Kysy muslimilta islamista.

  • Viestiketjun aloittaja Muslimitar
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
äiti 44 v
Kyllä ihan tosissani olen. Nyt suostui kuitenkin katsomaan videon, mutta sanoi, ettei ymmärrä niitä kohtia missä sanotaan, että mistä tietoa löytyisi ja sen jälkeen alkoi taas paasaamaan koko uskonnosta. Ei ollut valitettavasti tästä apua.
No tämähän epäsuorasti tukee näkemystä että siellä on jotain mieltä kiihdyttävää noissa teksteissä kun noin mielet kiihtyvät että sinuakin oikein juutalaiseksi huoraksi aletaan haukkua.

Minä sinuna laittaisin ystävyyden tuosta hyvästä poikki lopullisesti.
 
"mummi"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22906220:
On tuo mummi muslimi, sotahuutoa jo huutelee. Varmaan Kalashnikovitkin jo rätisee taivasta kohti! Ei kuulu tänne, on ilmeisesti senverran kaukana. Kuuluuko sulle?
Juu oon muslimi ollut jo 11v lapset nukkuu niin jauhan paskaa teille.
 
äiti 44 v
[QUOTE="joku vaan";22906183]Jos se sota tulis suomessa niin varmaan kukaan nyt afgaaneja alkais etsiä? Itse ainakin muslimina puolustan maata jossa asun ja olen sen kansalainen. Mutta tuo äiti 44v vois olla mun tähtäimessä ekana jos ei suutaan ja päätään pese saippualla.[/QUOTE]

Joo kuules saatananpalvoja, sen minä kyllä sanomattakin uskon että olisin teikäläisten tähtäimessä ekana. Vaan mistä sen tietää kuka ekana ehtis.
 
.......
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22906159:
Kuulehan aivokääpiö, nuo sun herjasi ei ole yhtikäs mitään sen rinnalla mitä Haditheissa kerrotaan profeetta Muhammadin seksuaaliperversioista :D

Olet onneton!

Ja lisäksi, islam on pedofiliasuuntautunut uskonto. Muslimimies nai mieluiten alle kymmenvuotiasta. Näinollen on itsestään selvää, ettei äiti 44v:lle muslimikyrpää ole tarjolla. Äiti ei tosin ole asiasta pahoillansa.
Mulla on nuoremmat aivot kuin sinulla koska ikää on alle 30v.
 
äiti 44 v
[QUOTE="mummi";22906232]Soudin tuolta suomen pohojolasta tänne pk-seudulle ja täällä kannan muslimiuttani ylpeänä muista paskaakaan välittämättä. Ostin asunnon teidän verorahoilla. Riittääkö? 100% yhtä valkolainen kuin sinä mutta ylpeä omasta uskosta sanoitpa sinä tai kuka muu mitä vain. Kyllä se vaan on niin että ALLAH on suuri ja te voimattomia sen rinnalla. Haluan jauhaa tätä paskaa niinkuin sinäkin.[/QUOTE]

No paskaa sinä jauhatkin väittämällä allua suureksi.

Tosi suuri on joo, pilakuvakin horjuttaa sen asemaa :D

Minä en paskaa ole täällä jauhanut.
 
"mummi"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22906261:
Joo kuules saatananpalvoja, sen minä kyllä sanomattakin uskon että olisin teikäläisten tähtäimessä ekana. Vaan mistä sen tietää kuka ekana ehtis.
Sun sanat ei loukkaa vaan tekee musta vahvemman.
 
äiti 44 v
[QUOTE="mummi";22906244]Juu oon muslimi ollut jo 11v lapset nukkuu niin jauhan paskaa teille.[/QUOTE]

Ja kun lapset on hereillä niin jauhat paskaa lapsille? Just.
 
"mummi"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22906292:
No paskaa sinä jauhatkin väittämällä allua suureksi.

Tosi suuri on joo, pilakuvakin horjuttaa sen asemaa :D

Minä en paskaa ole täällä jauhanut.
Seko sä oot vaikka mua kohta väitätkin :D Kivaa kun sait alkaa kiihkota kun sait oikeen muslimin langan päähän.
 
"mummi"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22906325:
Lähtötilanne on ollut sulla jo paljon huonompi kuin mulla. Aivokapasiteetista puhun siis. Voi toki muukin lähtötilanne olla ollut huonompi.
Mulle on ihan sama! Et tiedä taustoista mitään. Päällepäin ja jos tuntisit et edes uskos jauhan sun kans vaikka turhuutta. Netissä sä auot päätäs mutta tulisitpa kadulla vastaan.
 
äiti 44 v
[QUOTE="mummi";22906312]Seko sä oot vaikka mua kohta väitätkin :D Kivaa kun sait alkaa kiihkota kun sait oikeen muslimin langan päähän.[/QUOTE]

Sinäkin ilmeisesti koet olevasi jo tällä näytöllä jihadin marttyyri?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä