Laihdutin 25 kg- nyt naiset tappavat minut katseellaan.:-(((

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
nn
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja emma:
Älä välitä näiden kateellisten kommenteista, tottakai hoikkaa naista tuijotetaan ihan eri tavalla kuin pyöreää! Ja kauniit kasvot tekevät paljon, ei rumaa laihaa/rumaa läskiä tuijotella yhtään niin paljon kuin erittäin kauniskasvoista kanssasisartaan!
Joo uskon kyllä että hämmennykseni johtuu siitä, että minuun ei ole koskaan aiemmin kiinnitetty mitään huomiota.
Tän uskon. Painavana oon vaan niin huomaamaton kaikille :-/
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Tapahtuuko näin siis ihan laidasta laitaan, siis että täysin tuntemattomatkin supisevat, vai vain sellaiset jotka tietävät/muistavat ulkoisen habituksesi ajalta ennen panonpudotusta?
Viitsisitsä vai etsäviitsisitsä vastata tähän, kiitos?
Mikä on panonpudotus? :-D Hehheh, ymmärsin kysymyksen. Sekä että.
Se, ettei pane niin usein kuin ennen.. Hoksokkaampi olisi bongannut tuolta ylempää myös sen korjausviestini.

Mä voin myöskin reilusti painoa pudottaneena sanoa, että sitten se alkaa olemaan jo päässäsi tämä juttu, jos ventovieraatkin supattelevat. Eivät nimittäin supattele, vaikka olen tässä välillä ollut ihan huomattavankin timmissä kunnossa (eikä muutenkaan todellakaan mitenkään pahannäköinen, päinvastoin) ja muutenkin tosi kovakuntoinen. Nyt olen kai suht normaali suomalainen nainen keskivertokunnossa, eli kaikki olomuodot on koettu. Eikä kyllä ole vieraat supatelleet taikka osoitelleet missään elämänvaiheessa, vaikka jopa omastakin mielestä yhdessä vaiheessa sitä katsottavaa oli ihan ansaitustikin. Ja kovalla työllä saavutettua.

Katsottu kyllä on, ja joskus katsotaan vieläkin. Mutta siihen nykyvahtaamiseen on sitten taas ihan muut syyt.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
jos ap on ollu suurinpiirtein kuvien kokoinen,niin kyllä ois pitäny lähteä vähän enemmän kun vaan 25 kg :whistle: että taitaa helle tehdä tepposet nyt kyllä jollekin ;)
Jep. Noitten kuvien välillä on ainakin 40 kiloa, ellei enemmäkin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
jos ap on ollu suurinpiirtein kuvien kokoinen,niin kyllä ois pitäny lähteä vähän enemmän kun vaan 25 kg :whistle: että taitaa helle tehdä tepposet nyt kyllä jollekin ;)
no en minä tiedä noiden kuvien naisten painoja.:) Mutta suunnilleen tuolta näytin ennen ja jälkeen.
 
PIKKURUINEN
Mä olen ollut aina pieni luonnostaan! Ja ei kukaan ole ikinä mua kytännyt murhaavasti!
Ikävä kyllä enemmänkin säälien :/
viikko sitten raskuden jälkitarkastuksessa painoin 40.3kg ja olen 165cm.

En haluaisi olla ilkeä MUTTA MUTTA tossa välissä on enemmän kun 25kg...
Ehkä jopa 50-60kg... Joko sun ruumiin kuva oli ennen häiriintynyt tai on nyt :) todennäköisemmin ennen. saanko kysyä kuinka pitkä olet ja paljonko painat.
vaikka ei niillä sinäänsä ole merkitystä. ihmiset voi olla samoissa mitoissa saman pituisina vaikka paino olisi aivan eri!
Mutta joka tapauksessa on hieno saavutus kun onnistuit tiputtamaan painoasi noin paljon.
Se vaati todellista ruokaremonttia... se minullakin on edessä olen aina syönyt paljon herkkuja sillä verukkeella, kun en lihoa... Ja siitä johtuen saan syödä buranaa päivittäin kun päätä särkee :/ (niin ja kyllä syön myös oikeaa ruokaa olen vain pieni)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
jos ap on ollu suurinpiirtein kuvien kokoinen,niin kyllä ois pitäny lähteä vähän enemmän kun vaan 25 kg :whistle: että taitaa helle tehdä tepposet nyt kyllä jollekin ;)
no en minä tiedä noiden kuvien naisten painoja.:) Mutta suunnilleen tuolta näytin ennen ja jälkeen.
no kyllähän noista näkee selvästi,että jos eka kuvasta ois laihtunu toka kuvan kokoon,niin olis pitäny enemmän kun 25 kg pudota painoa..miks et laita reilusti omia kuvia esille?
 
