Laitetanko taas kuvia itsestä!

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Kepsis
[QUOTE="huoh";27547995]Mikset sä vastaa tämmösiin? :D

Siksikö että exifin mukaan sun kuva on otettu 2008? Mikset laita tuoreempia kuvia.[/QUOTE]
no siellä on kunnon kyylä, kannattaisiko oikeasti hankkia joku elämä? :D

retorinen kysymys.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Kepsis
[QUOTE="huoh";27548249]On mulla elämääkin, paitsi tylsinä palstahetkinä. ;)

Ei paljoa vaivaa vie tuo exifin katsominen varsinkin kun kuvia epäillään käyttäjän ei-omiksi. Kiinnostaa vaan kuka kusettaa ja kuka ei. :D[/QUOTE]

Eli meni huti tuo 'retorinen' kohta.

Ei se exif kyllä kerro mitään siitä onko kuva henkilön vai ei, monikin käyttää vanhoja kuvia, se miksi, ei taasen kuulu sinulle.
 
huomaatteko
Venakko laittoi itsestään kuvan ja odottaa kehuja (mitä ei voi kyllä tuolla tuon naaman perusteella), mutta ei itse kommentoi ollenkaan muiden kuvia, vaikka teki aloituksen!
 
Kepsis
[QUOTE="huoh";27548296]Kyllä se exif aika paljon usein kertoo ja se pitäisi ihmisten oppia piilottamaan. Puhelimissa voi olla jopa gps-tiedot otetuiden kuvien exif-tiedossa.

Useimmat kuitenkin käyttää tuoreita kuviaan.[/QUOTE]
Miten niin? Ihan yhtälailla täällä näkyy vanhoja ja uusia.

Joo voi olla vaikka mitä tietoa, mutta et sinä silti voi tietää onko ko. henkilö usassa vai suomessa, sanoi hän itse mitä tahansa. joten et voi tietää onko hänen vai ei. suomalaisia on nykyään aika monessa maassa aika paljon.
 
[QUOTE="huoh";27548296]Kyllä se exif aika paljon usein kertoo ja se pitäisi ihmisten oppia piilottamaan. Puhelimissa voi olla jopa gps-tiedot otetuiden kuvien exif-tiedossa.

Useimmat kuitenkin käyttää tuoreita kuviaan.[/QUOTE]

Mun eka kuva tässä ketjussa on pari viikkoa vanha ja toinen kuva muistaakseni viime keväältä, ellei jopa edelliseltä. Mitä väliä?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="huoh";27547995]Mikset sä vastaa tämmösiin? :D

Siksikö että exifin mukaan sun kuva on otettu 2008? Mikset laita tuoreempia kuvia.[/QUOTE]

Ai sori, en huomannu.

Mä laitan sellasia kuvia mitkä on musta kivoja. Ei siinä sen kummempaa.
Tällä kertaa tälläinen kuva, ens kerralla toisenlainen. Jos uskallan enää laittaa
tänne mtn:LOL:
Kauheet tenttaukset kuvasta:D
 
"vieras"
Miten niin? Ihan yhtälailla täällä näkyy vanhoja ja uusia.

Joo voi olla vaikka mitä tietoa, mutta et sinä silti voi tietää onko ko. henkilö usassa vai suomessa, sanoi hän itse mitä tahansa. joten et voi tietää onko hänen vai ei. suomalaisia on nykyään aika monessa maassa aika paljon.

Hirmu harkitsematonta olettaa tietävänsä, mitä joku sinulle tuntematon voi tietää ja olla tietämättä. Vai oletko meedio?
 

Yhteistyössä