Laihdutus projekti 2013 -Nyt lähtee!:)

Mä haluaisin kans tulla tähän jos vaan pääsee? mun pitäis saada n. 10kg niin sit meillä voi jatkua noi lapsettomuushoidot jollen oo ennen sitä tullu raskaaksi.. Ihan haluaisin kuulla et ootteko täysin karppilinjalla vai miten syötte?
 
tervetuloa hannuliini :wave:

mä syön ihan normaalia ruokaa mutta annoskokoo pienentänyt ja lisännyt kasvisten ja vihreänsalaatin syöntiä. leipää en syö, en oo oikeen koskaan syönytkään.

Hah, oon ollu ihan huomaamatta syömättä karkkia jo melkeen 2 viikkoo. :p
 
mymosa
Hieno saavutus Mörkö :)
Täällä huomenna punnitus ja luottavainen mieli.

Mäkin syön suht normaalisti laskurin avulla.. Enemmän salaatteja ja kasviksia vain. Lisäksi ajattelin kokeilla kerran viikossa yhtä päivää pelkillä smoothiella. Niitä sai juoda 3. Pitäs vaan ostaa protskujauhetta.

Eilen kävin vaunuttelee 1h verran, josta puolet matkasta oli seisomalaudalla toi meidän 5v. Ja sitten illalla vielä oli viimeiset tanssiharkat ennen ensi viikon esiintymisiä.
Nyt ajattelin alkaa käydä salilla siihen asti kunnes pesiskausi alkaa ja syksyllä sitten taas tanssitaan :)
Tänään kyllä suunnistan uimaan.
 
  • Tykkää
Reactions: mörkömamma
Heissan!

Vihdoin tuo kirottu motivaatio on minut taas löytänyt!! Perjantaina illalla sain sen motivaation takaisin ja nyt on taas ruokavalio siistitty ja salilla on käyty jo useampi kerta. Ja vaunulenkkejäkin on tehty vaikka meidän kuopus onkin kieltäytynyt ulkonanukkumisesta kokonaan. Kummallista kun meidän molemmat vanhemmat lapset on ollu TODELLA ulkona nukkujia. No yksilöitähän ne on:)

Hannuliini: tervetuloa! Ja minä en ainakaan karppaa..
Tässä ruokavalio jota pyrin noudattamaan..

Aamu: Proteiinijuoma+ pähkinöitä+kahvi+vettä iso lasillinen

Lounas: Kanaa/kalaa +kasviksia/salaattia (usein joukossa fetaa ja öljyä)+ vettä ja jälkkäriksi kahvi. Joskus myös perunaa tai riisiä.
Päivällinen: Samaa kuin lounaalla

Iltapala: 2kpl kanamunia ja salaattia
1rkl psylliumkuitua veteen sekoitettuna

Sellaista.. Mutta vähän soveltelen tuota jos tarvetta on. Ja salitreenin jälkeen otan palautukseen proteiinijuoman. Ja aina paistamiseen käytän kookosöljyä.
 
Motivaatio niin hukassa kuin vaan voi olla. Viikon jaksoin olla reipas ja tunnollinen, mutta sitten se laiskuus iski Ehkä se johtuu siitä, että väsyttää 24/7. Plaah, kaipa se olis otettava itteensä niskasta kiinni vaikka kuinka vaikeeta olis.. :p
 
Saiskos vielä täältäkin liittyä tänne?

Mun tarkoitus olisi aloittaa ensiviikon lauantaina gfg-dietti. Mulle ei ihan tuo 4viikon pätkä tule riittämään kun painoa pudotettava sellanen 50kg. Tarkotus olisi että tuon avulla ymmärrän sen oikean lautasmallin ja kunhan pääsen tavoitteeseeni niin pysyn terveellisessä mutta en aivan tuossa ruokavaliossa :)

Minä asetan omat tavoitteeni korkealle jotta ei tule oloa että jaahas pääsin tavoitteeseen nyt voin vähän palkita itteeni suklaalla. Eli elkää säikähtäkö mun tavotteita :D Laitan tavoitteet aina kuukausi kerrallaan ja siihen olis tähtäys :)
 
