Lasten kavereiden synttäreihin uppoaa paljon rahaa!

  • Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
"a.p"
Pelkästään tänä syksynä ollut jo viidet synttärit, ensi viikolla taas yhdet. Lahjaan menee aina n. 15 euroa, joten melkein satasen on käytetty kavereiden lahjoihin pelkästään elo-syyskuussa!
 
"Nipsu"
Meillä lahjat maksaa max. 10e ja monesti paljon vähemmän. Mä koluan aina kaikki tarjouskorit, alennusmyynnit jne jne. Nytkin on kaapissa mm. kauniita säästölippaita, päiväkirjoja, legoukkoja, palapelejä, kynäsettejä, kirjoja, tarroja.. Lahjakaapin tavaroista kootaan sitten aina päivänsankarin näköinen paketti.
 
"vieras"
[QUOTE="a.p";24600063]Tuntuu, että mitään järkevää ei saa alle kympillä. Ja siihen kortti päälle, niin kyllä se 15 e tulee täyteen aika helposti.[/QUOTE]

Kortin voi lapsi tehdä itse. Kortista on ihan turhaa maksaa paria euroa.
 
"..."
[QUOTE="vieras";24600073]Kortin voi lapsi tehdä itse. Kortista on ihan turhaa maksaa paria euroa.[/QUOTE]

Samaa mieltä minäkin. Teette itse kortin. Me tehdään itse kortit.
 
"vieras"
[QUOTE="a.p";24600063]Tuntuu, että mitään järkevää ei saa alle kympillä. Ja siihen kortti päälle, niin kyllä se 15 e tulee täyteen aika helposti.[/QUOTE]

Jos yhtään jaksaa väkertää, niin kortin voi tehdä itsekin, vaatimattomistakin materiaaleista saa hienon. Mun mielestä ei myöskään ole pakko ostaa mitään 4 euron avattavia kortteja, vaan ihan postikorttimalliset käy hyvin. Niitä saa usein esimerkiksi tiimareista ja vastaavista 15kpl 2 eurolla, joten ostan aina kortteja varastoon :)
 
"eee"
Ei ole pakko mennä jokaisiin synttäreihin ja etenkään ei ole pakko ostaa noin kalliita lahjoja.

Oma tyttäreni oli juuri eilen syntymäpäivillä ja vei 11e arvoisen lahjan.
 
Meillä myös aina varastossa Tiimarin alelaareista koluttuja lahjapusseja ja kortteja
jotka kelpaa hyvin kaverisynttäreille. Lahjaksi voi tosiaan ostaa myös muuta kuin jonkun
toivelelun, jotka on oikeasti ihan sikahintaisia.
 
"vieras"
Meillä myös aina varastossa Tiimarin alelaareista koluttuja lahjapusseja ja kortteja
jotka kelpaa hyvin kaverisynttäreille. Lahjaksi voi tosiaan ostaa myös muuta kuin jonkun
toivelelun, jotka on oikeasti ihan sikahintaisia.
Ja ne on usein just sitä pahinta krääsää. Lapsella oli viime synttäreiden mieluisin kaverilahja Aku ankan taskukirja, joka maksoi jotain 6-7e. On iloa moneksi vuodeksi. Kortit on ihan turhia, kirjoittaa vaikka paketin päälle tai tekee itse. En ikinä ostaisi 15e lahjoja kaverisynttäreille.
 
meillä näin
Meillä ehdoton raja kaverisynttäreiden lahjan hinnaksi on 10 e. Usein ostan varastoon päiväkirjoja, kynäsettejä jne. alennusmyynnistä. Kortit tekee lapsi itse tai valitsee vasrastosta sopivan. Varastoon ostan kortteja 10 kpl/ 1 e tarjouksista.
 

Yhteistyössä