Lapsen masturbointi!

  • Viestiketjun aloittaja Narppelia
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon sanonut molemmille lapsille, että omia "pissivehkeitä" saa kyllä tutkia, mutta sitä saa tehdä vain yksin ollessa. Mitenkään negatiivinen ei tuollaisessa tilanteessa saa olla!
Meillä ei ole ollut tarvetta määritellä pissivehkeitten tutkimista, ku niistä ei ole oltu kiinnostuneita ennen murrosikää. Tämä nykyinen pienten lastan unnuttamisjuttu on kyllä outo, ei silloin minun lapsuudessani 60-70 -luvulla pienet lapset unnuttaneet, tämä on joku nykyajan ilmiö, mistä sitten alkunsa saautki.
 
vierailija
Ap, annan sinulle nyt omakohtaisiin kokemuksiin perustuvan neuvon: älä missään nimessä kiellä/toru/hauku lasta asian vuoksi.
Voit sanoa että se (unnutus) on yksityinen juttu jota tehdään yksin, ei julkisilla paikoilla.

Itse unnutin ollessani pikkutyttö ja vanhempieni reaktioiden vuoksi (äärimmäisen negatiivista, tänä päivänä sanoisin sen olleen jo henkistä väkivaltaa) minulle jäi hirvittäviä traumoja.

Vasta viime aikoina, lähestyessäni kolmeakymmentä olen ymmärtänyt vanhempieni siirtäneen omia estojaan minulle.

Tämä vaikutti oikeasti suhtautumiseeni omaan seksuaalisuuteeni todella paljon, ja vasta viime vuosina olen alkanut tiedostaa/käsitellä että ongelmani/estoni seksuaalisuuden saralla tulevat jo mainitsemistani lapsuuden kokemuksista.
 

Yhteistyössä