Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Pitää oikein tulla tänne kertomaan, että kuinka omituisista asioista sitä voi olla onnellinen: kyllä se greippimehu+helokki-yhdistelmä taitaa tehdä tehtävänsä, sillä jo nyt on tavallista kosteampaa, kun mulla niitä limoja tulee normaalisti aika vähän :D

Mehän jännätäänkin sitten vadelmaunelman kanssa samaan tahtiin, tätiä voisin odottaa saapuvaksi aatonaattona, vaikka sitä jouluvierasta en kyllä yhtään toivo!

*muoks* pääsi vielä korkkaamaan sivun 100!
 
Maikkis: myytäisiinköhän missään joulukalentereita, joissa luukusta nro 24 tulee positiivinen raskaustetestitulos?! ;) Sehän vasta olisikin....Täällä kerrankin hyviä uutisia: ultra tänään ja siellä todetiin, että molemmilta puolilta irtoamassa munasolu! Eli on kuulemma tuplien mahdollisuus, jos tärppää. Limakalvo oli kuulemma todella hyvän pasuinen myös ja follit suuria. Nyt ei auta kuin toivoa, että tärppäisi ja että edes toinen noista hedelmöittyisi. Nehän ei välttämättä irtoa samaan aikaan, joten siinäkin mielessä mahdollisuudet lisääntyy kun onkin kaksi munista...
 
Vadelmaunelma, joo todellakin, raskautumisjoulukalenteri! Sellaisen kun löytäsi :D Voihan sitä tietty pissiä tikkuun koko kierron ajan, eka o-testeihin ja sit r-testeihin, ja numeroi ne vaan joulukalenterin tapaan :LOL:

Ohhoh, jos osuukin kunnolla ja tulee tuplat. Meillä mies aina välillä miettii, että olisipa se kätevää, kun saisi ne molemmat lapset samalla kertaa. Mä en ehkä ole yhtä ihastunut ajatukseen, että mies on töissä ja hoidan kahta vauvaa samanaikaisesti yksin kotona... Ikuinen realisti ;) Mutta teidän tilanne kuulostaa hyvältä, onnea yritykseen!
 
Heippa tytöt pitkästä aikaa! Haavat on nuoltu ja uudessa kierrossa mennään jo kp9 ;) Mäkin voisin tilata tuollasen raskautumisjoulukalenterin, mulla tosin tuo testaaminen menisi jokatapauksessa vuoden 2009 puolelle, joka 1 tai 2 tammikuuta 2009. Hui! Seuraava testi vasta ens vuonna :LOL:

Sharona Laskeskelin reippaat puoli vuotta kiertopäiviä taaksepäin, niin mulla ei tuo 30 ole alittunu puoleen vuoteen, eli jos viitsit mulle sais vaihtaa kierron pituudeksi 30-36. Tuo 36 oli pisin kierto viimeksi. Kiitos kun jaksat päivitellä! =)
 
maikkis123...........28.........kp 8/25-26...........yk 3 (km 09/08)
delfis...................29..........kp 9/30-36..........................yk 3
Vadelmaunelma..29 ..........kp 11/25-26.........................yk 15
Iloinen................29...........kp 11/27..............................yk 1
Lupu...................29..........kp 21/26-28........................n.1v
Ada.....................29..........kp 21/24-30........................5/07
Gilmore...............29..........kp 23/30-35.......................yk 14
Nasuli08...............27.........kp 26?/28-30...................yk 3
JoJo79................29..........kp 31/37.....................yk 5
Sharona..............28.........kp 35/28-40......................yk 2
Piglet..................30..........kp 45/29.......yk 12 km 10/07 jlk
Citrus..................29..........kp 50/?.............................yk 8


Taustalla:

salome................27
piki80
Sun Rise.. (km 10/08)
Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79..............28
Kevätesikko........29
Unico..................28
Oliva...................27
Toivo79..............29
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Iines80...............28
Postimestari.......30

Plussanneet:

Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
 
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! :flower:

Sain aikaiseksi tänään tällaisen ovistikutuksen:



Kp on 12/27 ja tuo oli elämäni eka ovistesti! Olin varma, ettei siihen mitään tule, mutta kyllähän siinä jotain näkyy. ;) Huomenna tikutan uudestaan, josko olisi vielä vahvempi! Tänään iltasella on tullut ekat nippailut alavatsaan. Jänskää!
 
Hei taas kaikille :wave: Mut voi laittaa takaisin listaan, tänään kp 2/35 yk 1(4) Niin ja 28-vee siis.

