Kysäsenpä mäki ku muutki kyselee. Mitäs mielt ootte must/muistette

tyuio
Ei nuita äitinikkejä muista, jokainen sulautuu nikkien perusteella tylsäksi. Jos haluat, että sinut muistetaan, vaihda nikkiä. Vaikkei ole räväkkä, niin silti voidaan muistaa, esmes Keittiönoita on fiksu ja asiallinen jokaiselle. Ei tuputa omia mielipiteitään kellekkään
 
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Kyl mä muistan sun nimimerkin nähneeni!

Sä olet iältäsi aika nuori, jonka joistakin kommenteistakin huomaa. Olet suvaitsevainen ja annat poikasi olla omannäköisensä. Kannatat pitkää imetystäkin.

Vaikka olet nuori, et välitä kaikista normeista, vaan teet niinkuin hyvältä tuntuu!
Mist kommenteist huomaa, et oon aika nuori? Tollanen oon..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Taidan olla tosi inhottu tääl. :'( Oon aina käyttäytyny täysin asiallisest, joten käytös ei ainakaan voi olla syynä. :(
Newsflash, darling: jos olisit inhottu, olisi ketju jo vähintään neljän sivun mittainen. Silloin sinut nimittäin muistettaisiin. :xmas:

Jos minä nyt aloittaisin samanlaisen "mitä muistat minusta/mitä mieltä olet minusta?" -ketjun, uskon ettei siihen montaakaan vastausta tulisi. En ole ikinä esim. tehnyt enismmäistäkään aloitusta - enkä tee. Minä haluankin olla taustakomppaaja, Plussan rumpali, enkä jaa asioitani täällä kovin tarkasti.

Ja pakko on tunnustaa, etten myöskään muista sinusta yhtään mitään. Joten miten voisin olla sinusta mitään mieltä? Enkä sano tätä nyt pahalla, päinvastoin. :)
:)
 
vieras
No kaivetaanpa tiimarivihkoa: Sulla on astma ja peräpukamat, olet kinky ja sulla on paino ongelmia eli olet jatkuvalla laihiksella, elät sossutuilla ja käyt leipäjonossa, vanhempasi ovat rikkaita mutta eivät halua sinua tukea, aiot isona 10 lapsen äidiksi joten sinulla alkaa olla kiire, haluat asua lapin takametsissä, eläkkeellä aiot harrastaa perhokalastusta.

Kerro vaan mikä meni oikein :LOL:
 
hönötintti
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Toisil samaa kyselevil kyl vastaillaan paljon.. :|
No eikö tuo silloin kerro jo paljon sinulle.
Taidan olla tosi inhottu tääl. :'( Oon aina käyttäytyny täysin asiallisest, joten käytös ei ainakaan voi olla syynä. :(
Parhaiten jääkin mieleen ne jotka eivät käyttäydy asiallisesti
 
Meinasit imettää poikaasi vaikka kouluikään asti, jos lapsi vaan itse tahtoo. Myöskin perhepedissä nukutte niin kauan kuin lapsi sitä tahtoo. Monissa muissakin asioissa etenet hyvin lapsentahtisesti. Olette kasvissyöjiä koko perhe.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Kyl mä muistan sun nimimerkin nähneeni!

Sä olet iältäsi aika nuori, jonka joistakin kommenteistakin huomaa. Olet suvaitsevainen ja annat poikasi olla omannäköisensä. Kannatat pitkää imetystäkin.

Vaikka olet nuori, et välitä kaikista normeista, vaan teet niinkuin hyvältä tuntuu!
Mist kommenteist huomaa, et oon aika nuori? Tollanen oon..
En mä tarkkaan muista mitään esimerkkiä, ei siis mitenkään pahantahtoinen tarkoitus tolla (enhän mä itsekään mikään hirveen vanha ole). En siis naureskele kommenteille, et "onpa naiivi", vaan joskus vaan hoksaa, et ehkä tän kirjoittaja on vielä nuori ja jaksaa innostua tietyistä jutuista enemmän kuin ehkä vanhemmat "kaikennähneet".
 
ikiharmaa vakkari kertoo
tämmösen kuvan oon saanu ja tämmösiä asioita muistan.oot fiksu,empaattinen ja avarakatseinen.ikäsiäs kypsemmän olonen.vaikka sulla on vahvoja hyviä ja hienoja mielipiteitä,niin hyväksyt myös toisten mielipiteet.toimit järkevästi lapsen kanssa.opiskelet lekuriksi.käytät pojalla vaaleanpunasta ja muitaki punasia mitä monet ei suostu pojallaan käyttämään.pojalla on käytetty pelkästään kestoja.ei tarvi olla uutta,sulle kelpaa käytetty.tämmöstä tällä erää,ehkäpä illemmalla enempi.korjaa jos meni väärin. :D
 
ikiharmaa vakkari kertoo
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Muistan jotakin. Ainakin sen, että vanhempasi on lääkäreitä.

Opiskelet yliopistossa. Mitä muuten opiskelet? Lääketieteitäkö ;)
Miksi et vastaa? Tylsää, kun ensin kyselee eikä sitten itse kommentoi :(
kuuleppa se on oikonu väärin menneet asiat,mutta jos on oikein ei erikseen vastaa kaikkiin.tämmönen käsitys mulla. =)
 

Yhteistyössä