Lapsi ei vastaa kännykkään.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Tilanne näyttää huonolta. Yleensä minulla onkin kyläpaikan numerot. Uusi kaveri ja vähintään olen tallettanut kaverin numeron kännykkääni. Mutta nyt unohtui. Sukunimeä en muista ja tiedän vain kaupunginosan missä asuu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tilanne näyttää huonolta. Yleensä minulla onkin kyläpaikan numerot. Uusi kaveri ja vähintään olen tallettanut kaverin numeron kännykkääni. Mutta nyt unohtui. Sukunimeä en muista ja tiedän vain kaupunginosan missä asuu.
Soita jollekin yhteiselle kaverilla ja kysy numeroa sieltä.

Veikkaan, ettei vaan kuule puhelinta. Vähän mekkalaa ja puhelin jossain taskussa, niin ei sitä välttämättä kuule. Meidän lapset ainakin tahtoo käyttää sellaisia surkeita soittoääniä, mitkä ei kuulu mihinkään. Ja sitten ihmetellään, että ai soitit vai. Viimeksi soitin lopulta anopille, kun lapsi ei vastannut siellä käydessään puhelimeen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt alkaa olemaan jo kotiintuloaikakin. Viimeistään puoli kasilta pitäisi tulla.


Omani tuntien voisin kuvitella, että on soittanut sulle esim. kysyäkseen lupaa lähteä kaverin porukoitten kanssa uimalaan tai jonnekin. Ei vastausta, ei lupaa - ei siis kieltoakaan, ok ja voin mennä KIVA!

Älä panikoi vielä! vaikka itse olenkin vastaavissa tilanteissa panikoinut monet kerrat turhaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Panikoikaa sitten vasta, jos ei tule sovittuna aikana. Miksi niitä kotiintuloaikoja annatte, jos niillä ei ole mitään merkitystä?
Onhan se vähän kumma kun ei ole vastannut kahteen tuntiin.
Oletko koko ajan kokeillut soittaa? Eikö lapsen kuuluisi olla jo kotimatkalla? Millä hän on tulossa, kävellen vai bussilla?
 
m
Lapsi on hukannut kännykän ja löytäjä on yrittänyt soittaa sinulle. Nyt se känny on sit sen löytäjän autossa tms odottamassa huomista löytötavaratoimistoon viemistä.. ?? Lapsesi vaan nauttii kaverin luona olosta, kun äiti ei soittele perään..
 

Yhteistyössä