Kysy muslimilta islamista.

  • Viestiketjun aloittaja Muslimitar
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"kysyjä"
[QUOTE="trolli";22904876]ööö.. tässä ketjussa ainakin pitäisi muslimin vastata islamista. miksi äiti44 alkaisi kritisoimaan tässä kristinuskoa? miten se edes liittyy ketjuun?[/QUOTE]

Tietäisit, jos olisit lukenut sen mun kysymyksen. Sanoin siinä, että äiti 44 v on aiemmin puolustanut kristinuskoa toisissa ketjuissa. Siksi kysyin. Lue ennen kuin rupeat meuhkaamaan.
 
"Uskis"
Kiireessä kun kirjoittaa niin saa korjailla jälkeenpäin.:)

Siis tuosta Bacasta. Oletetaan että se on ollut Mekka; mikään ei silti kerro siitä että VT:n juutalaiset olisivat käyneet ylistelemässä silloisen Kaaban pääjumalaa eli KUUNjumala Hubalia siellä temppelissä. Juutalaisuudessa erittäin voimakkaasti kielletään auringon, kuun ja tähtien palvonta.

Jumalasta nyt voi ylistää vaikka millä paikkakunnalla, kyllähän juutalaiset ylistivät Jumalaa pakkosiirtolaisuudessa Persiassa, ym. Mutta epäjumalanpaikoille eivät varmasti ängenneet.
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys äiti 44 v:lle;22904755:
Kiitos vastauksesta. En kyseenalaista noita nekrofilia- yms. väitteitä lainkaan. "Maanläheisellä" en tarkoittanut mitään sen kummempaa, lähinnä sitä, että nostat islam-keskustelussa noita hirveyksiä (aiheellisesti) esiin, mutta en ole nähnyt sulta samanlaista kritiikkiä esim. Raamatun julmuuksia kohtaan. Heräsi vain uteliaisuus, miksei juurikin noin "maalaisjärkisen" oloinen ihminen tarkastele kaikkia uskontoja yhtä kriittisesti. That's all!
VT:ssä on insestiä ja tappamista, mutta kristittyinä (no okei, tapakristittyinä mutta kuitenkin) me pidämme Jeesusta esikuvana. UT on meidän pääteoksemme.

VT kertoo tuon ajan ihmisistä ja niiden ihmisten elämässä oli insestiä ym. Mutta kristinuskon "perustajan" Jeesuksen elämästä ei löydy mitään vastaavia kertomuksia. Ei löydy mikä ilmeisesti viittaa siihen ettei sellaisia kertomuksia ole. Vaikka onhan näitä teorioita kehitelty mutta kristittyjen pyhissä kirjoituksissa ei lue mitään vastaavaa kristinuskon perustajasta mitä lukee muslimien kirjoituksissa islamin perustajasta.

Siinä se ero ja se ero EI OLE MIKÄÄN PIENI ERO! Mutta tuosta erosta johtuu minun itseni kohdalla se että en käsittele näitä uskontoja "samoin" mikä kylläkin on näköharha sillä ihan samoin minä niitä tarkastelen. Toinen vain näyttää kaamealta vyyhdiltä erilaisia kieroutumia ja valheita, toisessa näyttäisi olevan ideaa :)
 
äiti 44 v
Ja olet kristittyjen tekemisistä mitä mieltä?
Kristityt ovat ihmisiä, aina. He voivat siis tehdä ihan mitä mieleen juolahtaa. Ei kristitty ihminen ole koskaan mikään "mini-jeesus", ei hän sellaiseksi muutu.

Kristitty voi vaikka luopua uskostaan, mikä tahansa on mahdollista. Ei hän silloin tee tekoja kristinuskon nimissä vaan omissa nimissään. Tai voihan hän sanoa että hän tekee murhia kristinuskon nimissä mutta jos ne teot eivät ole Jeesuksen opetusten ja esimerkin mukaisia, niin silloin ne eivät ole kristityn tekoja.

Sensijaan, kun muslimi tappaa, niin ne ovat Hadithejen eli islamin perimätiedon mukaisia tekoja. Tekoja, joita teki myöskin Muhammed, joka on täydellinen esimerkki kaikille muslimeille. Muhammed ryösti, raiskasi ja tappoi. Ja muslimit ovat julistaneet tämän kriminaalin täydelliseksi esikuvakseen. Islamin nimissä voi tehdä mitä vaan, ristiriitaa uskontoon ei ole.

