(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Sunnuntai 17.1.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 3/26-35........................yk 6
Myrtle.................27.......kp 8/28-29.........................yk 2 (lps jlk)
Katinka-82.........27.......kp 9/35-42.........................yk 7
danuli79.............30.......kp 9/25-32.........................yk 11
Agaetis...............29.......kp 9/27-31.........................yk 3
Sintti -79............30........kp 10/26-30.........................yk 5
Kaapo80.............29.......kp 11/25-37.........................yk 9
Manuliina.......................kp 12/25-31.........................yk 5
Iitukka80...........30........kp 16/28.............................yk 1
Opal.................. 29.......kp 16/29-41........................yk 6
Sharona.............29........kp 18/28-34.......................1v5kk
Ritu82................27........kp 20/28-32....................... yk 1
Cladoceran........29........kp 20/33-38........................yk 11
Joyan.................29........kp 21/28-33....................... yk 6




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..





Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/12

 
Mahtavaa, thanks Sharona. :flower: :heart:

Nyt on huovutettu niin, että on sormenpäät auki ja lammas haisee joka paikassa. Täytyy ehkä ikuistaa nuo viikonlopun aikaansaannokset vielä. On se kyllä kivaa vaihtelua tehdä välillä käsillään jotain, kun työ on tollasta tylsää tietokonehommaa ja pään vaivaamista. Suosittelen lämpimästi, jos vaan yhtään on kiinnostusta.

Eipä onnistunut ukon uusintakellistys eilen, mutta ei se kai sitten olisi mitään auttanut. Lämmöt oli tänään nousseet kokonaan ja nyt siis alkoi armoton piina taas. Tänään siis arvatenkin dpo 1.

Tämä olkoon sitten viimeinen luomukierto, jos vaikka ens kiepalla sitten ottais ne clomit. Tärppäisköhän varmasti, jos kävis jo etukäteen hakemassa koko reseptillisen niitä tabuja? :LOL: Tai no... taisi se tulla todettua, että ei ne erilaiset sijoitukset oo tainnu ainakaan 100 % varmuudella auttaa tässä hommassa.

Nyt tanssitunnille, saunaan ja sitten lepo (vaikka missikisojen merkeissä, jos en muuta keksi)! Mies lupasi kerrankin viedä koirat illalla :D :heart: Täytyy nyt ottaa ilo irti löysäillasta.

Mites muiden o-piinailijoiden bongailut? :saint: Ollaanko samassa veneessä?
Mukavaa sunnuntaiehtoota kaikille.
 
Hellurei! Täällä meni ihan vaan tosi paljon mönkään koko viikonlopun kellistämis-suunnitelmat, ei eilisen aamun jälkeen ole kyetty mihinkään, kun mulle *Ällövaro* iski joku hemmetin hiivatulehdus jostain puskista. Siis ihan yhtäkkiä. :kieh: Alkoi kipuilee, kirvelee, kutisee ja kaikkea muuta ällöä. En ole niin pitkään aikaan syönyt antibiootteja, etten muistanutkaan kuinka ikävät sivuvaikutukset niillä aina on mun kohdalla!

Että näin tällä kertaa! Tosin ei kyllä vielä lämmötkään vielä nousseet, eli taitaa olla piiiiiiitkä kierto tulossa. Outoa, että mulla on juilinut nyt siis keskiviikosta asti tuota oikeanpuoleista munasarjaa, ja nyt on vatsa turvoksissa (mikä saattaa johtua vlopun ylensyönnistä :D ) ......

Olen koko päivän epäillyt omaa mielenterveyttäni tämän kuumeilun suhteen :LOL:
 
Jees, kiitos uudesta pinosta Sharonalle =)

Mulla on kp 20, vaikka eipä tuo niin tarkkaa ole... B)

Tänään on ollu vähän huono olo koko päivän, aamupalalla meinasin pyörtyä, huippas niin että pakko oli mennä lattialle makaamaan ja jalat ylös.... Kunpa ei kipeeks tulis. Heh, ite päässäni pyörittelin jo jos minkälaisia raskausoireita,mut liian varhaista... :kieh: Kyllä täs kerkee viel seota ihan kokonaan ennen kierron loppua!

Cladoceran, Joyan ja Sharona taidatte kaikki olla melki samassa kiertopäivissä mun kanssa. En oo tikuttanu ovista (koska tuli mieheltä ehdoton kielto), niin ei oo siitä varmaa tietoa. Luulin jotain nippailuja tunteneeni jo alkuviikosta, mut voi olla kuvitteluakin. Oon kellistäny ukkelin joka toinen päivä joka tapauksessa :LOL: Simppojen tarjonnan puutteesta ei siis voi jäädä kiinni tämä homma :saint:
 
Jee Sharona, kiitos uudesta pinosta!

