Kysymys teitä paljon nuoremmista naisista 5kymppisille, ja reilustikin sen yli oleville miehille

  • Viestiketjun aloittaja M50++
  • Ensimmäinen viesti
M50++
Varmaan vain Porvoossa kuvailevat itseään tuohon tapaan. En osaa edes kuvitella mieheni M50++ tai kenenkään tuon ikäisen omasta tuttavapiirin mieshenkilöistä kuvailevan asuaankin noin tarkasti jossain vauvapalstalla :giggle: Ei kyllä taida yksikään pukeutua tuohon tyyliin oli sitten hyvin tai vähän huonommin säilynyt. Ihan tuli joku Harlekiinitarina tai Tom of Finland kuvan selostus mieleen.:whistle:
Selitin jo aiemmin, että meikäläistä luullaan 10-15 v nuoremmaksi poikkeuksetta, eli huono veto. Ja pakkohan se on selittää, kun ette ole nähneet, ettekä tule.

Tuli mieleen näitä kivoja flirttailevia naisia taas viimeajoilta. Joku 35 sinkku tuli esittäytymään vaan minulle, kun seisoin tuttavan portinpielessä hänen kanssaan. Hän joutui oikein tulemaan esiin, että hän itseasiassa on sinkkuneidon naapuri. Salskea mies on, ihmettelin taas kun söpön nelisen katse viipyi silmissäni kauniin hymyn kera pitempään, kuin ns normaalisti. Aah, täytyy tehdä tikusta asiaa ja mennä sinne uudestaan. Hänellä kun oli joku ongelma hyvin vanhan ok-talonsa kanssa, haluaisin auttaa häntä.

Ja kun alkossa pyysin viehättävää 45-50 v naismyyjää suosittelemaan pehmeää ja runsaanmakuista, pyöreää punaviiniä niin hän alkoi iloisesti nauramaan. "Ai sellaista kuin minä". No minä siihen, että ethän sinä pyöreä ole, mutta sinulla on kyllä muuten paikat kohdillaan. Niinkuin olikin, oikea ihannevartalo. Toinen naisasiakas seurasi iloisesti meidän juttua. Sinne suuntaan seuraavan kerran, tuosta on hyvä jatkaa, jospa vaikka nautitaan yhdessä parit lasillisen, wink wink

Ja anteeksi vaan, te muutamat, ei niin rennot Reginat. Nämä on oikeasti tapahtuneita ihan hiljan.

Vihakirjoituksia odotellessa, vaikkei niihin olisi mitään syytä aikuisten oikeasti. Tää on tätä, kivaa elämää, kun tulee tällaisia mukavia kohtaamisia. Kerron sitten iloksenne, jos jotain erityisen mukavaa seuraa. Näkemiin, lähden tästä ajelemaan pitkää matkaa töihin.
 
M50++
Korjaan, ennenkuin muutamat? pilkkakirveitä viskovat naiset tarttuvat ennakoivan syötön virheeseen.

Siis "ihmettelin taas kun söpön neitosen katse viipyi silmissäni kauniin hymyn kera pitempään, kuin ns normaalisti. Aah, täytyy tehdä tikusta asiaa ja"

Siis. Neitosen
 
Leonita
Aivan hulvatonta luettavaa nämä ap:n runsaat kuvailut kohtaamisista naisten kanssa. :ROFLMAO::ROFLMAO: Joka paikassa on muka naisia jotka kuolaavat ap:n perään. Itse nauraisin kuollakseni jos tuolla tavalla pukeutunut itserakas pelle tulisi mua pokaamaan. :ROFLMAO::ROFLMAO: Ei, en ole mäkään mikään kurppa tai tuulipukuun pukeutunut. Olen ap:ta selvästi nuorempi nainen jolla on oma makunsa miesten suhteen. Siihen makuun ei sovi itseriittoinen maiharipelle joka leveilee autolla.
 
M50++
Aivan hulvatonta luettavaa nämä ap:n runsaat kuvailut kohtaamisista naisten kanssa. :ROFLMAO::ROFLMAO: Joka paikassa on muka naisia jotka kuolaavat ap:n perään. Itse nauraisin kuollakseni jos tuolla tavalla pukeutunut itserakas pelle tulisi mua pokaamaan. :ROFLMAO::ROFLMAO: Ei, en ole mäkään mikään kurppa tai tuulipukuun pukeutunut. Olen ap:ta selvästi nuorempi nainen jolla on oma makunsa miesten suhteen. Siihen makuun ei sovi itseriittoinen maiharipelle joka leveilee autolla.
Luetun ymmärtäminen ei ainakaan ole vahvin puolesi. Vaihdoit nikkiäkin, tiedetään.