Asia on simppeli, kun ymmärtää Jeesuksen roolin ja Muhammedin roolin niin loppu ei ole vaikeaa. Asiat ovat varsin yksiselitteisiä ja selkeitä arvioida. Ei tarvitse olla mikään islamin professori tai arkkipiispa osatakseen tehdä johtopäätöksiä. (Nuo mainitut tyypit eivät osaakaan :D Liikaa sidonnaisuuksia molemmilla!)
 
kun kerran profeettanne oli täydellinen, niin oletko itse muistanut juoda kamelin kusta ja maitoa terveydeksi?
ja muuten, harvinaisen sadistista tuo loppuosa. eikö vaan tappaminen riittänyt allahille, piti vielä kiduttaa viimeisen päälle. minä en palvoisi kiduttajaa.

Anas b. Malik kertoi, että jotkut ‘Uraina-heimoon kuuluneet tulivat Allahin lähettilään luo Medinaan, mutta sen ilmasto oli vahingoksi heidän terveydelleen. Niinpä Allahin lähettiläs sanoi heille: “Jos haluatte, voitte mennä Sadaqan kameleiden luo ja juoda niiden maitoa ja virtsaa.” He tekivät niin ja parantuivat. Sitten he hyökkäsivät paimenten kimppuun ja tappoivat nämä ja ryhtyivät islamin hylkääjiksi ja ajoivat pro*feetan kame*lit tiehensä. Tämä uutinen tavoitti Allahin lähettilään ja hän lähetti ihmisiä heidän jäljilleen, ja hei*dät tuotiin hänen luokseen. Hän (pyhä profeetta) katkaisutti heidän kätensä ja raajansa, poltatti heidän sil*mänsä ja heitätti heidät kiviselle maaperälle, kunnes he kuolivat. (Sahih Muslim 16:4130)
 
äiti 44 v
Mies ei pidä islamin terrorismista eikä siitä että he tulevat tänne ja alkavat muovata Suomea oman oppinsa mukaiseksi paikaksi.

En pidä tuota islaminpilkkaa pahana, hänellä on siihen oikeus. Jos hän olisi piirtänyt Jeesuksen siaksi ja paskantamaan Raamatun päälle, niin suomalaiset eivät olisi moksiskaan. Ketään ei kiinnostaisi.

Pidän vastenmielisenä sitä että suomalaiselle ateistillekin on tärkeää että muslimeja ei pilkata mutta kaksinaismoralistisesti Tervo saa heitellä Raamattua ja kristinuskoa saa pilkata minkä kykenee. Toisaalta muslimit ovat naurettavan herkkänahkaisia joskin tiedossahan on että joukkoja agitoitiin mellakoimaan keskitetysti imaamien taholta pilakuvienkin kyseessä ollessa. Islam käyttää kaikki tekosyyt tehokkaasti nostattaakseen vihaa, profeettansa Muhammedin elämän antaman esimerkin mukaisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22905232:
Mies ei pidä islamin terrorismista eikä siitä että he tulevat tänne ja alkavat muovata Suomea oman oppinsa mukaiseksi paikaksi.

En pidä tuota islaminpilkkaa pahana, hänellä on siihen oikeus. Jos hän olisi piirtänyt Jeesuksen siaksi ja paskantamaan Raamatun päälle, niin suomalaiset eivät olisi moksiskaan. Ketään ei kiinnostaisi.

Pidän vastenmielisenä sitä että suomalaiselle ateistillekin on tärkeää että muslimeja ei pilkata mutta kaksinaismoralistisesti Tervo saa heitellä Raamattua ja kristinuskoa saa pilkata minkä kykenee. Toisaalta muslimit ovat naurettavan herkkänahkaisia joskin tiedossahan on että joukkoja agitoitiin mellakoimaan keskitetysti imaamien taholta pilakuvienkin kyseessä ollessa. Islam käyttää kaikki tekosyyt tehokkaasti nostattaakseen vihaa, profeettansa Muhammedin elämän antaman esimerkin mukaisesti.
:flower: sanos muuta. itse olen ateisti ja yritän kovasti pilkata kaikkia uskontoja tasapuolisesti. :D

ja minun näkemykseni mukaan kristinusko ei vaan mitenkään ole yhtä vaarallinen ja sairas kuin islam. kuten itse totesit, Jeesusta ja Muhammedia ei voi edes verrata.
 
