Laihdutin 25 kg- nyt naiset tappavat minut katseellaan.:-(((

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Laihdutin 25 kiloa ruokavalion ja urheilun avulla. Nyt kun vartaloni on hoikka ja kiinteä, niin joka toinen nainen katsoo minua todella pahasti. Paras olisi laittaa ulos lähtiessä mahdollisimman väljät ja peittävät vaatteet, näin helteilläkin.

Ja hassu juttu, mitä isompi nainen, sen murhaavampi katse.

Kateus.:-(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja spip80:
Saako olla utelias, millainen ruokavaliosi oli? Ja missä ajassa tuon sait tehtyä?
1200 kcal dieetti, sain kirjalliset ohjeet terveyskeskuksesta. Aikaa meni 1,5 v. Välillä lähti reiummin painoa, välillä pysähtyi, välillä paino nousikin vähän.
 
kummallista
Itsekin laihdutin sellaiset 15kg ja treenasin itseni kuntoon raskauden jälkeen, oon kasvoilta myös kaunis ja käytön lyhyitä hameita,ym, näillä helteillä...en oo kyllä huomannut että kukaan kattois vinoon. miesten päät korkeintaan kääntyy, naiset ei kertaakaan oo kattonu vinosti. Joko mä oon sokee tai sit sulla on vaan turhan vilkas mielikuvitus..
 
hmm
Itse olen "ei hyvässä kuntoinen"-nainen ja jos näen jonkun oikeasti hyvä kroppaisen naisen en todellakaan ajattele häntä "kilpailijana" tms. vaan että tuossa sitä olisi minullekin tavoitetta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No höpö höpö.. taisi lähteneet kilot nesteytyä kuseksi päähän.
:-O Olen aina pitänyt sinua ilkeänä ihmisenä, ja tämä vain vahvisti luuloani.

Eipä ole kusta päässä, on vaan ikävää kun monet kattoo tosi tarkkaan päästä jalkoihin, ja supisee, siis naiset. Johtunee siitä etten ole vielä tottunut siihen että minuun kukaan kiinnittää huomiota.:)
 
No voihan tuossa toisinaan perääkin olla.. itse kun olen aina ollut tällainen... hmmm, vähän plösö, niin kyllä haikein mielin joskus saataan katsella timmejä mimmejä. Kai se on se kateus... tai ainakin epätoivo, että minusta vaan ei koskaan tule tuollaista. Tosin en kyllä murhaavasti mielestäni katso, liekö sen sitten joskus joku tulkinnut niin. Tosin joskus saataan katsoa vähän ynseästi sellaisia, jotka ihan selkeästi tuovat pukeutumisellaan kroppaansa esiin tyyliin katsokaa kun olen täydellinen... Vaikka saahan sitä. Oli miten oli, onnea pudotuksesta, nauti tilanteesta eläkä nyt tuollaisia turhaan murehdi! :)
 

Yhteistyössä