(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

No onpas täällä oireita! Lioness wow, aika hyvänkuuloiset meiningit!!
Kaapo Toivotaan, että tuo on merkki myös justsiitä. :hug:

Tervetuloa takaisin Clado !! :heart:

Hlemmur Mistä sun nimimerkki muuten tulee? Ihan vaan asiasta kukkaruukkuun :whistle: Ei niihin testeihin aina voi luottaa, jos on omia oireita, joista tilanteen tunnistaa, parempi luottaa niihin! Ja parastahan on se ahkera harjoittelu ajankohdasta riippumatta!!

ON: Olin eilisen taas töissä.. Nyt alkaa kuule naiset tuntua siltä, että tarttis vähän levätä välillä. Ihan uskomaton väsymys aamusta alkaen. Johtuneeko siitä, että heräsin kuudelta kun koira herätti (kuulostaako tutulta Miiru :D ) ja klo.7 olivat työmiehet ikkunan alla, jyräämässä katua ja traktorit heilui. Jihuu.
Mies oli nauttinut kevät päivästä puistossa kamujen kanssa ja oli huppelissa kun tulin kotiin, pisti vähän kiuhumaan, vaikka ei ole mitään syytä. Itteä vaan väsyttää niin kamalasti.
Alkaa pukkaa PMS raivoa näemmä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
Hlemmur Mistä sun nimimerkki muuten tulee? Ihan vaan asiasta kukkaruukkuun
Kävin kerran Reykjavikissa ja siellä oli Hlemmur-niminen bussiasema. Se oli niin hauskan kuuloinen nimi että jäi mieleen. Kovin moni täällä ei varmasti voi sanoa ottaneensa nimimerkkiään bussiaseman mukaan! :D
 
Heh, Hlemmur on bussiasema. :saint:

Me ajauduttiin eilen viihteelle ja nyt on ihan kauhea olo :x :headwall: Sen siitä saa. Muistaapi taas tämäkin muija olla vähän aikaa kunnolla. Ainakin viikon, koska tuleehan meille vappu. :eek:

Toivottavasti muilla on parempi sunnuntai! :D
 
Mä luulen että mulla oli ovulaatio eilen tai toissapäivänä. Eilen sen takia, että silloin oli limat, mutta toissapäivänäkin tapahtui jotain aivan ilmiselvästi munasarjassa hetkellisestä kovasta kipukirpaisusta pääteltynä. Mutta eikös se mene niin, että ovis on limojen viimeisenä päivänä? Tänään lämmöt jo ylhäällä, ja munasarjakipu on kadonnut kokonaan. Eli melkeinpä rohkenen päätellä että minulla on tänään dpo 1. Vai jopa 2? No, sanotaan että 1 :D

Onneksi tuli pupuiltua sekä eilen illalla että toissailtana. Ja vieläpä keskiviikkoiltanakin. Että tuskin on tekopuolesta kiinni tämä homma.
 
Hlemmur JEI!!! Onnea oviksesta!! Siitä se alkaa, se odottaminen taas... Mutta kaiken kaikkiaan mahtaavaa, että olet sen oviksen bongannut!! Nämä on niin parhaita hetkiä kierrossa!

Clado :hug: kivasta illasta joutuu nykyään kärsimään kohtuuttoman paljon... Miksei voisi olla vielä nuori, että jaksaa kaksi iltaa peräkkäin baarissa ja vähillä yöunilla. Sekä tietty, että pystyy nukkuu milloin vain ja missä vain. Minulta se ei ainakaan enää onnistu.

Mulla on vähän sellainen tunne, että onko rinnat vähän arat. En siis osaa sanoa, joten kuviteltua se taitaa olla tai jotain toiveajattelua. Valkkari on vähentynyt huomattavasti...

-kaapo dpo 7 tai 8
 
Clado, tereulemast takaisin! Onneks et jäänyt tuhkan takia jumiin, olis mennyt ovikset ohi ja kaikkea, sitä ei olisi voinut mikään lentoyhtiö jälkikäteen korvata!!

Hlemmur, onnea oviksesta!

Lioness, vau mitkä oireet, koska aiot testata?

ON: Mulla oli ovis vissiin torstain ja perjain välisenä yönä ja melkoinen olikin! En ole koskaan ollut niin kipeä!!! Alkoi torstaina illalla vasemman muniksen vihlontana, yöllä nipisteli molempia hurjasti ja valvotti. Lämmöt nousivat aamuksi, eli silloin yöllä vissiin poksui.

Ja kipu oli perjantainakin kamala, koko alavatsa oli tulessa, pakotti ja vihloi kamalasti. Joudin ottamaan särkylääkettä, muttei sekään auttanut. Eilen alavatsaa pakotti vielä vähän, mutta nyt se on ohi. Vihlonta oli alavatsassa, ei niinkään munasarjoissa. Osaisiko joku kertoa, että mistä hitsistä siinä oli kyse?? :eek:

Ovis kyllä hyödynnettiin, keskiviikkona ja torstaina laitettiin illalla simpat liikenteeseen, eli pitäis aika hyvin olla kohdallaan... Nyt siis elellään dpo 3.
 
[/url]

Manuliina...........28........kp 3/25-29......................yk 9
Cladoceran........30........kp 13/30-38....................yk 14
Hlemmur...........27.........kp 15/28...........dpo 2.....yk 9
Agaetis..............29........kp 20/27-31......dpo 4.....yk 6
Kaapo80............29........kp 23/25-37....................yk 12
Nosen................30........kp 24/28-35....................yk 4
Sharona.............29........kp 25/28-33....dpo 7-8....yk lk
Lioness..............27........kp 26/27-28.....................yk 4
Iitukka80...........30........kp 30/28..........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 34/35-42.....................yk 9





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29





Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk11) 2/2010
Joyan (yk7) 3/2010
Ritu82 (yk2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010
amelie29 (yk5) 4/2010

 

Yhteistyössä