Lassie g-tech on laadukkaampi, kuin reimatec.

  • Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti
"mamma"
Olin nimittäin lastenvaatekoulutuksessa. Lassie ja Reimahan ovat käytönnössä samaa ja tulevat ihan samalta liukuhihnalta. Lassien g-techissä on vielä laadukkaampi kulutuksenkesto.
Työskentelen siis kaupassa lastenvaateosastolla. Meille ihan kirjaimellisesti näytettiin (kouluttaja), että lassien g-tech on reimateciä laadukkaampi.

Meillä on lukuisia kertoja istuttu suoraan vesilätäkköön, eikä ikinä ole yksikään lassien g-tech päästänyt vettä läpi, ovat todella lämpöisiä ja kulutuksen kesto on ihan huippuluokkaa.
Kaksi talvea menty samoilla lassien g-techeillä ja pesty useaan kertaa ja edelleen kuin uusia.

Tämä on vaan hirveän vaikea ja kipeä totuus.

Ja kyllä meillä on ollut popia, moloa, ticketiä ja reimateciä. Ennen suosin reimateciä aina, mutta nyt kun opin, että se on käytönnössä sama, kuin lassien g-tech, niin en enää maksa satasta enempää samasta.

Ja kyllä: meillä on ticketin takit kaikilla lapsilla kaupunkitakkeina "söpöstelyn" takia. Löytyy myös popin vk-asuja ja ticketin toppahousuja yms..
 
Tätä olen aina sanonut. Kohta tänne tottakai tulee lauma mammoja sanomaa, miten heillä hajosi lassiet jo ostoskassiin.
Mutta lassie on kaikkein kestävin merkki. Lassien gtechit tulee meidänki lapsille tästä lähtien aina.

Ticketin heaven pant- toppiksiin on tullut kulutusjäljet ja pieniä reikiä nopeasti.
Reimatecit ovat joo samaa kuin lassie, mutta mun mielestä lassien kankaat kestää paremmin.
 
  • Tykkää
Reactions: lissukka.
tiedän
eilen olin vaateostoksilla ja tutkin myös näitä tuotelappusia ja oli uusi ja yllättävä asia että g tech on tosi laadukas, harmi vaan kun ei enään ollut lapseni kokoa :( jouduin ottamaan toisen puvun.
 
Mä muistan, kun pari talvea sitten arvoin otanko reimatecin vai lassien g-techin. Minulla myyjä sanoi, että ovat käytännössä ihan sama asia ja lassien versio on jopa laadukkaampi.
Ostin pojalle sitten lassien talvihaalarin ja ollut kyllä laadukas!
Nyt on toisena pukuna jonathanin toppapuku ja ihan hyvä sekin on ollut.
Reimatecin vk-asusta rispaantui housujen lahkeet käytännössä heti, joten jäi vähän huono maku siitä puvusta.
 
"harmaa"
[QUOTE="vieras";27861257]Mä olen aina pitänyt lassien vaatteita laadukkaina. Myös polarn o pyretit ovat laadukkaita.[/QUOTE]

p.o.p on rumia talvivaatteita kun pääsääntöisesti ovat yksivärisiä
 
[QUOTE="mamma";27861243]--Tämä on vaan hirveän vaikea ja kipeä totuus.--
[/QUOTE]

Tämä on se asia, jota en ole koskaan käsittänyt. (Tämä ei ole siis kritiikkiä ap:lle, vaan yleisesti ihmettelyä haalarikeskusteluista!) Miten joku lastenvaate tai lastenvaatteiden vertailu voi olla jollukulle kipeä tai vaikea asia? Yhdessäkin ketjussa taannoin mietittiin, mitä äiti on menettänyt, kun hänen lapsensa eivät ole käyttäneet jonkun merkkisiä haalareita. Siis se äiti. Menettänyt. Lapsen vaatteen takia. :O :confused: :stick:
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree ja Echo
Lapsi sai lassien ulkoilupuvun lahjaksi ja kulutuksenkesto todella yllätti. On pesty useasti ja haalari päällä on ryvetty ties missä, mutta kangas on edelleen kuin uusi.
Olen sellainen lastenvaatehifistelijä, mutta mä kyllä kallistun nykyään myös paljon lassien puolelle.
 
"suurperheen äiti"
Just näin, käytännössä G-tech-haalarit on kestäneet melko uudenveroisina seuraavillekin lapsille, eivät päästä vettä läpi, eivät repeile kiipeillessä jne. Kallis Reimatec oli tosi pettymys! Herkästi tulee repeämä ja polvet yhden käyttäjän jälkeen kuluneet. Eikä lämpimyys ole samaa luokkaa kuin G-techissä.
 
Tämä on se asia, jota en ole koskaan käsittänyt. (Tämä ei ole siis kritiikkiä ap:lle, vaan yleisesti ihmettelyä haalarikeskusteluista!) Miten joku lastenvaate tai lastenvaatteiden vertailu voi olla jollukulle kipeä tai vaikea asia? Yhdessäkin ketjussa taannoin mietittiin, mitä äiti on menettänyt, kun hänen lapsensa eivät ole käyttäneet jonkun merkkisiä haalareita. Siis se äiti. Menettänyt. Lapsen vaatteen takia. :O :confused: :stick:

Koska lassien g-tech maksaa alle 100e ja sitä saa marketista. Moni äiti vaan elää unelmaansa lasten kautta ja kuvittelee, että sielä päiväkodissa ajatellaan "wow..pirjon lapsilla on tollaset molot päällä..wow..siis pirjo on varmaan superstyle itekkin ja siis vitsi pirjon mies varmaan tienaa ihan sikana".. EN TARKOITA, ETTÄ KAIKKIA MOLON KÄYTTÄJÄT OLISVAT TÄLLAISIA PIRJOJA!! mutta sitten keksitään ihan höpöhöpöjuttuja, miten halvemmat merkit ovat todellakin revenneen jos ostoskassiin ja lapsi sai syövän cirafin collegepaidasta jne.
 
