Laihduttajia jyväskylästä?

hensku lekuri sano mulle et n.1 pitäis olla et ois mahdollista raskautua.. joo lekurit on kyl niin hällä väliä jotkut et hermostuttaa.. sulla aika korkeat viel noi arvot.. mä en muista yhtään mitä mulla oli sillon ku se todettiin..

vaihdoin järjestyksen :D laitoin kaksi sohvaa vierekkäin et tuli yks piiitkä sohva.. hauskan näkönen.. huomenna odottaakin sit siivous urakka.. koko kämppä kuntoon.. olkkariin uudet verhot ja sohvatyynyt ja värkätä kukkapöytä mihin laitan sen suihkulähteen.. nyt ei väsyttäis yhtään..
 

Jännä kun ei mulle lääkäri viimeks mitään maininnu noista mun arvoista et ne ois liian korkeat. Nyt alko ihan ahistaa et jos ne pitäs olla matalammat lapsensaantia ajatellen. Toukokuussa viimeks kävin lekurilla, ja se vaan totes et ihan ok. Täytyy kysyä viel jossain vaiheessa tk-lääkäriltä, yksityiselle en nyt viel raaskis mennä.

Toi on ihanaa toi kun saa vaihtaa järjestystä! Mäkin ehkä vähän haluisin vaihtaa täällä järjestystä, mut mies ei oo niin innostunut. Remonttia ollaan vähän suunniteltu, mut saa nähä, katotaan sit syksyllä. Mutta siis musta on ihanaa laitella huushollia, ja siivoaminenkin on musta kivaa...tuosta mun piirteestä on moni sanonutkin että oonko mä ihan kahjo kun tykkään siivota :D Voi kun mäkin saisin vaihtaa verhot! Oon suunnitellut vaihtavani verhot ja matot, mutta täytyy tosiaan syksyy ootella, jos siinä rempan yhteydessä sit. Tai sit jättää rempan tekemättä ja vaihtaa pelkät matot ja verhot, niin tulee halvemmaks :D
 
se riippuu lääkärist et mikä on ok.. kyl mullakin ne arvot viel on ok jos lasta ei haluis.. arvaa vaan ottiko päähän kun sain vast nyt tietää sen.. ja mulla on kroppa taas sekasi.. menkat vissii alkaa.. en jaksa mihkää kiinnittymisee uskoo.. ihan menkkakipuiki jo :( vast n.viikko oviksest (luultavast).. huoh.. on tääkin.. siivous odottaa.. mäkin tykkään siivota, varsinki jos yksin kotona.. musiikkia soimaa ja heilumaa.. tulee ihanan siistiä ja sit sen jälkeen voi rentoutua ja ihailla :D
 
Suikku: Se on kurjaa kun kroppa herjaa, ja on sekaisin. itestäni tiedän sen, että tuskin enää ikinä tulen käyttämään mitään hormonaalista ehkäisyä, niin kamalaa tää e-pillreiden lopettaminen on ollut. ikävää jos sulla menkat on tuloillaan...mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka oisivatkin kiinnittymiskipuja? Vaikka ymmärrän kyllä jos on sellanen olo että ei jaksa toivoa. Mutta ainahan on kuitenkin mahdollisuus!? :hug:

