Laihduttajia jyväskylästä?

no laihis menee siinä sivussa.. mä ostin viime viikolla farkkuhameen ja mahtu koko 30 vaikka muutama kuukausi sitten ei mahtunut koko 32 edes farkuista.. jee :D heti kun jotain tollast näkee ni on kivaa.. oon pienentäny ruokakokoja ja iltasyömiset jättäny, salaattia paljon ym.. aina se urheilu jää vähemmälle mut muuten aika paljon liikkeellä.. mäkin kävin kaupungissa tänää, ostaa äidille synttärilahjan ja siskon tytölle tuli samalla ostettua tarrakone ja (mun) äitin koiralle tuliaisia ku se syö mut kun meen tällä viikolla sinne :LOL: toivottavasti pupu ei rupee taas pissaa sohville ku oon pois.. viimeks teki niin ja silti vaik olin tullu kotiin ja menin käymää kaupassa ni se luuli et lähin taas ja kun kotiin tulin ni oli sohva märkä :kieh: pitäis tänään kyllä jumpata jotain.. huoh.. kyllä voi olla vaikeeta painon pudotus.. ahaa teil on noin vauvan kasn.. meille sais kyllä tulla mut meillä se tulee ilmeisesti vaikeimman kautta :'( ja siihen henkistä tukea tarvii aika paljon, välillä tosi rankkaa.. mun ukko kans on nii jästi ettei osta uusia farkkuja, sanoo vaan ettei tarvii et entiset on ihan hyvät..
 
on varmasti tosi rankkaa, jos vauvaa ei ala kuulua. Tuki on varmasti tarpeen, onko sulla lähipiirissä ystäviä joille puhua? Mun kaverilla on kans miehensä kanssa ollut surua, kun ei ole vauvaa kuulunut, hänen kanssaan ollaan juteltu paljon. Vaikka me ei vielä olla ees yritetty, niin mua silti vähän jännittää, että miten onnistuu vauvan saanti, kun mulla on menkat ollu pillereiden lopettamisen jälkeen ihan sekasin, tosi pitkää kiertoa, 45-49 päivää. Sain nyt Terolutit, ihan sillä että yrittäs saada kiertoa jotenkin paikalleen, kun täl hetkel näyttäs siltä, että jos tolla pitkällä kierrolla menee, osuu menkat just häille ja häämatkalle. Mut sit lääkäri sano, että lapsen saannin kannalta varmaan tarttee noita Teroluteja jatkossakin syödä. En vaan yhtään tiedä mitä nuo terot käytännössä elimistössä tekee, täytyykin vähän googlettaa. Mutta täytyy nyt oottaa, että pääsee enskuussa yrittään sitä lasta, ja sitten rauhassa katsella tilannetta. Mutta sulle toivon kovasti voimia ja jaksamista vauva asioissa, kuunnella ja jutella voin mielelläni jos haluat! :hug:

Tuo kuulostaa ihanalle tuo kun mahtuu pienempään kokoon kuin ennen! Mulla on kyllä kaappi täynnä oottamassa vanhoja pieniä farkkuja! :D Mulla tuosta liikunnasta on ollut paljon apua, vaikka paino ei juurikaan ole tippunut, niin kiinteytymistä on tapahtunut. Mutta kyllähän ruokavalionkin tarttee olla kunnossa, ja arkisinkin se onkin, mutta juhlissa tulee sit kyllä vähän enemmän syötyä. Mut kyllä mulla nyt taas on viimeviikosta alkaen ollut jotenkin enemmän voimia jaksaa laihduttaa, täytyy vaan nyt jaksaa, ja jos sitten tulis tuloksia.
 
