Lapsiveden puuttuminen. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Huomenna haen pikkuisen patologian osastolta. Hautauslupa on annettu. Sukupuolenkin sain tietää, tyttö. Tuhkaus paikallisessa krematoriossa ja haudataan tuhkat äitini pihalle uurnassa.
:hug: :hug: :hug: Äärimmäisen askas, mutta varmasti jollakin tapaa hyvää tekevä juttu, että saatte haudata tyttönne itse. Voimia ihan hirmuisesti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Huomenna haen pikkuisen patologian osastolta. Hautauslupa on annettu. Sukupuolenkin sain tietää, tyttö. Tuhkaus paikallisessa krematoriossa ja haudataan tuhkat äitini pihalle uurnassa.
:hug: :hug: :hug: Äärimmäisen askas, mutta varmasti jollakin tapaa hyvää tekevä juttu, että saatte haudata tyttönne itse. Voimia ihan hirmuisesti!
Uskon juu, että sen jälkeen on saanut asian jotenkin päätökseen ja lähtee surutyö kunnolla käyntiin ja se auttaa, että on paikka, jossa saa tarvittaessa rauhottua ja muistaa pientä.
 
sirdas
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Huomenna haen pikkuisen patologian osastolta. Hautauslupa on annettu. Sukupuolenkin sain tietää, tyttö. Tuhkaus paikallisessa krematoriossa ja haudataan tuhkat äitini pihalle uurnassa.
Saako haudata kotipihalle?? :O Luulin ettei suomessa mahdollista!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sirdas:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Huomenna haen pikkuisen patologian osastolta. Hautauslupa on annettu. Sukupuolenkin sain tietää, tyttö. Tuhkaus paikallisessa krematoriossa ja haudataan tuhkat äitini pihalle uurnassa.
Saako haudata kotipihalle?? :O Luulin ettei suomessa mahdollista!!
saa haudata kotipihalle, muttei ole järkevää. näin sanottiin meille, ja perusteltiin sitä sillä, että mitä jos talo esim myydään? missä sitten käydään haudalla, uusien omistajien tontillako? voihan tuhkan sirotella mereen, metsään jne. pääasia on että uurna haudataan tai tuhka sirotellaan tietyn ajan kuluessa.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja sirdas:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Huomenna haen pikkuisen patologian osastolta. Hautauslupa on annettu. Sukupuolenkin sain tietää, tyttö. Tuhkaus paikallisessa krematoriossa ja haudataan tuhkat äitini pihalle uurnassa.
Saako haudata kotipihalle?? :O Luulin ettei suomessa mahdollista!!
'ei saa haudata.
 
hmmm
no, otan osaa tietenkin, mutta tuli jo mileen että oisko jo aihe loppuun käsitelty. Ei ap oo ainoo mailmaassa jolla samanlainen tilanne ja toiset menettänyt lapsensa+isänsä. Jotenka anteeksi vaan mutta ap:llä kuitenkin asiat hyvin loppujen lopuksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja sirdas:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Huomenna haen pikkuisen patologian osastolta. Hautauslupa on annettu. Sukupuolenkin sain tietää, tyttö. Tuhkaus paikallisessa krematoriossa ja haudataan tuhkat äitini pihalle uurnassa.
Saako haudata kotipihalle?? :O Luulin ettei suomessa mahdollista!!
'ei saa haudata.
Äitini hoiti viralliset asiat, kun mie olin sairaalassa kohtu- ja munasarjatulehduksen takia. Oli krematoriossa sanonut, että pieni haudataan heidän pihalleen ja vissiin johonkin lomakkeeseenkin sen laittanut. Tyttö on nyt mummin ja vaarin pihalla pienen puun varjossa, mieheni hautasi pienen tuhkarasian.

Ja nimim. hmmm, suru on saanut siedettävät mittasuhteet, nyt osaan itsekin ajatella, että hyvinhän mulla on asiat. On neljä lasta ja upea mies ja ollaan terveitä. Ei tyttö ikinä unohdu, mutta elämä jatkuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja sirdas:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Huomenna haen pikkuisen patologian osastolta. Hautauslupa on annettu. Sukupuolenkin sain tietää, tyttö. Tuhkaus paikallisessa krematoriossa ja haudataan tuhkat äitini pihalle uurnassa.
Saako haudata kotipihalle?? :O Luulin ettei suomessa mahdollista!!
'ei saa haudata.
Äitini hoiti viralliset asiat, kun mie olin sairaalassa kohtu- ja munasarjatulehduksen takia. Oli krematoriossa sanonut, että pieni haudataan heidän pihalleen ja vissiin johonkin lomakkeeseenkin sen laittanut. Tyttö on nyt mummin ja vaarin pihalla pienen puun varjossa, mieheni hautasi pienen tuhkarasian.