Voisikos liittyä seuraan?
Olen aiemminkin ollut yrittämässä viimevuonna mutta se loppu lyhyeen :( kaikenlaista muuta kiirettä muka ollu, ettei ittestään oo huolta kerenny pitämään. Motivaatiokin ihan hukassa.. sain nyt vuoden alusta painoa pois 3kg mutta näyttää tulleen takasin.
Oon ihan hukassa myös nuitten syömistenkin suhteen, lueskelen teidän vinkkejä päivän ruokailuista. Jospa se tästä.

muoks.. Kurkkasin mun vanhoja tietoja niin vuosi sitten oon painanu 85kg pahimmillaan :O onhan tässä vuodessa sentäs 10kg vähentyny.
Ja tosiaan paino nyt 74kg
tavoite nyt ekaksi 64kg
sitten katon jatkot =)
 
Viimeksi muokattu:
Huh. Salilla käyty ja muutenkin päivä takana.. Lapset nukkuu ja mies tuijottaa töösää.. Normaalisti minä olisin keittiössä tekemässä hiukan iltanaposteltavaa(esim. 4 leipää herkkupäälisten kera, keksejä, viikonlopusta jääneitä karkkeja.. yms) Mutta nyt mikrossa pyörii kanaa ja kasviksia.. hmm.. ja hiukan riisiä kun kerran salilla käyty.. Fiilis on ihan hyvä, mutta jotenkin vaan on niin malttamaton että tän laihtumisenkin vaan pitäis tapahtua heti eikä kuukausien päästä..

MULLE KAIKKI HETI NYT!! :)

Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon!;)
 
Lähtöpaino elokuun alussa noin 125 kg, ehkä vähän enemmänkin, en uskaltanut silloin vaa'alle. Paino nyt 86 kg, pituus 168 Meni parhaimmillaan 5 kg kuussa, neljää kiloa pidin hyvänä vauhtina, nyt hidastunut ikävästi. Vaikeaa...

Millä hiivatilla saisi jatkettua vielä kymmenkunta kiloa...
 
....täällä edelleenkin odottelen motivaation saapumista. Ei auta vaikka seison alasti peilin edessä ja kauhistelen läskejäni. Masennun siitä, ryven itsesäälissä ja mussutan jätskiä. Hyvin siis menee. Mutta mahtava kuulla, että muilla menee hienosti. Tsemppiä teille! Olen hengessä. :wave:
 
He hee Mörkömamma, puhutkohan minusta? kuulostaa meinaan aika tutulta tuo peilin edessä hajoilu ja surkuttelu.. ja mielen parannus sillä jätskillä.. voi meitä.. Kyllä tää tästä vielä iloksi muuttuu! pakko sen on.
Nyt on kesälle reissu varattu eli kesä-/lomakuntoon pitää päästä! Reilu 2kk aikaa!!
Paino tais olla 95kg (185cm) kun kävin vaa'alla. Eli hiukkasen tuli takaisin kun pääsiäisen ja sen jälkeen ruokavalio oli ihan retuperällä... eka tavoite nyt se 90kg!!
 
Heippa kaikki uutterat laihduttajat :)
Täällä punnitus jäänyt väliin, mutta tuloksia tulee hyvin. Nyt paino 67kg eli jo 4 kg tippunut. Maaliin matkaa 3 kg.
Isokeiju, meillä sama tavoite. Mulla tosin oli 3kg vähemmän alkupainoa, mutta kyllä se siitä tippuu!

Pienet repsahtelut on meille kaikille varmasti tuttuja. Mä ainakin annan itselleni anteeksi ja pyrin vaan sitten palaamaan ruotuun mahd pian.

Töissä olen, joten ei nyt kerkeä enempää.
Tsempit taas!
 
Voi mymosa sulla on muuten tässä niin tasaisesti tippunut että pää pystyyn vaan! (ymmärrän toki ketutuksen:))

Yhden tutun kanssa tuossa pari iltaa takaperin oltiin kahvilla ja tästä paino/dieetti asiasta puhuttiin.. Oon huomannu että siitä ruokavaliosta ja painonpudotuksesta pitää kokoajan puhua tai ainakin itse mietiskellä koska muuten se herkästi unohtuu ja silloin herkemmin lipsuu väärille teille..

Tänään en salille mennyt kun pientä kurkkukipua oli aamulla ja hiukan suurempaa päänsärkyä.. Päänsärky on varmaan taas vieroitusoire sokerista..

Suutarinlapsi: Mukava kuulla hyvistä tuloksista!:)
 

Yhteistyössä