no ei oikeestaan oo ketään sellast kuka näist asioist tajuais jotain.. äidilleni puhun kyllä mutta ei se tajua lapsettomuus asioista silleen kunnolla.. ja jotkut ihmiset on sellasia ettei oikein tiedä viitsiikö kertoa koko vauvan yrittämisestä ettei sit kohta kaikki tiedä.. mä söin myös teroja et luteaalivaihe (oviksesta menkkoihi) ois hyvän pituinen kun mulla näytti jäävän liian lyhyeksi.. sit söin clomeja mut nyt kesän ajan on tauolla.. elokuussa pistoshoidot.. just tänään puhuin ukolle et täytyy keksiä joku koulupaikka tai jotain jos töitä ei löydy mut se sano tietenkin et vauva asia pääasia ihan ensin ennen ku muuta aletaa miettii.. meille kummalleki niin tärkeä asia tää ettei halua sitä kuitenkaa unohtaa.. huomenna taas kaupungille hierojalle ym.. kirjottelen muute tonne apuja tarvitsevat vauvakuumeilijat jos haluat käydä lueskelemassa mitä päässä pyörii :)
 
Ei mekään olla vauvan yrittämisestä juurikaan kavereille puhuttu, mä olen joillekin läheisille ystäville sanonut meidän vauvatoiveista, ja parin antanut ymmärtää, että saattas olla vauvan aika. Se mun kaveri jolla kans vauvaa ei vielä ole kuulunut, sano että ei kaikki aina oikein ymmärrä, ja äidillensä myös puhunut joka ei kanssa ollut oikein tajunnut lapsettomuus asioita. Eikä niitä varmaankaan voi sellanen ihminen joka ei itse ole asiaa kokenut, täysin ymmärtää. Mut se on vähän harmi jos ei voi keskustella kenenkään ystävän kanssa, ei netti kuitenkaan varmaankaan ole sama asia kuin puhua toiselle ihmiselle. Vaikka saahan netissäkin purettua oloaan, hyvä väylä sekin. Täytyy käydä kurkkaan tuota mainitsemaasi ketjua missä oot kirjotellut, kiitos vinkistä :)

Olipahan muuten keli ulkona, kun pääsin kotiin kaupungilta tuossa tunti sitten, oli olo kun uimassa olis käynyt, ihan karsee ilma. Mut tulipahan ees vähän lenkkiä! Askelmittariinkin tuli lähes se kymmenentuhatta pelkästään siitä että käveli keskustaan ja takas,ja mitä nyt sit siinä kaupungilla ees taas käveli kun kiersi hoitamassa asioita. Ei muuten saatu niitä farkkuja miehelle, ei kuulemma ollut nyt fiilistä mennä ostelemaan, oli ollut niin ressaava päivä töissä. no jospa se pärjää vähän aikaa shortseilla, kesähän täs pitäs olla, vaikka ei sää näytä suosivan :/
 
no eihän se netti niin hyvä ole kuin ystävä joka jaksaa kuunnella ja pitää omana tietonaan.. kävin shoppailee tänään.. olipas ihana huomata et mahduin yhtiin aivan ihaniin farkkuihin ja saman kokosiin ku se hame :D ja sit kysyin "meikki tietäjältä" kestävää ja mulle sopivan väristä huulipunaa ja oih kuinka se osuin ainakin värissä niin oikeaan, aivan älyn ihanan värinen.. yleensä en h.punaa käytä mut nyt aattelin et se ois kiva keino saada väriä kasvoihin.. huuletki suht vaaleat mulla.. just teen ukolle ruokaa, saa nähdä huomaako se ees mitää ku tulee kotii :LOL:
 
Tuo on kyllä sitten mahtava tunne kun laihtuu ja sit löytää kaikkea ihanaa vaatetta, ja kun ne vaatteet sit näyttääkin hyvältä päällä :) ! Mulla kun ei ole tuota riemukokemusta että mahtuu pienempiin vaatteisiin ollut aikoihin. Mä oon reilun kahden vuoden aikana lihonu niin älyttömästi että :/ Mutta toisaalta taas tuntuu että on tietyllä tapaa kuitenkin hyvässsä kunnossa, kun liikkuu paljon enemmän mitä hoikempana. Mulla kohta vuoden verran ollut tämä lenkkeily ja ynnämuu liikunta erityisen aktiiviista, joten kait se mielialaa piristää ja kuntoa kuitenkin kohentaa. Kävin tuossa kahden -kolmen aikaan lenkillä, ja vettä tuli niin kaatamalla, että olin aivan läpimärkä :eek: mut ei se haitannu, tuntu vaan aika piristävältä ja kun sade oli vielä lämmin. Muuten oli vähän silleen heikko olo, ettei jaksanu ihan niin hyvin mennä kuin yleensä.

