Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Kelasin itseni tuonne meidän pinon toiseksi viimeiselle sivulle ja sain listan kopioitua sieltä. Kun mä en ainakaan pääse enää tonne vikalle sivulle, menee ihan valkoiseksi vaan koko ruutu.

Perjantai 15.2.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Kvart Över..........28...........kp 24/ ??.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 22/27-34...aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Drömma..............29............kp 1/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 2/28-32..................yk 4
Hammy................28...........kp 3/28-29..................yk 3
Piip......................29...........kp 6/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 7/31-35..................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 9/28-34.................yk 13
Vadelmaunelma..28...........kp 12/25-26................yk 4
Postimestari........29...........kp 14/23-28................yk 11
JuneGrace...........28...........kp 15/28-31................yk 3
Ada.....................29............kp 19/26-30.......toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 23/31.....................yk 2
Pilvilinna.............28............kp 26/28.....................yk 4
Unico..................28............kp 26/26-30................yk 14

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)


Niin ja hei mä en nyt muista, oliko niin että Hammylla alkoi uusi kierto? Laitoin ton listan keskiviikon mukaan, eli vanhoja tietoja saattaa esiintyä :)
 
Kiitti Kvartti!
Mulla kp 1/28 :/ Joka paikkaan sattuu ja yleinen pahantuulisuus on valloillaan. Mutta eiköhän tämä tästä kohta helpota.
Onneksi sentään on perjantai!
Aurinkoista viikonloppua kaikille! Ja uuden pinon myötä tulee toivottavasti kasoittain uusia plussia :D
 
Kiitos kvartti! :flower: Kauheet vierotusoireet oli kans. Ja en oo päässy eilisen jälkeen lukemaan ni oon varmaan jääny jostain paitsi. :hug: kaikille tädin piinaamille!

Hyvää viikonloppua kaikille :heart: :heart: :heart:
 
Pääseekö uusi vielä mukaan tähän pinoon? =)
Ikää olisi 28v8kk, eli ainakin itse luokittelen itseni vajaa kolmikymppiseksi.. ;)

Jos passaan pinkkaan, niin kp 15/28-31 ja yk 3, tosin sillä varauksella että siippa pääsee tänä viikonloppuna saapumaan... :/
 
Uusi hieno pino, kiitos Kvartti! :heart:
Yritin jo aikaisemminkin kirjoitella mutta en saanut vastausta läpi...

Mulla oli siis yk 3 ja päivät 3/28-29

Ihanaa että ihan pian pääsee kotiin ja viikonlopun viettoon!

Tervetuloa JuneGrace

Aurinkoista viikonloppua kaikille!
 
Mäkään en ole päässyt pitkään aikaan tänne. Näytti vaan valkosta sivua. Kiitos Kö, kun teit uuden aloituksen. Uusi pino, uudet plussat =) Taitaa olla pieni "suvantovaihe", kun monet päätyi uudelle kierrolle. Unicolle nyt kuitenkin toivotaan ylläriplussaa, vaikka taisi olla siellä lasareetissa jonkin aikaa. Onkohan Tähtisilmä vielä kuvioissa mukana?


 
Tervetuloa JuneGrace!

Drömmalle tätihali :hug: Tiedän hyvin tuon tunteen kun kaikki kiukuttaa! Ja vielä kivut siihen päälle niin en suosittele lähestymistä...

Joo, uusi pino, uudet plussat kaikille! Voitais vielä laittaa kaikille yk 1 niin johan alkaisi ropisemaan.

Mä kävin kummipojan muskariesitystä katsomassa, ihan kiva oli käydä mutta pitää kyllä sanoa että vähän kirpasi ne odottavat äidit siellä... Mua ei haittaa toisten lapset tai mun ystävien vauvamahat, mutta jotenkin vaan suututti kun siellä oli joka toinen maha pystyssä. Että olkaa te vaan raskaana ja ylpeitä siitä, niin! :ashamed:

Poistin muuten päivittäessäni Tähtisilmän kun ei ole ilmoitellut pitkään aikaan ja kp kai yli 100. Jos luet vielä niin tervetuloa takaisin tietenkin!

Unicolle ylläriplussaa täälläkin toivotaan! Olis niin hienon näköistäkin noi kolme yk neljäätoista tuolla plussapinossa! Ja muutenkin, jos mä niitä plussia olisin jakelemassa niin kyllä se alkaisi jo olemaan teidän vuoro!!

Mukavaa viikonloppua kaikille! Mä meen huomenna töihin ja illalla meille tulee vieraita, saa nähdä tuleeko joku kramppi jos en pääse palstalle :D
 
Kiitos Hammy ja Kvart över =)

Taisi meillä sitten kuitenkin jäädä tämä kk väliin yrityksessä, kun minä ovistelen ja ukko totaalisen tietämättömänä jumittaa väärällä paikkakunnalla :/
Eikö se nyt voisi lukea ajatuksia, mokoma... :headwall: :LOL:

Jätän toivoa vielä huomiselle, mutta pahalta näyttää... :(

Olisihan se aikas hienoa jos huomenna tärppäisikin, niin olisi isälleen kyllä sitten maailman paras synttärilahja, vaikkakin hieman jälkikäteen "annettu" =) Ja jos syntyisi viikkoa ennen LA, niin olisi vaarilleen 50.v.-lahja... ;)
Jos vain......
 
