Laihdutus projekti 2013 -Nyt lähtee!:)

mymosa
Täällä onkin hiljentynyt kovasti.. taitaa laihistelijat olla lomalla?

Meillä loma ohi ja sehän on vallan kiva aloittaa kipeenä olemalla. Liikuntakin on jäänyt nyt vähälle, mutta reipastutaan taas terveenä.
 
heippa!

en ole aikoihin kirjotellut tänne,oli tuo hiihtoloma viikko ja meni kyl se viikko syömisten kanssa mönkään,mutta silti eilen oli punnitus päivä ja vaaka näytti 82,1kg...eli taas oli tippunut jonkun reilu kilon viikossa..

aivan ihana fiilis tuli taas!! sillä en oo niin enään kytännyt päänsärkyyn asti syömisiäni,enkä ole kiloklubiakaan käyttänyt..

joten ehkä kaverin sanoissa oli jotain perään,että ei kyttää niin kauheesti enää tuota painoa eikä sitä syömistä,toki kattoa pitää mitä suuhunsa laittaa..mutta vaikka oonki herkutellut viikollakin jätskillä ja vkl. mutta jumpilla edelleen ahkerasti käyn,ja ehkä se kiinteytyminen alkaa kohta...

enään siis 5kg siihen että oon normaalipainonen siellä ylärajoilla,mutta kun nyt
pääsisi sinne 80kg olisin jo kiitollinen

kaikille tsemppiä!!! ihanaa valoisaa ja aurinkoa se piristää jo mieltä ulkoiluunkin
 
tuli käytyä tnä su aamsuta muokkauksessa,ja aattewlin et meen piruuttani vaa alle vaan...ja jösses,paino oli taas tippunut -500g pe punnauksesta!!

ja mä kun eilen la vähän herkuttelinkin,ja söin illasta viä leipääkin

no sopii mulle,nyt se paino on sit lähtenyt lasku suuntaan,alku junnauksien jälkeen.
eli tnä se vaaka näytti 81.6kg
 
Heippa vaan pitkästä aikaa!!
Täällä oltu enemmän tai vähemmän vapaalla.. siis dietistä.. ja se näkyy vaa'alla:ashamed: Jos nyt tästä sais taas hommaa eteenpäin..

Se jumppa on varmaan se klassinen vatsa-peppu jumppa eli tehdään liikkeitä jotka nimenomaan ottaa kyseisiin paikkoihin:) Joskus sellaisessa kerran kävin.

Eilen pitkästä aikaa kävin salilla ja hyvää teki! Kun nyt useammin jaksaisi sinne mennä.
 
mymosa
Tavoite siis 1.6 menessä -10kg.

Paino: 0kg/ -1,7kg/ -2,8kg/ -3,4kg/ -3,9kg/ -4,3kg/ -4,6kg/ -5,6kg/ -5,9kg/ -7,1kg

Ilmoittelen nyt vielä tota paino, jos tää ketju vaikka jossain vaiheessa piristyisi. Aika huonolta vain näyttää.. Harmi, ois kiva jutella ja vaihtaa enempi juttua laihutuksesta ym.. Eikä vaan, että sillontällön käy joku ilmoittamassa painonsa.
 
moikka! mulla syömiset menny vähän retuperälleen,ainut että en syö enää jugurtteja enkä sitä vaaleaa leipää

mut paino olikin tosiaan sit viime pe 15.3 kävin jumpalla kans ja punnasin sit itteni niin 80.6kg,jippijaijei....näin se vaan lähtee tippumaankun ei kyttää sitä syömistä ihan stressiin saakka,ja liiikunta on suurikin tekijä,ainakin oletan niin.

vkl.oli sit viihde iltama joten nyt tämä vkl.on mennyt huonosti la ja su siis,mutta olisi tarkoitus taas päästä liikkumaan tnä,ja pe punnaus...voipi olla nesteitä parikin kiloa
 
mymosa
Ptt, sehän on vaan hyvä, että oot pystynyt pitämään ruuan vajeella ja saanut sen uomiinsa.

