Kympin hoidot

beelia, onnittelut mahtavasta saaliista!! :flower:
Onnea huomiseen siirtoon ja tervetuloa piinailemaan!!
:)

ON: viime tuoresiirrosta kehitin itselleni kaikki raskausoireet ja olin satavarma plussasta. Nega kuitenkin tulla sokaisi. Nyt kuuntelen kroppaani ja elättelen toiveita sillä mulla ei ole kertakaikkiaan minkäänvaltakunnanoireita! Lukuunottamatta tietty lugejen järkyttävän järisyttävää väsymystä (yöunet 10-11h, 2 x päikkärit) ja aiheuttaisko Zumenonit lievää masennusta? Olen havainnut että olen tässä siirrossa paljon itkuisempi kuin viimeksi.

Millä tätä aikaa saisi kulutettua nopeammin!?!? :headwall:
 
Beelia! :eek: Hulluna muniksia ja hedelmöittyneitä, onnea!!! Tsemppiä siirtoon. Ja Hanuu onnea hirveästi maailman parhaimmasta lopputuloksesta, tarrasukkia! MiukuMaulla kova tilanne :( voimia teille!

Täällä vihdoinkin jotain konkreettista! Kävin siinä kontrollissa tänään ja kysta on nyt hävinnyt. Lopetan pillerit ensi lauantaina ja sitten kp2 aloitan pistokset. Eli punktio olisi näillä näkymin sitten viikolla 27, eli heinäkuun alussa. Vihdoin mullakin on jotain todellista päivitettävää, saa lisätä listaankin. Eli 1. IVF/(ICSI?) heinäkuu, punktio vkolla 27. Jos tää vaikka tuntuis sit todellisemmalta tää hullu tilanne :)
 
Beelia Onnea! Hieno saalis siulla - enkös mie sitä jo uskonutkin ;) Nyt vain onnea siirtoon ja tervetuloa piinailemaan! :hug: Eiköhän tuossa määrässä ole useampi loistoyksilö mukana ja pakkasen saatte pullolleen. =)

Hyvä, et Miimiin kysta on poistunut ja pääsette pian yrittämään. =)

Mollamaija: Miekin oon ollut itkuisempi tässä hoidossa kuin ennen....kauhean paljon luget vaikuttaa erilailla eri hoidoissa?

 
beelia: Aivan käsittämätön saalis! :heart: Onnea tämän päivän siirtoon!!

Hienoa että Miimiikin pääsee kohta tositoimiin!

).( Tänään punktio, yö nukuttu ihmeen hyvin. Vähän epäileväisin mielin olen, että saadaanko talteen mitään.
 
beelialle onnea tämän päivän siirtoon!

Ragdoll73: Toivotaan parasta punktion ja saaliin suhteen :) Onnea matkaan!

Miimii-75: Ihanaa, että pääset vihdoin tositoimiin :heart:

Mollamaija82: Mullahan oli kahdessa negasiirrossa paljon enemmän oireita kuin tässä, mistä plussasin. Toivottavasti on siis sinullakin hyvä enne :)
 
MiukuMau :hug: :hug: Sanaton olen teidän tilanteestanne.. Todella kovia ja vaikeita aikoja elätte nyt.. Olette molemmat ajatuksissani, ja kaikkea hyvää teille toivon! Toivottavasti tämä päivä toisi tullessaan hyviä uutisia. Kovasti voimia ja jaksamista teille! :hug: :hug:

Sanasa: Pahoittelut negasta, voi itku... :hug: Ei voi muuta kuin kerätä kesä voimia ja elokuussa sit uudelleen, paremmalla onnella.

Wau, Beelia, mikä saalis!! Tosi hienoa, onnea siitä! Ja kovasti paljon onnea tän päivän siirtoon, että sieltä saataisiin kohtuun just se loistoyksilö, joka jaksaa tarrata lujasti kiinni. :heart:

Ragdoll: Kovasti onnea tän päivän punktioon, eivätköhän ne munikset siellä ole tallessa!
:heart:

Miimii, hienoa, että pääsette taas yritykseen, ja kysta on pois päiväjärjestyksestä!

Piinailijoille supertsempitykset täältä :heart: Koskas alkavat sormet syyhytä testejä kohti..? :p (kyselee yksi testien suurkuluttaja, jolla ei ole tosipaikan tullen mitään hermoja eikä pitkää pinnaa eikä mitään muutakaan jäljellä...)

ON: Vielä yksi pitkä viikko ennen ultraa.. Toivottavasti sit kaikki näyttäis olevan ok, ja siirtoa päästäis yrittämään heti Juhannuksen jälkeen.
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja tsempeistä! Mul on vasta iltapäivällä siirto joten roikun täällä ja kulutan aikaa. Vointi on jo parempi ja huomenna varmaankin pääsen jo töihin sitten!