EI ollut kuolaamista, viehkeitä hymyjä, normaalia pitempiä ja useampia katseita. En leveillyt autolla sen kummemmin, mainitsin vaan että on monen mielestä vähän öky. Se on tosiasia, ja sekin, että joillekin naisille se on virike sekin mm. Makunsa kullakin, hyvä niin. Mutta niitä nyt on niitä, jotka oikeasti tykkäävät itseään vanhemmista miehistä. Ja näyttävät sen. Useimmille olen pelkkää ilmaa, olen senkin todennut.

Toivottavasti -80 luvun alun corollanne pysyy kasassa. Osaan minäkin heittäytyä tasollesi, heh
 
Leonita
Luetun ymmärtäminen ei ainakaan ole vahvin puolesi. Vaihdoit nikkiäkin, tiedetään.

EI ollut kuolaamista, viehkeitä hymyjä, normaalia pitempiä ja useampia katseita. En leveillyt autolla sen kummemmin, mainitsin vaan että on monen mielestä vähän öky. Se on tosiasia, ja sekin, että joillekin naisille se on virike sekin mm. Makunsa kullakin, hyvä niin. Mutta niitä nyt on niitä, jotka oikeasti tykkäävät itseään vanhemmista miehistä. Ja näyttävät sen. Useimmille olen pelkkää ilmaa, olen senkin todennut.

Toivottavasti -80 luvun alun corollanne pysyy kasassa. Osaan minäkin heittäytyä tasollesi, heh
En ole vaihtanut nikkiä koska tuo aiempi oli ensimmäinen viestini tähän. Et kai kuvitellut, että vain yksi nainen nauraa sulle. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: En osaa sanoa 80-luvun Corollan toimintaan mitään kun en ole sellaista koskaan omistanut. :D Sun tasosi on sen verran alhainen, että ei ehkä kannattaisi lähteä soittamaan suutaan muille. Sä elät selvästi jossakin fantasiamaailmassa jossa nuoret naiset muka hymyilee sulle kiihkeästi ja ovat valmiita sun kanssa vaikka mihin. Mä vahvasti uskon, että katseet olivat hyväntahtoisia säälikatseita kun naiset katsoivat tuollaista reppanaa. :ROFLMAO::ROFLMAO:

Olen mäkin seurustellut selvästi vanhemman miehen kanssa eikä hän kyllä ollut tuollainen kuin sä. Tuollaiset hyypiöt kuin sä saa lähinnä kylmänväreet menemään iholla. Olet niljakas ällötys. :poop:
 
M50++
Ap:n kenkätyyli kesällä
Tosi surkeita yrityksiä, olisit laittanut edelleen hyvässä timmissä kunnossa olevan ex-urheilijan, niin olisi osunut.

Ymmärrän hyvin, rumat ylipainoiset kurpat on niin kovin vihoissaan. Kun kukaan mies, ei samanikäiset tai muutkaan edes vilkaise heitä.

Oma vika, te epähygieniset ylensyöjät. Onko jo liian myöhäistä parantaa elintapojaan, menkää ulos tuulettamaan röökinmustaamat keuhkonne, ja katkeruuden turruttamat aivonne.

Hyvää ja parempaa loppuelämää teille, haukkujakurpat.
 
Vierailija
Tosi surkeita yrityksiä, olisit laittanut edelleen hyvässä timmissä kunnossa olevan ex-urheilijan, niin olisi osunut.

Ymmärrän hyvin, rumat ylipainoiset kurpat on niin kovin vihoissaan. Kun kukaan mies, ei samanikäiset tai muutkaan edes vilkaise heitä.

Oma vika, te epähygieniset ylensyöjät. Onko jo liian myöhäistä parantaa elintapojaan, menkää ulos tuulettamaan röökinmustaamat keuhkonne, ja katkeruuden turruttamat aivonne.

Hyvää ja parempaa loppuelämää teille, haukkujakurpat.
Ap raivoaa
 

Yhteistyössä