Eli menkat alkoi reilu viisi viikkoa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen, melkein 8 viikkoa km:n alusta. Tavallinen elämä siis taas jälleen jatkuu :)

Täällähän tulikin marraskuun aikana ihanan paljon joululahja-plussia, ONNITTELUT teille kaikille, ihanaa... :heart: :heart: :heart:
 
pikainen kurkistus täältä palstatauolta... :wave:

mahtavaa nähdä plussalistan jatkuneen, tuttuja nimimerkkejä siellä näkyisi olevan pilvilinna ja maaemo. tuhannesti onnea teille ja muillekin! :heart:

itsellä on taukoilu tehnyt todella hyvää, en ole käynyt täällä edes kurkkimassa sen jälkeen kun viimeksi kirjoitin. kevyempi elämäkin on lähtenyt hyvin käyntiin: neljässä viikossa on tippunut kolme kiloa. mutta asiaan: piti alkaa laskeskelemaan kiertopäiviä kun tätiä ei ole näkynyt, ja nyt ollaan taas ihan huippulukemissa kp40... tänään tein erittäin vastahakoisena testin, ja siihen tuli hyvin haalean vaaleanpunainen viiva. siis ihan hailakka. herätin miehenkin sitä katsomaan ja hän totesi 'hailakka violetti viiva' (=värisokeutta...). testi oli biocard, sellainen ihan samannäköinen kuin apteekin oma. olen ihan epätoivoisen epätodellisissa fiiliksissä. en uskalla iloita, en usko että tämä voisi olla sitä itseään. tissit ovat olleet muutaman päivän vähän kipeät, mutta mitään muita oireita ei ole. vatsassa ei ole mitään tuntemuksia, olo ei ole huono, kahvi maistuu ja kaikki on ihan kuin ennenkin. olo ei ole raskaanaoleva, vaikka mistä minä tiedän miltä se tuntuu... onko teillä kokemusta tuosta testistä, tuleeko siihen jotain huijariviivoja? sen näki tihrustamatta mutta kännykkäkameralla en saanut kuvaa siitä. mikä se on herkkyydeltään, kun ei paketissa lukenut? ovulaatiosta ei ole mitään tietoa, ajattelin että kierto on mennyt sekaisin kun olen laihtunut. älkää onnitelko, tämä ei voi olla totta. ajattelin tehdä uuden testin keskiviikkoaamuna. olo on hyvin epävarma.

lueskelen paremmalla ajalla teidän juttuja. usein olette mielessä käyneet, viime viikolla mietin mitäköhän vadelmaunelmalle kuuluu...
 
Heippa Salome ja Sun Rise, pitkästä aikaa :wave: Ja Salomella mahdollisesti hyviä uutisia! Mulla ei ole tietoa tuosta sun testistä, mutta eikö apteekin omassa herkkyys ole n. 25, ja siinähän ei kai viivanpaikkoja ole...? Toivottavasti viiva siitä vahvistuu, ja stressaamattomuus tuottaa tulosta!

Täällä h-hetket käsillä, eilen alkoi jomottelu ja limojakin havaittu ja tänään lämmöt alhaalla, mikä mulla on selvä merkki oviksen tulosta. Eli täytyy muistaa niitä peittojakin heilutella, kun ei siitä neitseellisestä syntymästä mitään sen parempia todisteita ole :D

Ei ne halpisovistestit taaskaan toimineet, mutta enpä jaksa stressata siitä kun kropan muista merkeistä pystyy ajankohdan päättelemään. Raaskisikohan ensi kierrossa satsata noihin apteekin testeihin...

Citrukselle :hug: tädistä.
 
maikkis, mahtava joululahja olisikin plussa testissä... toivottavasti sinulla se toive toteutuu!

voi ei, nyt kävin lukemassa vanhoja juttuja... vadelmaunelma :hug: olen niin pahoillani että kaiken odotuksen jälkeen sait vielä kokea tuollaisen inhottavan pettymyksen. toivon sinulle suurta jouluihmettä! :heart:

sun rise, kivaa että olet päässyt taas täysillä kuumeilemaan. tsemppiä tähän kiertoon!
 
kyllä se nyt uskottava on, tämänaamuiseen testiin tuli myös haalea viiva. ihan uskomaton fiilis, itkettää ja naurattaa. nyt vaan yritän karistella pelkoa pois ja nauttia tästä. kiitos teille kun olette jaksaneet lukea erinäköisiä vuodatuksiani, tuntuu että koko vuosi on ollut mieletöntä tunteiden vuoristorataa. kymmenen kuukautta siihen meni, ja onnenkierto oli numero 8. :heart:

toivotan kaikille kovasti tsemppiä yritykseen!
 
