Laihduttajia jyväskylästä?

mulla helpottaa venyttely vähän pääkipuun ja nyt tosiaan oon pistäny aina ikkunan kii yöks ni ei oo päätä särkeny.. varmaan tuli yöllä kuitenki sen verran viileetä ilmaa vetona niskaa.. kyl siel elosel varmaa saa siiderii kai.. se kattoterassi kyl kuulostaa ihan kivalle.. leikattiin just pipanan kynnet.. oli uskomattoman kiltisti tänää :heart: sit pidin sylissä kauan aikaa sen jälkee.. me aateltii eilen herkutella ja mies kävi ostaa pizzat meille.. noh en sit tykännytkää enää pizzasta :eek: oon tottunu syömää jotenki terveellisemmin ja normaalia ruokaa ni oli jotenki yök.. noh parempi se kun että ois aina hakemas pizzaa.. tänään mulla onkin leipomispäivä.. teen chili-paprikaleivän, mustikkapiirakan ja suklaakeksejä.. kiinnostaa toi leipä millast se on.. on kyllä ihana olo tänään kun ei yhtään satu päähän.. varmaan viedään pipana uloskin.. se tykkää ihan hirveest olla ulkona valjaissa :D
 
sulla on vissiin ollut kiva päivä tänään?!?=) saitko leivottua, tuliko hyviä? kiva kuulla että sulla on pääkipu helpottanut! tuo veto avoimesta ikkunasta on kyllä aina vähän huonoa niskoille, itekin tulee joskus nukuttua ikkuna auki...muuten tuo sun chili-paprikaleipä kuulostaa hyvälle!=)

Tuo on muuten sellasta, että kun tottuu syömään terveellisesti, niin ei niitä epäterveellissiä ruokia juurikaan kaipaa! Mulla on sillain tuo kanssa helppoa, kun ennen olin aika tiukka kasvisruokailija, niin eipä sillon tullut mitään epäterveelisyyksiä juuri syötyä. Mutta nykyään, niin kyllä me joskus kans pizzat ostetaan, mut hyvin harvoin. mut sit ite leivon sillon tällön jotain hyvää. Pyrin myös tekeen vähän kevyempää. just mulla onkin pannari uunissa, jossa on ihan vähän sokeria, sit makeutusainetta ja rasvatontamaitoa.

mulla on taas tänään ollut kiirus päivä, viimeset askartelut tehtiin äidin kanssa, ja nyt ne on ohi ne näpertelyt! nyt tuleva viikko vaan koitetaan levätä, mä käyn laitattaan kynnet ja hiukset yms. vaikka en tiiä miten lepäily onnistuu, kun kuitenkin joka päivälle on jotain. pakkailu täytyy hoitaa kans tällä viikolla, kun heti sit häitten jälkeen maanantaina lähetään.

tuo elosen terassi oi kyllä ihan kiva paikka nähä!=) käytitkö muuten tänään pupun ulkona valjaissa?
 
joo leivottiin kaikkea mitä pitikin.. tuli hyviä.. paitsi mies ne varmaan sit loppujen lopuks syö.. mä tykkään leipoa mut en ite hirveest syö tollasia herkkuja.. ja se leipä oli tosi veikeetä.. voin antaa ohjeen jos joskus haluat.. käytettiin pupua ulkona.. taas naapurit vakoili :LOL: ja taksikuski tuli jutustelee ja rapsuttaa sitä.. katteli niin himoitsevasti ni sanoin et saa tulla koskemaankin ni sit se tuli ja sano että voi kun oott niin pehmoinen :D tykkää hirveest olla ulkona mut ei keretty olee ku puol tuntia ku tuli kaameen synkkä pilvi ja ku sisälle kerettiin ni tulikin kaatamalla vettä.. mua muuten viime yönä piti sade hereillä :kieh: mies nukku sikeesti vieres, tuhis vaan :) onko sulla rullaluistimia? mun tekis mieli ostaa mut yksin tuskin tulis lähettyy opettelee.. sais 50? urheilukaupast..
 
just tultiin saunasta, hyvää teki löylyt, ja päälle otin yhen sidukan :kieh: nyt kun vaan vois rentoutua!
joo kiitos voisin vaikka ottaakin sen leipä ohjeen, jos jaksat sen mulle laittaa, kun mies tykkään kaikesta missä on chiliä! :p on varmasti tosi söpö se teidän pupu! varmaan ihanaa pitää sitä sylissä!? meillä tuo kissa ei oikeni viihdy sylissä, mut muuten tulee viereen, ja jos selällään sängyllä makaa, niin se tulee siihen mahan päälle pötköttämään :D

mulla ei oo rullaluistimia, olin kyllä tänä kesänä harkinnut, että ostaisin, mut sit aattelin että en tiiä ostankokaan, kun siinä tulee aika isoa vahinkoa jos katuu, ja vauhti on kova ja ne pysähtyy hitaasti..siis suoraan sanoen, en tiiä uskallanko niillä mennä. Ootko koskaan sauvakävelyä kokeillu?
 