Mulla kans pitäs siivoilla täällä, kauhee sotku kun noita häaskarteluja tehdään, niin ei viitti aina välissä siivota kun taas tarttee kohta jatkaa näpräämistä. Kaveri tulee tuossa puoliltapäivin käymään kahvilla, silläkin on kuahea vauvakuume, mukava päästä jutskaan sen kanssa! ai niin niistä polttareista kyselit, hyvin meni, mukava päivä oli! Mentiin ekaks puistoon shamppanja aamiaiselle, (ihanaa, siihen vois tottuakin :) )sen jälkeen siinä opeteltiin Taijia(en tiedä miten kirjotetaan, sitä kiinalaista aamuvoimistelua) ja Para Paraa, jotain japanilaista teknotanssia. Oli muuten hauskaa!! nauratti ainakin tuon para paran aikana, kun se oli niin vaikeeta, mutta huisin hauskaa! :D Taijii sujukin sit helpommin. Tän jälkeen mut vietiin jalkahoitoon, joka oli ihanaa, ja mun kaaso kiharti mun hiukset sit siinä samalla, oli oikien hemmottelua, meinas nukahtaa siihen tuoliin, kyllä rentoutti. Sit mentiin syömään Amarilloon, ja siitä mun serkkujen mökille saunomaan ja uimaan, ja tehtiin myös morsiustaikoja. Että kiva päivä oli,ja ihana oli olla ystävien seurassa!

Tuo on muutes siinä siivoamises parasta, saa sit jälkeen päin vaan ihailla siistiä kotia! :)
 
tosissaa meinaa sattuu mahaan.. menis ohi et saan siivottuu.. aattelin tehä oikein suursiivouksen kunhan täst pääsen liikkeelle.. kuulostaa kivalle sun päivä.. tänään varmaan iskee masennushetki, jos ne menkat kunnol alkaa.. sulla kiva päivä ku pääset juttelee vauvakuumeest :)
 
mikä hitto mulla on täs koneessa, firefoxilla ei toimi kentät ollenkaan, ja hirveen hidas on. Ei pääse kirjottaan. Mut nyt koklasin niin internet-explorerilla toimii...
Hyvä jos sulla olo helpottu! =)

Oonkohan mä tulossa vanhaks....kuuntelen tässä mattia ja teppoa :D mut kun musta tää niitten musa kuulostaa hyvältä... :D
 
matti ja teppo on kyllä hyvä! Suvivalssi niitten laulamana on niin ihana! En tiennytkään et ne ois jyväshoviin tulossa...ois voinu mennä vaikka yhessä kuuntelemaan, mut me ollaan just sillon siellä häämatkalla...
mut sunhan on hyvä siinä siivoilla kun matti ja teppo hoilaa taustalla :D mites siivousurakka edistyy?

mun pitäs lähteä kohta talsimaan keskustaan, käydään nyt viimein katteleen miehelle ne uudet farkut. sit pitäs vielä askrtelukaupassa käydä. mut mukava päästä vähän kävelemään, saa lenkkiä samalla.
se mun kaveri tuossa kävi, ja oli niin ihana kuumeilla yhessä! :) sai jutskailla kaikkea :)
 
Mäkin otan kantaa näihin keskusteluihin =)
Mä söin aikoinaan esikoisen jälkeen ehkäisypillereitä noin vuoden, no sit saatiinkin aika lapsettomuus klinikalle kun selvis ettei noita saisi syödä 6kk pidempää. :'( Lääkäri oli tokikin mulle vaan sanonut et syö vaan, muita ei voi käyttää imetyksen aikana! mut ei se viittiny mainita et se vaikuttaa sit muutenkin.. Minä raukka popsin niitä sillon ihan normaalisti yli puoli vuotta. Nyttemmin en sit uskalla käyttää enää mitään pillereitä :)

Nyt pienemmän syntymän jälkeen söin noita sen 3kk ja sit jätin pois. Vieläkin heittää kierto päin P:tä, varmaan osin kyl mun painokin vaikuttaa :ashamed: jospa se vaikka tippuiskin tässä.