kiva jos löytyi mieleinen huulipuna! :) tuo kyllä kummasti väriä kasvoihin! Munkaan ei tuu käytettyä muuta meikkiä kuin meikkipuuteria/voidetta, ja ripsaria. Pitäs kyllä itekkin kokeilla jotain huulipunaa, piristäs vähän ilmettä :)

Mitäs ruokaa ukolles laitat? Mä kans oottelen miestä töistä, ja keitän punajuuria, joten sulla taitaa olla vähän paremmat pöperöt sun miehelle tarjolla?!? :D Ei vaan on mulla sille jääkaapissa ihan kunnon ruokaa, sunnuntaina tein ison kattilallisen jauheliha-kasvis keittoa:)
 
mitä sä teet niistä punajuurista? tein perunoita ja jauhelihakastiketta.. en mäkään yleensä käytä muuta meikkiä.. ennen vaan puuteria ja ripsaria mut vähän aikaa sit ostin meikkivoiteen jota käytin ripsarin kans.. nyt ostin sen huulipunan ja eyelinerin.. musta tuntuu et ois sama onko ripsaria vai ei kun näyttää silti meikittömältä :headwall: sillä saa yläripsien tyveen väriä.. kunhan osaa laittaa.. aika hyvin se onnistu ku kokeilin.. :) mä lähen torstaina reissuu.. ensin siskon luo yöks ja sit äidin luo.. varmaan siskontyttö lähtee mukaan kun kuule et oon menossa mummolle :D siinä sitä sitten ollaan lapsenvahtina 3vuotiaalle.. mut tykkään kyl.. leivotaan varmaan pullaa ja leikitään ulkona..
 
mä syön niitä punajuuria ihan pelkiltään, ovat hyviä! :) Tai nämä ovat hyviä, kun ollaan nuo punajuuret saatu miehen isältä, se itse niitä ynnä muita vihanneksia pihallaan kasvattaa ja viljelee. Kaupasta saatavat punajuuret eivät yleensä ole niin muakkaita kuin itse viljellyt.

Mä oon aiemmin meikkaillut tosi paljon, mut sit jäi vähemmälle, kun miehen tapasin: tuo mun miekkonen tykkää enemmän naturel-lookista kuin kauheesta pakkelikerroksesta. Pitkään oli sillain että meikkasin vaan ihon, ja arvaa vaan tuntuko alussa olo alastomalta, kun oli ennen käyttänyt paljon ripsaria ja kajalia/lineriä, ja luomiväriä. Mut nyt kohta vuosi kulunut siitä kun alotin uudestaan meikkaamaan, mut nyt vaan tosiaa pelkkää ripsaria ja meikkipuuteria. Noihin hajuvesiin oon kyllä ihan täysin ihastunut, niitä tulee kyllä sillon tällön osteltua, vaikka hintaahan niillä tahtoo olla aikalailla...tosin en niitä ihan kalleimpia oo ostellukaan...vielä!:kieh:

Mukavalta kuulostaa tuleva reissu sulla!Pienet lapset on vaan niin ihania! :D kiva niitä on hoidella!
 
hajuvedet on kans kyl ihania, sinne sokoksen osastolle ei oikein uskalla vaan mennä kun ne on niin kalliita :/ mä en oo koskaan oikein meikannu kunnolla ja inhoonkin kamalaa pakkelimäärää, mut haluisin jotain pientä oppii tekee.. nukahin äsken sänkyyn ja pupuakin väsyttää kun sohvan divaaniosan itselleen vienyt.. makaa niiiin pitkänä :D joo kyl se reissu on varmaan mukava.. mua vaan jotenkin ahdistaa olla kauan ukost erossa :ashamed: tulee niin ikävä.. mut hyvää se varmaan tekee..
 