Miimii-75 Tosi hienoa et kysta oli hävinnyt ja pääsette vihdoin aloittamaan hoidot :) Tiedän tasan tarkkaan miten rankkaa toi odottaminen on. Tsemppiä siis ja toivotaan että kaikki menee jatkossa sitten paremmin ;)

Ragdoll taitaa olla punktiossa tällä hetkellä. Kovasti uskon ja toivon että siellä ne kolme solua edelleen möllöttää!! Tuuthan kertomaan kuulumisia kun jaksat. Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin :heart:

Mollamaijalle kovasti tsemppiä piinailuun! Ei oo varmastikaan helppoa. Itsekin oon kyllä kauhee oireiden tutkiskelija... :ashamed: Pidän peukkuja että sen plussan saisit!!

Nonna78 Joo, toivon todella et sinne pakkaseenkin saatais jotain. Jotenki on vielä niin epäuskoinen olo, et niitä hyviä soluja tosiaan olis niin paljon. No, sen näkee tänään. Millanen olo sulla on? Onko oireita suuntaan tai toiseen? Voi että kun sullekin sen plussan niin soisin, niin kuin kaikille muillekin :heart:
Tässä oon muutaman päivän ajan todella miettinyt näitä hoitoja ja elämää yleensä. Sitä miten jotkut saa kaiken kultatarjottimella tarjoiltuna ja jotkut joutuu kokemaan kaikki sen vaikeimman kautta. Joillekin joku mun mielestä ihan tavallinen asia/murhe on mitä suurin vastoinkäyminen ja itselle on taas tapahtunut niin paljon että ei osaa sitä sitten samalla tavalla ajatella tai siihen suhtautua. En tosiaan osannut kuvitella miltä tuntuis olla näissä hoidoissa, tai no osasin, mut pieleen meni. Jotenki ku luin teidän aiempia kirjoituksia silloin ni ajattelin tämän olevan vielä paljon helpompaa. Nyt tuntuu ihan kauheelta ajatella et jotkut ovat joutuneet kokemaan tämän useaan kertaan ilman tulosta :( Ja vielä enemmän pelottaa se, että itsekin joutuu. Joku joskus sanoi mulle, että ihmiselle ei anneta enempää kuin hän jaksaa kantaa. Tiedä sitten...

 
Meg


Miukumau: Te ootte kovia kokenut :hug: Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin! :hug:
Ragdoll73: Tsemppiä punktioon, kerrohan sitten kun tulet tänne että miten meni!

omaa napaan nyt sitten: Onko muilla ollut vaikka nyt pp 8 (eli mulla eilen illalla) tosi menkka tuntemuksia? mulla tuntui tosi voimakas sellainen, mut ei siis kestänyt kauan, koska yleensähän jos menkat alkaa niin kestäähän se tosi kauan, ainakin minulla.. olin ihan varma että aamulla tulee verta mutta ei, onneksi ainakaan vielä tule.
 
Mut voi poistaa listalta kun vuotokin jo alkoi.

Onnea kaikille hoitoihin ja hoidon odottelijoille ja piinailijoille aika kulukoon nopsaan!

Meg, mulla näissä hoidoissa menkkakivut on alkaneet jo paljon ennen vuotoa, päinvastoin kuin normaalisti. Nytkin tais olla ekat joskus pp7-8.

Miukumaulle extravoimia! :hug:
 
Meg


Inia Ok, eipä se auta kun odotella.. teitkö ekan testin pp 14 vai? tuliko sulla menkat lugen läpi? Mietin kun ma virallinen testi pvä ja en käytä lugeja tietenkään jos nega tulee.. Haluaisin testata pe tai la jo.. eli pp 11 tai pp 12, mutta en tiiä kannattaako kun testejä menee hukkaan, vai voiko luget lopettaa jo pp12 jos negaa on?
 
Mä tein ekan negan jo pp11. Mutta jatkoin progesteronia eiliseen asti, jolloin alkoi jo vähän tuhruttaa (pp13) ja negankin varmistin eilen (tänään virallinen testipäivä olis). Klinikalla kun aina painottavat progen jatkamista jopa pienestä vuodosta huolimatta testipäivään asti. Mulla vuoto on aina alkanut progesteronista huolimatta, mutta kai se on yksilöllistä.
 
Meg

Inia: Kiitti vastauksesta. Aattelin mäkin että lopetan joko jos kunnolla alkaa vuotaan lugen läpi tai stten pp14 eli ma 21.6 kun teen negan testin. Hoitopaikassa mullekin on sanottu että jos vähän vuotaa ei saa lopettaa ja viimeksi kun IVF oli niin vähän tuli aluksi, jatkoin lugeja mut sitten seur. päivänä yltyi vuoto joten lopetin, tein vielä varmuudeksi testin ja negaa oli. Silloin menkat alkoivat pp 11.
 