Mites muuten onko teillä millaisia tavoitteita tuohon painon putoamiseen? Mulla on ajatus et jos vuodessa sais jonkun 10kiloo pois. olis vähän niinkuin 1kilo/kk.. En usko et ihan noin paljon lähtee.. nyt tippunu sellasta puolikiloa viikko vauhtia. Mut nyt mulla varmasti vielä tuo imetyskin vaikuttaa. Jätkä täyttää vuoden nyt 13päivä ja on vielä imetyksellä :LOL:

Nyt pitää mennä siivoileen mies tulee työreissulta tänään pois. Ei vaan yhtään nappaa siivota kun koira tiputtaa karvaa niin pirusti :(
 
hensku niin joo te otte sillon siel :) viel pitäis sohvat imuroida, lattiat pestä ja sit laittaa matot, verhot silittää ja vaihtaa öö kai sitä viel muutakin on.. mä yritän nyt vaan laihduttaa.. en oikein osaa sanoo.. siihen vaikuttaa sekin kuinka pian jos ollenkaan tuun raskaaks.. älä välitä aurinkoinen meillä pupu pöllyää niin kauheest et sohav divaani osa (minkä vallannu omaks) on ihan sen karvan peitos
 
Käytiin miehen kaa kaupungilla, eikä löydetty sille farkkuja...tosin ei katteltukaan kuin anttilasta. mut arvatkaa, sit se vei mut timattisille, ja osti mulle häälahjaks ihanan kultakorukellon! :) oih, se oli niin nätti se kello, oon sellasta halunnu...kokeilin sitä sit siinä vaikka se oli aika kallis, mut se näytti niin hyvältä, ja sit mies vaan kysy et
haluunko sen :heart: oon ihan ihmeissäni, mun mies on yleensä niin tarkka rahan kanssa :D

suikku onks sulla miten sen mahakivun kans? onks menny lopullisesti ohi? oot varmaan ihan poikki siivousten ja järjestelyjen jälkeen!miltäs nyt siellä näyttää? varmaan ihanaa kun saa ihailla työnsä tuloksia! mulla huomenna siivous päivä.

aurinkoinen81 mä olen tässä koittanut hallita tota painoa, mulla reilu kahen viimesen vuoden aikana noussut paino todella rajusti, siis todella paljon. mulla todettiin nyt keväällä kilpirauhasenvajaatoiminta, että se kait voi tuohon vaikuttaa.koko tän reilun kahen vuoden ajan oon koittanut estää että se ei nousis, mut on vaan noussut. liikunnallinen oon ollut pitkään, mut ei oo lenkkeily auttanut painoa pysyy alhasena. Mut nyt puol vuotta paino ollu suurin piirtein samoissa lukemissa. että tästä sitten alaspäin toivottavasti menis, ihan sama mitä vauhtia menee alaspäin kunhan menee. muutaman kilon onkin laskenut huhtikuulta. Ja pakkohan mun ois saada kiloja pois, kun tässä raskautta suunnitellaan, ja parempihan se ois jos painoa ois vähemmän. Sun suunnitelmat kuulostaa hyvältä, toi 10kg on hyvä tavoite, vois sopia mullekin! :)
 
Hensku ihan ok maha nyt ku oli pakko ottaa särkylääkkeitä.. viimiseen asti kärvistelin mut oli pakko.. joo nyt on siistiä.. tosi kiva tuli olkkarista.. tosi pitkän näkönen ja toi suihkulähde on niin ihana :heart: ja muuten varmaan nostanu toi vajaatoiminta sun painoa mulla oli sama ja ei meinaa pudota vaik kuin yrittää..

eilen sorruin syömään päärynäjäätelöä ja mansikoita :p niin herkkua.. nami.. aattelin kohta ottaa kans ku nää pirun menkat alko :kieh: ja äidin luona tuli syötyä niin herkkuruokia et :p söin lohta ja uusia perunoita.. muuten en oo herkutellu.. haluisin sinne salille.. aurinkoinen mulle sopis kans se 10kg:n pudotus.. mut jotenkin epätodennäköistä.. noh yritys on ainakin ihan hyvä..
 