Ja nimim. hmmm, suru on saanut siedettävät mittasuhteet, nyt osaan itsekin ajatella, että hyvinhän mulla on asiat. On neljä lasta ja upea mies ja ollaan terveitä. Ei tyttö ikinä unohdu, mutta elämä jatkuu.
:hug: :hug: voimia elämän jatkamiseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hetkinen:
nyt tää menee ihan väärin!! Siis sä itsesi tappamaa lasta hautaat ja muistelet sun muuta! Eihän tossa mitään järkeä!! :eek:
Eli olisi ollut parempi antaa raskauden mennä loppuun asti ja antaa täysiaikaisen vauvan kuolla, kun ei keuhkot olisi kehittyneet ilman lapsivettä? Jos siis olisi siihen asti selvinnyt. Kelle tuo olisi parempi vaihtoehto ollut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Alkuperäinen kirjoittaja Hetkinen:
nyt tää menee ihan väärin!! Siis sä itsesi tappamaa lasta hautaat ja muistelet sun muuta! Eihän tossa mitään järkeä!! :eek:
ei sun tartte selitellä tommosille älykääpiöille mitään!!!^^
Juu, tarkoituksena on saada mut vissiin kärvistelemään vielä lisää tuskassa. Ei onnistu. Tämä oli huonoista vaihtoehdoista vähiten huono.
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Hetkinen:
nyt tää menee ihan väärin!! Siis sä itsesi tappamaa lasta hautaat ja muistelet sun muuta! Eihän tossa mitään järkeä!! :eek:
Eli olisi ollut parempi antaa raskauden mennä loppuun asti ja antaa täysiaikaisen vauvan kuolla, kun ei keuhkot olisi kehittyneet ilman lapsivettä? Jos siis olisi siihen asti selvinnyt. Kelle tuo olisi parempi vaihtoehto ollut?
tässä kyllä oon ihan ap:n puolella.Niin, ap , vastasit tuolla jo mun viestiin aikasemmin..mutta voimia sulle ja tuo mun kommentti oli kyl varmaan sellanen että kun mulla menee ihan päin...:( . Eli tän ketjun eläminen pitkästi toi mulle ärsytyksen tunteen.
 
...
mäkin seurasin ketjua silloin aktiivisesti ja itkin joka kerta avattuani ketjun...,koska ittellä kans keskeytys takana lapsen sairauden takia...juu-u,aika tuntuu pitkältä..
Haluan toivotta sinulle voimia matkaan!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Hetkinen:
nyt tää menee ihan väärin!! Siis sä itsesi tappamaa lasta hautaat ja muistelet sun muuta! Eihän tossa mitään järkeä!! :eek:
Eli olisi ollut parempi antaa raskauden mennä loppuun asti ja antaa täysiaikaisen vauvan kuolla, kun ei keuhkot olisi kehittyneet ilman lapsivettä? Jos siis olisi siihen asti selvinnyt. Kelle tuo olisi parempi vaihtoehto ollut?
tässä kyllä oon ihan ap:n puolella.Niin, ap , vastasit tuolla jo mun viestiin aikasemmin..mutta voimia sulle ja tuo mun kommentti oli kyl varmaan sellanen että kun mulla menee ihan päin...:( . Eli tän ketjun eläminen pitkästi toi mulle ärsytyksen tunteen.
Äitini luki tätä ketjua myös, olikohan googlettamalla löytänyt. Oli ällistynyt siitä, miten moni toivotti voimia ja jaksamisia. Ja oli tyytyväinen, koska ei kuulemma itse löytänyt oikeita sanoja. Ja onhan tämä asia, johon ei oikein voi mitään sanoakaan, mutta se, että moni on ns. tukena, auttaa. IRL ja netissä tukea olen saanut, mikä on hienoa. IRL vieläkin vaikea puhua itkemättä kyllä. Mutta se hautaustilanne, tuntui jotenkin pisteeltä, jonka jälkeen on hyvä alkaa ns. toipua. Mies on haudannut oman isänsä ja nyt joutui hautaamaan tyttärensä, se tuntuu epäreilulta. Mutta yhdessä eteenpäin.

Eräs palstalainen on tuonut hurjasti voimia. Vielä muutama päivä sitten tuntui, että tarvitsen kunnon kasan lääkkeitä, että tästä eteenpäin pääsen kunnolla, mutta nyt positiivinen tunne, elämänilo on tullut takaisin. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
seuraillut olen tätä ketjua ja on se ihmeellistä minkälaista skeidaa ihmiset kirjoittaa ja vielä enemmän ihmettelen että onko näillä ees lapsia, koska ovat niin tunteettomia :headwall:
viblsp:lle paljon voimia :hug:
Juu no, olen paskaa kirjoittanut itsekin monelle, tässä se sitten tulee sonta takaisin. Ei tosin paljoa kosketa mua, enemmän positiiviset kommentit. :)
 
Heips
Olen suunnattoman pahoillani tapahtuneesta. Voimia teille koko perheelle.
Oletko Viblsp rekisteröinyt Tuntematon Enkeli-sivustolle? Siellä saa varmasti verataistukea paremmin kuin täältä, koska täällä näitä ikäviäkin kirjoituksi. Siellä ei varmasti kukaan kohtele näin. Olet tervetullut joukkoomme, vaikka ketään en mielelläni toivota tervetulleeksi sinne koska toivon kaikkien pääsevän elämästä helpommalla kuin luopumalla omasta rakkaasta lapsetaan. Asia on niin raskas, että on hyvä puhua siitä saman kokeneiden kanssa. paljon saa lohtua ja jotain vastauksia kysymyksillekkin koska niitä varmasti on jokaisella.
http://health.groups.yahoo.com/group/tuntematon-enkeli/
Tuosta linkistä voit käydä rekisteröitymässä jos et ole sitä vielä tehnyt.
mahdollisuus on myös rekisteröityä Pähkinä-sivustolle. Se on tarkoitettu uutta raskautta suunnitteleville vauvan kuoleman jälkeen tai jo niille kenellä maha-asukki on jo matkassa.

Uskon, että sinäkin haluat purkaa itseäsi rauhassa ja pelkäämättä ilkeitä kommenteja.

Suuri voimahalaus sinulle vielä ja jaksamisia.

T. Tuntematon Enkeli-sivustolla jo kaksi vuotta keskustellut ja nyt siirtynyt Pähkinä-sivustolle uuden maha-asukin myötä.
 

Yhteistyössä