Mä en kans osaa olla miehestä kauaa erossa, ja mies kokee samoin, ettei tykkää jos olen esim. yötä mun vanhemmilla.

Onks teillä pupu? Siis kani? Mulla oli lapsena kaks kääpiökania, ja ne teki sit poikasia :D Aika sulosia otuksia kyllä ovat, varsinkin jos oppivat oleen vapaana ja sisäsiistiksi. Meillä on tuommonen kissanroikale, ja ihana roikale onkin, se on meidän vaavi nyt. Nukkuu yöt meidän välissä. Ei kans tykkää olla erossa meistä, nyt kun oltiin juhannus mun vanhemmilla ja oltiin siis pari yötä pois, niin kissi teki sit kun kotia tultiin protesti-pissat astianpesukoneen tulva-altaaseen :whistle: ei nyt ole astianpesukonetta, niin siihen olikin sitten katin hyvä pissiä! Sen jälkeen se veti ittensä keittiön maton alle naukumaan...

On siellä sokkarin hajuvesi osastolla halvempiakin tuoksuja joista löytyy kans ihan hyviä. Mulla on esim. yks Naomi Campelin(vai miten se nyt kirjotettiin) tuoksu joka on mun mielestä ihana ja ei kauhean kallis, vajaa 25 euroa oli viimeks. Nyt mulla on yks lemppari Lacostelta, taitaa olla uusin, se on tosin sit vähän kalliimpi, mut oon sen kuitenkin sit ostanut, kun halus vähän hemmotella itseä.

Jes, tänään tuli askelmittariin melkein 13tuhatta askelta! kävin toisella lenkillä vielä nyt illalla. Ihana olo nytten kun kävi vielä päälle saunassa :)
 
Jee 5päivää ja -800g :D mä aattein tänää siivota kun huomenna lähen.. eipähän ukon tarvii sit viikonloppua siihen tuhlata, saa olla vaan rauhassa.. kamala kun aattelee sitä et huomen lähen ni tulee ahdistus.. ois pitäny alusta asti olla aina välillä pois ukon luota pidempään ni ei varmaan näin ahdistais.. noh.. pitäis niitten farkkujen lahkeetkin lyhentää.. voi kun meilläkin olis sauna.. teillä vissii ihan oma? meillä olis talon yhteinen mut ei hirveesti innosta ne ja vuorojakin tosi huonosti..
 
Sullahan on mukavasti tippunut paino!Hienoa! Mulla vaan junnaa paikallaan... Mä oottelen täs mun siskoa ja toista kaasoa, ne tulee kohta tänne hääaskarteleen... pikkasesti ois hommaa! Mä voisin sulle kirjotella tossa vähän myöhemmin lisää! :) Siivousintoa sulle, siinä muuten kuluukin sit energiaa, kun huhkii imurin/mopin kanssa! Musta siivous on hyvää hyötyliikuntaa, ja tosi kivaa, kun tulee siistiä! :) Kävin muuten kurkkaan sitä keskustelua, jonka vinkkasit. Toivon kyllä sulle kovasti voimia!! :hug: Mutta jutellaan myöhemmin lisää! Palaan myöhemmin! :)
 
Voih, olipas rankka päivä! Mä oon niin poikki että! Kovaa puuhaa tuo askartelu, varsinkin kun tuollaista pientä näpräilyä tekee. Lenkkeilykin oli tänään jotenkin raskasta, ei niin vauhdikasta kuin yleensä. Lisäks maha vielä vaivas, niin oli vähän tukala olla. Mutta ehkä lepopäiväkin ois välillä tarpeen. Vaikkei nyt malttais olla lenkkeilemättä, niin kova into päällä koittaa puottaa nyt tota painoa. .

