Laihdutuskaveria kaivataan

  • Viestiketjun aloittaja Pikkasen pois
  • Ensimmäinen viesti
smile
Mahtuiskos vielä mukaan?? Mulla on kans ylikiloja tullu kahden muksun jälkeen, mä ole 170 pitkä ja painan 70. Haluaisin päästä entisiin mittoihin, että ainakin 10 kg pois... Mä en laske mitään pisteitä, yritän katsoa vaan mitä suuhuni laitan, vaikka joskus kyl lipsuu tosi pahasti. Esim tänään tuli syötyä kyllä ihan liikaa makeeta. Mut nyt vaaka näytti sen 70.2 kg, että toivottavasti kohta jo vähemmän, palaillaan kaikki...
 
smile
joopa joo, kiitoksia!!! Mä nyt sit äsken kävin tossa vaakassa niin näytti niinku 69.5kg. Että oisko tuo paino nyt sit pudonnu vähän eilisestä vai voiko tota vielä painon laskuksi sanoa!? Olen kylläollut vähemmällä ruoalla ja tänään en herkutellu yhtään. =) Vaiks teki kyl hirveesti mieli suklaata ja sen sellasta... :p Mites teillä muilla on sujunut. Yritetääs nyt sit saada ittemme rantakuntoon ;)
 
lapsen kanssa liikunan harrastaminen on joskus hankalaa.tyttö 1V.Joten minulle ei jäänyt kuin yksi vaihto ehto,vähennän syömistä.Olen ollut nyt 2 vkoa syömättä ilta kuuden jälkeen ja painoa on lähtenyt 2kg.Tätä enen olen kokeillut atkinssit ja paastot, niillä lähteet ensin nesteet elimistöstä ja kun palaa normaaliin ruokavalioon kilot tulevat takaisin.Kaikkein paras on jos saisi painoa hitaasti alas lähtevät kilot eivät tulisi niin helposti takaisin.
 
smile
Tänään näyttää taas että olis painoa pudonnu kun vaaka näytti äsken 69 kg, joten olen ihan tyytyväinen nyt. Olen kyllä kovasti yrittäny juoda että aineenvaihdunta pysyisi kunnossa. Ja onhan sitä painoa tässä kahden kuukauden aikana pudonnutkin tollaset 5 kiloa ja eikä ne ole tullut ainakaan vielä takaisin. Kyllä olen herkutellutkin mut vain harvoin. Kymmenen kuukauden aikana painoa on pudonnu 21 kg... :)
 
Pikkasen pois
Mä olen "keksinyt" uuden iltaherkun : jääkaappikylmää ananasta ! Eilen illalla napsin purkin sitä ja hyvin kelpasi. Mulla on sellainen vaihe nyt ettei karkkia tee mieli. Siis auttoi se henkinen työ etukäteen : nyt olin valmis jättämään herkut. Painokin oli pudonnut vajaassa viikossa noin kilon verran, eli nyt n 76. Enkä mä koe laihduttavani. Jätin vaan epäterveelliset pois. Paastot ja muut ei ole hyviä laihdutukseen sillä varmasti tulee kilot takas. Itse olen paastonnut kolme kertaa. Muuten hyvä mutta ei laihdutukseen. Tsemppiä muille !!!!
 
smile
Kävin nyt äsken vaakassa ja paino olis taas pudonnut että nyt se on 68 kg. Olen kyllä yrittäny olla syömättä makeita ja rasvoja ja ottanu tilalle salaattia ja hedelmiä. Ehkäpä se nyt tästä sit alkaa pikkuhiljaa meneen alaspäin. =)
 
melli76
moi, liity vain joukkoomme. ei ole nyt pitkään aikaan kukaa ilmoitttanut painoa meistä mutta kyllä tarvetta olis laihkariin. paino on nimittain noussut vaan.. ilmoitellaan vaikka viikottain paino. painoni on nyt 67.7kg eli lihonut olen siitä mitä muutama viiko sit painoin :ashamed:
 
Pikkasen pois
Moi pitkästä aikaa ! Mulla on herkuton linja pitänyt ! Puntarilla en ole käynyt mutta housut kertovat totuuden eli painoa on pudonnut. Ajattelin käydä puntarilla muutaman päivän päästä. Luulisin että silloin se näyttää n 75, mutta katotaan sitten. Tsemppiä muille !!!!!!
 
melli76
hienoa et olet jaksanut olla herkuitta ja saanut painoa pois =)
en tiiä mistä sais puhtia siihen et jättää ylimääräisen syömisen pois :/ mutta jospa sitä pikkuhiljaa onnistuis siinä.
 
meea
Tervehdys! Täällä ois taas uus laihdutus kaveri. Lopetin painonvartijat about 2 kuukautta sitte ja kiloja on tullu muutama lisää (pv:ssa lähti 6 kg). Nyt ois taas viitisen kiloa pudotettavaa. Eiköhän se siitä kun alkuun taas pääsee. Tsemiä kaikille ;)
 
Hip hei hyppään mukaan. Pituus 170cm ja paino 76,5kg eli pois pois paha ihra! Sopisko porukalle että jos otettais tulokset esiin perjantaina, sitte vois viikonloppuna ottaa vähän rennommin ja viikon taasen skarpata?
 