ohoh
höpö höpö.
Olen tiputtanut painoa aikoinaan 38kg ja olen noissa mitoissa missä tuo olemman kuvan nainen, mutta alku koko oli ylempää kokoa pienempi ;)
Eli äläpäs höpötä omias.
 
vieras
Erikoista. En oo ikinä huomannut, että mua murhaavasti katteltaisiin. ;) Normaalipainoista, hoikkaa ihmistä siis. Esimerkin kuvat oli tosiaan noin 50-kiloisen ja 95-kiloisen kuvat, joten 25kg ei kyllä riitä... Onko ap:lla nyt vielä vähän vääristynyt kuva vartalostaan? Ja mahdollisesti jotain itsetunto-ongelmaa?
 
vieras
Noi "niinhän sä luulet, että suo katsotaan kateellisena" -lausahdukset on hauskoja :D Muijat ON kateellisia ja murhaavat katseet, joita kauniit saavat, ovat arkipäivää! Muistan itsekin nuo ajalta, kun itse olin hoikka ja kaunis. Nykyään olen läski ja naiset kohtelevat minua huomattavasti mukavammin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noi "niinhän sä luulet, että suo katsotaan kateellisena" -lausahdukset on hauskoja :D Muijat ON kateellisia ja murhaavat katseet, joita kauniit saavat, ovat arkipäivää! Muistan itsekin nuo ajalta, kun itse olin hoikka ja kaunis. Nykyään olen läski ja naiset kohtelevat minua huomattavasti mukavammin.
No mä ainakin olen edelleen kaunis ja hoikka eikä oo mitään tuollaisia ongelmia... Naiset on tosiaan kateellisia - olet ihan oikeassa, mutta vieraille ihmisille kadulla, niin että tuntee saavansa "murhaavia katseita"? PIKKASEN on vainoharhaista kyllä... Ja kyllä naiset varmasti kattoo toista kaunista naista, itse esim. saatan ihan ottaa vinkkiä hiuksiin tai vaatteisiin vierailta ihmisiltä. Mutta on tosiaan hiton vainoharhaista kuvitella, että vastaantulijat yrittää murhata sut katsellaan kun olet laihtunut. Oikeasti, olisin jo kuollut kun hoikka olen ollut aina.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noi "niinhän sä luulet, että suo katsotaan kateellisena" -lausahdukset on hauskoja :D Muijat ON kateellisia ja murhaavat katseet, joita kauniit saavat, ovat arkipäivää! Muistan itsekin nuo ajalta, kun itse olin hoikka ja kaunis. Nykyään olen läski ja naiset kohtelevat minua huomattavasti mukavammin.
No mä ainakin olen edelleen kaunis ja hoikka eikä oo mitään tuollaisia ongelmia... Naiset on tosiaan kateellisia - olet ihan oikeassa, mutta vieraille ihmisille kadulla, niin että tuntee saavansa "murhaavia katseita"? PIKKASEN on vainoharhaista kyllä... Ja kyllä naiset varmasti kattoo toista kaunista naista, itse esim. saatan ihan ottaa vinkkiä hiuksiin tai vaatteisiin vierailta ihmisiltä. Mutta on tosiaan hiton vainoharhaista kuvitella, että vastaantulijat yrittää murhata sut katsellaan kun olet laihtunut. Oikeasti, olisin jo kuollut kun hoikka olen ollut aina.
No sua ei sitten nähtävästi ole koskaan katsottu sillä tietyllä katseella (silmät siristyy, tuojotus on kuin katsojilla tennispeliä seuratessan ;) ) . Ehkä sitten et ole tarpeeksi nätti. Ei se tosiaan ole pelkästään painosta kiinni, vaan myös kasvojen kauneudesta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sua ei sitten nähtävästi ole koskaan katsottu sillä tietyllä katseella (silmät siristyy, tuojotus on kuin katsojilla tennispeliä seuratessan ;) ) . Ehkä sitten et ole tarpeeksi nätti. Ei se tosiaan ole pelkästään painosta kiinni, vaan myös kasvojen kauneudesta.
No, olen ihan tarpeeksi nätti ja olen kyllä huomannut, että katotaan. Tänään rannalla viimeksi... Mutta en ota katseita tuolla tavalla, en oo koskaan edes ajatellut että pahalla katsottaisiin. Päinvastoin, katsonhan itsekin; kaunis nainen on kiva katsoa ja monilta saa vinkkiä omaankin ulkonäköön. Älkää ajatelko noin pahaa ihmisistä - paljon helpompi elää ja hengittää kun ei kuvittele turhia ihmisten katseista. :)
 

Yhteistyössä