Kysymys koskien äitiyspakkausta 2007

Eli te joilla pakkaus on, niin onko ollut vikoja?

Huomasin hiljattain, että yksissä puolipotkareissa on varpaissa reikä. :eek: Eli ekaa kertaa olin niitä vauvalle pukemassa, joten käytössä ei ole mennyt. :D Ne oli kertaalleen pesty, joten ei siinäkään pitäs reikää tulla... :whistle:

Samoin huomasin että yksissä potkuhousuissa on sauma revennyt auki, ja kietaisubodyssa rispaantunut yks naru poikki.

Tuskin niitä enää vaihdetaan, koska käytössä ollut (tosin kerran ollut kaikki päällä...) mut kai niistä palautetta valmistajalle voi antaa?

:/

Onneks tuo meitin vauva on niin iso, ettei ne enää montaa kertaa päälle meniskään. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja rillukka:
Täälläkin valkoisissa potkuhousuissa haaroissa sormenpään kokeinen reikä ja käytetty tasan kerran :eek:
Meillä on niissä missä on pupuja ja numeoita(?) valkoiset nekin niin jalkaterässä sentin mittainen aukko, liekkö jäänyt kokonaan ompelematta... Ja niissä vihreissä on jalkapöydän päällä reikä... Harmittaa kun just tänään oisin halunnu pukea sen potkarit ja tumpuilla varustetun bodyn ja ne on sit rikki... :/ (Ja piti laittaa just tänään ku ei ne kauaa enää mahdu... ;) )

Laitan siis valmistajalle postia.

Kiitos vastauksista.

:flower:
 
Meillä oli myös harmillisen paljon vikoja :/
Pussilakanassa oli ommeltu kaikki neljä sivua täysin yhteen, kevyttoppapuvussa oli vikaa vetoketjun yläosassa ja sitten tumppubodysta oli kaksi narua lähtenyt irti.
Kaikki lähetin takaisin ja sain uudet tilalle. Tosin se body ei enää mahtunut päälle ku uusi tuli ja sitä ekaa ei ehditty käyttää :(

Toppapuku tykötarpeineen jäi myös lähes täysin käyttämättä koska hihohen suut olivat niin pienet ettei käsiä saanut ulos. Tumpuissa ja jalkineissa oli niin tiukat kuminauhat että niistä jäi vauvan käsiin ja jalkoihin jäljet :kieh: Ja se toppahattu oli niin kummallisen pieni, ettei mahtunut päähän kypärämyssyn kanssa vaikka vauva oli vasta 3kk kun toppapukua olisi tarvittu.

*muoks* mun mielestä sen tumppubodyn nauhat on aika vaaralliset, kun irtoavat niin helposti. Luulisi ettei äitiyspakkauksessa sellaisia olisi :headwall:
Ja tässä uusimmassahan oli lisäksi tullut esille niitä liian korkeita pitoisuuksia ainakin ruokalapussa ja täkissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinka:
Myös meillä oli monta vaatetta ns. heikkolaatuisia, olen kyllä laittanut palautetta, mutta vastausta ei ole tullut..
Laitoitko suoraan reimalle?

Mä laitoin sekä reimalle että kelaan, saas nähä vastataanko kummastakaan... :whistle:

Ja meillä myös tumppubodyn narut poikki... Se ku ois viel niin söpö... :/
 
Pupuhaalarin sain uuden parissa päivässä, kun yks neppari ei toiminut. Laitoin vaan suoraan Reimalla, Kelan sivuilla olevaan osoitteeseen.

Valkea kietaisubody jäi lähes kokonaan käyttämättä kun muutaman pesun jälkeen oli mennyt ihan muodottomaksi, oli leveämpi kuin pidempi. Joten pyöri meidän hoikan neidin päällä. Sama ongelma valkeassa unihaalarissa. Laitoin palautetta Kelan sivujen kautta, vastaus tuli muutamassa viikossa. Oli kuulemma tullut palautetta kyseisen valmistajan vaatteista runsaasti.

Toppahaalari on meillä kovassa käytössä. Tosin hattu on niin iso että pyörii päässä vaikka tyttö jo yli 5 kk.

Kokonaisuudessaan olen tyytyväinen pakkaukseen.
 
Meillä tuolla lokakuun porukalla jollain oli kanssa jotain ongelmaa niiden vaatteiden kanssa. Laittoin paluupostina kelalle takaisin (osoite oli muistaakseni löydettävissä kelan sivuilta) ja sai ihan uuden tilalle! Kannattaa kokeilla ja ehdottomasti valittakaa, niin saadaan parannuksia tilalle.
 
ihmeellistä lukea kuinka huonoja tän vuoden pakkaukset on. Itellä on käytössä 2005 pakkaus jo toistamiseen ja kaikki vaatteet on edelleen ihan priimaa. niin ja toppapuku on mitä helpoin pukea päälle. Ostin muka uuden tutan puvun, jota ei saa vauvan päälle ollenkaan hänen maatessa selällään. Eli äippäpuvun kanssa mennään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsukka:
ihmeellistä lukea kuinka huonoja tän vuoden pakkaukset on. Itellä on käytössä 2005 pakkaus jo toistamiseen

Mulla on kokemusta -97, -99 ja -02 pakkauksista, 2007 pakkaus odottaa käyttääänsä, joten siitä ei käyttökokemusta, mutta
vaatteiden laatu ON huonontunut selkeästi 10 vuodessa!!!!, pistin tämän merkille jo, kun ensikertaa -07 pakkauksen avasin.
Pitääkin alkaa niitä vaatteita tutkia paremmin :whistle:

Jahvetti ja pikkunelonen vielä 39+6
 
Meillä kans 2005 pakkauksen vaatteet tekee toista kierrosta, ne mitä ei heitetty pois kun on ruoalla tahrittu... Mut huomattavasti parempilaatuisia vanhoissa pakkauksissa. Meillä osa vaatteista 1991 pakkauksesta, ja hyvälaatuisia on. :)
 
Mulla ei itselläni ole ollut muita "rikkonaisia" kuin tuo pellebody. Siitä jäi nauhat käteen. Muuten olen ollut enemmän kuin tyytyväinen koko pakettiin...
Joku mun mielestä sanoi, että ne on valmistettu jossain intokiinassa, joten olisko siinä suurin vika. Ei suomessa valmistettuja...
 
meillä on ollut paljon värivirheitä vaatteissa ja kaksi reikää niissä pupupotkareissa:( ja pellebody oli mun mielestä tooosi pieni, ei enää mee meiän neitin päälle vaikka muuten käyttää koon 56 vaatteita!
 
Noppis
Eiköhän tuo tumppubody=pellebody
http://www.kela.fi/in/internet/kuva.nsf/alias/12038_23i/$File/12038.23i.jpg?OpenElement
Meillä myös 2 nauhaa poikki parin käytön jälkeen.
 
Mä katsoin kans heti et on heikompi laatuiseksi mennyt ne vaatteet, lakanat ja harsotkin. Lakanat oli hirveen kovan tuntuisia ja se kosteussuoja on ihan varmasti hiostava. Esikolta kun jäi sellainen niin on ihan eri matskua. Mulla tosin niin paljon vaatetta tolle vauvalle etten varmaan ehdi huomata jos jokin hajoaa mut heikkolaatuisilta tuntuivat heti kättelyssä.
 

Yhteistyössä