Mulla oikeanpuoleinen munasarja juilii myös, vaikka oviksen pitäisi olla vasta ens viikonloppuna. En ymmärrä miksi, toivottavasti se kehittää jotain supermunaa siellä :LOL: Toivottavasti ei kuitankaan jostain syystä nyt jo ovis ole... Miehelle ilmoitin, että huomenna, keskiviikkona, perjantaina ja sunnuntaina tarvitaan siitosta! B)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ritu82:
Simppojen tarjonnan puutteesta ei siis voi jäädä kiinni tämä homma :saint:
Ritu oikea asenne =) Turha sitä ovista on tikuttaa, jos sen muutenkin tunnistaa, joten siinä mielessä ei hätää, vaikka miehes oliskin tikkuja vastaan.

Sharona, hittolainen, jos joku HIIVA tulee töllimään sun kierron! perskeles sentään. Ihan ku tää ois muuten jotenki helppoo?? :eek: Nyt sanot sille ihan topakasti vaan, että meetkös siitä ja otat ukon tilalle. :D (meitsillä on siis aina patenttiratkaisu joka vaivaan...)

ja se mielenterveys... Se on jo menetetty aikaa sitten. :saint:
 
Sharona Kiitos uudesta pinosta! Ikävää ku tollanen hiiva iskee just ku mitään häiriötekiöitä ei tarvita! Toivotaan että se menis nopsasti ohi, jos vaikka ovis oiskin vielä vasta tuloillaan!

Ritu hyvä asenne sulla! Eiköhän tuolla pitäs tulosta syntyä ;)

Agaetis tsemppiä sullekkin yrityksiin! Hyvät on sunkin suunnitelmat! Ite kaavailen vähän samanlaisiin, ja miehelle kans ilmotin et tällä viikolla pupuillaan sitten ahkerasti. Mulla ovis tosin joka tän viikon lopulla tai vasta ens viikon alussa.

Cladoceran nyt vaan sit odotellaan peukut pystyssä, jos vaikka ois ihan luomuna tärpänny! :)
 
Maanantai 18.1.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 4/26-35........................yk 6
Myrtle.................27.......kp 9/28-29.........................yk 2 (lps jlk)
Katinka-82.........27.......kp 10/35-42.........................yk 7
danuli79.............30.......kp 10/25-32.........................yk 11
Agaetis...............29.......kp 10/27-31.........................yk 3
Sintti -79............30........kp 11/26-30.........................yk 5
Kaapo80.............29.......kp 12/25-37.........................yk 9
Manuliina.......................kp 13/25-31.........................yk 5
Iitukka80...........30........kp 17/28.............................yk 1
Opal.................. 29.......kp 17/29-41........................yk 6
Sharona.............29........kp 19/28-34.......................1v5kk
Ritu82................27........kp 21/28-32....................... yk 1
Cladoceran........29........kp 21/33-38........................yk 11
Joyan.................29........kp 22/28-33....................... yk 6




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..





Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10

 
Alkuperäinen kirjoittaja Agaetis:
Miehelle ilmoitin, että huomenna, keskiviikkona, perjantaina ja sunnuntaina tarvitaan siitosta! B)
:LOL:

Unohdin la kokonaan mittailla lämpöjä (kun pe oli se ovis+ ja illalla tuntu jotain nippailuja). Sunnuntaina oli jo jo noussut perjantain 36,4:stä 36,7:een ja tänään oli 36,8. Veikkailen kovasti, et se ovis ois tapahtunut sillon perjantai-illalla. Nyt on kyl niin jännää. Iik.
 
No just Cladoceran kuvailit mun viikonlopun!! Iik!! Ollaan siis niiiiiin samixii. Ja niin tiedätkyllämitä.

...kyllä toi pää ehkä pimahtaa tässä kahdessa viikossa, kääk millaset piinaviikot tulossa.
 
Cladoceran ja [/b]Joyan, peukut ja varpaat pystyyn!! :heart:
ja
danuli79, me saadaan siis jännitellä samaan aikaan! Nyt vaan ankaraa pupuilua noin puolitoista viikkoa, jo on kumma jos ei nappaa :D ! Ainakin positiivisella mielellä mennään!!