äiti 44 v
:flower: sanos muuta. itse olen ateisti ja yritän kovasti pilkata kaikkia uskontoja tasapuolisesti. :D

ja minun näkemykseni mukaan kristinusko ei vaan mitenkään ole yhtä vaarallinen ja sairas kuin islam. kuten itse totesit, Jeesusta ja Muhammedia ei voi edes verrata.
No tasapuolisuus on aina hyvästä ja se että tietää tosiasiat. Kyllähän ihmisellä on oikeus pilkata, ei sitä voi keneltäkään pois ottaa.

Mutta diktaattorit ovat kautta historian pelänneet eniten naurua ja pilkkaa, imaameillekin pilkka on kauhistus.
 
"vieras"
Muistaako kukaan dokumenttia joka tuli yleltä. Afghanistanin idols tai joku semmonen, jossa tyttö halusi tähdeksi mutta tuli vainotuksi. Otti muutaman tanssiaskeleen ja hunnun pois muistaakseni. Eli piilossa koska sai tappouhkauksia. Antoi kyllä aika rankan ja realistisen? kuvan naisen asemasta sielläpäin.

Eikös se meidän nasimakin saanut uhkauksia?

Miksi kaikki ilo pitäisi kieltää?
 
Äiti 44v. tai joku muu joka tietää. Voitteko kertoa tarkan kohdan mistä nuo Muhammedin perversiot löytää Koraanista? Missä suurassa ovat? Minulla olisi arabiankielinen ihminen tiedossa ja pyytäisin häntä tarkistamaan asian.
 
"Uskis"
Yksi varma merkki sille että jossakin opissa on mätää, on se, että sitä ei saa arvostella. Koraania ei muslimien mukaan saa arvostella.
Kun sen sijaan Raamatussa sen sijaan tuodaan hyvin usein esille ihmisen epäilyksiä ja tuskailua Jumalaa kohtaan, Paavali kehotti arvioimaan kaikkea, jne.
 
äiti 44 v
Äiti 44v. tai joku muu joka tietää. Voitteko kertoa tarkan kohdan mistä nuo Muhammedin perversiot löytää Koraanista? Missä suurassa ovat? Minulla olisi arabiankielinen ihminen tiedossa ja pyytäisin häntä tarkistamaan asian.
Yritin pistää linkiä mutta menee filtteriin.

Kirjoita YouTubeen

Sexual Perversion In Islam: Kinky Mohammad (Mirror)

Löytyy heti ekana filmi jonka pituus on 10:09, se on se.

Siinä mies kertoo sivunumeroita myöten ne kohdat ja mistä löytyy ja lukee ne arabiaksi ja englanniksi. Seitsemän minuutin kohdalta eteenpäin on nekrofiliasta. Ensin on kieltenimennästä ym.
 
"ummi"
Ihan sama kuinka paljon nämä suomalaiset käännynnäismuslimit yrittävät puolustaa sitä että ovat muslimeja nykyään. Luin yhden kohdan jossa yrittivät puolustella uskontonsa väkivaltaisuutta, lasten raakaa sukupuolielinten silpomista jne. siinä tietenkin pystymättä. Tuollainenhan on kauhistuttavaa eikä millään uskonnolla selitettävissä. Säälittävää.
On perin outoa että suomalainen nainen hyväksyy tuollaisen uskonnon jossa nainen on miestä ala-arvoisempi kaikessa. Suomessa on naiset vahvoja ja tasa-arvoisia, vaikea todellakin ymmärtää että joku aivopesty haluaa oikeuksistaan luopua, mutta näitäkin siis on kuten ollaan saatu lukea.
On myös alistettuja ei-muslimi naisia jotka niin kunnioittavat itseään jäämällä miehen nyrkin alle, alko ongelmaisen tai väkivaltaisen kanssa. Muslimi miehissä on myös ihmisiä niinkun voin kutsua vaikka omaani ihmiseksi joka arvostaa minua ja meidän koko perhettä koskaan alistamatta. Luulette vain että kaikki muslimi miehet ovat hirviöitä ja suomalaiset miehethän ei ole koskaan. Mutta turhapa tässä tosiaan on puolustella itseään, hirviöitä kun ollaan me muslimit. Kunpa vain tietäsitte meidänkin taustat.
 