mä oon miettiny sauvakävelyä mut en viel oo ostanu.. se tekis hartioille hyvää.. joo on se söpö.. oli eilen viel niin kiltisti.. :heart: sun pitäs tulla käymään ni näkisit sen :D

mua on kummallisesti ruvennu mietityttää koko hoitojen aloittaminen.. kun kuulin telkas et hormonikorvaushoidot vaikuttaisi lisäävästi syöpäriskiin.. en tiedä mistä tuulee.. :headwall:

näyttäis tulevan kuuma ilma.. ja sisällä kökkiä.. blaah :headwall: mitähän sitä keksis..
 
Sauvakävely on kyllä minusta tosi kivaa, kannattaa sun kokeilla, jäät vielä koukkuun! :D
voih, ois kyllä ihanaa nähä se teidän pupu joku kerta! on varmasti kyllä niin sulonen!=)

Kyllä varmasti mietittyttää niiden hoitojen aloittaminen, mut mä uskon että sun ei kannata niitä pelätä ja jättää kokeilematta, kun aattelee miten ihana tulos niiden avulla voi syntyä! :) ja niin monet pariskunnat niitä hoitoja käy läpi, ja eihän niitä varmastikaan annettas jos ne ois jotenkin kauhean vaarallisia! Mut ymmärrän kyllä jos sua huolestuttaa!

Taitaa tulla tänään lämmin päivä joo, voi kun oiskin hyvät säät tälle koko viikolle, niin ettei hääpäivänä satais!
Meillä onkin tänään vihkiharjotusket. Ennen niitä harjotuksia tänne tulee mun kaasot ja äidit palaveeraamaan hääaamun aikataulutusta. Mun pitäs alkaa kohta värjään tukkaa, mutt aamukahvin kyllä juon rauhassa ekaks! :D

Muuten hirmu paljon nää kaksplussan sivut tökkii, eilen illalla en pääsyt tänne foorumille enään ollenkaan... mites sulla, hidasteleeko sivut?
 
mä tuun joskus suoraan kaksplus.fi/keskustelu ni pääsee.. joskus en pääse etusivun kautta ollenkaa.. joo nää kyl tökkii aika pahasti..

kyl mä ne hoidot aloitan mut pelottaa se pistäminen pirusti..

sulla taitaa olla kiire päivä.. onko sulla muuten meseä? pilviäkin se rupee kerää.. jotain vois tehdäkin tänään.. istunu vaan sohval.. katoin serranon perheen ja netis ollu..
 
on mulla mese, voin laittaa yv:nä sulle osotteen. En vaan oo pitkään aikaan käyttänyt meseä, viimeks en päässyt sinne kirjautumaan ollenkaan. Mut siinähä oiskin hyvä keskustella sen kautta?!=) Nyt pitää lähtee värjään tukkaa, kohta palaan takas! =)
 
Mä en sit eilen kerennyt enempää meseen kun oltiin siellä vihkiharjotuksissa.
nyt oon kohta lähös kampaajalle vaajakoskelle laittaan niitä pidennyksiä :D Hyvä kun on auto lainassa niin on helppo mennä! Pitäs vielä tänään käydä keskustassa, kattomassa jos viimein saatas miehelle ne farkut :kieh: ettei sen tartte niillä vanhoilla risasilla sinne jenkkilään lähteä. Mutta jos vaan ehdin, niin voin tulla meseen tänään päivästä, riippuen kauan siellä kampaajalla menee, tai sitten illasta, ellei mies omi konetta...mut siis jossain vaiheessa kuitenkin! Palataan myöhemmin! =) Kivaa päivää sulle! =)
 
Anteeks kun en ole mitäänk irjoitellut!! :ashamed:
Meillä oli miehellä kesäloma ja saatiin inspis vähän kiertää suomea, ylihuomenna matka taas jatkuu.. Sit ollaan vielä viikon verran pois jyväskylästä. Sit tää hulabaloo rauhoittuu ja mäkin ehdin koneelle! Mikäli sit vielä joukkoon mahdun :ashamed:
 
Hensku oikein paljon onnea sulle! taidatkin nyt olla häämatkalla tai sit mä olen jälleen eriviikossa!