suikku Eihän se herkuttelu sillon tällön haittaa! Musta voit ihan hyvin herkutella vähän jätskillä ja mansikoilla! mä saatan ottaa jotain hyvää viikonloppuisin(en tosin aina),ja nykyisin olen pyrkinyt niistäkin tekemään kevyempiä, jos siis olen itse leiponut. eilen tosin sorruin väsyksissäni herkuttelemaan, tein sellasta ns.terveyspullaa, johon tulee mm.pikkasen rypsiöljyä, ja sit kaurahiutaleita ja leseitä, on muuten oikeasti hyvää! vie makeannälän. Mut nyt tänään sit tuli skarpattua syömisten kanssa paremmin. Askelmittariinkin tuli n.15tuhatta askelta, mistä oon ihan tyytyväinen :) voi vitsi kun vaan sais ton painon putoamaan... :|
pitäs varmaan miettiä sitä salihommaa? mites sinä aurinkoinen81, ootko kiinnostunut salilla käymisestä?
 
suikku ei tipu mullakaan ei, ei niin millään....mut tämä viikko on mennyt syömisten kanssa vähän "epätarkasti"...en oo mitenkään "ahminut", mut en ole ollut niin tarkkakaan...liikkumiset on ollut ok. Mut nyt musta tuntuu, et mulla kerää jotenkin nesteitä kehoon. Mut paino siis suunnilleen samassa täällä vaan koko ajan. :|

Tänään mulla siivous päivä, jipii! :D mitäs sulla suikku on päivälle suunnitelmia? Entäs aurinkoisella?
 
Hensku mä epäilen kans tota nesteen kertymistä.. pitäis varmaan kokeilla nesteenpoistajia.. enpäs oikein vielä tiedä mitä tekis.. varmaan keittiöö vähän siistiä ku jäi eilen vähän puolitiehen.. partsille ottaa aurinkoa :) meiän lapsukainen vauvatteli tänää ni se on arestissa häkissä.. eli keräs heinää ja kaikkee suuhunsa ja yritti kiskoa verhoja suuhunsa ym.. nyt täällä onkin heinää ympäri olohuonetta eli imuri kaivettava tänäänkin esille.. se ei varmaan oikein tykänny lattian pesusta kun sen omat "merkkaushajut" lähti..
 
suikku mä olen saanut lääkäriltä reseptillä nesteenpoistoon ihan diurexia, mut sitä ei saa kovin usein käyttää. Ananas poistaa nestettä myös suht hyvin. tuo nesteen kertyminen on meillä naisilla vaan kyllä hyvin ylestä...valitettavasti.
Vai on teillä pupu tehnyt pesää?!? tosi söpöä! :D tuo heinä on kyllä sellasta että se leviää ympäri kämppää... samoin meillä tuon kissan tassuissa tulee kissanhiekkaa ympäri asuntoa.

just sain matot pihalle, ja yms pientä järjestelyä tein. nyt pitäs pölyt pyyhkiä ja sit tiskaamaan, sen jälkeen imuroimaan ja peseen lattiaa +kylppäri ja vessan pesu.
 
joo no söpöä siihen asti et rupee kiskoo karvoi itestää :( onneks tooosi harvoin menee siihen asti.. epäilen kyl et se johtu tost lattian pesust, jos tollei sai omaa hajua taas ympäri kämppää.. onks toi diurex hyvää? en tiedä mikä ois sit hyvää n.poistajaa.. pitäis koht ruveta tekee ruokaa.. ja päästää varmaa elukka ulos..
 
Diurex on nesteenpoistolääke. Reseptillä saatava. Tehoaa kyllä tosi hyvin, sen ottamisen jälkeen pissittää kyllä kovasti, jopa kaks päivää. Mut sitä pitää varoen käyttää, koska saattaa sotkea veren suolatasapainoa: voi aiheuttaa jopa sydänongelmia jos väärin käyttää. Mullekin on sanottu että erikoistilanteissa ainoastaan, esim. noin kerran kuussa menkkojen aikaan helpottaan turvotusta, kun sitähän menkoista just tulee. mut kyl mä joskus olen käyttänyt useamminkin, mut ei kyl pitäis.

