Kysäsenpä mäki ku muutki kyselee. Mitäs mielt ootte must/muistette

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Toisil samaa kyselevil kyl vastaillaan paljon.. :|
No eikö tuo silloin kerro jo paljon sinulle.
Taidan olla tosi inhottu tääl. :'( Oon aina käyttäytyny täysin asiallisest, joten käytös ei ainakaan voi olla syynä. :(
Jospa siun nimimerkki ei oo vaan jäänyt mieleen ja ihmiset ei viiti käydä vastaamassa "en mitään"?
Miulla on nimittäin se ongelma..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Toisil samaa kyselevil kyl vastaillaan paljon.. :|
No eikö tuo silloin kerro jo paljon sinulle.
Taidan olla tosi inhottu tääl. :'( Oon aina käyttäytyny täysin asiallisest, joten käytös ei ainakaan voi olla syynä. :(
No mutta jos ei vaan muista mitään. Mä oon pyöriny täällä kolme vuotta enkä oikein kenestäkään nikistä osais kertoa mitään henkilökohtaisia juttuja :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Toisil samaa kyselevil kyl vastaillaan paljon.. :|
No eikö tuo silloin kerro jo paljon sinulle.
Taidan olla tosi inhottu tääl. :'( Oon aina käyttäytyny täysin asiallisest, joten käytös ei ainakaan voi olla syynä. :(
Jospa siun nimimerkki ei oo vaan jäänyt mieleen ja ihmiset ei viiti käydä vastaamassa "en mitään"?
Miulla on nimittäin se ongelma..
Oon kuitenki kirjotellu sen verran paljo, et uskon aika monien muistavan jotain/olevan jotain mielt..
 
Kyl mä muistan sun nimimerkin nähneeni!

Sä olet iältäsi aika nuori, jonka joistakin kommenteistakin huomaa. Olet suvaitsevainen ja annat poikasi olla omannäköisensä. Kannatat pitkää imetystäkin.

Vaikka olet nuori, et välitä kaikista normeista, vaan teet niinkuin hyvältä tuntuu!
 
vieras
jos sua inhottais niin oisit saanu jo 15 sivua kommentteja, samoin jos sulla ois ihailijalauma täällä. eli tää vaikeneminen kertoo vain ja ainoastaan, ettet ole jäänyt kenenkään mieleen ja olet täällä tapettia - kuten 90% muista palstailijoista. vain kourallinen palstalaisia jää muiden mieliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Taidan olla tosi inhottu tääl. :'( Oon aina käyttäytyny täysin asiallisest, joten käytös ei ainakaan voi olla syynä. :(
Newsflash, darling: jos olisit inhottu, olisi ketju jo vähintään neljän sivun mittainen. Silloin sinut nimittäin muistettaisiin. :xmas:

Jos minä nyt aloittaisin samanlaisen "mitä muistat minusta/mitä mieltä olet minusta?" -ketjun, uskon ettei siihen montaakaan vastausta tulisi. En ole ikinä esim. tehnyt enismmäistäkään aloitusta - enkä tee. Minä haluankin olla taustakomppaaja, Plussan rumpali, enkä jaa asioitani täällä kovin tarkasti.

Ja pakko on tunnustaa, etten myöskään muista sinusta yhtään mitään. Joten miten voisin olla sinusta mitään mieltä? Enkä sano tätä nyt pahalla, päinvastoin. :)
 

Yhteistyössä