSI...................pi..............8.2...........OVU
Maricce.................3.IVF.....................ly..............9.2......11.2.
Äititär...................1.IVF:n 1.PAS........................vko 6.........OYS
Joppu................................2. PAS......................vko 6
Hoplop.................2. ICSI:n.1. PAS...lä.....................12.2..AVA Tre
Mansikkainen79...1.ICSI....................pi............vko 7-8.......FEL
leiska..................1. ICSI....................ly.............vko 8..........FEL
kolmisin.....................PAS..................lu.............vko 8...........
Inia.......................2. IVF:n 2. PAS.....lu.............Helmikuu.....
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS......................Helmikuu
nehma....................2. ICSI................ly..............vko 9
Isis.......................3.ICSI....................ly.............vko 9
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lu.............vko 9..........NKL
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
Ansku-82.............1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä............Maaliskuu....FEL
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 11.........FER
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 11.....AVATre
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS.......................Maaliskuu.....VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS......................Maaliskuu.....
Nonna78...............2. IVF...................................Maaliskuu....TYKS
Heidh ..................2. ICSI...................pi.................
tytti-82..................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju
Nemi77

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä..........PP.........testipv

fiia 69....................................:heart:.................10...............12.2.
Lumipuu.................................:heart:................9.................12.2.
Shenda..........FEL..................:heart:.................8................
Linnia.............NKL..................:heart:................8................9.2.
Kirma.....................................:heart::heart:...........8...............13.2.
Hanuu............NKL..................:heart:................7...............10.2.
Stigu123................................:heart:................7...............12.2.
Tähtisilmä79...OYS..............:heart::heart:..............7.................
Raitapaitainen.GRA.................:heart:................7..............12.2.
Helmiina78.............................:heart:................2...............14.2.
Mandalay........OYS..................:heart:................2..............
Annabell-77.............................:heart:................2.............
berits.......................................:heart:................2............
kataka.....................................:heart:................1.............

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Utua81..............25.1............357/18...2. ICSI:n 1.PAS.... :heart::heart:
SaaraX................2.2............171/14....2.IVF:n 1.PAS........:heart:
Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Sanasa..............4.2..............262/15......1.ICSI..................:heart:
Vadelmaunelma..4.2..............89/12......1.ICSI:n 1.PAS.....:heart:


 
Sadko minä jo testasin tänä aamuna pp7, mutta eihän siellä mitään vielä voinut näkyä :p Kiusaus kävi vaan liian suureksi! Mutta kyllä pp11 kai jo pitäisikin näkyä herkällä testillä.

ON: Yöllä käänsin kylkeä ja havaitsin, että mahaa poltteli aika lailla. Ei menkkakipumaista vaan polttelua ja varsin pistemäisesti juuri kohdun kohdalla. Eikä mulla menkkakivut koskaan yöllä tunnu, kun nukkuessa on rentona. Toivottavasti oli positiivista tuntemusta.. kyllä kävi mielessä, että nyt siellä limakalvo alkaa repeillä tai on joku hylkimisreaktio menossa.
 
Onnittelut kaikille plussanneille munkin puolesta, aivan mahtavaa!! :) Olen ahkerasti täällä taustaillut ja käynyt lukemassa mitä kaikille kuuluu.

Mulle voi tuohon listaan päivittää vielä sen että plussa tuli 2. ICSIn 1. PASsista.
Odotan kuumeisesti ensi viikon torstaita, jolloin mulla on UÄ tuolla Väestöliitossa, sitten pitäisi jo alkion näkyä ruudulla.. kääks. Toivottavasti siellä joku on.. Onneksi ei ole ollut yhtään vuotoja, mutta silti jännittää ihan kauheesti.
Ja kohtahan me voidaan joo perustaa se kympin odottajat, kun muutkin sieltä tulee pian perästä!! :)

T. Utua 6+4
 
Tulin nyt vasta kurkkaamaan, mutta ihan uskomattoman hieno lista!

Onnea ihan sikana Duffy, Vadelmaunelma, Sanasa ja Alina!!!

Ja kiitos neuvoista Helsingin hoidoista. Jospa sieltä sitten meillekin.

Ihan mainion iloinen olo tuli itsellekin, joten kiitos vaan piristyksestä.
Meille muille jatkuvaa tsemppiä..
Tosiaan en ole nyt tällä listalla enää mutta joskus sitten keväämmällä taas.
 
Oon ollut netin ulottumattomissa muutamia päiviä, ja voi pojat mikä plussapuhuri on käynyt!!! Onnea tuhansittain kaikille ÄIDEILLE!!!
Tässä lueskellessa rupesi itseänikin jännäämään, kun nimi näyttää olevan piinalistan yläpäässä... Viime yönä heräsin selviin menkkakipuihin, muuten ei ole ollut mitään oireita, että saapi nähdä miten tässä käy. Virallinen veritestipäivä olisi 12.2, mutta kun ajattelin tehdä vain tikkutestin, niin silloin päivä olisi 14.2. Ystävänpäivä :heart: Toisaalta, kun muutkin on jo aiemmin plussiansa testailleet, niin saapa nähdä minä aamuna pinna pettää ;)
 
Vadelmaunelma, ite kans luulen, että on harmitonta ku ei oo kipuja. Ja aika sellasia pieniä rippusia sitä ruskeaa on lugemömmön seassa. Mulla on luget käytössä maanantaihin asti ja sitten niistä täytyy luopua, iiks!

sadko, minä testasin pp9 päiväpissasta, 1,5h rakossa olleesta haalean mutta selvän plussan :) Meidän pieni vissiin erittää sitä hormonia nyt oikein kunnolla :D :D Plussaonnea!

Jaksaako joku perustaa odotus-puolelle kympin osotusketjun kyselee super-laiska Duffy :D

Duffy ja Oula 4+0
 
Vautsi miten plussapinot kasvaa! :) :heart: Onnea kaikille plussanneille!

Mites tällä viikolla punktiossa olleet voivat?? Itse olen kuin 7:llä? kuulla raskaana oleva. Todella vaikeaa koittaa peitellä mahaa. Tänäänkin töissä pomo tuijotti suoraan mun mahaa, mutta ei sanonut mitään.. :x :x Jahka tästä turvotuksesta pääsee niin täytyy varmaan laittaa piruuttaan oikein piukka paita päälle, että saa kaikkien pään sekaisin ;)

Maha on turvotuksesta kipeä, lähinnä kävellessä, joskus istuessa. Minähän olin jo siirtopäivänä töissä, kun en oikein voinut olla "mahataudissa" 3 päivää... Mutta ihan ok olen pärjännyt...

Mites useammin punktioita läpikäyneet? Kauanko teillä on mennyt aikaa että vatsa on lakannut kipuilemasta ja on palautunut normaaleihin mittoihin? =)
 
Annabell:Mullahan ei oo kokemusta kuin tästä yhdestä varsinaisesta punktiosta. Eilenaamulla ja koko päivän olin ihan turvonnut pallo. Tänäaamuna oli jo helpompaa, nyt iltaa kohden turvotus taas lisääntyy. Housut kiristää ja pissa sihisee pikkuhilijaa... No, Armaan vuoksi kestän mitä vain. (Anoppi näki jo unta että hoiti Armas "Pekan"poikaa (siis Pekka ei oo mun mies, mutta enpä kehtaa sitä tässä paljastaa).
 

Yhteistyössä