Tänään töissä sain kuulla työkaverilta, että heille tulee kesävauva. Olin tosi iloinen, mutta samalla ajattelin, että MÄ haluan KANS kertoa tollasia uutisia kaikille! En ole siis yhtään itsekäs... :whistle:
 
Hei täällähän oli ilmaantunut plussa kun ei oo ehtinyt kurkkimaan :D onnea odd mollylle jos täällä vielä kurkkii :D ja tervetuloa tonne :)

Sharona, jos saa varovasti kysyä niin onkohan sulla tossa listassa virhe? Meinaa tuon oddmollyn plussa vuodessa? vai oonko mä niin tukossa et luen väärin?

Plussa tuulia!

Hiivasta, mulla oli just siinä alkukierrossa hiiva josta se plussa sit tuli.
 
Unico Jos oiskin onnen hiiva! :LOL: Mua vähän jänskättää, että kun on niin lähellä ovista (jos se viittii ollenkaan tulla)...

No hitto, ennustin Odd Mollylle vaan toisen lapsen vuodelle 2012, mutta otin sen nyt sitten pois kun kerta mainitsit :D
 
Moikka tyttöset!

Täällä kanssa puolessavälin kiertoa mennään. Vitamiinia poskeen, urheilua, ja ahkeraa peitonheiluttelua. Jos tärppäis vaikka vuodenkin sisään, niin olisin todella onnellinen....tai edes joskus....
Ovista oli ilmassa pari päivää sitten. Vatsaa nipisteli, mutta siinäpä se. Saa nähä, mitä tuleman pitää. En oikein vieläkään ole tosissani uskaltanut yrittämistä aloittaa, pelottaa että koko muu elämä taas jää, ja itsen menkkojen alkua jne. Ei jaksais aloittaa sitä ressaamista. Mutta....toiveet korkeella kuitenkin.

Tsemppitä kaikille tähän kiertoon! T: Iitu :heart:
 
Vielä mä täällä käyn kurkkimassa. En osaa vielä siirtyä tuonne odottajiin. Tuntuu niin oudolta edelleen. Menkkamaiset nippailut on vaan jatkunu plussan jälkeen ja väsymys on iskeny, mutta onneksi huono olo on pysyny poissa.

Älkää herttinen sentään mulle toista vielä povatko :D

Isosti tsemppiä kaikille, joilla alkaa jännäilypäivät olla lähellä!

 
Heippa kaikille,

tulin vain kertomaan, ettei ole mitään raportoitavaa. en (ainakaan vielä) tikuta ovista, kohta lähdetään lomalle ja aiotaan rentoutua! En halua piinailla lomaa, joten rennosti nyt mennään.

Jos en ole vielä onnitellut Oddmollya, niin nyt myöhässä paljon onnea plussasta!
 
Moi, ja kiitos Sharona uudesta pinkasta!

Plää, mulla odotettavissa ehkä taas superlyhyt kierto. Täti poistui lopullisesti su, mutta nyt jo juilii ja limailee ovis-tyyliin. Tai ehkä nää on viel tädin jälkimaininkeja. Suoraan sanoen ei jaksa edes kiinnostaa, mä oon niin kyllästynyt tähän kyttäämiseen ja arvailuun ja koko touhuun. Alan olee vahvasti sitä mieltä, että haen ne pillerit puoleks vuodeks, ja jatkan sitten heinäkuussa häämatkalla uudella innolla, tuoreena rouvana ja plussaan kaikkien kiusaks yk 1!

Eli mut vois kai laittaa taustalle. En tiedä. En osaa päättää... Ei vaan jaksais enää...
 
Noin. Nyt se on tehty. Soitin sairaalaan, missä mut on tutkittu, ja pyysin pillerit. Sairaanhoitaja haukkui hölmöksi. Ihan ku en olis tätä miettinyt tarpeeks ja itse tietäis mitä kestän ja mitä en. No, resepti tulee postissa. Tää on meidän vika yk tällä erää. Jos mä nyt vielä yhden mahdollisuuden tälle annan, ja sitten riittää häihin saakka. Ainakin. Ehkä... En mä tiiä.. No ainakin mul on se resepti ja voin itse päättää kun tiedän varmasti.
 
sharona, ei kun mietin et miten se on niin oudon näköinen :) pidetään onnen hiivalle peukkuja :)

Myrtle, sulla on hyviä suunnitelmia :) ja jaksuja päätöksen kanssa.

Ja edelleen plussa tuulia kaikille! ja pysykää terveinä!
 

Yhteistyössä