Ada
:hug: Drömmalle tädistä!
:D Tervetuloa mukaan JuneGrace!
:flower: Ja paljon onnea Kvartille kesätyöstä! Kiitos kun teit meille plussausketjun! Nyt se plussailu sitten alkaa, oletteko siskot valmiina? Mä olen! Änn, yy, tee, nyt
:p
...raskausoireiden keksiminen ja löytäminen on täällä taas alkanut. Voihan mielenterveys ja piipaa...
 
KÖ onnea kesätyöpaikasta. Minäkin tein tänään CV:n englanniksi, kun ajattelin kokeilla onnea yhteen uuteen työpaikkaan. Pitäisi vielä laatia hakemus, huh huh. En ole ennen tehnyt englanniksi, mutta eikös se pidä niin tehdä, kun ilmoituskin oli. Jospa sitä onnais jollain saralla, kun tää projekti ei ole vielä onnannut.

Tervetuloa JuneGrace mukaan, kiva nimi sulla =)

Ada: sä oletkin tuossa ihan seuraavia plussauslistalla, jos nyt sovitaan niin, että aletaan niitä plussia tehtailemaan. Unico jne.. listan mukaan vaan ;)

Viikonloppuja!
 
Ada
Sunnuntai 17.2.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Kvart Över..........28...........kp 26/ ??.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 24/27-34...aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Pilvilinna.............28............kp 1/28.....................yk 5
Drömma..............29............kp 3/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 4/28-32..................yk 4
Hammy................28...........kp 5/28-29..................yk 3
Piip......................29...........kp 8/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 9/31-35..................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 11/28-34.................yk 13
Vadelmaunelma..28...........kp 14/25-26................yk 4
Postimestari........29...........kp 16/23-28................yk 11
JuneGrace...........28...........kp 17/28-31................yk 3
Ada.....................29............kp 21/26-30.......toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 24/31.....................yk 2
Unico..................28............kp 28/26-30................yk 14

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

:hug: Pilvilinnalle tädistä!
 
Mitä täällä onkaan tapahtunut? Etsin sitä vanhaa ketjua ja nyt onkin uusi... No, hyvä tämä uusi alku, niin saadaan varmasti kaikki plussat heti ;) . Niin ja tervetuloa JuneGrace :flower: . Jännitän myös Unicon puolesta! Sellainen juttu vain omalta kohdalta,että tänään näytti clear bluen digitaalinen ovismittari täyden sarven eli lh-huipun. Ovis kait tapahtuu nyt 24-36h sisällä. Nyt siis kp14 ja kuumeisesti mietin, riittääkö luteaaliaika... Sori, taas tämä pakkomielle kierron pituuteen iskee. Limojen yms. perusteella olen aiemmin olettanut, että ovulaatio olisi todennäköisemmin kp12 kuin kp14 ja kipujen perusteella kp14, mutta oikeasti sehän voi ollaki vasta kp15 tai kp16, jos clearblue siis näyttää 2 hedelmällisintä päivää eli tämä kp14 tänään ei ehkä olekaan se "the ovulaatiopäivä"? Ääh. Menen nyt keittämään kahvia ja syömään kultsin kanssas mustikkapiirakkaa. "Sänkyvelvollisuudet" hoidettiin muutes heti aamusta kun testi näytti ovisplussan. Eikö spermassakin ole aamuisin enemmän siittiöitä? ;)
 
Vadelmaunelma: Luin sieltä Pesun sivuilta rakasteluohjeita (!!) ja siellä oli, että kannattaa rakastella aamulla valot päällä :D Siis mitä!!!??? Syytä ei selitetty, joten vähän hataralle pohjalle jäi, mutta teillä näyttäis nyt sitten lupaavalta ;) ja tänään on aika valoisaakin ollut B) On tämä lapsenteko aika tieteellistä puuhaa.

Pilvilinna :hug: ja tsemit uuteen kiertoon!
 
Hazel: Tietysti näin yliopiston tutkijana ja tulevana tohtorina mun pitäisi varmaankin kiiruusti mennä yliopiston laajoihin nettitietokantoihin ja kaivaa sieltä lääketieteen uusimmat tutkimustulokset, jotta osaisi sitten tehdä vauvan "oikein" :LOL: Jospa laittaisin hakusanoiksi "valaistus" ja "hedelmöittyminen" (englanniksi tietysti) ja katsoisin, josko maailman arvostetuimmissa lääketieteellisisä julkaisuissa löytyisi tähänkin vastaus :LOL:
 
Kaa
Kivaa, uusi paremmin aukeava ketju!