[QUOTE="ummi";22905787]On myös alistettuja ei-muslimi naisia jotka niin kunnioittavat itseään jäämällä miehen nyrkin alle, alko ongelmaisen tai väkivaltaisen kanssa. Muslimi miehissä on myös ihmisiä niinkun voin kutsua vaikka omaani ihmiseksi joka arvostaa minua ja meidän koko perhettä koskaan alistamatta. Luulette vain että kaikki muslimi miehet ovat hirviöitä ja suomalaiset miehethän ei ole koskaan. Mutta turhapa tässä tosiaan on puolustella itseään, hirviöitä kun ollaan me muslimit. Kunpa vain tietäsitte meidänkin taustat.[/QUOTE]

ei kaikki muslimit ole hirviöitä, heidän profeettansa vain. se kuka himoitsi 6 vuotiasta, kuka antoi joukkojensa raiskata valloitettujen alueiden naiset, kenellä oli monia vaimoja ja vielä enemmän jalkavaimoja, kuka nautti uhriensa (vääräuskoiset) kärsimyksestä kun heitä kidutettiin... tarvitseeko jatkaa?
 
äiti 44 v
[QUOTE="ummi";22905787]On myös alistettuja ei-muslimi naisia jotka niin kunnioittavat itseään jäämällä miehen nyrkin alle, alko ongelmaisen tai väkivaltaisen kanssa. Muslimi miehissä on myös ihmisiä niinkun voin kutsua vaikka omaani ihmiseksi joka arvostaa minua ja meidän koko perhettä koskaan alistamatta. Luulette vain että kaikki muslimi miehet ovat hirviöitä ja suomalaiset miehethän ei ole koskaan. Mutta turhapa tässä tosiaan on puolustella itseään, hirviöitä kun ollaan me muslimit. Kunpa vain tietäsitte meidänkin taustat.[/QUOTE]

No tuo nyt on ihan turhaa säälinkerjuuta. Lue ketju niin tiedät MISTÄ PUHUTAAN.

Sun miehesi on varmasti normaali mies jos sä niin sanot. Minkä hän sille voi että on syntynyt noin sairaaseen uskontoon.

Eikä se ole mikään lieventävä asianhaara että suomalaisissa kodeissa on perheväkivaltaa. Vaikka suomalainen mies hakkaisi kuinka vaimoaan niin se ei poista sitä tosiasiaa että Muhammed oli perverssi ruumiin- ja lastennussija.
 
Muslimitar
[QUOTE="Iltainen";22895096]En ole jaksanut lukea koko ketjua, sillä täällä näytetään käyvän varsinaista vääntöä monista asioista. Tässä olisi kuitenkin muutama kysymys, joihin toivoisin saavani sinulta vastaukset. :)

1. Kuinka islamissa suhtaudutaan avioeroihin? Tiedän, että toki muslimitkin eroavat - mutta mikä on yleinen suhtautumistapa siihen? Kuinka suhtaudutaan eronneisiin henkilöihin?

2. Entäpä mikä on suhtautumistapa tällaiseen? --> Jos esimerkiksi tavallinen suomalainen nainen palaisi islamiin, ja hän olisi vaikkapa yhden lapsen yksinhuoltaja syystä tai toisesta, kuinka nainen lapsineen otettaisiin vastaan? Siis yleisesti ottaen?

3. Voivatko muslimilapset kaveerata kristittyjen tai toisiin uskontokuntiin kuuluvien lasten kanssa?

4. Mitä huomioonotettavaa on muslimilasten koulunkäynnissä? Ymmärrän, että esim. ruokailuun liittyviä asioita on, mutta jos ajatellaan varsinaisille oppitunneille osallistumista. Esim. terveystiedon, musiikin ja liikunnan tunnit - miltä osin he voivat/eivät voi yleisimmin osallistua, tai mitä muuta olisi otettava huomioon?[/QUOTE]

1. Islamin mukaan eronnut nainen tai mies, voi mennä uudelleen naimisiin.Avioero on hyväksytty asia. Eronnutta ei islamissa pidetä sen huonompana kuin ketään muutakaan.

2.Meillä on paljon tuollaisia esimerkkejä sisariemme joukossa ja tietenkin heidät otetaan hyvin vastaan. Jumala antaa anteeksi kaikki aikaisemman elämän synnit, kun ihminen kääntyy Jumalan puoleen etsimään Hänen armoaan.

3.Voivat toki kaveerata. Kaikilla tietämilläni muslimilapsilla on eriuskoisia kavereita.

4.Tässä on valmis artikkeli, mitä koulussa olisi hyvä ottaa huomioon.
Edu.fi - Muslimilapsi koulussa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä