Lahti hohoi!!

tapaaminen on 22.5.2006 kello:17-19.jos ette tiedä missä on tapaaminen niin tehdään ensin tapaaminen vapaudenakdun burkerille eli siihen mistä linja-auto 32 lähtee saksalaan ja minut tunistaa peräkkäin olevista kaksosotenvaunuista.olen paikalla kello.16:45.eli tapaaminen on nyytärimuotoinen et jokainen saa tuosa jotain naposteltavaa ei ole väliä mitä.minä tuon kahvit ja mehut!!
 
miekii ilmoittaudun (ainakin näin alustavasti) mukaan... 100% varmuudella en voi sanoa pääseväni... riippuu vähän rahatilanteesta... (herralasta kun junalla joudun joka tapauksessa tulemaan).... 1 lapsi löytyypi meiltä... :heart:
 
Todella mukavaa että meitä on jo näin paljon saatu kasaan.otetaan halukkaita mukaan vielä.eli päivä on lyöty lukkoon se on 22.5.2006 kello:17-19.mulla ilmottautudeiden nimerkit ylhääälä niin tiedetään ketkä saapuu paikalle.


TAVATAAN PIAN JA PIDETÄÄN HAUSKAA YHDESSÄ!!!
 
Minä ja 1 lapsi katsellaan vielä josko päästäisiin mukaan. Varmasti tiedän vasta tuonna päivänä kun näen kuinka väsynyt olen pitkän koulupäivän jälkeen ja kuinka joona jaksaa hoidon jälkeen.
 

Yhteistyössä