Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Jdath, millä viikoilla oot kuvassa? Mäkin ootan kaksosia ja viikkoja vasta 19 ja maha aikaste iso jo :D
Mitähän mä uskaltaisin sanoa...en varmaan oo kovin väärässä jos sanon, et viikkoja on kuvassa noin 23-25..jotain sellasta...ukot synty 4.10.09 viikoilla 37+6 ja tää kuva on jostain kesäkuulta... :)
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Jdath:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Jdath, millä viikoilla oot kuvassa? Mäkin ootan kaksosia ja viikkoja vasta 19 ja maha aikaste iso jo :D
Mitähän mä uskaltaisin sanoa...en varmaan oo kovin väärässä jos sanon, et viikkoja on kuvassa noin 23-25..jotain sellasta...ukot synty 4.10.09 viikoilla 37+6 ja tää kuva on jostain kesäkuulta... :)
Okei. :) Kiva tietää ettei mun maha ookkaa sit kovin kovin iso viikkoihin nähden. Ajattelin että oot kuitenki jo ihan loppusuoralla ja mä näytän jo siltä.. :D Onnea kaksospojista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Jdath:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Jdath, millä viikoilla oot kuvassa? Mäkin ootan kaksosia ja viikkoja vasta 19 ja maha aikaste iso jo :D
Mitähän mä uskaltaisin sanoa...en varmaan oo kovin väärässä jos sanon, et viikkoja on kuvassa noin 23-25..jotain sellasta...ukot synty 4.10.09 viikoilla 37+6 ja tää kuva on jostain kesäkuulta... :)
Okei. :) Kiva tietää ettei mun maha ookkaa sit kovin kovin iso viikkoihin nähden. Ajattelin että oot kuitenki jo ihan loppusuoralla ja mä näytän jo siltä.. :D Onnea kaksospojista.
Kiitos paljon!!Ja onnea odotukseen!! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
Noh, minun arvaus olisi ollut että 35 eli yli 10 vuodella olisi heittänyt :eek: Mutta jos tuosta kuvasta peittää alaosan pois ja näkyviin jää vain silmät ja päälaki niin sieltä kyllä sitten kurkkaa se 24-vuotiaskin :D Eli luulenpa että näytät nuoremmalta jos sinusta ottaa vähän erilaisen kuvan? Esim. sellainen missä et hymyile ollenkaan, olisiko sinulla sellaista? Olisi nimittäin kiva nähdä että tuleeko tuosta hymystä vain vaikutelma vähän vanhemmasta?


kylläpä mä tänään olen kummalla tuulella kun lataa kuvian niettiin :whistle:
mutta tässä en hymyile, näytän mielestäni ihan hassulta.

niin ja arvasin saavani palautetta painostani, tiedän että kasvoissani on ylipainoa. ja asiaa hoidetaan parhaillaan.. ikävä kyllä se paino myös vanhentaa.
No niin, minusta näytät tässä kuvassa nuoremmalta! =) Tämän kuvan perusteella sanoisin iäksi 27-28 eli ei vielä ihan se oma ikäsi, mutta kuitenkin vähemmän kuin tuo alkuperäinen arvaukseni 35 :D Tosin tämän takia nyt ei varmaan kannata jättää hymyilemistä kokonaan :D :D
 

Yhteistyössä