Laihdutuskaveria kaivataan

  • Viestiketjun aloittaja Pikkasen pois
  • Ensimmäinen viesti
heips tanjis.. on kyllä vinkit aika vähissä, ainakin tuntuu siltä..
minäkin yritän ainakin päästä 60kg juhannukseen mennessä =)
toivottavasti onnistun. vinkeistä niin olisko et lisää liikuntaa, juo nesteitä, syö vähärasvaista ruokaa ja pieniä annoksia.
 
kaniska
Mä voisin tullamyösmukaan laihduttamaan.Painan 72.8kg ja olen 168cm pitkä. Mä oon yrittänyt ettäsöisin herkkuja vaan kerran viikossa ja mut välillä repsahtanut. Pitäisi saada kahdeksan kiloapois.Kysyisin myös neuvoa raskausarpiin. Saako mitenkäänpois?
 
Jos ne pois sais niin haluisin itekkin itseltäni ne pois.. mutta kyllähän ne vaalenee ajan kanssa. oon kuullut että jotkut ois käyttäneet itseruskettavia voiteita arpien kohdalla että ne peittäisi niitä. en oo kokeillu mutta saattais tepsiäkin. samoja painonpudotus tavoitteita meillä muillakin on että joukkoon vaan, mahtuuhan tohon. =)
 
ihan hyvin on pärjaäilty, en tiiä onko painoa lähteny mutta olo tuntuu kevyemmältä ainakin vähän. johtusko tuon nesteenpoistokuurin takia..? mulla onkin sit maanataina vaa`alla käynti niin sitten näkee on tapahtunu mitään muutosta. :eek:
 
tanjis, miten milloinkin syön, hyvähän se olis syödä, niin ei tulis niitä repsahduksia herkkuihin ja eikä ahmittua niin paljoa kerralla ruokaa.. mulla paheena noi herkut, kun niistä pääsis eroon, täytyy laitta mies kauppaan aina niin ei tule niin paljoa ostettua herkkuja
 
terve taas =) ! Paino oli noin kilon verran vähemmän kuin viimeksi eli nyt vaaka näytti 75 kiloa. Ihan hyvin ja toivottavasti meno jatkuiskin alaspäin :eek: . Tyytyväisiä ollaan :D . Kuinkas teillä muilla? Ja pihlaja tervetuloa joukkoon!
 
Heipsan, tais pelkkä ajattelu jo tiputtaa puoli kiloa :) , Tosin olen ollutkin ahkera, eilen söin huomattavasti vähemmän ja kävin kävelylenkillä ja illalla mieheni kanssa rullailemassa..
Tosin illalla kyllä vähän herkuttelin 100g sipsejä, hupsis! Mutta kuitenkin... Tsemppiä Kaikille! ;)
 
Niin ja tuol aikasemmin oli noit kysymyksiä, itellä synnytyksestä 7kk ja en syö muuta kuin aamupalan, päiväruuan ja iltapalan, yritän nyt etten iltapalan jälkeen söis enää mitään, koska silloin mä alan kaipaamaan niitä herkkuja!!!
Niin, ja vettä juon ainakin sen 2litraa päivässä...
 
Pikkasen pois
Moi pitkästä aikaa ! Nyt olen valmis jättämään iltamässäyksen pois(tai ainakin vähentää). Vietettiin eilen ilta pizzan ja sipsien seurassa ja aamulla tuntui niin pahalta että sanoin miehelle että NYT on tapahduttava muutos ! Sovittiin että herkutellaan jos halutaan kerran viikossa. Muuten rouskutetaan illalla porkkanaa tai jotain muuta terveellistä. Miltäs kuullostaa? Ilmoitan huomenna tämän viikon painon (tänään ei vielä rohkeus riittänyt..ne pizzat...) Ai niin ja vettä piti juoda paljon !!
 
Pikkasen pois
Terve taas ! Vaaka näytti eilen77+ joten tekemistä olis... mä todellakin jätin iltäsyömingit pois, joten suunta on parempaan päin. Miten muille menee ? Lohduttavaa on kuulla että muutkin sortuu elon tiellä !
 
Eip mene hyvin täälläkään, 77,4kg eli melki kilo tullu lisää viikossa :( ...
Tosin on kyl menkat ja sillon tuntuu et turvottaa ja olo on muutenkin heikko... En kyl ole lenkkeilly ja herkkujakin on tullu syötyä...
Tänään mies onneks pakotti rullailee, mut uutta yritystä kehiin...
Tsemppiä muille!!!!!!!
 
Pikkasen pois
Minä sitten aloitin uuden elämän ainakin syömisen suhteen !!! Aikani mietittyäni jätin mässäämisen pois ja aloitin terveellisen syömisen. Farkutkin mahtuu paremmin päälle... siis hyvin suunniteltu on puoliksi tehty !!! Miten muilla ?
 
Hyvä! ja niinhän se onkin. Ihan hyvinhän täällä on menny, paino on pysyny kurissa ettei ainakaan ole noussu. Mikä on hyvä juttu!
Toivottavasti kesän jälkeen olisi muutamaa kiloa hoikempi! Jos nuo kesän grilliherkut evät maistuisi liikaa. :whistle: :p
 

Yhteistyössä