Sullahan on huomenna se reissuun lähtö? Toivon sulle oikein mukavaa reissua siskos ja äitis luona! :) Piristäväähän se on välillä käydä reissussa ja siskoa ja äitiä moikkaamassa, mutta ymmärrän kyllä täysin jos on omaa ukkoa ikävä!!

Voih, nyt kyllä väsyttää niin paljon, että pakko käydä nukkuun...silmät jo ihan puoli ummessa!
 
juu kohta oon lähdös.. siskontyttö innostu eilen tajuttomasti ku soitin et huomenna tuun sit mennään mummolle.. rupes äitilleen lällättää et mää meen tätin kaa, sää jäät tänne, läl-läl-läl-lää-lää :LOL: mut otan koneen mukaan niin pääsen aina välil nettiin niin kirjoittelen kuulumisia.. ja lepo päiväthän on tärkeitä.. ei saa liikaa itseään rääkätä ;)
 
Kävin tänään kampaajalla, koetettiin kampausta ja meikkiä häitä varten, kivaa oli! :) Sit kävin anoppia moikkaan, ja sen jälkeen miehen kaa kaupungilla hoitaa asioita. Sä oot varmaan jo päässyt perille siskos luo? Nyt pitäs mun keittiötä siivoilla, kun meillä meni astianpesukone vaihtoon, niin nyt kertyy tiskiä niin älyttömästi! Ei oo oikein enää tottunut siihen että tiskiä lojuu pöydällä, kun tottu siihen tiskariin...nooh, häiden jälkeen kun palataan suomeen niin tarkotus ois ostaa uus tiskari.
Juuh pitäs kyllä pitää lepopäivää...on vaan niin malttamaton olo, jotenkin tuntuu et pakko päästä liikkeelle, musta on ehkä tullut vähän riippuvainen tuosta liikkumisesta. Mutta lepopäiväkin tarttee pitää, se on totta! Harmittaa vaan, kun paino vaan junnaa paikoillaa, tänään oli tullut jopa 400g lisää! Mut toisaalta se heittelee mulla päivistä riipuen noin kilon verran,joten ei tuosta kyllä sillain kannata hermojaan polttaa. Mutta liikkuminen on niin kivaa, ja eihän siitä muuta voi olla kuin hyötyä, ja oon mä aatellut silleen, että kyllä se kiinteyttää vaikkei paino välttämättä niin putoiskaan, kun läski muuttuu lihaksiksi.
 
Jännä, tais olla se +400g vaan sitä että menkat oli alkamassa...eilen kyllä juili mahaa niin että arvelinkin että ne alkaa. Terolutit loppu 3päivää sitten, en arvannukkaan että vuoto tulee näin nopeesti.Nyt sit jännäileen tuleeko seuraavat menkat millä kierrolla, vai tartteeko noita teroja sit jatkossakin. Vaaka näytti tänä aamuna samaa kuin eilenkin, mut se nyt ei sillain tosiaan hermostuta, kun nuo menkat alko. Mut sit mitta nauha näytti, että muutama sentti ois lähteny vyötäröltä siitä kun viimeks mittasin! :D Jes! Mutta toisaalta mulla taas vaihtelee ton turvotuksen suhteen vyötärönympärys aika paljon...mut sit mietin että pitäsköhän alkaa laittaa noita mittalukemia ylös, näkis vähän tuleeko kehitystä. Kun kyllä se liikunta ja jumppa auttaa kiinteytymään, näin ainakin haluan uskoa. Mä en tosin ihan jumppailu ole vähän aikaan, vain lenkkeilly, pitäs varmaan alkaa ihan vatsoja yms tekeen. Mun kyllä tarttis tehä vatsoja, kun mulla on välilevy ongelmaa selässä, niin auttaa sit tukeen selkää jos vatsalihakset ois hyvässä kunnossa.