Kvartille
onnea kesätyöstä!

JuneGrace Tervetuloa!

Vadelmaunelma, olen itsekkin lukenut jostain tuosta aamun "siittiörunsaudesta". Meillä on vähän ongelmallista tuo aamuilottelu, mies on aamuvirkku ja minä super-aamutorkku... :D

Kaikille uuteen kiertoon siirtyneille :hug:

Seuraavat jännittäjät ovatkin sitten Unico ja Pilvilinna; pidän täällä sormet ja varpaat ristissä, että plussat teille tiensä löytäisivät!

Ja sitten Mie Ite: Tuntemuksia on taas vaikka mitä... julmettu nälkä koko ajan, nokka jatkuvasti tukossa, huuliherpes iski pitkästä aikaa :kieh: , vatsaa nipistelee joka puolelta, selkää pakottaa, valkovuoto todella runsasta ja kn tavoittamattomissa. Ja kuitenkin olen aivan varma että viikon päästä on taas rättisulkeiset. Eli minulla ei ole sitä viimeksi plussakierrossa ollutta autuaan onnellista ja tyyntä oloa. Plääh! Olen päättänyt, että en ole raskaana joten uusi kierto on sitten helpompi aloittaa.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

terveisin vielä jonkinaikaa lähes kolmikymppinen

p.s. Ai niin joo, potkasetteko te mut pihalle kun täytän 30? :saint:
 
Tulin moikkaamaan :wave:
Täällähän onkin uusi pino pystyssä. Hyvin toimii.
Kvartille onnea työpaikasta, hieno homma. Nyt voi sitten sen suhteen relata ja keskittyä lisääntymiseen =)

Mulla ei tainnut tärpätä sen työpaikan kanssa, mutta eipä se oikeestaan harmita. Eipä tullu nyt sitten mitään hankalaa tilannetta eteen, jos ja kun tämä raskaus etenee hyvin. Vielä ainakin kaikki tuntuu olevan ok. Tänään kai rv6+1.

!! Plussatuulia kaikille :whistle: :whistle:
 
Älkää nyt herttilei aiheuttako vanhalle naiselle sydämmentykytyksiä ja vaihdelko pinkkaa miten sattuu. :D

Tervetuloa JuneGrace :flower: !

Listalla liikaa nousseille :hug: ja tervemenoa ihan pohjalle mahdollisimman pikaisessa tahdissa! Hauska muuten että meillä pino on noin päin, että putoaminen on oikein hyvä juttu. Monissa muissa ketjuissa valitellaan kun on tiputtu taas pahnanpohjimmaiseksi, mutta meillä uskotaan käänteispsykologiaan. :D

Kvartille onnea kesätöistä B)

Ja kiva kun Novelle kävi kurkkaamassa, käy aina välillä raportoimassa! :heart:

Vadelmalunelma voihan se olla, että ovis oli niin myöhään siksi että nyt olisi tulossa ihan extrapitkä kiertokin? Onko sulla koskaan ollu paria päivää normaalia pitempiä? Mulla tuli kerran ovisplussa vasta kp 33, ja silti luteaali oli ihan normipituinen.

(.) Oma napa on viikonlopun jäljiltä pulskassa kunnossa. Selittelen itselleni että laihista ei mitenkään voi nyt yritysaikana aloittaa, joten ei tarvitse rantakuntoa murehtia. hOhOO! :LOL:

Tämä kierto taitaa mennä meillä ihan punaiselle ristille, mies on kolme päivää työmatkalla juuri kriittisiin aikoihin, joten se siitä. En viitsi edes ovistikkuja tuhlata tällä kertaa, huti on huti on huti.

Mites muuten muilla, tunnustaako kukaan muu olevansa niin pöllö että laskeskelee jo mahdollisen tulokkaan syntymäaikaa? Ensi kierrosta tehtäisiin jo jouluvauvoja, onko se julminta mitä lapselleen voi tehdä? Onko ainoa oikea tapa pitää pöksyt jalassa koko maaliskuu, ettei raukkaparka ole luokkansa pienin ja joululahjakapasiteetti kärsi liian läheisistä synttäreistä? Kaverit menee baariin ja saa ajokortin ja lapsestani tulee hylkiö? Auta, oi Dr. Phil, pyytää nimimerkki Olenko huono (tuleva, ehkä) äiti - 78 :p No joo, mutta vakavissaan, ootteko koskaan pohtineet "ajoitusta" tuolta kantilta, ja jos, vaikuttaako se mitenkään mihinkään?

Eipä sillä, mielellään kyllä plussaisin oli mikä kuu tahansa, mutta tiedä sitten kiroaako tuleva jälkikasvu äiteensä joka ei edes kalenteria osaa katsoa.
 

Yhteistyössä