Meillä on täällä tytön leikkimökki projekti kesken, tänäänp itäs ettiä sinne pöytä ja liina. Sit alkais oleen jo suunnilleen kaikki kunnossa :)

Laihis into on nyt kyl jossain aivan taka alalla, no mä en yleensäkkään lämpimänä päivänä syö paljon mitään. Nytkin juonut vaan kahvia ja vettä mut eipä se paljon auta :headwall: kun sit välistä tulee oltua matkoilla ja syötyä paljon enempi..

 
Mä suunnittelin et viikon päästä aloitan kunnon rääkin. Ens viikko ollaan vielä pois kotoa :ashamed: jospa sit jo alkais päästä normaaliin rytmiin. Ja sit teidän on jo pakko potkia mua persuuksille jos luistan :headwall: ottaa jo päähän kun siirtyy ja siirtyy, mut vissiin se on tälläistä lapsi perheessä :LOL: tuntuu ettei omaa aikaa ole yhtään kun saa hyppiä lasten mukana.

Saiskos tätä kautta joku ilta vaikka vaan lenkki seuraa?
:wave:
 
Moikka suikku ja aurinkoinen! =) Mitäs kuuluu? Tänään ollaan palattu takas kotimaahan, ja arvatkaapa vaan onko väsy, kun 20tuntia matkustamista takana :kieh: nyt en siis enempiä kirjottele, vaan palaan sit kun saan vähän tätä matkaväsymystä pois! Huomenna ois miehen kaverin häät, sinne pitäs mennä, joten nyt vaan saunaan ja untenmaille! :)
 
Nyt on varmaan ees osittain toivuttu jetlagista, jaksoin herätäkin samaan aikaan kun mies lähti töihin....vaikka tosin eilen nukuin puol kahteen saakka!! :kieh: vähän oli nolo olo kun sen tajus, että oli nukkunut niinkin myöhään!
Matka meni tosiaankin hyvin, ja häät samaten olivat aivan ihanat!! :heart: haikeana niitä muistelen! Eilen anoppi toi studio-ja miljöökuvien koevedokset, ja hyviä kuvia tuli! =) Häämatkalta miehellä onkin sit yli 700sataa digikuvaa :kieh: se kattoo aina puolet matkasta kameran läpi! :LOL: mut siis kaikkinensa oli oikein onnistunut reissu, paljon tuli nähtyä. Enimmäkseen pyörittiin siinä manhattanilla, mutta sitten tehtiin kolme reissua brooklynin puolelle, kun siellähän ne tavalliset nykiläiset asuu, käytiin sit siellä vähän kattelemassa ja kiertelemässä, onkin ihan erilainen kaupunginosa tuo brooklyn kuin manhattan.
Se oli jännä, etten ollut lihonut reissussa yhtään, pikemminkin pikkasen laihtunut, jota kyllä suuresti ihmettelen, koska se amerikkalinen ruokakulttuuri on kyllä aika hurjaa :eek: joka puolella jotain kojua myymässä millon mitäkin epäterveellistä. Jätski autojakin lähes joka nurkalla. Kyllä siellä kasviksiakin sai, mutta me ei oikein hoksattu miten ne "salaattibaarit" toimi, ja varmaan hienommissa ravintoloissa ois saanut "tavallistakin" ruokaa, mut me ei niissä käyty niitten kalliden hintatasojen takia.Pari kertaa päivässä syötiin jotain,ja sit jotain kahvin kanssa, käveltyähän tuli paljon, joten se ehkä kompensoi tuota energiamäärää. Mut olipa kiva kun ittensä tunti siellä kilojensa kanssa suht normaaliks! :LOL:
 
mulla alkaa nyt huomenna taas täysillä toi painonpudotus, nyt olis tavoitteena et tälläviikolla lähtis painoa puolikiloa pois. :) empähän tipu korkealta jos ei lähde :LOL: Ärsyttävä keli ulkona, ei tee mieli lähtee sinne kun vettä tulee kokoajan..

Onks teistä kumpikaan kokeillut callannectista? MUlla on kaverin kirja lainassa ja mietin et toimisko toi.. 30päivässä pitäis muka hoikentua :)
 
Moikka aurinkoinen81! Mikä tuo callannectis on? Mä oottelen täällä taloyhtiönhuoltomiestä, ja oon pinna kireellä, keittiön poistoputki vuotaa taas!! Ärsyttää kun tuossa keittiössä on kokoajan jotain vikaa... Mites sun laihis on aurinkoinen alkanut? Mä sain eilen askelmittariin reippaasti yli 10 000 askelta, jes!! On muuten hyvä tsemppaan toi askelmittari.
 

Yhteistyössä