Mites sulla menee siellä reissussa? Ois kyllä kiva joskus vaikka nähäkin kahvikupposen ääressä! :)
 
Huih...mun kaaso soitti tuossa aiemmin illalla, ja käski että huomenna puolkymmenen pitää olla valmiina! :eek: Taitaa siis olla meikäläisen polttarit huomenna!! :D Jee, vähän mä ootan niitä! Mut kyllä jännittääkin! :)
 
millaset polttarit sulla oli? varmasti hauskaa oli :) eilen kotiuduin.. oli niin kova ikävä ukkoa :ashamed: eilen käytiin myös äidin ym kanssa shoppailee tuurissa.. oli kivaa ja rahaa meni :D mulla oli lääkärin soittoaika eilen aamulla kun kävin vähän aikaa sit verikokeis ja meinas itku tulla kaikkien ihmisten edessä kaupassa, hammasta piti purra.. sain sit tietää et kilpirauhasarvot noussu, lokakuus oli 1,24 ja nyt 2 :eek: ja jos vauvaa haluaa arvojen kuulemma pitäis olla 1 tai alle.. meillä on koko vuosi saatana menny ihan hukkaan ravallaan kun edellinen lääkäri ei saninu mitää et ne on liian korkeel vaik kysyin ja tiesi et vauvaa yritetää.. saatanan puoskarit :kieh: nyt sit syön enemmä lääkkeit.. joka toinen päivä 1 ja joka toinen päivä 2.. kannattaa sunkin tarkastuttaa sit ne kun teillä yritys alkaa... vieläki meinaa tippa tulla linssii kun mietin :'(

oli kyl reissus niin paljon tekemist etten kerenny tulla netis käymää.. ja siel kyl netti ois ollu niiiiin hidas.. pitäis mennä käymää apteekis ja ruokakaupas ja sit haluisin taas vaihtaa järjestyst olkkaris :ashamed: ostin uudet verhot tänne ja sit sellase ihanan enkelisuihkulähteen.. ulos varmaan oikeesti kuuluis mut :ashamed: ois kyö tosiaan hauska nähdä..
 
no eiköhän laihdutusporukkaan mahdu :) mulle tuli aivan kamala halu vaihtaa järjestystä mut en keksi miten :headwall: olkkarin järjestys.. äääh.. pakko jotenkin.. haluisin ostaa yhden kukkapöydän tuohon ikkunan alle ni siihen pitäs tehdä tilaa mut minne sohvat.. voih.. ja tähän aikaan illasta ukko varmaan ilahtuu kovasti :LOL:
 
Mulla on ollut vastaavasti kamala komerosiivous menossa, en vaan tiiä mihin noi kaikki vauvatavarat tunkis myyntiin kun osan jo muutenkin olen kantanut neuvolaan. Siitä huolimatta tuota tavaraa on ja paljon :headwall:

Mulla oli tavoitteena kaivaa kuntopyörä esiin ja aloittaa sillä polkeminen taas jokapäiväiseksi, ollu niin hyvät kelit että on sekin nyt jäänyt.
Kävelyllä olenkin sit sitäkin enempi nyt ollut. Toivottavasti ensi viikkoon on siitä huolimatta paino laskenut.
 
Moikka suikku, ja tervetuloa vaan mukaan aurinkoinen81! :) Mä tässä kiireellä yritän kirjoittaa, kun tulin kurkkaan palstaa, ja huomasinkin että ootte kirjotelleet! Laitan just miehelle ruokaa, yritän kiiruhtaa että kerkeis vielä lenkille....

suikku: ikävä kuulla että sulla kilppari arvot on sekasin :( Mä en tiennytkään että niillä on lapsenteossa vaikutusta?Kun mä en tiiä mitä ne arvot ees oikein pitäs olla, mulla tais nyt viimeks kun labrat otettiin olla jotain 2,5 pintaan muistaakseni, sillon kun todettiin vajis arvot oli jotain lähemmäs kuutta. Nuo lääkärit vaan on monet ihan paskoja, kilpirauhassairaiden foorumilla olen vaan saanut paljon kuulla että miten huonosti kilpparisairauksia suomessa hoidetaan.

aurinkoinen81, mukava saada sutkin tänne porukkaan! :) Pitäs joskus porukalla tavata!?
 

Yhteistyössä