Sain siivottua, ja nyt olen aivan poikki! mut hyvä mieli kun on siistiä! kaupassa käytiin ja ostin raparperi-light siiderin, nams! :p Rentoutti kivasti. Tuntu et halus jotenkin hemmotella itteensä...
 
huh.. taas käyty shoppailee.. ois pitäny olla askelmittari et näkis paljon käveli.. ostin kihartimen jos vaik oppis käyttää ja laittaa hiuksii jotenki.. ja kaikkee muuta pientä.. nyt väsyttää.. kattois vaik futurama leffan..
 
huoh, onpas väsyttävä päivä takana, mäkin kävin shoppaileen... tai must tuntuu, että mä oon nyt jotenkin yliväsynyt, kun tuntuu et väsyttää koko ajan...hääressiä :D mut oikeesti, kyl mua vähän hermostuttaa, että kaikki saadaan ajoissa tehtyä...

Tolla kihartimella saa muuten tosi kivasti laitettua tukkaa, mut on vaan työläs! Mulla ainakin kun on pitkät paksut hiukset, niin kihartaminen on hidasta. Mut nättiä sillä saa :)

Nyt kun vaan sais suht ajoissa unta, niin hyvä ois...huomenna täytyy pitää vaan ihan rauhallinen päivä oman kullan kaa, meinattiin kattoa Borat, just ostettiin anttilan alelaarista, kuulemma on hyvä leffa :)
 
kerro sit oliko hyvä leffa.. mulla aika lyhyt kesätukka.. ni voi olla helpompi käyttää.. ostin eilen tekokynnet :ashamed: mull oikeesti kynnet niin heikot et ne katkee helposti muutama kynsi kääntyy alas päin ku ne kasvaa.. harjoittelen näillä ensin ja sit varmaa rakennekynnet.. oon varmaa 10vutta haaveillu niist mut se korjaus joka kuu maksaa vaan aika paljo.. mulla kuntoilu vähän jääny :ashamed: aattelin et jos rupeis herää aamuisin ukon kans samaa aikaa jä lähtee lenkille ku se menee töihin..
 
Katottiin se Borat, ja se oli kyllä aika hurja...siis hyvä mut jotenkin mulla oli välillä ihan kauheen nolo olo siit leffasta johtuen, et sanoin miehelle että en kestä kattoo tätä... mut ihan hyvä se oli, että kyl se varmaan katsoa kannattaa. Mut välillä aika rujoa meininkiä juu :whistle: ...
noista kynsistä, mulla on kans tosi hauraat kynnet, kasvaa kyllä mut alkavat sitten liuskottuun ja repeileen...otankin nyt sit rakenne kynnet häitä varten, mut en sit aatellut niitä sen jälkeen varmaan enää huollattaa, vaan otan ne sit pois.

Älä välitä vaikka kuntoilu ois vähäks aikaa jänyt, kyllä se siitä taas sitten lähtee uudella spurtilla! Mulla kans ollut nyt pari lepo päivää, ihan siksikin et oon ollu niin tautisen väsynyt. Nyt tänään tuntu kun tuossa kaupassa käytiin, että ois virtaa lihaksissa taas treenailla kunnolla. Toivon nyt vaan et ehin lenkille, pitäs kotihommia vielä tehä ennen kuin meidän yhet kaverit tulee seittemän aikaan kylään.. Paitsi jos tuossa äkkiä tiskailis, ja suuntais sitten sauvakävelylle... :) mäkin oon joskus kokeillut tuota aikasta aamu lenkkeilyä, mut se ei oikein toiminut mulla, ainakaan aiemmin. en tiedä onnistusko nyt nykyisin. Mulla on liikunnat ollu hyvässä kuosissa tän laihiksen suhteen, mut syömiset ei sit välttämättä niinkään nyt tällä viikolla...kauheen epätasasesti syön ja välillä tulee otettua turhia kaloreita. Tää vähän harmittaa. Mut eiköhän se siitä taas tasaannu, tämmöstä vaihtelevaahan tää ihmiselämä on :/
 

Yhteistyössä