"Nisu"
Mua harmittaa paljon, kun maksoin itseni kipeäksi ticketin ja reimatecin ulkoiluvaatteista. Ticket on vähän ollut pettymys ja reimatecistä repeytyivät puntit puolessa vuodessa.
Lassie on kestänyt kyllä siis paremmin. Ei mitään pahaa sanaa lassien vaatteista.
 
mä tykkään kokeilla eri merkkejä: on ollut lassieta, reimateciä, h&m-ulkovaatteita, remua, lindexiä, cirafia, lenneä ja nyt ostin alesta ticketin housut+takin... toistaiseksi ei ole yksikään vaate mennyt rikki. Ainoastaan cirafin ulkohousuista hajosi yksi vetoketju.
 
Koska lassien g-tech maksaa alle 100e ja sitä saa marketista. Moni äiti vaan elää unelmaansa lasten kautta ja kuvittelee, että sielä päiväkodissa ajatellaan "wow..pirjon lapsilla on tollaset molot päällä..wow..siis pirjo on varmaan superstyle itekkin ja siis vitsi pirjon mies varmaan tienaa ihan sikana".. EN TARKOITA, ETTÄ KAIKKIA MOLON KÄYTTÄJÄT OLISVAT TÄLLAISIA PIRJOJA!! mutta sitten keksitään ihan höpöhöpöjuttuja, miten halvemmat merkit ovat todellakin revenneen jos ostoskassiin ja lapsi sai syövän cirafin collegepaidasta jne.
Mä ymmärrän, että tämä selittää tuon vaikeuden, mutta mulla silti on liki ylivoimaisia vaikeuksia ymmärtää tuollaista käytöstä ja ajatusmaailmaa. Joten selitys jättää ilmiön mulle silti täysin käsittämättömäksi. :D

Joku päänsisäänpääsypilleri olisi kiva keksintö, voisi ymmärtää käsittämättömiäkin ajatuskulkuja käväisemällä kaverin mielenmaisemassa.
 
Ne on hyviä, olen huomannut saman. Reimatecit ei nykyään kestä oikein mitään. Meillä kuopuksella Reimatecin toppahaalari , kuopus siis 2,5v, haalari ollut pari kk käytössä ja siinä on jo kulumaa :O Samoin Reima Kiddo on Reimateccia huomattavasti parempi, perus lassietkin on hinta-laatusuhteeltaan Reimateccia parempia, mutta meillä kyllä perus lassiet on kuluneet äkkiä puhki (kuten kyllä on kulunut myös reimatecit).

Ainoa miinus että ne g-techit on niin rumia että en oo kovin monta kertaa ostanut, hyvistä ominaisuuksista huolimatta.
 
"harmaa"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27861314:
mä tykkään kokeilla eri merkkejä: on ollut lassieta, reimateciä, h&m-ulkovaatteita, remua, lindexiä, cirafia, lenneä ja nyt ostin alesta ticketin housut+takin... toistaiseksi ei ole yksikään vaate mennyt rikki. Ainoastaan cirafin ulkohousuista hajosi yksi vetoketju.
Minä tykkään myös ostaa eri merkkejä, en ole merkkiuskollinen.
Toki katson mikä silmää ensin miellyttää ja sitten tutkin kulutuksenkestot ym.
Jos eivät täytä kriteerejäni siirrytään toiseen joka miellyttää silmiäni jne.
Ciraf tecin kevät/syksy puvut oli aikanaan noilla meidän muksuilla ja ainut miinus pukuun että molemmista katkesi vetoketjun vedin? no laitoin kännykorun siihen tilalle ja toimi taas :)
 
  • Tykkää
Reactions: jassåå
"tiimarinvihko"
G-tech on tosiaan kestävämpää kangasta, mutta kangas on myös jäykempää ja painavampaa. Että se on vähän niinkin, että mitä puvussa arvostaa.. vedenpitoa, kulutuksen kestoa vai helppoa liikkuvuutta.
 
"vieras"
Ticketin talvihaalariin olen tosi tyytyväinen sekä miellyttää myös silmääni, Lassiet ne mitä on ollut, niin hajonneet, Reimatec aivan ylihintainen ja liian ohut ja Jonathaneista kokemukset aika vaihtelevia samoin Remuista/Travallesta. Tosin ostin tähtiJonathanin ens kaudeksi.
 
"blaah"
Itse kun olin töissä päiväkodilla niin oppisin arvostamaan ns. vähempää. Elikkäs tiiätte varmaan niitä kaikista kamalimpia haalareita vuodelta nakki ? ni silti ne meni hyvien kuravaatteiden kanssa. Oli sulla sitten reimatec tai 15vuotta vanha haalari niin sääolosuhteidein mukaan kun pukee niin ihan sama. Ite ostelen reimatec-pukuja tai vaikka ice peakia. H&m puvutkin muuten ihan hyviä.Alesta ostettuna ei paljoa maksanu.
 

Yhteistyössä