Laitetanko taas kuvia itsestä!

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No mikäs keskustelupalsta tää sit on jos kielletään kommentointi?
Jos kuvansa laittaa kaikkien näkyviin pitää olla valmis ottamaan vastaan kaikenlaisia kommentteja. Ei aina voi saada vaan niitä positiivisia. Ja totta ettei kaikki osaa ilmaista itseään kauniilla tavalla , mutta miksi pitäisikään. Se antaa lisää keskustelun aihetta. Itse en kommentoi kuvaketjuissa vaikka katsonkin kuvia. Jokainen on omanlaisensa eikä kukaan kai täydellinen ole. Mutta kaikki me olemme Luojan luomia ja toivon, että jokainen näkee jokaisessa jotakin kaunista ja hyvää. Ei muuta :)

Ja tämä on ensimmäinen kommenttini tässä ketjussa.
 
Iik
No tulihan sitä rehkittyä että lähti ylimääräset vex;)

Mitens, ootsä ajatellu jotaki elämäntapa remppaa kun olet omien sanojesi mukaan
lihonnut ja rupsahtanut niin järkyttävästi?
Joo olen ajatellut. N. 3 kk kuluttua ulkoistan mahani... Tai ainakin muutaman kilon sieltä... Mutta silmäpusseja ja väsynyttä ilmettä koudun todennäköisesti sietämään vielä jonkin aikaa :)

Onneksi osaan kuitenkin nauraa itselleni, pahoittelen että se ei näköjään kaikilta onnistu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
mustaa ja harmaata
... jakuvitteleeko arvon "mustat" että ne ikävät kommentit tulevat niiltä iänikuisilta puskahuutelijoilta, "harmailta"? Kyllä ne on kuulkaa ne samat mustat jotka klikkaa itsensä välillä ulos, heittää pari viduilua ja tulee sitten muina miehinä takaisin taputtelemaan selkään. Ei varmasti kaikki, mutta monet - onhan tästä jääty kiinnikin monet kerrat.

Jotenkin hieman säälittävää laittaa pystyyn kuvaketju, kehua toinen toistaan kauniiksi kuin mitkäkin teinit ja jos joku tulee harmaana sanomaan jotian vähäkin lipi-lipi-linjalta poikkeavaa, niin todetaan, että ei teidän saisi tänne tulla, tai laitappa oma pärstäs jne. Mitä hittoa sitten laittaa kuvaansa tänne, jos ei kestä kommentointia?

Ja mä EN ole haukkunut ketään, itseasiassa ensi kertaa kommentoin kuvaketjuun ja oon kuitenkin roikkunut täällä jo vuosia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27550335]* rakastui justiinsa ensisilmäyksellä *


Oon aina missannu täällä olleet Bootyn kasvokuvat, mutta nyt onnisti viimein. En oo kauhean usein törmännyt noin paljon omaa silmää miellyttäviin naiskasvoihin. Samaan aikaan lempeyttä, itsevarmuutta ja suloista kauneutta.

Kiitos tuosta![/QUOTE]

Kaunis ulkoa mutta sisältä voikin sitten olla ihan toista:(
 
[QUOTE="Vieras";27550335]* rakastui justiinsa ensisilmäyksellä *


Oon aina missannu täällä olleet Bootyn kasvokuvat, mutta nyt onnisti viimein. En oo kauhean usein törmännyt noin paljon omaa silmää miellyttäviin naiskasvoihin. Samaan aikaan lempeyttä, itsevarmuutta ja suloista kauneutta.

Kiitos tuosta![/QUOTE]

Kiitos :)
 

Yhteistyössä