Täällä mennään edelleen laskurilla, siellä on hyvä keskusteluryhmä.. tukee ja juttelua laidasta laitaan.
Mutta en ois ikinä uskonut pystyväni tähän, matkaa toki on vielä todella paljon.. alussa ollaan vasta.
 
Olen 28v nainen.
Synnytyksestä aikaa muutama kuukausi. Nyt kun imetys on loppu alkaa mun projekti takaisin omiin mittoihini.
Mitat nyt:
176cm
71kg
Välitavoite alle 68 15.4 mennessä
Tavoitepaino alle 65 15.5 mennessä.
Metodina herkuttomuus, vähät hiilarit ja runsas liikunta.
Näillä lähtee!
Kiva kun on ryhmä!
 
Jaa että punnituspäivä:
Dieettiä takana vasta viisi päivää, mutta käyrähän silti..
Alkupaino 71
Paino nyt 70,4
Välitavoite : alle 68kg 15.4 mennessä
Tavoite: alle 64kg 15.5 mennessä
Matkaa maaliin 6,4 kg
Tiputettu 0,6!!! :)
Tosin tää oli päiväpaino.
Tää viikko on mennyt hyvin syömisten puolesta: ei herkkupalan herkkupalaa.
Liikuntasaldo ihan nolla, olen ollut kipeänä.
Mitenkäs muilla?
 
mymosa
Hyvin lähtenyt käyntiin ^ :)

Mulla tänään takana tunnin aamulenkki, vatsat ja punnerrukset ennen aamupalaa. Ensi viikolla sitten punnitaan taas, siirryn varmaan maanantai-punnituksesta torstaille.. tai sitten alan punnita 2x vko..
 
ei kahta kertaa viikossa kannata punnata,vai miks aattelit Mymosa?

miks kannatttaa ennen jumppaa?? oon aina käyny yleensä jumpan jälk.joskus otan enne ja jälk.punnauksen:D

no eilinen paino oli sen 80.9kg,eli viime viikon pe +300g

no se oli vielä sitä nestettä:D

tänään pitäisi vielä mennä

aurinkoista viikonloppua!
 
Mä käyn puntarilla lähes päivittäin itseasiassa. Pieni vaiva nostaa kummasti motivaatiota omalla kohdallani.
Eihän siitä haittaa kai ole..
Palstan hiljeneminen voi kertoa siitä että syystä tai toisesta laihdutus ei ole kaikilla mennyt ihan putkeen. Ne ketä täällä vielä on niin onnea teille!!! (itsehän vasta liityin)
Vielä on kevättä jäljellä ja tässä ehtii vaikka mihin jos haluaa.
Mulla oli eilen kevyt herkuttelupäivä, tänään takas ruotuun. Juoksulenkille js proteiinia kehiin. Hyi &@@&€#% toi rahka + mehukeitto tulee niin korvista. Haluan VALKOISTA PATONKIA!!!! :D
Mutta haluan myös kesäksi kuntoon ja sitä haluan enemmän enemmän!!!
:)
Tsemppiä siskot!!!
 
mymosa
Mä käyn kanssa joka aamu punnitsee itteni :) Mutta nyt osallistuin sellaseen viikkopudostukisaan tuolla palstalla, sen punnituspäivä on torstai ja mulla punnituspäivä ollut maanantai (siis sellanen jonka kirjaan sinne ylös).

Sen takia ennen liikuntaa, koska liikunta voi kerryttää väliaikaisesti nestettä lihaksiin, joten paino ei ole todellinen välttämättä.

Mulla on vapaapäivä, joten suuntaan ensin lenkille ja sitten uimahalliin :)
 
Heippa!
Täällä tänään hyvä päivä!
Näin kun jaksais vetää pari kuukautta niin olis jo tavoitteessa ja kevyesti!
Aamulla purkki rahkaa naamaan. Lounaaksi tomaattista kanakeittoa ja sitten 7km juoksu töihin iltavuoroon.
Töissä päivälliseksi kukkakaalikeittoa ja yksi porkkanapiirakka. Päivän päätteeksi sama 7km juosten kotiin! Rahkaa! Saunaa ja ihanan ukon kainalossa lötkötystä!
Tsemppiä taas!
 

Yhteistyössä