Läskin sulattajat viikko 48

Sen verta aijon palstalla pyörähtää että tähän ketjuun merkkaan mun pudotukset.


Longchamp...182 cm...LP 124 kg...NYT 103kg....-2,5kg

Mua alkaa ihan huolettaa kun tuo 100 kilon haamuraja alkaa lähestyä..viimeksi se on menny rikki toiseen suuntaan paljon ennen raskautta ja kohta on kaikki raskauskilot pois vaikka niitäkin tuli 24. Mä en oo sortunut maistamaan edes metvuurstisiivua kun haluan oikeesti kuntoon ja kaiken tän ylimääräisen pois!

Tekeekö kukaan muuten näin;

Kun pääsen mun välitavoitteeseen niin ostan itselleni jonkun ennalta mietityn jutun. Eli siis palkitsen itseni tavaroilla. Viimeksi lupasin ostaa itselleni kellon,nyt tosin en oo viel päättäny mitä hankkis kun tuo 100 menee rikki :p
 
Kyy
Mie oon jo palkinnu itseni uudella kännykällä ja vaatteilla. :D Tatuointikuva odottaa että pääsen sinne lopulliseen tavoitteeseen, sillä haluan sen paikkaan, jossa on vielä liikaa läskiä. :D
 
Turkilmas
Mä olen vastarannankiiski ja punnitsen itseni perjantaisin. Painoa oli tänään tasan 98kg, eli tiputusta listan mukaan 2,3 kg. Todellisuudessa vähemmän kun tosiaan tuo mun paino on nyt listassa virheellinen. Mutta haitanneeko tuo kun tiputusta kuitenkin :D
 
sivusta
Ymmärrättehän, että se sekoittaa todella paljon koko hommaa, jos sovituista punnituspäivistä ei pidetä kiinni. Ei kannata valittaa, jos tiedot ovat väärin, jos alunperinkään ette noudata sitä sovittua aikataulua.
 
Mites sujuu täällä? Täällä ei oikein suju taaskaan....toisaalta nyt on pientä flunssaakin, joten treenaamiset jäänyt väliin.

Turkilmas, mikä se sun oikea paino oli maantaina? Voitko mitenkään vaihtaa sen puunnituspäivän maanantaiksi tai tiistaiksi, että ei tosiaan mene nuo päivitykset sekaisin?

Sitä paitsi, en voi luvata, että olen paikalla perjantaisin tai muina päivinä välttämättä, ja päivittäisin listan (muina siis kuin maanantai ja tiistai)..

Joten pliis, muistakaa ilmoittaa ne painot sovittuina päivinä...kiitos :)
 

Yhteistyössä