Pikkasen pois
Hyvä hyvä , lisää vaan porukkaa mukaan !!! Kyllä se vaan niin taitaa olla ettei edes Painonvartijat takaa pysyvää tulosta. Se pisteiden laskeminen on hermoja raastavaa. Ainakin aluksi sitä voi tietty käyttää että osaa arvioida kuinka paljon päivän aikana voi syödä, ehkä sen sitten oppii laskemattakin.
Minä muuten olen se sama Päivikki joka kertoi käyneensä hypnoosissa !!!! Ja laitan kaikki sen piikkiin etten ahmi enää karkkia. ei tee enää edes mieli. Annoin itselleni luvan syödä kerran viikossa vähän karkkia, mutta viime lauantaina kaupassa kävelinkin vaan karkkihyllyn ohi, ei vaan tehnyt mitään kovasti mieli. Mä olin vaan niin kyllästynyt ikuisiin repsahduksiin. En ole kertonut muille kuin mun miehelle näistä käynneistä ( niin ja tietysti teille ) kun en ole varma miten ihmiset suhtautuu. Kirjoitan tästä lähtien Päivikkinä.
 
kaniska
Mä en oo muistanut tääl käydä laittelee terveisiä. OOn saanut kuukaudessa neljä kiloa pois ja painan nyt n. 69 kg. Käyn joka päivä kävelemässä vähintään km:ä ja aivan mahtava olo sen jälkenn. Aluks tuntui ettei kunto riitä mut nyt siitä on tullut pakkomielle . Herkkuja syön kerran viikossa ja silloinkin rajoitetusti. Ruuat valmistan yleensä painonvartioiden keittokirjasta "KEVYIMMISTÄKEVYIMMÄT".Ihania ohjeita :p !!!
Liikkukaa ihmiset se on aivan ihanaa.
Olen ylpeä itsestäni jakohta lähdössäulos!!!
 
noniin ja huomenta. nyt pirteenä ja toiveikkaana kirjotan tänne. mä oon nyt viikon hokenu tota jumppapinoo ja kas kummaa mua se on auttanu on saanu tätä löysää vatsaläskiä vähän pois ja paino on pudonnu 1.5kg viikossa. eli siis oon jumpannu joka päivä kerran käyny parintunnin kävelyllä muksujen ja koirien kanssa. mut syömist en oo rajottanu oon yksin viikossa popsinu melkeen kilon boksin irtokarkkeja :ashamed: .mutta katotaan miten menee ei oo enää ku 18 kg jäljellä :D .
 
heipparallaa!!!!
Mites teillä on laihdutus projekti edistyny?
Musta tuntuu etten laihdu ollenkaa vaikka liikun enemmän kuin ennen...mutta toisaalta nälkäkin on kovempi :p painoa on tuo samat 64 :/ antakaa hyviä ruoka vinkkejä,alan olee jo epätoivonen!!!!!!!!
 
mammaleija
heips kaikki!kokemuksen syvällä äänellä voin kertoa että pisteiden lasku toimii.tietenkin jokainen meistä tajuu että ruokailutottumukset täytyy muuttaa pysyvästi.kerran viikossa vietetty herkkupäivä ei heilauta painoo suuntaan jos toiseen.tsemppiä kaikille
 
Jännä muutos on tapahtunut sen hypnoosin jälkeen : ikään kuin karkkia ei olisi enää olemassakaan. Se houkuttelee mua nyt yhtä paljon kuin härski silli ;) . Pullaa otan kahvin kanssa ja jäätelönkin syön mutta se sairaalloinen karkin hamstraus ja mättö on ollut pois mun elämästä jo kolme viikkoa. Se on ollut helpotus jo senkin takia että podin syyllisyyttä ja huonommuutta kun en osannut hillitä itseäni mitenkään. Mulla meni ainakin kaksi kiloa karkkia viikossa :ashamed: :whistle: :ashamed:
 

Yhteistyössä