Ragdollin puolesta jännittää kovasti. Viimeksi minulla oli 4 follia, joista saatiin vain yksi siirtokelpoinen..Toivon Ragdollille parempaa saalista.

Meg, nyt täti täällä heristää sormeaan. Älä nyt murehdi niitä negatuntemuksia vielä. Sinulla on vielä monta päivää aikaa ajatella ruusunpunaisia, tuntemuksetkun ovat selvästi vaihdelleet niin, että niistä ei voi mitään sanoa.

Inialle :hug:

Palleroita kasvattelen ja toivon, että olisivat hyvin innokkaita siihen. Ensi viikolla sitten tositoimet, punktio ja siirto. Ainakin toivon niin!

Toivorikas, kiitos kun päivittelet aina niin ahkerasti!

Valoa, virtaa ja voimaa naiset, kesällä voi nauttia ainakin niistä!
Isis
 
Alkuperäinen kirjoittaja beelia:
Joku joskus sanoi mulle, että ihmiselle ei anneta enempää kuin hän jaksaa kantaa. Tiedä sitten...

Heh, pakko kommentoida tätä... ehkä mä oon jo niin kaikkien vastoinkäymisten kyynistämä, mut mun mielestä tää on yks ärsyttävimmistä kliseistä mitä on.. Onko sitä muitakin vaihtoehtoja kun jaksaa? Kysyttiinkö multa jaksanko mä vielä montakin hoitoo ja negatikkua? :kieh:
Ja kuinkas sitten ne jotka tekee itsemurhan, niillehän on kai sitten annettu enemmän kun jaksoi kantaa..ja näinhän ei pitäs käydä?

 
niin kirkas nega tuli aamulla tikkuun ku olla ja voi!!eli hoidot jatkuu elokuussa meillä,ku klinikka kesä tauolla!viimeset 2palleroa viljellää vähä pitempää ja katotaa alkaako jakautumaa..
MIUKU: :hug:
koittakaahan kaikki jaksaa :heart:
 
Punktiosta juuri kotiuduttu, suurkiitos kaikille tsempityksistä!! Olin varautunut kauheaan kipuun, mutta homma sujuikin yllättävän helposti. Näin pienikokoisena kipulääkkeet humahtivat hyvin päähän... Saaliiksi saatiin yllätykselliset 5 follia, joissa kaikissa oli solu. Eli aika tyytyväinen olen. Tietenkin matkassa on vielä monta mutkaa, mutta kun kolmeen folliin olin varautunut, niin tässä tapauksessa ei ole valittamista. Jos ei soittoa tule, niin perjantaina siirto.

Inia ja Nainen83 :hug:

risis ja beelia: mä olen kanssa miettinyt tuota sanontaa ja todennut sen varsin tyhmäksi. Ja justiin ne ihmiset jotka tekee itsemurhan, eikö niille juuri ole annettu enemmän kuin mitä jaksavat kantaa, olen kanssa ajatellut heittää tuon vasta-argumentiksi, kun seuraavan kerran kuulen joltain ton sanonnan.

Taidan mennä lepäilemään, mukavaa päivänjatkoa kaikille!
 
Ragdoll73 Kiva kuulla susta ja tosi hienoa et saitte hyviä uutisia!!! :) Toivotaan kovasti että kaikki jaksaisivat hedelmöittyä ja jakautua. Hyvä että punktio meni muutenkin mukavasti. Lepäile nyt rauhassa niin jaksat sitten perjantaina siirrossa!! Niin, mä todellakin uskon että sinne saakka pääset :heart: Piinaillaan sit ens viikolla yhdessä!

Mä täällä odottelen miestä hakemaan, siirtoaika olis 40min päästä. Hui ku jännittää taas :eek: Ja pissattaa... :LOL:
 
Nainen83, Miuku, Inia, risupesä : voimihaleja :hug:
Pallerobeibi-Isikselle ja muille hautojille tsemppiä :heart:

ON: jos nyt ois normikierto, marssisin apteekkiin ja varmistasin että yöpöydällä on huomenaamuksi särkypilleri. Ihan sellanen "jyskytijyskyti piilevä pirulainen" tulla rynnistää yön aikana... :attn:

Tittidii, onneksi olette olemassa :heart:
 
Täällä taas :wave: eli siirrosta jo kotiuduttu. Olipa nopeaa toimintaa :) Nyt olis sitten yks kyytiläinen matkassa ja pakkasessakin jotain eli Toivorikas mut sais sitten siirtää piinailijoihin, testipäivä 30.6.

Mollamaija Kiitos, liisterit otettu kiinni =)
 

Yhteistyössä