Kysymys koskien äitiyspakkausta 2007

Lainaus:
"Monen muunkin äitiyspakkauksesta tutun tuotteen valmistaminen on siirretty Aasian halpatyömaihin tai Itä-Eurooppaan. Suomalaisen tilaajan L-Rentalsin - toppahaalari, tehtiin ennen Suomessa mutta nyt työ tehdään Venäjällä, koska siellä ommeltu tuote tulee yli kolmekymmentä prosenttia halvemmaksi kuin Suomessa valmistettu."

Kyllähän tuotteet olisi laadukkaampia, jos ne valmistettaisiin Suomessa, mutta taas on rahasta kyse, niin siellä teetetään mistä edullisimmin saa. "Halpatyömaa", eli nuo Aasian maat, niin siellähän on paljon lapsityövoimaa, niilläkö meidän ilmaset edut teetetään?? |O

Ite otin pakkauksen, vuoden -04 mallin sain ja sillon oli vielä ainakin ihan hyvä pakkaus, mitään virheitä ei sattunut eteen. Tosin kuulin jostain, että joku vauva meinas tukehtua toppahatun naruun, kun oli sitä vaunuissa unissaan nieleskellyt.

Tuo lainaus on sivulta: http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1265
 
Meillä en oo ainakaan vielä vikoja huomannu ja vaatteet on ollu käytössä jo pari kuukautta. Ainoastaan vaaleenvihreistä potkareista, joissa on palloja, irtosi nappi ekalla käyttökerralla, mut se nyt oli helppo ommella takas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja saiim:
Ei mullakaa ole kyllä tollasta tumppubodya mutta saattaa olla että sen tilalla on jotain muuta.
Yhdyn myös samaan,LAATU HUONONTUNUT!
Meillä ei ollut taas sitä kosteussuojaa -07 pakkauksessa... Onneks esikolta oli tallessa. :)

Niin, mun sähköpostiin vastattiin seuraavana päivänä kun itse yhteyttä otin, ja annettiin osoite mihin vaatteet voi asiakaspalautuksena laittaa. En laittanut suoraan Kelan sivuilla olleeseen osoitteeseen, kun ajattelin tarkastaa että meneekö käytetytkin vaatteet vielä vaihtoon.. :whistle: Maanantaina laitan postiin, saas nähdä tuleeko uudet sitten yhtä nopeasti takaisin... :)
 
Multa puuttu pakkauksesta toi pelletumppubody. Soitin siitä ja jo seuraavana päivänä tuli postissa semmonen.
En ois huomannu koko bodyn puuttumista mut luin keskustelua sen laadusta täältä ja rupesin miettiin et ei mulla vaan sellasta oo.
Muuten en oo vikoja huomannu vaatteista tosin en niitä oo hirveesti käyttänytkään kun on ihan tyhmän leveitä, meidän neiti kun on niin hoikka.
 
meillä oli vihreissä puoli potkareissa reikä ja olin kerran käyttänyt ja pessyt. lähettivät uuden tilalle. samoin kietaisubodissa meilläkin yksi naru irtoamassa eikä ollut ki yhden kerran päällä.
 
Eipä ole meilläkään tuota pelletumppubodya... Mutta en taida jaksaa valittaa, kun aika vähän noita vaatteita tulee käytettyä. Ovat tosiaan aika isoja ja monesti housut ovat lahkeista liian lyhyitä kun muuten olisivat sopivia. Eli aika epäkäytännöllisiä nuo pöksyt, joissa on jalkaterille valmis sukka.
Nii, enkä mä oikein noista kuoseistakaan tykkää...
Toppapuku on varmaan ihan jees, tosin on aivan liian iso vielä meidän 4kk tytölle. Saa nähdä tuleeko käytettyä lainkaan, kun ens talvena tuskin mahtuu.
Ja noita vikoja ei ole tullut tutkittua, kun ei olla oikein käytettykään noita vaatteita....
 
Meidän pikkumies on vielä sen verran pieni, etten ole tutustunut pakettiin erityisen hyvin, mutta pellebodysta oli kyllä täälläkin kaksi narua poikki.. Sai ne jotenkuten sidottua silti. Muutenkin niiden narut on älytöntä materiaalia, kun rusetit aukeaa aina. Saas kattoo tuleeko noita viallisia enemmänkin vastaan. Täytyy kyllä itsekin valittaa asiasta. Ehkäpä ne alkaa taas panostaa laatuun. Kalliimmaksi se tulee antaa noita hyvityksiä yhdelle jos toisellekin kuin valmistaa tuote kunnolla.
 

Yhteistyössä