lasten lukumäärä ja haaveet

mareila
yksi lapsi on, toista odotellaan rv 17+1, kaksi lisää vielä se olisi unelma, mies tosin puolitosissaan ehdottelee, että 10 olisi hyvä määrä, minä vähän eri mieltä eli neljä tai max viisi
 
Nalle Puh78
Meillä yks pikku mies 8kk. Ja haaveena ainakin kaksi lasta, jottei tule ukkelille yksinäinen lapsuus. Jos kahden kanssa sujuu niin sit ehkä kolmas. Alunperin minun ei pitänyt edes hankkia lapsia, mut sattu ihana mies!!!! :p
 
-peukku-
Meillä kaksi ihanaa poikaa :heart:

Ensimmäisen jälkeen ajateltiin, että se riittää. Minä se sitten aloin toista kuumeilemaan, ja yllättävän vähällä "painostuksella" sain miehen suostumaan siihen.

Nyt tuo pikkukakkonen on vasta parikuinen, joten kovasti ei ole vauvakuumetta uuteen nyyttiin, kun tämä on niiiin ihan juuri nyt :heart: :heart:

No, katsotaan, mitä aika tuo tullessaan. Jos joskus käy niin, että kolmas ilmoittaa tulostaan, otamme sen toki vastaan. Mutta suunnitelmissa ei ole enempää :wave:

Kun saisimme näistä kahdesta pojasta ensin elämässä pärjääviä miehiä.... :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2004 klo 01:38 mama kirjoitti:
Yksi ihana poika on :heart: :heart: Toista kovasti kuumeilen.. Neljä olisi haaveenani, miehelleni kuulema riitäisi kolme, mut saapa nähdä miten käy ;)
Ei tuonne mitään nuhanenää pitänyt tulla :/ vaan toista kovasti kuumeilen :p
 
tuleva mama
Mun haaveena on monta vauvaa.. tuskin maltan odottaa että esikoinenkaan syntyy.. on vauvat niin ihania ja yleensä lapset. Mahtava sitten mummona kun ei tarvi olla yksin, mutta eihän sitä koskaan tiedä jos ei tule enempää kuin tämä yksi. Mutta minä en edes tiedä montako on haaveissa.. kaikki on tervetulleita. Riittäis vain energiaa niin paljon kuin omalla äidilläni on.. oikea energiamummo.:) Oma äitini on aina sanonut että kun on vähintään kolme niin niiten kanssa pärjää paremmin kuin yhden ja kahden.. ehkä sillä on perää kun ajattelee kuin paljon niistä on seuraa toisille. :) mutta mukavaa jouolun odottelua kaikille! :xmas:
 
Meillä on nyt 3kk tyttö, ja itse toivoisin vielä tulevaisuudessa ainakin kaksi lisää.. :heart: Mies tosin on sitä mieltä, että kaksi saa riittää, mutta saanyt nähdä mitä aika tuo tullessaan..
Hassua, mutta jo näin muutaman kuukauden jälkeen huoman itsessäni "kuumeen"?!?! En tietystikkään ihan sellaista kunnollista, mutta aina kun näen vastasyntyneen, tulee sellainen "voi kuinka ihana, tahtoisinpa"..

Mutta olen onnellinen meidän pikku prinsessasta, ja tulevaisuus saa näyttää, miten suureksi tai pieneksi meidän perhe tulee!! =)

Mutta hyvää joulunodotusta kaikille, pienille ja isoille ihmisille!!! :xmas:

 
Meillä on kolme lasta, 4v4kk, 3v3kk ja 1v3kk. Neljästä olen haaveillut, mutta nyt kun on muutama kk yritetty sitä neljättä, niin nyt eilisten menkkojen alettua, olinkin tooooosi helpottunut. Eli kyllä tää tähän kolmeen nyt jää. Mä oon oikeastaan tosi onnellinen tähän tilanteeseen=)
:heart:
 
alannah
Perheessä on 3 lasta: kaksi tyttöä 4 ja 2 vuotiaat ja poika on pian 3 viikkoinen. Ja enempää ei tuu lapsia koska kaikki ovat syntyneet sektion kautta ja kolmas sektio paraneekin puolta hitaammin ja jää varmasti rumat arvet. Tikit oli vetästy tiukalle. Hyvä ettei repiny nahkaa verille.

 
mamucha
Meillä on yksi tyttö tällä hetkellä... toinenkin lapsi olisi ihan mukava, kunhan saan kouluni käytyä... sen jälkeen jos vaan on mahdollista niin vauva ois enemmän kuin tervetullut =)

:heart: :heart:
 

Yhteistyössä