Sharona..............28.........kp 2/28-40......................yk 3
Citrus..................29..........kp 6/?.............................yk 9
maikkis123...........28.........kp 12/25-26...........yk 3 (km 09/08)
delfis...................29..........kp 13/30-36..........................yk 3
Vadelmaunelma..29 ..........kp 15/25-26.........................yk 15
Iloinen................29...........kp 15/27..............................yk 1
Lupu...................29..........kp 25/26-28........................n.1v
Ada.....................29..........kp 25/24-30........................5/07
Gilmore...............29..........kp 27/30-35.......................yk 14
Nasuli08...............27.........kp 30?/28-30...................yk 3
JoJo79................29..........kp 35/37.....................yk 5
Piglet..................30..........kp 49/29.......yk 12 (km 10/07 jlk)
Sun Rise.............. ...........kp 4/35.........yk 1 (km 10/08 jlk)


Taustalla:

piki80
Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79..............28
Kevätesikko........29
Unico..................28
Oliva...................27
Toivo79..............29
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Iines80...............28
Postimestari.......30

Plussanneet:

Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
salome (yk8) 12/2008
 
Heh, mulla alkaa tämä joulukalenteri-idea toteutumaan ihan tahtomattaan: olen tehnyt ovistestit (puikkomalliset) aamupäivällä töissä, että menisi kaiken taiteen sääntöjen mukaisesti. Sitten en kuitenkaan ole kehdannut heittää niitä roskiin, joten olen säilönyt ne laatikkoon. Nyt laatikossa alkaa olla kasa tehtyjä testejä, ja niistä ainoastaan puuttuu päivämäärät että näkisi mistä luukusta on minkälainen viiva tullut :LOL:

Mä luulen että ovis oli eilen, kp 11. Lyhyt kierto siis taas tulossa...
 
Ihanaa Salome! :D Onnittelut :flower: :heart:

Mulla loppui vuoto lyhyeen. Kesti tasan kaksi päivää ja oli ihan ruskeeta :/ Eli olen siis selvästi raskaana, eikä tuo mitään kuukautisvuotoa ollutkaan :whistle: Kyllä sitä hupsusti yrittää tarttua jokaiseen oljenkorteen tässä vaiheessa, mutta osa musta haluaa oikeasti uskoa äskeiseen väittämään. :kieh: Jospas tämä mieli tästä rauhoittuisi kohta... raskausoireet nimittäin puuttuvat kokonaan :LOL:
 
Minä täällä vielä kurkkailen, kun on oma paikka vielä vähän hukassa...
Sen vuoksi nyt kirjoitan, että halusin onnitella Salomea :flower: :flower:
Kovasti tsemppiä kaikille ja mukavaa joulunodotusta! :xmas:
 
Näyttikö salome edelleen plussaa? Onnea kovasti :flower:

Mulla täti kolkuttelee ovella, aamulla tuli jo pari tippaa, joten tulvaa odotellen. Mut silti sitä ajattelee että jos se ei nyt olisikaan.... vaan jotain ihan muuta :)
 
Omistuista, apua! Eli sain tänään ovistestiin lähes yhtä tummat viivat, eli kyllä se testi mun tulkinnan mukaan oli positiivinen!?! Mutta kun kaikki muut merkit mun mielestä näyttäisi, että ovis on jo ollut: lämmöt oli tänään jo aika ylhäällä (ei kuitenkaan ihan huipussa), limoja ei enää eilen eikä tänään ollut mitenkään huimasti, ja nippailuja on ollut tässä sunnuntaista asti kaikkina päivinä... Omien tuntemusten mukaan olisin sijoittanut oviksen eiliselle tai toissapäivälle. Tietty noihin oireisiin ei voi ihan sokeasti tuijottaa, ja etenkin lämpöihin saattaa vaikuttaa pari huonosti nukuttua yötä. Peittoja ollaan heiluteltu ihan ahkerasti, ja täytyy näköjään jatkaa, mutta onhan se vähän omituista... Olisiko kellään hyvää selitystä/teoriaa? Onko mahdollista, että mahdolliset (aamuiset ;)) sperman jäänteet vaikuttaisi testiin jotenkin?

Tsemppiä Lupulle, toivottavasti ei ole täti kyseessä!
 

Yhteistyössä